אוגוסט הוא חודש שיכול להוציא משפחות רבות מאיפוס. עם חופשות קיץ, קניות לחזרה לבית הספר ופעילויות שונות, ההוצאות יכולות להצטבר במהירות. תכנון ותקצוב הופכים חיוניים לניהול התחייבויות פיננסיות אלו בצורה יעילה.

בימים אלה חברת הפינטק רייזאפ מציגה את המיזם החדש שלה – "אתגר אוגוסט" - מיזם ייחודי שמטרתו לעזור להורים ומשפחות לשרוד את החופש בתקציב שפוי ומבלי לוותר על החוויות שבחופשה. 

הפרויקט של רייזאפ מורכב ממספר ימי קונספט בנושאים שונים - לדוגמה: "יום יוניקורן", "יום תעופה", "יום גיבורי על" ועוד, הכוללים רעיונות לפעילויות ואטרקציות בנושא הנבחר, בתקציב של עד 30 שקלים. גם על ההורים המותשים חשבו ברייזאפ, וגיבשו עבורם מבחר הצעות לדייטים באותו התקציב. 

תכנון ימי קונספט של רייזאפ (צילום: יח''צ)
תכנון ימי קונספט של רייזאפ (צילום: יח''צ)

כדי לסייע למשפחות לגבש רעיונות לפעילויות והרפתקאות התואמות את העדפותיהן האישיות ויכולתן הפיננסית, החברה השיקה בוט חכם מבוסס gpt4, שיוצר הרפתקה ביתית ופרסונלית שמותאמת לאופי הילדים ולתקציב. המשתמשים ידרשו להזין את הנושא עבורו היו רוצים לקבל רעיונות לפעילויות, את הגילים ואת התקציב. בתום הפעולה יקבלו המשתמשים קובץ עם רעיונות שונים לפעילויות והדרכה כיצד ניתן להוציא אותם אל הפועל בצורה המיטבית והחסכונית ביותר.

יובל סמט, מנכ״ל וממייסדי רייזאפ: ״מאז ומתמיד אוגוסט הוא חודש מאתגר להורים שבינינו, והשנה - עם המחירים שעולים - הוא הפך מאתגר מאי פעם. כל הורה רוצה למלא את הקיץ של הילדים בחוויות, אבל קשה שלא להיכנס ללחץ מההשלכות של החופש על חשבון הבנק. ההוצאות המצטברות, העדר המסגרות והקושי במציאות תעסוקה איכותית לילדים - כל אלה מייצרים לחץ נפשי שלא מאפשר להיות בטוב עם כסף. כדי לאפשר לכל המשפחות בישראל לעבור את הקיץ בטוב, שילבנו בין הכוח הטכנולוגי של הבינה המלאכותית לבין חוכמת ההמונים של קהילת רייזאפ, ויצרנו את ״אתגר אוגוסט״. כל מה שצריך זה להחליט על תקציב הוצאה לאוגוסט, ואנחנו נעשה הכל כדי לעזור לך לעמוד בו: מבוט שיוצר הרפתקאות במיוחד עבור הילדים שלך, דרך שפע של הצעות לפעילויות שימלאו ימים שלמים בחוויות, לצד מאגר של אטרקציות משתלמות בכל רחבי הארץ בפחות מ-30 ש״ח, טיפים להתנהלות כלכלית נכונה ואפילו פינוקים להורים העייפים. משתתפי ומשתתפות האתגר יקבלו את כל הכלים לנצח את אוגוסט, בכל סכום ובלי להתפשר״.

אתגר רייזאפ ובוט הבינה המלאכותית יהיו פעילים למשך שלושת השבועות הבאים של אוגוסט ויהיו פתוחים לציבור הרחב ללא עלות. ניתן להצטרף לאתגר או להשתמש בבוט דרך עמוד האינסטגרם או האתר של החברה.