הבשורה הבאה של כיסויי הראש
"אורין נגר" היא אחת ממעצבות כיסויי ראש המובילות בארץ. אורין החלה את דרכה בתפירת מטפחות לעצמה. כאשר היא רצתה להתחדש במטפחת מיוחדת ותואמת לבגד או לאירוע  הייתה פותחת את מכונת התפירה שלה ותופרת לעצמה דברים יחודיים עד השעות הקטנות של הלילה.

עד מהרה החלו שאלות מחברות ונשים נוספות מהיכן היא רוכשת את המטפחות היפות שלה וכשהסבירה שהיא תופרת בעצמה החלו להגיע בקשות והזמנות ואורין הייתה מוצאת את עצמה תופרת לנשים לפי הזמנה ודרישה, ומשם ב"ה הכל היסטוריה ואורין הפכה לשם דבר בתחום ונשים פוקדות את הסטודיו שלה ללא הרף.

בסטודיו של אורין תמצאו קווי עיצוב יחודים ומיוחדים. מבחר גדול של סגנונות עיצוב מטפחות וכיפות בעבודת יד והזמנות בהתאמה אישית.

אורין היא אישיות מקסימה ומדהימה וניכר בכל תפר בכיסוי הראש את המסירות שלה ואת האהבה שלה למקצוע. אורין דוגלת במחירים שפויים ומראה לכולנו שאפשר להיראות מיליון דולר עם מטפחת מעוצבת בלי לקרוע את הכיס. תמצאו אצלה מבחר עצום של מטפחות מעוצבות במחיר של 75 ₪ בלבד! כן.. כן... זה באמת המחיר. (נשים רבות רגילות לשלם פי 2 פי 3 ואפילו פי 4)

הצניעות שבכיסוי הראש מלווה גם את אורין נגר באישיות הצנועה שלה. לא תמצאו צילומי פנים לטובת פרסום או צילומים להפקות אופנה. הצניעות אצלה היא מעל הכל!

כיום לאורין יש שני דוכנים בשוק ראש העין כל יום שישי. וכמובן את הסטודיו שניתן לתאם מראש להגעה.

ישר כח אורין, תצליחי!

הבשורה הבאה של כיסויי הראש (צילום: נטלי טל)
הבשורה הבאה של כיסויי הראש (צילום: נטלי טל)

אנשים חיפשו משפטי מוטיבציה ומקור השראה – הכירו את ANNIES
תכירו אתר מהמם שנתקלתי בו ברשת ולגמרי עפתי עליו ועל הרעיון מאחוריו: מי שעומדת מאחוריי ANNIES היא אנני , אמא לשלושה ילדים שעוסקת בהוראה. לאנני תמיד היה חוש יצירתי וידיים טובות. 

כשאנני הגיעה לגיל 40, היא התחילה לעסוק בספורט. באימונים לקראת המרתון הראשון שלה, היא חיפשה תכשיט שיחכה לה בכיס כשתעבור את קו הסיום ושאותו היא תענוד כמדליה אישית וייחודית שלה.

כך למעשה המותג  Annie’s נולד. הצורך בייחודיות , מקוריות והערכה עצמית .אנשים חיפשו משפטי מוטיבציה ומקור השראה, תכשיט לסיום תחרות, תכשיט לציון אירוע מיוחד.

היום אנני זוכה לגעת ברגעים מרגשים של הרבה אנשים, אירועים, ליווי בתחרויות ולהפתיע! בזכות המותג הייחודי והמקורי שאותו אנני יוצרת, היא זוכה להיות חלק מחיי אנשים.

האתר המדהים שלה מכיל מבחר תכשיטים עם משפטי מוטיבציה, תכשיטים שמתאימים לריצה, לטריאתלון, שחיה, רכיבה ועוד

לא ראיתי ולא הכרתי אתר מיוחד שכזה, מקורי בטירוף!

אנשים חיפשו משפטי מוטיבציה ומקור השראה – הכירו את ANNIES (צילום: גלי רוזן)
אנשים חיפשו משפטי מוטיבציה ומקור השראה – הכירו את ANNIES (צילום: גלי רוזן)

אנשים חיפשו משפטי מוטיבציה ומקור השראה – הכירו את ANNIES (צילום: גלי רוזן)
אנשים חיפשו משפטי מוטיבציה ומקור השראה – הכירו את ANNIES (צילום: גלי רוזן)

סקצ'רס X דיאן פון פירסטנברג בקולקצייה נשית מהממת
מותג הספורט והלייף סטייל בינלאומי סקצ'רס יוצא בשיתוף פעולה ייחודי עם המעצבת האייקונית דיאן פון פירסטנברג (Diane von Furstenberg)  במסגרתו משיק קולקציית קפסולה, במהדורה מוגבלת, לנשים בעיטורי שפתיים -  Endless Kisses.  

המותג סקצ'רס ישיק בישראל פריטי אופנה שעוצבו ע"י מעצבת העל DVF שהמאפיין אותם: פיסים בסגנון אופנתי וצעיר המשלבים  דפוסי שפתיים אדומות ונועזות, המזוהים כל כך עם המעצבת, בשילוב  הנוחות והאיכויות של המותג סקצ'רס. בכל רכישה ממוצרי הקולקציה  באתר סקצ'רס מקבלים מארז מתנה מהודר עם דפוס שפתיים ברוח טו באב. 

קולקציית הקפסולה כוללת בין היתר: נעלי ספורט אופנתיות, נעלי ריצה,  כפכפים, פרטי לבוש כמו: חולצות טי, טופים, עליוניות עם שרוול ארוך, מכנסיים קצרים, טייץ ארוך, מכנסיים ארוכים או קצרים. בגזרת האקססוריז- כובעי מצחייה המתאימים גם לריצה, כובע באקט ועוד. 

לרגל השקת הקולקציה , יעלה קמפיין סושיאל בכיכובן של עומר נודלמן ויעל שלביה שגרירות המותג סקצ'רס בישראל.

לדברי אורלי שחם, סמנכלי"ת השיווק בחברת סקצ'רס: "זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו של סקצ'רס עם מעצבת אייקונית הכולל פרטי לבוש, הנעלה ואקססוריז לטוטאל לוק מלא באהבה עצמית. זה הזמן המושלם להשיק את קולקציית Endless Kisses המעצימה נשים ומעניקה להן מגוון רחב של אופציות למראה המושלם ומלא סטייל ואהבה שמתאים גם לאימון ספורט וגם לבילוי בשעות הפנאי עם הנוחות המאפיינת את סקצ'רס, האיכויות, הבדים הנושמים והטכנולוגיות המתקדמות והכל ברוח היום שכולו אהבה. בנוסף, לרגל יום האהבה עיצבנו אריזה מיוחדת לכל מי שירצה להפתיע את היקרים לו במתנה מושלמת בסטייל. כמו כן, נעלה בקמפיין סושיאל בו יככבו שגרירות המותג יעל שלביה ועומר נודלמן ויזמין את כולן. "  

Diane von Furstenberg - דיאן פון פירסטנברג היא מעצבת אופנה אייקונית בעלת שם עולמי. היא ייסדה את המותג הנושא את שמה ב-1972, במרכזו הנשים והנשיות. DVF הפך מאז למותג אופנה יוקרתי עולמי ומוביל בתעשייה, הידוע בהדפסים ובצבעוניות הנועזת, הנשיות הבלתי מתאמצת של DVF ביססה את המותג כמוביל לנשים חזקות המנהלות את חייהן.   

SKECHERS- מותג ספורט ולייף סטייל אמריקאי מבית MGS שנולד בשנת 1992, והפך למעצמת נעליים עם שם בינלאומי וחנויות בכל העולם: כ- 4,500 סניפים בפריסה עולמית ומחזור מכירות של 7.4 מיליארד דולר בשנה. למותג 21 סניפים בישראל וכ 400 נקודות מכירה  סיטונאיות והוא מציע מגוון רב של פריטי ספורט ולייף סטייל הכוללים הנעלה, הלבשה ואקססוריז לנשים, גברים וילדים עם דגש על  איכות בלתי מתפשרת במחירים נגישים, נוחות, טכנולוגיה מתקדמת ואופנתיות. 

מחירים לצרכן של הקולקציה החדשה DVF: 

  • נעלי ספורט- החל מ- 429.9 ₪ 
  • כפכפים- 249.9 ₪ 
  • טופים- 169.9 ₪ 
  • טייצים ארוכים- החל מ-249.9 ₪ 
  • טייצים קצרים, מכנסיים קצרים- 169.9 ₪ 
  • חולצות- 169.9 ₪ 
  • כובעים- 79.9 ₪ 
  • עליוניות ארוכות- 349.9 ₪ 

מידות נעליים: 36-46
מידות פרטי לבוש: XS-XL

להשיג ברשת חנויות סקצ'רס ובאתר סקצ'רס

סקצ'רס X דיאן פון פירסטנברג בקולקציית נשית מהממת (צילום: יח''צ חו''ל)
סקצ'רס X דיאן פון פירסטנברג בקולקציית נשית מהממת (צילום: יח''צ חו''ל)

VIBES  - בושם בניחוח קליל ורענן מבית SO.KO
לא רק טיפוח: עם תחילת האביב המותג הקוריאני SO.KO מתרחב לראשונה לקטגוריית הבישום ומשיק את VIBES, בושם בניחוח קליל, רענן ונשי שיימכר בסופר-פארם.

VIBES מגיע באריזה ורודה, קוקטית ומינימליסטית של 100 מ"ל. הבושם נפתח בניחוח פלפל ורוד תוסס, מתפתח לתווי מאסק עציים ומתקתקים ובעל סיומת קרמית ומרעננת של איריס ופריחה לבנה.

מותג הטיפוח הקוריאני SO.KO נולד לפני כשלוש וחצי שנים, והוא מזוהה עם קו מינימליסטי בגווני וורוד ולבן. תחת המותג נמכרים מוצרי טיפוח כמו סרומים, רפידות עיניים, מסכות לפנים ולשפתיים, ועוד.

SO.KO מזוהה מאוד עם תחום טיפוח העור הן בגזרת התכשירים והן בגזרת אביזרי עיסוי הפנים, ולכן במותג השקיעו בפיתוח ניחוח עדין, קליל ורך במיוחד שיתחבר לעולם הטיפוח המינימליסטי ולקו הנקי שמזוהה עמו. 

שירן אליצור, מנהלת פיתוח מותגים ברשת סופר-פארם: "זו הפעם הראשונה שהמותג SO.KO נכנס לקטגוריית הבישום. האבולוציה והמעבר מעולם תוכן אחד של מותג ביוטי לעולמות תוכן נוספים היא טבעית, ומתרחשת על בסיס קבוע אצל מרבית המותגים המובילים. הבושם החדש ממשיך את הקו המינימליסטי והנקי של המותג ומגיע בניחוח עדין, קליל ורך כך שניתן יהיה ליהנות ממנו לצד שגרת הטיפוח הקיימת".

VIBES by SO.KO

100 מ"ל, או דה טואלט, 99 שקל, להשיג בסופר פארם

VIBES  - בושם בניחוח קליל ורענן מבית SO.KO (צילום: קית גלסמן)
VIBES  - בושם בניחוח קליל ורענן מבית SO.KO (צילום: קית גלסמן)

אחווה משיקה מארז חטיפי חלוה חדש
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מארז חטיפי חלוה חדש המצטרף לסדרת חטיפי החלוה המצליחה של החברה: חטיפי חלוה 50% שומשום בטעם וניל. מארז חטיפי החלוה החדש כולל 12 חטיפי חלוה אישיים, במשקל של 25 גרם לחטיף, סה"כ 300 גרם המארז. החטיפים עשויים מ-50% שומשום, הנטחן לטחינה גולמית, והם מכילים כמות גבוהה של חלבון, 13 גרם חלבון ל- 100 גרם. החטיפים משווקים במארז חדש ומהודר ומצטרפים למארז חטיפי החלוה בטעמים של אחוה ולמארז חטיפי החלוה ללא סוכר, הנחשבים לחטיפי החלוה הנמכרים בישראל. 

חטיפי חלוה נחשבים למתוקים מהטבע, היכולים לשמש פתרון נהדר כקינוח או כנשנוש מתוק במהלך היום. לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, טחינה ושומשום נחשבים למאכלים מאד בריאים המגיעים אלינו כמעט ללא התערבות, ישר מהשדה. הטחינה עשירה בברזל, סידן וחומצות שומן חיוניות, בעלת טעם עשיר ומרקם ממכר. הפיכתה של הטחינה הבריאה לחלוה, מספקת הנאה מתוקה ושומרת על היתרונות התזונתיים שבטחינה. חטיפי חלוה של אחוה הם פתרון נהדר להנאה מתוקה, באופן שמאפשר לשלוט על הכמות והמידה. כל חטיף מגיע באריזה אישית שמאפשרת שליטה טובה על כמות המתוק שאוכלים. החטיפים מכילים כ - 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה ואפשר להכניס אותם לתיק לאכילה תוך כדי יום העבודה או הלימודים, או לצד שתייה חמה, כאשר מרגישים צורך בנשנוש מתוק מהטבע. 

חלוה אחוה נחשבת לחלוה הנמכרת ביותר בישראל. החברה הנה מובילת הקטגוריה ומחזיקה בנתח שוק כספי של מעל ל- 55%, הובלה עליה היא שומרת לאורך שנים ארוכות. 

כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 300 גרם. 

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

אחווה משיקה מארז חטיפי חלוה חדש (צילום: יעל האן)
אחווה משיקה מארז חטיפי חלוה חדש (צילום: יעל האן)

מעדני יחיעם בסדרת נקניקי פרימיום חדשה
יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת נקניקי הפרמיום ומצרפת לסדרת המוצרים המובילה 3 מעדני בשר חדשים: פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף. המוצרים משובחים ואיכותיים ביותר, בטעם עשיר של מעדניית בוטיק ומשווקים לצרכן באריזות בשירות עצמי. הנקניקים מצטרפים לסדרת נקניקי הפרמיום המצליחה של מעדני יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם: סלמי סרוולט קלאסי ובסגנון הונגרי, סלמי צרפתי , סלמי הרץ,  קורנדביף,  פרושוטו עגל ועוד. 

פסטרמה מהמעשנה הנה פסטרמה הודו מנתח שלם העוברת עישון איטי עם עץ בוק, בעלת צבע טעם ומרקם ייחודיים. הפסטרמה עם 20% חלבון ו-2% שומן בלבד, ללא גלוטן. 

צלעות אסאדו על האש הנם צלעות בקר מעוצבים, מעושנים וצלויים "על האש" המיוצרות בתהליך צליה ארוך על פי מיטב המסורת הארגנטינית. הצלעות עם 16% חלבון, ללא גלוטן. הרוסטביף הנו נתח שלם של בקר העובר תהליך צליה בטמפרטורה גבוהה לקבלת טעם ומרקם ייחודיים. הרוסטביף עם 19% חלבון ו-3% שומן בלבד, ללא גלוטן.  

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של חברת מעדני יחיעם, "בהמשך למגמה בשוק והתחזקות קטגורית הפרמיום, אנו שמחים להביא לצרכן שלושה מוצרים חדשים בטעמים מיוחדים של מעדני בשר איכותיים וטעימים מאוד, המיוצרים במפעל הגלילי שלנו בתנאי בוטיק". 

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: פסטרמה מהמעשנה כ- 21.90 – 25.90 ₪ לאריזת 180 גרם; 

צלעות אסאדו על האש ורוסטביף כ- 26.90 – 29.90 ₪ לאריזת 150 גרם

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  

מעדני יחיעם בסדרת נקניקי פרימיום חדשה (צילום: יח''צ)
מעדני יחיעם בסדרת נקניקי פרימיום חדשה (צילום: יח''צ)

פרימור משיקה משקאות צלולים בשלושה טעמים!
שחקנית ותיקה מפתיעה בכניסה לשוק המשקאות הצלולים (Near Water): "פרימור". המותג המוביל בתחום המיצים הטבעיים הסחוטים בישראל, משיקה לראשונה סדרת משקאות צלולים בטעמי פירות! 

הסדרה כוללת שלושה משקאות בטעמים ענבים, תפוח ואפרסק. המשקאות החדשים מבוססי פרי, בתוספת ויטמינים C ו- D, ללא חומרים משמרים ובטעם מעולה, ללא אייקון סימון סוכר. 

המשקאות מתאימים במיוחד לצרכנים המבקשים להפחית את כמות הסוכר ללא התפשרות על טעם הפירות במשקה. בשלב הראשון ישווקו המשקאות בבקבוקים של 1.5 ליטר, בהמשך צפויים להיות מושקים גם משקאות צלולים בבקבוקים אישיים. 

פרימור הינה המותג המוביל בקטגוריית המיצים המצוננים בישראל. המותג מחזיק בנתח שוק של כ-57% בקטגוריית המיצים הסחוטים, על פי נתוני סטורנקסט מצטבר 2023. סדרת המשקאות הצלולים מצטרפת לסדרת המשקאות הקלים של "פרימור" בפורמט משפחתי, הכוללת משקאות בטעמי  תות בננה, ענבים, תפוזים ועוד. 

לדברי שי שלו, מנהל מותג "פרימור", "אנו עדים לביקוש הולך וגובר למשקאות מפנקים במתיקות מאוזנת ופחות סוכר. השתמשנו במומחיות שצברנו לאורך השנים והכנו סדרת משקאות צלולים בשילוב טעמים מוכרים ואהובים, המתאימים ביותר לקיץ הישראלי". 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 5.80 ₪ - 6.90 ₪ לבקבוק 1.5 ליטר. 

כשרות חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק. 

להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

פרימור משיקה משקאות צלולים בשלושה טעמים! (צילום: רוני ברוקס )
פרימור משיקה משקאות צלולים בשלושה טעמים! (צילום: רוני ברוקס )

חבילת אירוח המיועדת לכל מי שאוהב לארח ואכפת לו מאיכות הסביבה
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה, כלים חד פעמיים ואביזרי ניקיון והיגיינה מציג חבילת אירוח חדשה המיועדת לכל מי שאוהב לארח ואכפת לו מאיכות הסביבה, המכילה שלל מוצרי אירוח חד פעמיים מתכלים ולא מזהמים. 

כישראלים אנו אוהבים לארח, אך בדרך כלל בסיומה של הארוחה אנו נשארים עם כמויות רבות של כלים לשטיפה או באם השתמשנו בכלים חד פעמיים מפלסטיק, הרי שחסכנו עבודה אך זיהמנו את הסביבה. כעת מציעה החברה באנדל אירוח חדש ומשתלם בהנחה גדולה, המכיל מגוון מוצרי אירוח חד פעמיים, אקולוגיים ומתכלים. 

החבילה כוללת 25 צלחות עגולות ו- 25 צלחות אובליות גדולות, שתיהן בקוטר 26 ס"מ, 25 צלחות קטנות בקוטר 17 ס"מ ו- 25 מרקיות בקוטר 16 ס"מ. כולן עשויות קנה סוכר טבעי, חזקות ועבות במיוחד. עוד בחבילה, סכו"ם מתכלה ואקולוגי הכולל 25 יחידות של כפיות, 25 כפות, 25 סכינים ו-25 מזלגות. בנוסף, קופסא של 50 יחידות קשיות נייר אקולוגיות מתקפלות ו-20 יחידות מפיות נייר מעוצבות. החבילה כולה מוצעת כבאנדל משתלם במחיר הזול במעל ל-30% ממחירי הפריטים בנפרד. המחיר לחבילה כולה: 89.90 שקלים במקום 130.60 שקלים.

הוסטס- להשיג באתר היבואן אינטרסן

חבילת אירוח המיועדת לכל מי שאוהב לארח ואכפת לו מאיכות הסביבה (צילום: אפרת אשל)
חבילת אירוח המיועדת לכל מי שאוהב לארח ואכפת לו מאיכות הסביבה (צילום: אפרת אשל)

משטח מולטי פונקציונאלי מבית סולתם
מותג סולתם המתמחה בכלי בישול ואפייה איכותיים, עמידים ומעוצבים למטבח הבייתי, מציגה משטח מולטי פונקציונאלי ארבע באחד, המשמש מצידו האחד לחיתוך ומצידו השני להפשרה, ללא צורך בחשמל, מיקרוגל או מים רותחים!

כלים מולטי פונקציונאליים המשמשים למספר מטרות בפריט אחד מייעלים את זמן העבודה במטבח וחוסכים מקום רב. סיבה זו הופכת אותם למאוד שימושיים ואהובים בקרב בשלנים, חובבי הקולינריה ואוהבי הגאדג'טים למטבח באשר הם. המשטח החדש מבית הרשת משמש לארבע פונקציות בישול חשובות במקביל. מצידו האחד מהווה משטח חיתוך, ואילו מצידו השני עשוי האלומינים משמש משטח הפשרה המקצר משמעותית את זמן ההפשרתם של מאכלים ומצרכים, כדוגמת עוף, בשר, דגים וירקות. המשטח פועל ללא צורך בשימוש בחשמל, מיקרוגל או במים רותחים. מלבד אלו, כולל משחיז סכינים ומגרד שום וג'ינג'ר. המשטח המולטי פונקציונאלי חוסך במקום אחסון ועבודה ועל כן אידיאלי גם לדירות ומטבחים קטנים, חוסך כסף, מקצר ומייעל את זמן הבישול ובשטיפת הכלים לאחר מכן. גודלו: 36.5X25X0.8 ס"מ. המחיר: 80 שקלים.

להשיג בסניפי רשת סולתם ובאתר

משטח מולטי פונקציונאלי מבית סולתם (צילום: יח''צ)
משטח מולטי פונקציונאלי מבית סולתם (צילום: יח''צ)

כל פריטי החזרה לבית ספר שאתם צריכים עכשיו ברשת הסטוק
רשת הסטוק פותחת את פסטיבל Back To School  עם היצע פריטי חזרה לבית ספר הגדול ביותר בארץ. אם בעבר היה נהוג לעבור מספר חנויות על מנת למצוא תיק לכל גיל, אז כיום יש הכל תחת קורת גג אחת.

האג׳נדה איתה הולכים ברשת כבר 17 שנה היא לקבץ במקום אחד את כל פריטי החזרה לבית ספר ולהעניק מבחר גדול, מותגים מוכרים לצד מותגי הבית, מקסימום נוחות וכמובן מחירים זולים על מנת לא להכביד על הכיס.

בגזרת התיקים ניתן למצוא מגוון עצום של תיקי גן, תיקים לכיתה א, תיקים לבני נוער, תיקים אורטופדיים ועוד, במגוון רחב של צבעים, הדפסים ודגמים של מיטב החברות.

טווח המחירים מתחיל ב-29.90 לתיקי קמפוס, Jansport ב-69.90 ש״ח, תיקי FILA  ב-79.90 ש״ח, תיקי POLO  ב-99.90 ועוד.

בנוסף על מנת להשלים את סל הקנייה לבית הספר, בחנויות מוצג מבחר ענק של קולקציות ילדים כמו ברבי, ספיידרמן, יוניקורן, גיימינג, ספורט ועוד. אליהם מתווספים קלמרים בגדלים וצבעים שונים, מוצרי כתיבה כמו עטי סטבילו(10 ב-19.90 ש״ח), עטי פיילוט(v5 ב-4.90 ש״ח), מחברות ספירלה(3 ב-10.90 ש״ח), מחברות למידה חכמה (3 ב-10 ש״ח) קלסרים בגדלים שונים, מחקים, דבקים, צבעי שמן, מספריים, מחדדים, יומנים ועוד ועוד.

להשיג בחנויות רשת הסטוק ברחבי הארץ  

כל פריטי החזרה לבית ספר שאתם צריכים עכשיו ברשת הסטוק (צילום: סטודיו הסטוק)
כל פריטי החזרה לבית ספר שאתם צריכים עכשיו ברשת הסטוק (צילום: סטודיו הסטוק)

פארק שעשועים מקורה – בול מה שאתם צריכים ליולי אוגוסט הלוהטים
פארק השעשועים  Magic Kass ממוקם בפארק ישראל – מעלה אדומים ומשתרע על שטח של 13 דונם. הפארק הוא אחד מתשעת הפארקים המקורים היחידים בעולם כדוגמת דיסני, קרטונס נטוורק וניקולידאון. 

המקום מעניק חוויה בינלאומית לגדולים ולקטנים כמו במתחמי השעשועים הנוצצים בארה"ב ובאירופה.Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, יציע בחודשים יולי – אוגוסט בילוי ללא הגבלה בכל מתקני האקסטרים הייחודיים בפארק, בהם Looper, Sky Tower, Air Race וה-Discovery 360 לצד 

Magic Kass יהיה פתוח למבקרים בחודשים יולי ואוגוסט – ניתן להתעדכן בשעות הפתיחה באתר*

מחיר כניסה הכולל שימוש במתקני הפארק – כרטיס מוזל ב-99 ש"ח באתר*

פארק שעשועים מקורה – בול מה שאתם צריכים ליולי אוגוסט הלוהטים (צילום: יח''צ)
פארק שעשועים מקורה – בול מה שאתם צריכים ליולי אוגוסט הלוהטים (צילום: יח''צ)