מותג הטיפוח "קליניק" משיק את קרם הלחות Moisture Surge™ SPF 25 Sheer Hydrator – קרם קליל מאוד בקומפלקס מי אלוורה, חומצה היאלורונית ופרו־ויטמין D. מתאים במיוחד לימים החמים, נספג מהר מאוד בעור ואינו משאיר סימנים. אחרי המריחה העור נעים למגע, גמיש וזוהר. בזכות הספיגה המהירה שלו, הוא מצוין כבסיס לפני איפור. אהבנו.

מחיר: 185 שקלים

קרם לחות של קליניק (צילום: יח''צ)
קרם לחות של קליניק (צילום: יח''צ)

מותג הבשמים MFK משיק ניחוח יוניסקס חדש Aqua Media Cologne forte Eau de parfum. הבושם משלב ורבנה, ברגמוט ויסמין הדרי. ניחוח מאוד רענן עם פירותיות קלילה.

מחיר: 700 שקלים להשיג בחנויות הבוטיק BEYONDSKIN

בושם של MFK (צילום: יח''צ)
בושם של MFK (צילום: יח''צ)

המותג Mac משיק את Studio Fix Every Wear All Over Face Pen – עט שהוא גם קונסילר וגם מייק־אפ נוזלי. המייק־אפ מתמזג בטבעיות עם העור, אינו שומני ויוצר מראה חלק ואחיד, עמיד למים, נוח למריחה וקומפקטי.

מחיר: 180 שקלים

עט קונסילר של מאק (צילום: יח''צ)
עט קונסילר של מאק (צילום: יח''צ)

שלי גפני משיקה שני מוצרים תחת המותג PELLE: קרם לחות והגנה אנטי־אייג’ינג וקרם עיניים אנטי־אייג’ינג. קרם הלחות מגיע עם SPF30, בעל מרקם קליל ואינו שומני. קרם העיניים גם מגיע במרקם קליל. הוא נספג מהר, מסייע לתחושת העייפות בעיניים ומקל במקרים של כהויות.

מחיר: 249 שקלים לכל מוצר

מוצרים חדשים של שלי גפני (צילום: שי פרנקו)
מוצרים חדשים של שלי גפני (צילום: שי פרנקו)

Color Care היא סדרת טיפוח חדשה לשיער מבית Moroccanoil, שכוללת שמפו, מרכך וספריי פרוטקט & פריוונט, ומיועדת לשיער צבוע. השמפו והמרכך שניסינו היו בעלי ריח נעים מאוד והותירו את השיער רך למגע, ללא חשמל סטטי. צבע השיער שמר על אחידות, כך שזה פלוס - אך זה יכול להיות גם לא מעט בגלל שאנחנו שומרים על שגרת צביעה קבועה.

מחיר: 95־110 שקלים

שמפו חדש של Moroccanoil (צילום: יח''צ)
שמפו חדש של Moroccanoil (צילום: יח''צ)

המותג "ג’ייד" משיק את REVITALITY HYDRATING RADIANT FOUNDATION - מייק־אפ עם SPF50 שמגיע בחמישה גוונים שמאפשרים כיסוי בינוני ומתאים לשימוש על הפנים והגוף. הוא מאפשר כיסוי של פגמי עור, קעקועים ועוד.

מחיר: 159 שקלים

מייקאפ של ג'ייד (צילום: יח''צ)
מייקאפ של ג'ייד (צילום: יח''צ)

בית "ליראק פריז" משיק מארז לגבר הכולל סרום אנטי־אייג’ינג, ג’ל רחצה וג’ל גילוח. המארז מתאים מאוד למי שנוסע הרבה ורוצה מוצרים בגודל שמותאם לעלייה למטוס.

מחיר: 199 שקלים לערכה

ערכת טיפוח לגבר (צילום: אסף לוי)
ערכת טיפוח לגבר (צילום: אסף לוי)

"ג’ונסון אנד ג’ונסון" משיקים את המותג OGX שמציע בארץ שש סדרות מוצרים הנותנים מענה לסוגי ומצבי שיער שונים: שיער יבש, שיער פגום, שוונצים וקרזול, חוסר לחות, שיער דק ועדין, ושיער שעבר החלקה ברזילאית. ניסינו את סדרת המוצרים להזנת השיער בתוספת חלב ושמן קוקוס, שכוללת שמפו, מרכך ותרסיס לחות לשיער. הסדרה מתאימה לשיער יבש וחסר ברק. השמפו והמרכך היו בעלי מרקם קרמי, ואחרי החפיפה בהם השיער היה נעים למגע ורך. הם גם השאירו אחריהם שובל ריח טרופי שאהבנו.

מחיר: 32.90 שקלים לשמפו או מרכך 

שמפו ומרכך של OGX (צילום: יח''צ)
שמפו ומרכך של OGX (צילום: יח''צ)