לראשונה ברשת קמעונאית בישראל ולרגל עונת הקיץ, תקים שופרסל מתחמי גלידה של הרשת הפופולרית וניליה. בנוסף, משיקה ענקית הקמעונאות עמדות אוכל ביתי מוכן בתפריט מגוון, כולל מזון לילדים כמו שניצלים ופסטה, מגוון סלטים עשיר, פשטידות, מנות בשריות ועוד.

המזון נשמר בטריות מרבית, מחומם במקום ונמכר לפי משקל. טווח המחירים נע בין 60 ל־200 שקל. קיימת הנחת "סיבוס" לעובדי האזור. ההשקעה במהלך נאמדת במיליוני שקלים בודדים, אבל היא מסמנת קו עסקי חדש של שופרסל. העמדות יוצבו בסניפי שופרסל בנס ציונה ובאשקלון, ובהמשך ייפתחו מחלקות נוספות באשדוד, תל חנן, טירת כרמל, קריון וגלילות.

מתחם גלידות בשופרסל (צילום: יח''צ)
מתחם גלידות בשופרסל (צילום: יח''צ)

כאמור, לרגל עונת הקיץ שופרסל משיקה לראשונה מתחם גלידות עם מגוון טעמים של רשת גלידות וניליה, שהוקמה בשנת 2002 מתוך רצון להביא לראשונה לישראל גלידת פרמיום איכותית. ניתן יהיה לרכוש מארז של חצי קילו או קילו לצד מנות אישיות ומגוון מילקשייקים לבחירה.

התפריט כולל מנות ללא סוכר וללא גלוטן, טעמי סורבה ופרווה. בזכות כוח המיקוח של שופרסל, המחיר לק"ג גלידה הינו 79 שקל בלבד. נזכיר שמחיר לק"ג גלידה בסניפי וניליה הרגילים, ובוודאי ברשתות גלידות מתחרות כמו גולדה או לג'נדה, נמכר ב־100 שקל ואף יותר מכך.