מותג הקוסמטיקה REBORN משיק סרום בוסטר לעור הפנים, שמתאים לכל סוגי העור, נמרח ונספג במהירות. אחרי הספיגה יש הרגשה שהעור מתוח, הוא נראה בריא ומלא בלחות. מסיימים עם קרם לחות לבחירתכם.
מחיר: 299 שקלים

קרם פנים 417- עם מקדם הגנה  (צילום: יח''צ)
קרם פנים 417- עם מקדם הגנה (צילום: יח''צ)

מותג הטיפוח "417-" משיק קרם לחות לפנים INFINITE MOTION - קרם קליל עם מסנני קרינה מינרליים, להגנה גבוהה מקרני השמש, SPF50. הקרם מועשר בתמצית קמומיל, אלוורה ומינרלים טבעיים. קרם קליל ולא שומני שמתאים מאוד לחודש הקיץ.
מחיר: 135 שקלים

מגבות TAKE A NAP (צילום: יח''צ)
מגבות TAKE A NAP (צילום: יח''צ)

מותג ההום־סטייל TAKEANAP משיק את קולקציית המגבות STRIPES, שכבר הייתה בעבר על המדפים ועשתה קאמבק בשל הדרישה. הקולקציה מגיעה בצבעי תכלת, אדמה ושחור. לצד המגבות יש גם חלוקי רחצה מפוספסים ושאר אקססוריז. קולקציה יפה וקלאסית שמשתלבת נהדר בחלל האמבטיה.
מחיר: מ־29.90 שקלים

קוק אנד בייק - טרה בון -  קולפן ופומפייה  (צילום: יח''צ חו''ל)
קוק אנד בייק - טרה בון - קולפן ופומפייה (צילום: יח''צ חו''ל)

רשת COOK AND BAKE החלה למכור מוצרים של מותג כלי המטבח האיטלקי "טרה בון", בהם קולפן ופורס במוצר אחד, וקרש חיתוך מתקפל מחומר עמיד לאחסון נוח.
מחיר: 79־379 שקלים

סדרת הפסטות החדשה של שקדיה (צילום: יח''צ)
סדרת הפסטות החדשה של שקדיה (צילום: יח''צ)

חברת "שקדיה" משיקה סדרת פסטות הכוללת פסטה פנה, פרפלה, פוזילי טריקולור, ספגטי ודפי לזניה. הסדרה עשויה 100% חיטת דורום סמולינה, ומגיעה באריזת קרטון נוחה לשימוש. בישול הפסטה מהיר, פחות מעשר דקות לאל־דנטה, הטעם והמרקם טובים.
מחיר: 5.90־10.90 שקלים

יולו  (צילום: יח''צ)
יולו (צילום: יח''צ)

המותג YOLO של תנובה מתרחב עם שוקו בכוסות אישיות לדרך עם תוספות של שברי עוגיות בטעם שוקולד או שברי עוגיות בטעם קרמל. את העוגיות אפשר למזוג ישירות לתוך השוקו ולערבב. אחלה פינוק מתוק לימים החמים.
מחיר: 4.90־8.50 שקלים

מארז הארי פוטר קינדר ג'וי   (צילום: פררו)
מארז הארי פוטר קינדר ג'וי (צילום: פררו)

בית הארי פוטר, Wizarding world, משיק סדרת צעצועי מיני פופ שמוצאים בביצי קינדר ג’וי, וכוללת מגוון דמויות מהארי פוטר, סימנייה, קישוט לעפרונות ועטים, סטיקי נוטס, צמידים ועוד. המיני פופ מושקעים והם בהחלט תוספת נהדרת לאוסף שלנו.
מחיר: 15.90 שקלים למארז שלישייה, ו־6.90 לביצה בודדת

PERSIL אבקת כביסה (צילום: חוות הרוח יח''צ)
PERSIL אבקת כביסה (צילום: חוות הרוח יח''צ)

מותג הכביסה "פרסיל" משיק את HYGIENIC CLEANLINESS 4 IN 1 DISCS – קפסולות המחולקות לארבעה תאים עם פורמולה חדשה המנקה גם את הבגדים וגם את מכונת הכביסה. הקפסולות יעילות להסרת כתמים ולשמירה על צבע הבגד. הן גם מרעננות את התוף מריחות לא נעימים, ומונעות הצטברות של עובש ולכלוך.
מחיר: 59.90 שקלים