קיץ שמח: רשת Fox Home מציעה מארזי מתנה המורכבים ממגוון המוצרים החדשים מקולקציית אביב 2023 של הרשת. בין המארזים: מארז Summer עם בקבוק שתייה ומגבת צבעונית; מארז Cool עם חבילת קוביות קרח, 2 כוסות לחוף שהן גם פותחן ו־2 קופסאות למזון; מארז Kiwi עם תיק בד גדול לחוף, ארנק לים ופראו; מארז Lab עם קערת ערבול, סט כפות הגשה מעץ, מארז מפיות נייר ו־4 כוסות שתייה ועוד. טווח מחירים למארזים: 148־389 שקל. מבצע Happy Summer של Fox Home שמתקיים בימים אלו מציע 40% הנחה, בתוקף עד 24.6.23 על פריטים משתתפים, אין כפל מבצעים ו/או הנחות. כפוף לתקנון. המחירים לפני חישוב ההנחות ולא כוללים את עלות קופסת האריזה. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר Fox Home עם משלוח עד פתח הבית.

catsro home - מארז  (צילום: אודי דגן)
catsro home - מארז (צילום: אודי דגן)

שימושי לחופשה: מותג כלי הבית והלייף סטייל Castro Home מציע מגוון מתנות ומארזי מתנה במגוון מחירים: מארז טראצ'ו כולל בקבוק ו־6 כוסות עם הדפס טראצ'ו ושלישיית מגבות מטבח במחיר 120 שקל במקום 207 שקל, מארז  Picnic Time הכולל מפת שולחן משובצת, 4 צלחות במבוק, 4 קערות במבוק ו־4 כוסות במבוק במחיר 220 שקל, מארז Fun Time הכולל כרבולית נעימה 100% כותנה, ספלים מעוצבים לשתייה חמה בהדפס נמר וזברה, מסגרת לתמונה במראה דמוי עור שחור וזוג פמוטי זכוכית בעבודת יד בצבע כחול במחיר 250 שקל במקום 420 שקל ועוד. להשיג באתר Castro ובחנויות נבחרות של Castro Home ברחבי הארץ.

מארזים למורות ולגננות (צילום: יח''צ)
מארזים למורות ולגננות (צילום: יח''צ)

מטפחים ואופים: מותג הדרמו־קוסמטיקה דוקטור עור מציע מגוון מארזי מתנה מפנקים. בין מגוון המארזים, שולבו לצד מוצרי הטיפוח של המותג, פריטים משלימים למתנה שהיא חוויה כמו מארזי מתנה עם תכשיטים מעוצבים של המותג "מיידלה", מארזי מתנה עם הספר "טיוטה של אושר" של נעם חורב או עם ספרה המצליח של קרן אגם "נשואה למאפייה", מארזי מוצרים בשילוב ערכת משחק הקלפים החברתי Ask Q ועוד. מחיר המארזים: החל מ־38 שקל. ניתן להשיג באתר דוקטור עור בלבד.

טבעת כסף פתוחה פנדורה (צילום: יח''צ)
טבעת כסף פתוחה פנדורה (צילום: יח''צ)

אישי ומהודר: תכשיטי Pandora מציעים מבחר תכשיטים שיהוו לצד ההוקרה, גם הנצחה של זיכרונות ורגעים (מומנטס). הצ'ארמס של פנדורה מגיעים בעיצובים ייחודים ובעלי משמעות שכיף להעניק ועוד יותר כיף לקבל. דנאל אטינגר, ראש מחלקת שיווק קבוצת סיטי טיים: "המותג פנדורה ידוע ביכולתו לציין רגעים (מומנטס) בחיים עם תכשיט המתאים בדיוק לאותו הרגע. רגע סיום השנה הינו רגע משמעותי בחייהם של אנשי החינוך, ההורים והתלמידים ואנו שמחים להתרגש יחד איתכם וללוות אתכם בבחירת מתנות סוף השנה". טווח מחירים החל מ־139 שקל לצ'ארמס ועד שרשראות וטבעות ב־599 שקל. בין התאריכים 22.6־1.7 יתקיים Sale הקיץ עם 50% הנחה לחברי מועדון ומצטרפים חדשים בכפוף לתקנון. ניתן להשיג בחנות האונליין ברשת חנויות Pandora ובחנויות התכשיטים המובחרות.

מארז origins (צילום: יח''צ חו''ל)
מארז origins (צילום: יח''צ חו''ל)

מודים לטבע: המותג האמריקאי Origins, שנוסד בשנת 1990 על ידי נכדה של אסתי לאודר, עושה בימים אלו עלייה ונוחת בישראל. המותג מתמחה במוצרי טיפוח טבעיים לעור ולגוף המבוססים על צמחים רבי עוצמה המספקים תוצאות מוכחות קלינית ולכולם יתרונות מיידיים וארוכי טווח. מאז שנת 2009 ועד היום נטע המותג יותר מ־2.3 מיליון עצים ברחבי העולם על מנת להחזיר לטבע. כמותג המחויב להגנה על הסביבה, אריזות המוצרים שלו מעוצבות באופן מינימליסטי על מנת להפחית את הזיהום. המותג מציע מגוון רחב של מוצרי טיפוח להתמודדות עם דאגות עור שונות ב־3 סדרות עיקריות: סדרת GinZing להגברת האנרגיה הטבעית של העור ולשיקום הגוון הטבעי שלו, סדרת Plantscription - מוצרי אנטי־אייג'ינג המסייעים להפחית באופן גלוי קמטים וקמטוטים וסדרת  Mega-Mushroom המסייעת להילחם בגירוי תגובתי ולהפחית אדמומיות. המחירים לצרכן: 38־85 שקל. להשיג בטרמינל X, ברשת BE, במשביר לצרכן ובגלאם 42, החל מחודש יולי.

מתנות סוף שנה מקס ברנר (צילום: דרור עינב)
מתנות סוף שנה מקס ברנר (צילום: דרור עינב)

תודה מתוקה: רשת מקס ברנר מציגה קולקציה מתוקה של מתנות סוף שנה, עשירות בשוקולד איכותי עשוי בעבודת יד כחול־לבן. בין המארזים ניתן למצוא את מארז הדגל Sweet Thank You, מזוודת מתכת בעיצוב ייחודי של הוקרת תודה והערכה, המשלב שוקולד לבן מעולה ממולא בקרם נוגט ובשברי וופל מקורמל, קוביות שוקולד חלב ממולאות בקרם נוגט וחמאת בוטנים. עוד בקולקציה: פרלינים, דפי שוקולד לבן, טיפות שוקולד חלב ממולאות בקרם אגוזים מלוח ובשברי שקד קלוי ועוד.  טווח המחירים של מארזים בקולקציה: 68־249 שקל. ניתן להשיג את המארזים בחנויות השוקולד של מקס ברנר, באתר הרשת ובמרכז ההזמנות בטלפון 1-700-70-88-77.

נעמן פריטים לפיקניק (צילום: תמי בר שי)
נעמן פריטים לפיקניק (צילום: תמי בר שי)

בהשראת האומנית: נעמן וורדינון, מותגי לייף סטייל מובילים בישראל, גיבשו נבחרת מנצחת של מתנות מרשימות ופרקטיות בהשראת הציירת המקסיקנית האגדית פרידה קאלו. בין המוצרים בסדרה: כוס טרמית, סלסלת קש לפיקניק או לים, מגבת חוף, מארז של זוג מאגים, סט אביזרי אמבטיה, כריות נוי ועוד פריטים לעיצוב הבית. טווח מחירים לפריט: 50־200 שקל, כעת מתקיים מבצע 50% הנחה בקניית שני פריטים ומעלה. להשיג בחנויות נעמן/ורדינון ברחבי הארץ, במתחמי פופ־אפ פרידה קאלו ובאתרי האונליין. בתוקף עד 30.6.23 ו/או עד גמר המלאי.

מארז מפנק take a nap (צילום: יח''צ)
מארז מפנק take a nap (צילום: יח''צ)

לחטוף תנומה: מותג הטקסטיל הישראלי Takeanap מציע מארזי אווירה מפנקים ורכים לבית הכוללים בין היתר חלוקי רחצה עשויים 100% כותנה, נרות קוסמוס, תיק חוף מגבת, סבונים, תיק לחופשה, בקבוקי יין ועוד. מחיר לדוגמה למארז "פינוק קיצי" שכולל שמיכת מעבר זוגית מקולקציית Dream ודיפיוזר מפיץ ריח במחיר 738 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת או באתר המותג.

למורה שאוהבת לבחור- גיפט קארד לאתר דיל קוסמטיקס (צילום: יח''צ)
למורה שאוהבת לבחור- גיפט קארד לאתר דיל קוסמטיקס (צילום: יח''צ)

מרגיש חלק: אתר דיל קומסטיקס מרכז מאות מותגי טיפוח, איפור, בישום, בריאות, ספא ולייף סטייל לנשים ולגברים תחת פלטפורמה אחת, והוא מציע אפשרות לרכישת גיפטקארד בסכומים בין 100 ל־700 שקל למימוש חופשי בכל מחלקות האתר. רכישה באמצעות הגיפטקארד מאפשרת ליהנות מכל ההטבות והמבצעים המשתנים שמציעה הפלטפורמה והוא תקף ל־5 שנים. ניתן להשיג באתר דיל קוסמטיקס.

גיפט קארד עזריאלי ומיסמס (צילום: יח''צ)
גיפט קארד עזריאלי ומיסמס (צילום: יח''צ)

משפט אחד: קניוני עזריאלי מציגים שיתוף פעולה עם עידו גרינברג, "Mismas", היזם והיוצר של #משפטאחדביום. ביחד הם מציעים גיפטקארד שיוגש בהוקרה עם משפט מלא רגש, מעצים ומחמם את הלב - סוג של תודה אישית עם קריצה והזמנה לצאת מהשגרה לחוויית בילוי וקניות, כפסק זמן מהיומיום האינטנסיבי. הגיפטקארד תקף לכלל קניוני הקבוצה וניתן למימוש גם באתר עזריאליקום, במגוון של למעלה מ־100 מותגים ישראליים ובינלאומיים מסגמנטים שונים: הסעדה ובילוי, אופנה, הנעלה וקוסמטיקה.  הגיפטקארד זמין לרכישה עד 30.06 וניתן להטעין בו את הסכומים: 30, 50, 60 שקל או החל מ־100 שקל בקפיצות של 50. ניתן להשיג בקניוני עזריאלי: תל אביב, אילון, ירושלים, מודיעין והנגב ובאפליקציית Wolt.

מיקס גרברות (צילום: יחצ)
מיקס גרברות (צילום: יחצ)

קשת אפשרויות: רשת Zer4u מציעה מגוון מתנות ומארזים עם יתרון: ניתן להרכיב מארז בהתאמה אישית עם מתנות מתחומים שונים, החל ממארזי Sabon, שוקולדים של Max Brenner, מגוון יינות בוטיק ישראליים, שמני זית וכמובן עציצים וסידורי פרחים, והכל במקום אחד. מחירים לדוגמה: החל מ־89 שקל לשוקולדים של מקס ברנר עם בלון אהבה, מארז שמני זית בוטיק ב־127 שקל, עציץ עץ זית ננסי, שמן זית איכותי ושוקולד מקס ברנר ב־167 שקל ועוד. להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500 800 ובאתר האינטרנט.

ללין - מארז סוף השנה אנוש (צילום:  my social)
ללין - מארז סוף השנה אנוש (צילום: my social)

צלם אנוש: ללין משיקה שיתוף פעולה ראשון שבמסגרתו תציג מהדורה מיוחדת של מארז בעבודת יד שיוצר על ידי מתמודדי נפש מעמותת "אנוש", לצד קולקציית מארזים חגיגית עם ערך חברתי. מדובר במהדורה מיוחדת הכוללת מגש קרמיקה מלבני עם ציור גלים ו־2 נרות. ד"ר הלה הדס, מנכ"לית עמותת אנוש: "כבר שנים שבעמותת אנוש אנחנו מפתחים, מייצרים ואורזים מוצרים חברתיים ומתנות איכותיות במרכזי התעסוקה שלנו. זה המקום שבו המתמודדים מפתחים מיומנויות תעסוקתיות וחברתיות שמהוות מפתח להשתלבות מלאה ומשמעותית בקהילה. אני גאה בהם על העבודה, ההתמדה והעמידה ביעדי הייצור בהצלחה רבה. זהו שיתוף פעולה משמעותי עם השפעה גדולה במעגלים רבים". קולקציית מתנות סוף שנה כוללת מגוון פריטים ומארזים ייחודיים, בטווח מחירים רחב, החל מ־50 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר החברה.