המותג הישראלי “שורש” משיק סנדלים לנשים במראה מנומר. מדובר באחד הדגמים היפים עבור נשים שרוצות לשמור על נוחות, אך מתקשות למצוא את הלוק האהוב עליהן.

מחיר: 339 שקלים

סנדל שורש מנומר  (צילום: ישראל פורלנדר)
סנדל שורש מנומר (צילום: ישראל פורלנדר)

המותג "פולה בליק" משיק את ROSA CREAM - קרם במרקם קליל, המתאים לטיפול בעור רגיש ואדמומי הסובל מסבוריאה ורוזיצאה. הקרם נספג במהירות, מותיר עור נעים למגע ויתאים גם למי שמרגיש שהחום גורם לו לפצעונים קטנים ומציקים.

מחיר: 420 שקלים

פולה רוזה קרם (צילום: יחצ)
פולה רוזה קרם (צילום: יחצ)

מותג השוקולד "ריטר ספורט" משיק סדרת שוקולדים טבעונית: ריטר שוקולד קלאסי, ריטר בוטנים קלויים, ריטר קרמל מלוח, ריטר קראנץ׳ שקדים מריר וריטר קראנץ׳ אגוזים מריר. השוקולד איכותי וטעים. התוספות נמצאות בשוקולד בנדיבות.

מחיר: 14.90 שקלים

ריטר ספורט סדרה טבעונית (צילום: יחצ)
ריטר ספורט סדרה טבעונית (צילום: יחצ)

"תלמה" משיקה ברנפלקס קרנצ’ים קקאו המכיל דגנים מלאים בתוספת אבקת קקאו, ללא תוספת סוכר. כמו כן, לאור דרישת הקהל, היא החזירה למדפים את ברנפלקס קרנצ’ים בטעם קפה. שני המוצרים פונים לקהל הבוגר יותר, שמחפש פתרון לארוחת בוקר מזינה ומשביעה ללא מאמץ מיותר.

מחיר: 22.90־27.90 שקלים

קומפוזיציה ברנפלקס קראנצים, טווח מחיר 22.90-27.90 ש''ח (צילום: סטודיו 0304)
קומפוזיציה ברנפלקס קראנצים, טווח מחיר 22.90-27.90 ש''ח (צילום: סטודיו 0304)

"פיליפס אוונט" משיקה את Philips Avent Natural - בקבוק בעל “פטמת התגובה הטבעית” הפועל בקצב האכילה הטבעי של התינוק. הבקבוק משחרר חלב רק כאשר התינוק שותה באופן פעיל, כך שיש לקטנטנים שליטה בקצב ההאכלה.

מחיר: 36.90־59.90 שקלים

 Natural-Response-bottle_en-US (צילום: יחצ)
Natural-Response-bottle_en-US (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח NUXE משיק את NUXE SUN - סדרת מוצרי הגנה מהשמש לפנים ולגוף על בסיס רכיבים טבעיים הכוללת תחליב לחות SPF50 בספריי לפנים ולגוף וקרם הגנה SPF50 לפנים. סדרה מצוינת של המותג, אשר נמרחת בקלות על העור, אינה מכתימה או משאירה שאריות לבנות.

מחיר: 110־155 שקלים

NUXE קרם פנים להגנה מהשמש SPF 50 - 110 שח  (צילום: יחצ)
NUXE קרם פנים להגנה מהשמש SPF 50 - 110 שח (צילום: יחצ)

מותג סכיני הגילוח "אינטואישן" משיק סכיני גילוח רב־פעמיים לנשים, העטופים בסבון מוצק ללא צורך בג’ל גילוח, סכיני גילוח למקומות רגישים ועדינים ועוד. כמו כן, המותג השיק את “אינטואישן פרפקט טאצ’” - סכין גילוח רב־פעמית המועשרת בג’ל לחות וחומצה היאלורונית, מותאמת במיוחד לעור רגיש ולמניעת גירויים. סכין נוחה לאחיזה שמאפשרת להגיע לתוצאות גילוח מדויקות מבלי לגרות את האזורים העדינים.

מחיר: 13.90־79.90 שקלים 

סכיני גילוח חדשים לנשים  (צילום: יחצ)
סכיני גילוח חדשים לנשים (צילום: יחצ)

חברת טירולר העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק והפצה של כלי ניקיון חוגגת יום הולדת 36. ולרגל החגיגות מציעה הנחה של 36% על כל האתר למשך שבוע. 

מוצרי הניקוי של טירולר  (צילום: יח''צ)
מוצרי הניקוי של טירולר (צילום: יח''צ)