מודן
חברת התיקים מודן מציעה ליין רחב של תיקים בהתאם לטרנדים הפופולריים. בנוסף, מודן הודיעה שתתרום 10% מהרווחים על מכירת התיקים לעמותת יד ביד עבור קניית תיקים וציוד בית ספר לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. כמו בכל שנה, הבסט סלר שלה הוא התיק האורתופדי שמיועד בעיקר לתלמידי הכיתות הנמוכות וכולל את מערכת Air Flex Bag – מערכת אורתופדית, אוורירית, עם כריות לשכמות ולגב תחתון. התיקים מעוטרים בדמויות ספיידרמן, סוניק, ריינבו קורן, ברבי, הלו קיטי, LOLועיצובים מוכרים כמו חלליות, כדורגל, כדורסל, גלידה, גיימר, לבבות ועוד.

מודן (צילום: יח''צ)
מודן (צילום: יח''צ)

יהלי, עולה לכיתה ה': "לתיק יש מספיק תאים והם מרווחים מאוד, כך שיש מקום לציוד. התיק עצמו נוח ולא כבד, גם כשהכנסתי אליו ספרים. רק הייתי שמח אם הרצועות של הכתפיות היו קצת ארוכות יותר".

מחיר: 219 שקלים לתיק, 439 שקלים למארז עם תיק, קלמר, בקבוק שתייה וקופסת אוכל עם כיסוי תרמי


קל גב
קל גב מציעים מארז שכולל ילקוט אורתופדי מתרחב וקל משקלים מדגם BAG־X – שבו ניתן לבחור אם ללכת עם מערכת הגב הקלה או להרכיב את הטרולי ולהתגלגל; עגלת נשיאה עמידה, קלמר מתרחב, קופסת אוכל מחולקת עם כיסוי תרמי ובקבוק שתייה. הסטים מעוצבים בדמויות של ספיידרמן, הנוקמים, באטמן, NBA, ברצלונה, פריס סן ז'רמן, פורטנייט, מיניונים, פאוור ריינג'רס. דולפינים, ג'יפ, מטריקס, מיני מאוס, במבי ועוד.

תיק קל גב (צילום: סטודיו קל גב)
תיק קל גב (צילום: סטודיו קל גב)

טל, עולה לכיתה א': "בחרתי תיק של סוניק שאני מאוד אוהב. יש סוניק גם על כל הדברים האחרים שהגיעו עם התיק. התיק בכלל לא כבד לי, יש לו כתפיות נוחות ועבות, אפשר להגדיל את התיק והוא מלא תאים – גם לאוכל, ויש לו מחזיר אור".

מחיר: 449 שקלים למארז

Outdoor Revolution
המותג מציע תיק גב לנוער בנפח 30 ליטר עם תא מרכזי גדול ללפטופ ולטאבלט, תא בינוני המכיל ארגונית ומחזיק מפתחות, ותא קדמי קטן. לתיק אפשר לחבר טרולי, יש לו מערכת גב מאווררת ושני כיסי צד מבד רשת. כמו כן, יש תא נסתר בחלקו המתרחב של התרמיל.

OUTDOOR REVOLUTION  (צילום: סטודיו קל גב)
OUTDOOR REVOLUTION (צילום: סטודיו קל גב)

עמית, עולה לכיתה ח': "במבט ראשון התיק נראה כמו כל תיק, אבל הוא הפתיע אותי בזכות מיליון התאים שלו. אהבתי שיש לי מקום לטאבלט, ואהבתי גם את התא הסודי שלקח לי זמן לגלות. הוא לא בולט מדי ואני אוהב את זה".

מחיר: 169 שקלים

קרביץ
תחת מותג פרטי בשם STREET ART, קרביץ מציעים 16 דגמים של תיקים וקלמרים תואמים בעיצובים מגניבים. לתיקים יש עשרה תאים, יציאת אוזניות ו־USB מובנית, כבל הטענה ומטען POWER BANK. נוסף לכך הם מציעים תיקים של המותגים ואנס, ג'נספורט, תיקים אורתופדיים ממותג STEP BY STEP, קולקציית תיקי INWAY, תיקי גן ועוד.

קרביץ (צילום: VANS )
קרביץ (צילום: VANS )

ליאן, עולה לכיתה ט': "הבחירה שלי הייתה בתיק של VANS. לתיק יש תא ראשי גדול עם שרוול למחשב נייד, שני כיסי צד לאחסון, תא קדמי עם רוכסן וחריצים לעטים. לתיק יש רצועות נוחות ומרופדות".

מחיר: 159.90 שקלים, להשיג בחנויות ובאתר

YOLO 
רשת YOLO מתמקדת בילקוטים אורתופדיים לכיתות הנמוכות בייצור עצמי תחת המותג YOLO. כמו כן, הרשת מציעה תיקים לילדים בוגרים יותר, שמתהדרים בצבעוניות שמחה ופונקציונליות ומגיעים בשני דגמים: דגם SOLO ודגם PRO, שניהם עם מערכת גב אורתופדית.

ילקוט טאי דאי כוכבים (צילום: סטודיו יולו)
ילקוט טאי דאי כוכבים (צילום: סטודיו יולו)

דריה, עולה לכיתה ג': "בחרתי תיק עם הדפס טאי־דאי, שהוא נוח ויפה. מיציתי את התיקים עם הדמויות שמרגישים לי ילדותיים. לתיק יש שני תאים גדולים ותא קטן לאוכל. בצד יש שני כיסים למים. חוץ מזה, ניתן לחבר את התיק לעגלה, כשיש לי ימים ארוכים והתיק כבד".

מחיר: 299 שקלים

מקס סטוק
רשת מקס סטוק מציעה קולקציה של מותג הבית עם תיקים אורתופדיים לילדי הכיתות הנמוכות, שאליהם ניתן לצרף עגלה. התיקים מגיעים במגוון הדפסים ודמויות פופולריות, הם מכילים שלושה תאים, כיסי צד גדולים לבקבוק וידית אחיזה נוחה. כמו כן, הרשת מציעה תיקים של מודן, נייקי ומותגים נוספים.

תיק אורטופדי גיימינג (צילום: באדיבות מקס סטוק)
תיק אורטופדי גיימינג (צילום: באדיבות מקס סטוק)

אריאל, עולה לכיתה ב': "בחרתי תיק גיימינג שחור עם גרפיטי צבעוני. התיק נראה לי נוח, והוא עם תאים גדולים מאוד. גם הבקבוק שלי נכנס בצד בלי שאני אתאמץ. הילקוט לא כבד לי בכלל ואני לא חושב שאני אצרף לו עגלה בכלל".

מחיר: 129 שקלים

B.unique
הרשת מציעה מבחר של תיקי גב לנערות וסטודנטיות, בהם תיק מדגם נור המתאים גם לנשיאת מחשב נייד.

תיק גב ללפטופ מבית B.unique (צילום: עמירם בן ישי)
תיק גב ללפטופ מבית B.unique (צילום: עמירם בן ישי)

מור, עולה לכיתה י"א: "כבר כמה שנים אני לא מוצאת תיק שאני אוהבת. בעיניי מה שיש היום זה בעיקר תיקי בד ממותגים שכולם בוחרים. יש לאחותי הגדולה תיק עור מתוחכם יותר, וזה מה שבא לי גם. התיק הזה הוא בדיוק מה שרציתי – תיק נקי עם שני תאים גדולים ועוד תא קדמי שנסגר עם מגנט לכל הקשקושים והמפתחות. אפשר להכניס בתיק מחשב בגודל 13 אינץ' בלי שהתיק ירגיש לא נוח על הכתפיים".

מחיר: עד סוף אוגוסט במבצע של 175 שקלים

רשת Bגוד
הרשת מציעה תיקים בגודל 38X45 ס"מ ובעיצובים של גיבורי־על, מיקי מאוס ואלמנטים מעולם הספורט.

תיק בית ספר (צילום: Bגוד)
תיק בית ספר (צילום: Bגוד)

מיה, עולה לכיתה ד': "לקחתי תיק עם הדפס של פרות כי יש לי אוסף של כל מיני דברים עם הדפסי פרות. זה בטוח תיק שונה משל החברות שלי, ואמא שלי אומרת שהוא לא יקר בכלל. התיק עם שלושה תאים – אחד גדול, אחד בינוני ואחד קטן. הוא לא קשיח כמו תיקי כיתה א', ככה שאני יכולה להשתמש בו גם אחרי בית ספר".

מחיר: 49.90 שקלים

רשת הסטוק
ברשת מציעים מגוון תיקי מותגים כמו FILA וג'נספורט, מודן, פולו, וגם תיקים חצי אורתופדיים של המותג סמאש. לכיתות הנמוכות מוצע מארז של תיק אורתופדי עם קלמר ועגלה של המותג COOL במחיר 249.90 שקלים.

תיק ג'אנספורט (צילום: יח''צ)
תיק ג'אנספורט (צילום: יח''צ)

גיל, עולה לכיתה ט': "בחרתי תיק בצבע אפרסק של ג׳נספורט כי ממש נדלקתי על הצבע. חוץ מזה, זה מותג שאני מכירה ואוהבת והיה אותו לאחיות הגדולות שלי. התיק מחולק נוח – עם תא אחד גדול ועוד תא בינוני ותא עם ריצ'רץ' למפתחות וכסף. חוץ מזה שהתיק מהמם בעיניי, הוא גם הפתיע במחיר כך שלא הייתי צריכה לשכנע לקנות לי אותו".

מחיר: 69.90 שקלים

סקיפ הופ
המותג מציע קולקציית מארזים הכוללת תיקי גן, בקבוקי שתייה, קופסאות אוכל ותיקי אוכל מבודדי חום וקור. הקולקציה מגיעה בעיצובים של תות, גלידה, כדורגל, קשת בענן ומגוון חיות.

סקיפ מארז תיק גן (צילום: יח''צ)
סקיפ מארז תיק גן (צילום: יח''צ)

הילי, עולה לגן עירייה: "בחרתי תיק פרפר עם ורוד וכחול". אמא של הילי: "אהבתי את הרעיון של המארז שפתר לי את כל החיפוש אחרי אביזרים משלימים לגן. התיק מאוד נוח – נראה שהוא מבד עמיד. יש לו כיסים בצד לבקבוק, ותא קדמי נוח. אהבתי את תיק האוכל שמחולק נכון וקל לפתיחה עבור ילדים".

מחיר: 199.90 שקלים למארז


SCOOP
רשת סקופ מציעה תיקים בגוונים שמחים. בין העיצובים: תיקי חד־קרן עם בובה, דמות LOL, שילוב פייטים ועוד.

ילקוט של רשת סקופ (צילום: עמירם בן ישי)
ילקוט של רשת סקופ (צילום: עמירם בן ישי)

לירוי, עולה לכיתה ז': "זאת השנה הראשונה שלי בחטיבה והחלטתי לוותר על הדפסים ולבחור תיק חלק. כמובן שבחרתי תיק שחור עם כל מיני אבזורים, שנראה גם כמו תיק של מטיילים. לתיק יש לפחות ארבעה תאים – שניים גדולים ושניים קטנים מקדימה. יש לו גם סגירה מגניבה. הרצועות שלו עבות ונוחות ממש".

מחיר: 79.90 שקלים

פלפוט
החברה מציעה תיקים אורתופדיים לכיתות הנמוכות ותיקים חצי־אורתופדיים לכיתות גבוהות יותר ביסודי. התיקים לכיתות הנמוכות בעלי גב אורתופדי עם רשת לנידוף זיעה, שני תאים גדולים, תא אוכל מבודד ותא קטן נוסף. לכולם ניתן להוסיף עגלה. לתיקים מגוון עיצובים כמו LOL, חדי־קרן, צבי, פנדה, לבבות, גיימינג, כדורגל ועוד.

דגם חתול סטיילוש פלפוט (צילום: יח''צ)
דגם חתול סטיילוש פלפוט (צילום: יח''צ)

נויה, עולה לכיתה ה': "בחרתי תיק עם איור חמוד של חתלתול בשילוב צבעים של ורוד ותכלת. התיק נוח על הגב ויש לו כתפיות מתכווננות. החלוקה שלו סופר־נוחה. יש מקום בצדדים לבקבוק. אני חושבת שהוא יהיה לי נוח עם כל החומרים לבית הספר והוא גם לא כבד מדי".

מחיר: 249־199 שקלים

תיק התיקים
הרשת מציעה תיק מדגם סטוריז המגיע במגוון צבעים, בהם אדום, ירוק ושחור.

תיק התיקים (צילום: עידו בנטוב)
תיק התיקים (צילום: עידו בנטוב)

מעיין, עולה לכיתה י"ב: "זאת שנה בעייתית לקנות תיק – כי הצרכים שלי משתנים ולא תמיד אני אצטרך לסחוב ללימודים את כל הבית. כדי לא לזרוק כסף, כמו שאמא שלי טורחת לציין, בחרתי בתיק שאני בכיף יכולה ללכת איתו גם לים וביומיום. התיק מרובע עם תא מרכזי ותא קטן מקדימה. יש לו תאים לבקבוק בצדדים, והרצועות שלו נוחות. חוץ מזה, הוא קצת מרופד בפנים, אז אפשר להכניס אליו גם מחשב אם אני צריכה".

מחיר: 99 שקלים

אמריקן טוריסטר 
החברה מציעה תיק גב מסדרת URBAN GROOVE, שמגן על הגב בנשיאת משקלים כבדים עם תא מרופד ומתכוונן למחשב נייד. בתיק יש תא נסתר לחפצי ערך וכבלים, תא קדמי גדול, תא צדדי סגור עם רוכסן, תא ארגונית עם חלוקה פנימית ותא קטן ונגיש בחלק העליון של התיק.

תיק מחשב אמריקן טוריסטר (צילום: יח''צ)
תיק מחשב אמריקן טוריסטר (צילום: יח''צ)

רוני, עולה לכיתה י"א: "כבר כמה שנים לא קניתי תיק גב ממש איכותי, אבל אני יודעת שהשנה אני חייבת תיק שיהיה לי נוח לשעות רבות בבית ספר, וגם כי יש לי נסיעה ארוכה יחסית באוטובוס. התיק הזה ממש מחולק נכון, כך שהמחשב שלי לא יקבל מכות משאר הדברים, והוא גם עם סוג של רגליות, אז הוא עומד יציב. הוא נראה כמו תיק שסטודנטים יבחרו, אז זה פלוס".


מחיר: 255 שקלים

אדידס
המותג מציע קולקציית תיקים בעיצוב נקי עם אלמנטים המזוהים עמו כמו הלוגו ושלושת הפסים.

תיק גב שחור אדידס (צילום: יח''צ)
תיק גב שחור אדידס (צילום: יח''צ)

אביב, עולה לכיתה י': "אחלה תיק. אני אוהב ספורט בכללי, והמותג אדידס הוא אחד האהובים עליי. רציתי לקנות השנה תיק כי די נמאס לי משלי – וזה בול מה שרציתי. התיק עם תא אחד גדול שנכנס בו הכל ועוד תא חיצוני. יש גם מקום לבקבוק בצד למי שרוצה".


מחיר: 139.9 שקלים בחנויות אדידס

סקצ'רס
המותג מציע תיקי גן המגיעים במראה חלק ובצבעים ורוד ושחור. התיקים לבני הנוער מגיעים עם לוגו וכיס קדמי בסגירת רוכסן, עם רצועות מרופדות ומתכווננות ועם כיסים פנימיים נוספים. כמו כן המותג מציע תיק ללפטופ - תיק מרופד עם תא ללפטופ וכיסים פנימיים.

סקצ'רס תיק ללפטופ (צילום: יח''צ)
סקצ'רס תיק ללפטופ (צילום: יח''צ)

תומר, עולה לכיתה ט': "בחרתי תיק לפטופ כי לאחרונה אני משתמש במחשב יותר גם בזמן הלימודים. התיק שבחרתי אפור, כדי להיות קצת שונה משאר החברים שבדרך כלל בוחרים שחור או כחול. לתיק יש את הלוגו בגדול, שזה נחמד. יש גם מקום בתיק לבקבוק בצד, ועוד תאים נוחים".


תיק לפטופ: 139.90 שקלים

XD DESIGN
המותג מציע ליין של תיקי BOBBY נגד גניבות, בהם תיק Bobby Soft בגרסה רכה יותר. לתיק יש הגנת RFID בכיסים הפנימיים והוא עשוי חומרים ממוחזרים.

XD DESIGN (צילום: יח''צ)
XD DESIGN (צילום: יח''צ)

רועי, עולה לכיתה ח': "נושא הסביבה מאוד חשוב לנו בבית ולי בכלל, ולכן כששמעתי על התיק הזה לא היה לי ספק שאלך עליו. התיק לא נראה ילדותי אלא בוגר, הגודל שלו רגיל, אבל אפשר להגדיל אותו בימים של מערכת ארוכה או כשאני צריך לקחת מחשב. בגלל שאני מתכוון להסתובב איתו הרבה אני שמח שיש לו הגנת גניבות".


מחיר: 359 שקלים, להשיג ב־SWAGG