רשת סופר־פארם פותחת בימים אלה סניף קונספט תחת המעטפת של הפורמט Gallery – בית למותגי יוקרה ומותגי אינדי מובילים מתחום האיפור והטיפוח.

הסניף החדש, שמתפרס על שטח של כ־500 מ"ר, מציע חוויית ביוטי ראשונה מסוגה בעיר הנופש הדרומית, שתנגיש לתושבי אילת ולתיירים את מוצרי הביוטי הכי חמים בשוק.

הסניף החדש כולל מתחם ביוטי וקוסמטיקה עם עמדות של מותגים בינלאומיים, בסגנון "חנות בתוך חנות", בהם ג'ורג'ו ארמני, ג'יבנשי, דיור, שאנל, איב סאן לורן ועוד. כמו כן, מחלקת בישום הכוללת מותגי נישה, כמו Byredo  ובוס קולקשיין. לצד אלה הוקמו מתחם דרמו־קומסטיקה ומוצרי טבע, מתחם אופטיקה, בית מרקחת ומוצרי צריכה.

דני לוזון, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר בסופר־פארם: "השקת סניף הקונספט Gallery באילת תאפשר לנו להציע בעיר הדרומית חוויית קנייה בינלאומית, הכוללת מגוון מותגים, החל ממותגי יוקרה בינלאומיים, ועד למותגי אינדי שצמחו דרך הרשתות החברתיות".

שירן אליצור, מנהלת פיתוח ויבוא מותגים ברשת סופר־פארם: "לפי דוח שפורסם בתחילת השנה, עד 2030 דור ה־Y, ה־Z והאלפא יהיו הצרכנים העיקריים של מותגי היוקרה. הקהל של היום משלב צריכה של מותגי־על עם מותגים נגישים ולא מתנצל על זה. היום אפשר לראות שכמו שהמותג אסנס התפוצץ בטיקטוק – כך גם מותגי יוקרה כמו דיור ושאנל".