הכתבה נכתבה בשיתוף הפניקס סמארט

מחפשים חגיגת ענק בינלאומית? במות ענק מעוצבות ומופעי מולטימדיה מטורפים? אנרגיות מדהימות והופעות חיות מהבוקר עד הלילה? פסטיבלי מוזיקה מתקיימים ברחבי אירופה לכל אורך האביב והקיץ, ומושכים אליהם מאות אלפי משתתפים מידי שנה. 

למה כדאי לנסוע לפסטיבל מוזיקה באירופה?

כל מי שאוהב מוזיקה, אנשים, חגיגות ומתחמי ענק יכול למצוא את פסטיבל המוזיקה המתאים לו ולראות את כל ההופעות הכי טובות במקום אחד. פסטיבל מוזיקה באירופה יכול לשלב הכול מהכול: אמנות ומוזיקה עכשווית, אוכל מעולה ומשקאות. לצד מתחמי אוהלים יש אפילו פינות שקטות ורגועות למי שמחליט להגיע עם הילדים. הפסטיבלים יכולים להתקיים בלוקיישן אורבני סוער וחדשני, או בלב אזור כפרי, בין עצי היער ופרות מקומיות. 

אז איזה פסטיבלי מוזיקה באירופה שווה להכיר, ומהן האטרקציות המרכזיות בכל פסטיבל?

הפסטיבלים שחייבים להכיר

גלסטונברי, אנגליה – הפסטיבל האנגלי הוא בין פסטיבלי המוזיקה המפורסמים בעולם, והוא מושך מדי שנה המוני מבקרים. הלוקיישן של הפסטיבל הוא אחת האטרקציות המרכזיות – בתוך עמק אבלון ההיסטורי, שלפי האגדה קבור בו המלך ארתור. הפסטיבל מחולק למתחמים ומאפשר לכל אחד למצוא את הפינה שלו, גם אם אתם מחפשים קצת שקט ושלווה בתוך כל ההילולה. והבונוס: מארגני הפסטיבל מקדמים ארגוני סיוע גלובליים חשובים כמו גרינפיס, אוקספם ועוד. 

טומורולנד, בלגיה – כמו הפסטיבלים הגדולים באירופה, גם הכרטיסים לפסטיבל טומורולנד בבלגיה נחטפים כמעט על המקום. זוהי חגיגה ענקית של מוזיקה אלקטרונית המארחת מופעים בסגנונות שונים – מטכנו ועד האוס, דאנס וטראנס. הפסטיבל מפורסם בין היתר בזכות עיצובי הבמות הבלתי שגרתיים ומופעי התאורה המרהיבים, והוא מושך עשרות אלפי מבקרים.

Amsterdam Music Festival, הולנד – פסטיבל המוזיקה AMF נמשך לאורך לילה אחד של משכר חושים, וסוגר את שבוע חגיגות המוזיקה באמסטרדם. הפסטיבל מגיע לשיאו עם הכרזה על 100 הדי ג'ייז הטובים בעולם, ומאות אלפי אנשים מרחבי העולם מגיעים לבקר בו מדי שנה. האירוע המרכזי מתקיים בתוך אצטדיון, אך הפסטיבל מפוזר ברחבי העיר משעות היום ועד השעות הקטנות של הלילה. מסיבות ענק הכוללות מסכים, מופעי אמנות ותפאורות ססגוניות מתקיימות ברחבי העיר בחנויות, גלריות לאמנות, בתי קולנוע ובמיקומים נוספים.

Sonar Festival, ברצלונה – פסטיבל מוזיקה אלקטרונית ואמנות אור קולית מהמובילים והמוערכים ביותר בעולם, המתקיים בברצלונה כבר משנות הארבעים של המאה העשרים. 

לפסטיבל סונאר מגיעים טובי הדי ג'ייז בעולם, חברות תקליטים מובילות, אמנים ומעריצים. כולם מתקבצים בשני מתחמים שונים, שאחד מהם מיועד לאירועי היום והשני מיועד לאירועי הלילה.

Download Rock Festival, לסטרשייר אנגליה – פסטיבל הרוק הפופולרי בבריטניה מארח את השמות הגדולים של עולם הרוק, עם ליין אפ של ענקי רוק בינלאומיים כמו בלאק סבאת', AC/DC, מטאליקה, גאנז אנד רוזס ועוד. 

איך להגיע מוכנים לאירוע של החיים?

הגעה לחופשת פסטיבלים באירופה לא מצריכה הכנות רבות במיוחד: כל מה שצריך הוא לארוז זה תיק גב, נעליים נוחות ומגפיים (במיוחד אם אתם נוסעים לגלסטונברי), לקנות כרטיס טיסה ולצאת להרפתקה מטורפת. ואחרי שכתבנו את זה, לצד שיקולי מזג האוויר והכנת הביגוד המתאים, חשוב לקחת בחשבון שיקול נוסף: גם אם אתם מתכננים להתפרק ולשכוח מהכול בפסטיבל מוזיקה אירופאי, יש דבר אחד שאסור לשכוח – ביטוח נסיעות לחו"ל. 

אם מעדתם באמצע ההופעה או שבלי קשר תזדקקו לסיוע רפואי, חשוב לוודא שאתם מכוסים עם ביטוח נסיעות שנועד לכסות את ההוצאות הרפואיות. ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס סמארט, מאפשר לכם ליהנות מכיסוי רפואי Unlimited: כיסוי ללא תקרה של ההוצאות הרפואיות (למעט במקרה של מצב רפואי קיים). זאת בשונה מביטוחים אחרים הכוללים תקרה, שההגעה אליה תאלץ אתכם לממן את ההוצאות הרפואיות הנוספות מכיסכם. ומה לגבי הידבקות אפשרית בקורונה במקומות הומי אדם, כמו הפסטיבלים החמים של אירופה? מוקדם להגיד עם הקורונה לגמרי מאחורינו או לא, אבל דבר אחד בטוח: הרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות מכסה את הטיפול הרפואי גם במקרה של הידבקות בקורונה. 

לצד הרובד הרפואי, ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לספק לכם שקט נפשי גם בהיבטים אחרים בעזרת מגוון הרחבות שאפשר לרכוש בתשלום: לוקחים לטיול סמארטפון יקר? אפשר להוסיף לביטוח נסיעות של הפניקס smart travel כיסוי ייעודי לגניבת סמארטפון, מחשב נייד או מצלמה – וללכת להופעות הכי שוות בראש הכי שקט. 

הפסטיבלים של אירופה מחכים לכם! אנחנו יכולים להבין אם אתם כבר רצים לארוז תיק ולהזמין כרטיסים לפסטיבל. רק מזכירים שהדרך לחגיגה משוחררת ונטולת דאגות עוברת ברכישת ביטוח נסיעות, שידאג לכם ברגע האמת. 

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת https://www.fnx.co.il/.  

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

הכתבה נכתבה בשיתוף הפניקס סמארט