רשת האופנה פקטורי 54 חונכת חנות פופ־אפ בהאנגר בנמל יפו בהשקעה של 6 מיליון שקל. החנות תפעל עד החגים ותציע הנחות של 50%־80% הנחה על כל הפריטים לנשים, לגברים ולילדים. עיקר הקולקציה היא וינטג' הנסמכת בין השאר על ערכי הקיימות של הקבוצה.

ראש עיריית אילת: "שמעתי על תכניות הרכבת לאילת עוד בילדותי, אבל עכשיו אני אופטימי"
בהשקעה של מעל ל-100 מיליון שקלים: סאלח דבאח ובניו פותחים שני סניפים חדשים בחיפה
 
במתחם, המתפרס על 1,800 מ"ר, יוצגו כ־20 אלף פריטים נדירים, לצד פריטים מהעונות הקודמות של המותגים המובילים בעולם. המתחם עוצב בהשראת עולם התערוכות עם מיצגים שעוצבו על ידי המותגים בחו"ל. טווח המחירים נע בין 200 שקל ל־9,000 שקל לפי סוג הפריט. רוני אירני, בעל השליטה בקבוצה, הודיע כי במתחם יפעל בית קפה בוטיק בקונספט ייחודי של פקטורי 54. במקביל לאולם המכירות יתקיימו בקיץ תערוכות, הופעות, הרצאות, פעילויות לילדים ועוד.

הפופ־אפ הראשון של פקטורי 54 נפתח לפני חמש שנים בקניון TLV וזכה להצלחה. בשלב זה רכשה קבוצת אירני את AMOR בכיכר המדינה, ולעסק הצטרפו מותגים, שכעת משתתפים במכירה. בין פריטי האופנה שיימכרו יהיו דולצ'ה וגבאנה, ולנטינו, ג'ורג'יו ארמני, בלנסיאגה, איזבל מארה, ברברי ועוד. אירני הסביר כי האפשרות למכירת המותגים בהנחה נעשית בין השאר בזכות התחזקות היורו (שאינו מגולם במחיר) והעובדה כי מדובר בפרטי וינטג' שחלקם נשמרו במלאי.