הכתבה נכתבה בשיתוף יוניפט

הנסיון, המומחיות והידע המקצועי שלנו עומד לשירותכם בכל שעה, ובהצגת תעודת אימוץ לכלב או חתול חדש שהצטרף למשפחתכם תוכלו לקבל מאיתנו שק אוכל במתנה!

עם יוניפט לא יהיה חסר לכם שום דבר אף פעם
יוניפט הינה חנות חיות עם מגוון עצום של מוצרים המיועדים לטיפוח וטיפול בחיות המחמד שלכם באיכות הגבוהה ביותר עם המותגים המוכרים והאהובים. באתר בית העסק תוכלו למצוא אוכל לכלבים, אוכל לחתולים, אוכל למכרסמים, לזוחלים, לדגים ולעופות שונים מכל הסוגים כולל מזון רפואי ובריאותי ואת כל צורכי הטיפוח והטיפול החל מאקווריומים, טרריומים, מלונות ומיטות מפנקות ועד לצעצועים ומשחקים. את כל המוצרים ניתן לקבל במשלוח עד הבית מהיום למחר בכל קניה החל מ – 199 ש"ח או לבוא לאסוף מן החנות. 

הידע והמקצועיות זה הכל 
כחובבי בעלי חיים בעצמנו, אנו נשמח להעניק לכם מן הידע והנסיון שלנו בתחום גידול בעלי החיים השונים בין אם זה אומר להתאים להם מזון על פי גזעים והגילאים השונים, לבחור להם משחקים וצעצועים מתאימים, את הציוד שהכי מתאים להם ויהיה להם נוח בו וגם לטפח את הפרווה ואת העור העדין שלהם ולהרחיק מהם טפילים. במקום ישנם מספרה וספא מקצועיים לטיפוח מקצועי ואיכותי של בעל החיים כולל תספורת, חפיפה, גזיזת ציפורניים ועוד. באתר תוכלו גם להתרשם מבלוג מעניין ומרתק בנושאים שונים הקשורים לגידול בעלי חיים שיעזרו לכם להבין טוב יותר כיצד להעניק טיפול נכון לחבר הפרוותי שלכם ולקבל טיפים חשובים ממי שכבר יש לו נסיון. 

מה תוכלו למצוא אצלנו?
חנות חיות יוניפט מכילה את כל מה שאתם צריכים עבור גור חדש בבית או עבור בעל החיים ההולך ומתבגר. בחנות ישנן מחלקות שונות עבור כל בעל חיים בנפרד על מנת שיהיה לכם קל ונוח יותר למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים במחירים משתלמים במיוחד:

כלבים 
אנו מודעים לצרכים הרבים של מגדלי הכלבים לגזעיהם השונים, בחנות תוכלו למצוא כל מה שאתם זקוקים לו כדי לטפל בגור צעיר מאד שרק הגיע אליכם ועדיין יונק באמצעות תחליפי חלב ומזון גורים רך, כדי לגדל כלב בריא, חזק ואנרגטי עם אוכל לכלבים איכותי, חטיפים טעימים, מזון בריאות ומזון רפואי לכלבים הסובלים מאלרגיות או מחלות שונות ולתמוך בכלב בא בימים שימי הזוהר שלו כבר מאחוריו ועתה הוא זקוק לכם שתטפלו בו ותעזרו לו לבלות את שארית חייו בנוחות מקסימלית ובתנאים הכי טובים. בחנות תוכלו גם למצוא ציוד לכלבים כגון מיטות, מלונות, כלי אוכל, צעצועים, ציוד לאימון ואילוף כלבים, אביזרים לחפיפה וניקוי הפרווה ולהרחקת טפילים ועוד. 

חתולים
רבים מאמינים כי החתול הוא זה שמאמץ אותם ולא הם אותו, אך הוא עדיין זקוק לכם שתרכשו עבורו מזון איכותי, משחקים שינעימו את זמנו וכמובן חול מתגבש לשירותי חתולים. בחנות תוכלו למצוא כל מה שתצטרכו כדי לגדל חתול בריא ועירני מינקות ועד לבגרות כולל מנשאים, אוכל לחתולים, חטיפים ומעדנים לפינוק חתולי אמיתי, קטניפ לשעשוע והנאה, מיטות ומשטחי מרבץ רך ונעים, וכמו כן אביזרים שיקלו עליכם כגון מבשמי שירותי חתולים, רולרים לניקוי פרוות חתול מהבגדים ומהרהיטים ובמידה ויש לכם חתול שסובל מלחץ וחרדה, תוכלו למצוא תרסיסי הרגעה המבוססים על קטניפ לשלוות נפש ורוגע והפחתת מתחים. 

הכירו את חנות החיות יוניפט (צילום: unsplash)
הכירו את חנות החיות יוניפט (צילום: unsplash)

זוחלים 
נחשים, חומט כחול לשון או איגואנות זה הקטע שלכם? גם שלנו. ביוניפט תוכלו למצוא טרריומים מקצועיים, נקודות חום וקור וכל אבזור מקצועי אחר כדי לאפשר לחיית המחמד בעלת הקשקשים שלכם להרגיש בנוח. ניתן גם למצוא מזון מתאים, מצע נסורת ואבזור נוי לפנים הטרריום. 

מכרסמים
ארנבונים, צ'ינצ'ילות, אוגרים, חולדות מחמד ועכברים יכולים לקבל פינוק אמיתי עם כלובים איכותיים, צעצועים לתעסוקה עצמית, מצע רך ונעים של נסורת, כלי אוכל ומים, מזון ואבני מינרליים לשמירה על תזונה מאוזנת ונכונה. ישנו מזון יבש עבור מכרסמים ששומר על איזון מינרלי אולם כמובן שמומלץ להעניק לכם גם מזון טרי כגון פירות וירקות על פי המלצת הוטרינר. 

חמוסים 
חמוס הינו טורף קטן וחביב שהתברג במקום טוב מאד במצעד חיות המחמד הפופולאריות בישראל. הזריזות, החן והתבונה הגבוהה שבהן התברך בשילוב עם פרווה רכה ומחליפת צבעים ( כסות חורף וכסות קיץ ) הפכו אותו לאהוב במיוחד גם על הקהל הישראלי. החמוס זקוק לתזונה בשרית ואוהב להתכרבל על משטחים חמימים בדיוק כמו כלבים וחתולים. ביוניפט תוכלו למצוא מזון מיוחד עבור חמוסים וכמו כן גם רצועות התואמות את גופו הצנום להולכה מחוץ לבית. 

דגים
ביוניפט תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לגדל דגים החל מהאקווריום הראשון ועד לאקווריומים מקצועיים, הן לסביבות מים מלוחים והן לסביבות מים מתוקים. במקום תוכלו למצוא מזון, צעצועים, אבזור נוי, אביזרים לניקוי ושמירה על בריאות הדגים, אקווריומים ביתיים הכוללים ארונית מהודרת לאחסון, משאבות, מדי טמפרטורה ועוד. 

ציפורים
גידול תוכים ובעלי כנף נוספים בבית דורש טיפול צמוד בין אם בעלי הכנף חופשיים להסתובב בבית דוגמת ג'אקו או ארה ובין אם הם סגורים בכלובים כגון פינקי או קוקטייל. בעל החיים המכונף זקוק למזון מגוון ואיכותי המתאים בדיוק לסוג ולמין שלו ואשר הכרחי להתפתחותו התקינה. במידה ואתם מעוניינים שהעופות שאתם מגדלים יתרבו באופן טבעי, צריך לדאוג להם לאיזור קינון נוח ובטוח וסביבה בטוחה דיה כדי לאפשר גידול גוזלים. ביוניפט תוכלו למצוא כל מה שתצטרכו על מנת לגדל ציפורי נוי, החל מתוכי אחד ומיוחד ועד ללהקות שלמות. 

גור חדש בבית 
אימצתם גור חדש? הגיעו עם תעודת האימוץ אל החנות ותוכלו לקבל מאיתנו שק מזון במתנה. בחנות תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים כדי להאכיל גור יונק ולשמור על טמפרטורת גוף תקינה. במידה ויש עוד חיות מחמד בבית תוכלו לגדר ולהגן על הגור החדש מפניהן בזמן שהם מסתגלים זה לזה, וכשמדובר בחתולים טריטוראליים במיוחד שלא ששים לקבל לביתם חתול חדש, מומלץ לרסס חומר הרגעה המבוסס על קטניפ למען שמירה על שלום ושלווה. 

כשרות 
במידה וחשוב לכם לא להכניס הביתה חמץ בתקופת הפסח, תוכלו למצוא אצלנו שפע של מזון לכל בעלי החיים שאינו כולל חמץ, ובכך תוכלו להאכיל את חיות המחמד שלכם באוכל בריא, טעים ומזין מבלי לפגוע בכשרות הבית לקראת ובמהלך חג הפסח. 

יוניפט - חנות החיות שיש בה הכל ונותנת לכם יותר
יוניפט הינה חנות חיות מקצועית שיש בה הכל, אוכל לכלבים, אוכל לחתולים, מזון איכותי למכרסמים, זוחלים וציפורים, ציוד לכל צורכי מגדלי בעלי החיים החל מצעצועים ואבזור כגון מיטות, מלונות וכלובים וכלה במוצרי טיפוח וטיפול. בחנות הממוקמת ובאתר תוכלו לרכוש את כל מה שאתם זקוקים לו במחירים משתלמים במיוחד ובמשלוח מהיום למחר.

הכתבה נכתבה בשיתוף יוניפט