חברת הדקלאים, קואופרטיב מגדלי התמרים הגדול בישראל, משיקה בימים אלה את MyJool - מותג תמרים צעיר ואופנתי. תחת מוצרי המותג ניתן למצוא תמר מג'הול 100% טבעי שמשווק בשלב הראשון באריזות אישיות on-the-go במשקל של 50 גרם בהן ארוזים כשלושה תמרים, אריזות 600 גרם ו-400 גרם. את מוצרי המותג ניתן למצוא בקבוצת דור אלון (ברשת אלונית מיני סופר וב-AMPM). בהמשך יושקו מוצרים נוספים בסדרה. 

התמרים של MYJOOL ארוזים באריזות במיתוג צבעוני וצעיר, שמתכתבות עם עולמות הספורט והלייף סטייל. האריזות של המותג נארזות ללא מגע יד אדם והן 100% ניתנות למחזור. 

לדברי טל אקרמן טבקמן, סמנכ"לית שיווק הדקלאים: "השימוש בתמרים טבעיים לחלוטין, בגודל אידיאלי לחטיף ובאריזות המתאימות לצריכת on-the-go, יצרו למעשה מוצר חדש שלא היה קיים עד כה בישראל, ובוודאי בעולם, וכך למעשה העברנו את התמר מקטגורית הפירות היבשים למקום חדש נוסף - בין החטיפים המתוקים.  המותג החדש משתמש באיכות פרי ליצוא, בגודל מיוחד שטרם נמכר בישראל. הוא 100% טבעי ומשלב עולמות תוכן של ספורט, לייפסטייל, קולינריה, ו-pure fun.

"המיתוג העכשווי הבינלאומי, מנגיש לאנשים רבים ברחבי העולם את התמר, ה-super fruit -  המדהים הזה, ומאפשר לקהלים חדשים לטעום ולהתאהב בממתק של הטבע. אנו פונים כעת גם לקהל יעד צעיר וחדש, עם דגש על הדברים שחשובים לו באמצעות אריזות נוחות, עם מיתוג ונראות צבעונית ועכשוויות, ועם תמרים טבעיים לחלוטין, תוך חיבור לעולמות תוכן חדשים, תזונה נכונה ללא מרכיבים מלאכותיים, שקיפות מוצרית, קיימות ומחזור". 

יניב כהן, מנכ"ל הדקלאים "ישראל נחשבת ליצואנית מספר 1 בעולם לתמרי מג'הול, בעוד הדקלאים היא החברה הגדולה והמובילה בענף זה, ואמונה על חלק נכבד מייצוא התמרים מישראל. שוק התמרים באירופה מוערך בחצי מיליארד יורו בשנה, בעוד קטגוריית השוקולד נאמדת ב-42 מיליארד יורו בשנה. על כן, מטרתנו היא להוציא את התמר כמאכל מסורתי אתני, ולבססו במקומו הראוי כאלטרנטיבה טבעית לחטיף מתוק המתאימה לקהלים שונים ומגוונים".