YOLO משיקה קולקציית מוצרי אווירה וכלי כתיבה המשלבת את טרנד השעם וכוללת ארנקים, תיקי איפור, מראות אישיות ושולחניות, תיק למחשב נייד, סטנד לטלפון נייד, סט מחברת ועט ועוד. זוהי קולקציה שמתאימה לבני נוער, אך תיראה נפלא גם במשרד. המוצרים ידידותיים לסביבה, בצבעים טבעיים המשלבים ירוק מנטה וורוד עתיק.

מחיר: 19.90־99.90 שקלים

תיק שרוך נטורל בשילוב אביזרי יולו נטורל (צילום: יחצ)
תיק שרוך נטורל בשילוב אביזרי יולו נטורל (צילום: יחצ)

קבוצת "קשת טעמים", בעלת חברת הייבוא “דליסימו”, החלה לשווק חמאה אמיתית מ־100% שמנת, מפוסטרת וללא לקטוז. החמאה, שמגיעה ארצה ממפעל פרימיום באסטוניה, היא פתרון מצוין ואיכותי למי שנמנע מלקטוז מכל סיבה. החמאה עשירה ועם טעם מעודן.

מחיר: 13.90 שקלים
להשיג בסניפי "קשת טעמים" ו"קולינריק"

חדש ברשת קשת טעמים חמאה ללא לקטוז  (צילום: שי גבריאלי)
חדש ברשת קשת טעמים חמאה ללא לקטוז (צילום: שי גבריאלי)

המותג מגנום מתרחב עם השקתם של שני שלגוני דאבל: MAGNUM DOUBLE SUNLOVER - שלגון שמנת בטעם קוקוס המכיל מנגו, מצופה בקרם מנגו ובציפוי שוקולד לבן עם שבבי קוקוס; ו־MAGNUM DOUBLE STARCHASER - שלגון שמנת בטעמי פופקורן וקרמל מצופה בקרם בטעם קרמל ובציפוי שוקולד, שברי תירס קלויים ומקורמלים ושברי ביסקוויט. פחות אהבנו את השילוב של המנגו עם השוקולד הלבן, שיצר מתיקות מוגזמת. השלגון בטעמי פופקורן וקרמל היה יותר לטעמנו עם משחק מרקמים נכון ושוקולדיות ממכרת.

מחיר: 5.50־15 שקלים

קומפוזיצייה מגנום יום ולילה (צילום: סטודיו 0304)
קומפוזיצייה מגנום יום ולילה (צילום: סטודיו 0304)

המותג “בטבע שלי” של חברת “גורי” משיק סדרה של שיפודי פרימיום טבעוניים בטעמי פרגית, פילה בקר וקבב, המבוססים על חלבון סויה, עדשים וחלבון אפונה, ללא חומרים משמרים. ניסינו את שיפודי ה”קבב”, שהיו עסיסיים מבפנים גם אחרי ששמנו אותם על פלנצ’ה וגם לאחר חימום בתנור. התיבול שלהם גם כן מוצלח ולא משאיר אחריו טעמי לוואי. הפתעה טובה.

מחיר: 24.90 שקלים

שיפודים טבעוניים  (צילום: יחצ)
שיפודים טבעוניים (צילום: יחצ)

המותג life מבית סופר־פארם וחברת דיסני עורכים שיתוף פעולה לכבוד חגיגות ה־100 לדיסני, שבמסגרתו יימכרו מגוון מוצרים ממותגים במהדורה מוגבלת, בהם בקבוקים, קופסאות אוכל, פיג’מות, מוצרי טיפוח ועוד, שעליהם יופיעו מיקי ומיני מאוס או הצללית של דיסני. קולקציה סופר־מתוקה, שמתאימה לילדים ומבוגרים כאחד.

מחיר: 14.90־79.90 שקלים

מארז דיסני (צילום: יחצ)
מארז דיסני (צילום: יחצ)

המותג “שוגיס”, שמוכר לנו בעיקר מתחום האקססוריז, מציע עוגות קאפקייקס בעיצוב אישי שמשלבות תמונות מודפסות של יקיריכם. הקאפקייקס מגיעות במארזים עד פתח הבית. פתרון נהדר למי שמחפש מתנה שקצת יוצאת מהשגרה. העוגות עצמן טעימות והעיצובים כובשים.

מחיר: החל מ־54 שקלים למארז

מארז 12 קאפקייקס  (צילום:  שוגיס 1)
מארז 12 קאפקייקס (צילום: שוגיס 1)

חברת נביעות משיקה שני טעמים של מים מינרליים במהדורה מוגבלת: מים בטעמים נענע־מנטה ונענע־ליצ’י. המשקאות צפויים להיות על המדפים רק חצי שנה. זהו פתרון למי שמחפש משקאות מבוססי מים, אך עדיין רוצה מתיקות כלשהי. טעמנו את המים בטעמי נענע־מנטה, שאכן הייתה להם נוכחות נעימה של נענע, אך גם מתיקות דומיננטית ולא צפויה. אהבנו מאוד את השילוב של הנענע־ליצ’י.

מחיר: 5.33־8.90 שקלים 

מים בטעמים (צילום: יחצ)
מים בטעמים (צילום: יחצ)