אנה זק ממשיכה בשיתוף הפעולה המוצלח עם רשת SACARA ומרחיבה את סדרת המוצרים תחת חתימתה. ההשקה החדשה כוללת שלושה מוצרים, בהם ברונזר המתאים למגוון רחב של גוני עור, סומק במרקם קרמי ופלטת צלליות לעיניים בשמונה גוונים. המוצרים החדשים מתאימים מאוד לקיץ ומשתלבים היטב עם גון העור המשתנה עם השיזוף. שלושתם עמידים ומחזיקים יפה על העור לאורך היום.

מחיר: 39.90־20 שקלים

SACARA מוצרים חדשים בקולקציית אנה זק  (צילום: קית גלסמן)
SACARA מוצרים חדשים בקולקציית אנה זק (צילום: קית גלסמן)

מוצר חדש מצטרף לסדרת טיפוח השיער Aromachologie של "לאוקסיטן": סרום למניעת נשירת שיער. הסרום מבוסס על שמנים אתריים (לבנדר, ארז, רוזמרין, גרניום, ילנג ילנג, תימין, מנטה) הגדלים בפרובנס. לדברי המותג הוא נבדק קלינית, והוא פועל על מחזור חיי השיער בפעולה משולשת - הפחתת נשירת שיער, הגברת צמיחה ושיפור עובי השערה. לסרום ניחוח מעודן של הדרים ויש להשתמש בו במשך שלושה חודשים – בהתחלה פעם ביום ובחודש האחרון פעמיים בשבוע.

מחיר: 139 שקלים

סרום לנשירת שיער של לאוקסיטן (צילום: יחצ חול)
סרום לנשירת שיער של לאוקסיטן (צילום: יחצ חול)

קולקציית הקיץ של מותג בגדי ההגנה מהשמש SunWay מאופיינת בשלל דגמים בעלי עיצוב מקורי וטרנדי. הקולקציה כוללת בגדי ים, כובעים, בגדי עבודה וטיולים מבדים מסנני קרינה. בין היתר ניתן למצוא בגדי ים עמידים לכלור לילדים ומבוגרים, קולקציות מיני־מי, מכנסי גלישה, בגדי ים שלמים, טייצים מחטבים ועוד. בגדי הים של המותג מיוצרים מבד החוסם 98% מקרני UVA ו־UVB, הם נוחים ללבישה ועמידים. 

מחיר: 349־69.90 שקלים

151 SUNWAY (צילום: טל טרי)
151 SUNWAY (צילום: טל טרי)

SOLO SLIM - סדרת סנדלי שורש חדשה השמה במרכז את טרנד ההליכה היחפה. אלו סנדלים קלי משקל עם סוליה דקה במיוחד. בהתאם לקו העיצובי של המותג, הסנדלים מגיעים בעיצוב מינימליסטי עם רצועות דקות בצבעוניות קיצית. כמו כן, הסנדלים עשויים 100% חומרים טבעוניים ומשלבים כ־30% חומרים ממוחזרים, ומיוצרים מאנרגיית השמש במפעל בטירת כרמל. סנדלים שכל חובב טיולים (אבל לא רק) צריך לנעול. הסוליה דקה ומתאימה לעמידה ארוכה. מגיעים במידות 36־42 ובצבעים כחול, ירוק, אפור, שחור, קשת ופטרה אדום. 

מחיר: 299 שקלים

סנדלי שורש דגם סולו סלים- מידות 36-42.  צבע פטרה אדום. 299 שח. (צילום: ישראל פורלנדר)
סנדלי שורש דגם סולו סלים- מידות 36-42. צבע פטרה אדום. 299 שח. (צילום: ישראל פורלנדר)

חברת הגלידות פלדמן השיקה לאחרונה את סדרת הגלידות המשפחתיות "מסקרפונה". תחת הסדרה היא מציעה שלושה טעמים: גלידת מסקרפונה בטעם קרמל מלוח עם סירופ קרמל מלוח, גלידת מסקרפונה בטעם וניל עם שברי עוגיות בתוספת נטיפי שוקולד וסירופ בטעם שוקולד, וגלידת מסקרפונה בטעם תות עם חתיכות תות, נטיפי שוקולד וסירופ בטעם תות. סדרה מאוד מוצלחת של פלדמן. הגלידה שמנתית, לא מתוקה מדי והתוספות נדיבות.

מחיר: 23.90 שקלים 

גלידות פלדמן מסקרפונה - שלישיה (צילום: סטודיו פלדמן)
גלידות פלדמן מסקרפונה - שלישיה (צילום: סטודיו פלדמן)

אחד הטרנדים החמים יותר כיום, ה־Franui - חטיף הפטל הקפוא מברילוצ'ה, חזר בימים אלה ל"יאנגו דלי". פראנוי הוא חטיף פטל בציפוי שוקולד שנולד כממתק מקומי בעיירה קטנה בפטגוניה. הישראלים כמובן התאהבו בו במהלך טיולים בדרום אמריקה, מה שגרם להתלהבות כאשר הוא הגיע ארצה. הפטל מצופה בשתי שכבות שוקולד משני סוגים שונים: שוקולד לבן ושוקולד מריר, או שוקולד לבן ושוקולד חלב. האמת, אנחנו לגמרי מבינים על מה הבאז. מדובר בשילוב מענג של מתיקות וחמיצות. 

מחיר: 34.90 למארז באפלקציית "יאנגו דלי"

חטיף הפטל הקפוא (צילום: יחצ)
חטיף הפטל הקפוא (צילום: יחצ)

לקראת החזרה לבית הספר "ניקול" יצאה בשיתוף פעולה עם המותג YOLO, ויחד הם השיקו שקיות סנדביצ'ון מנייר עם איורים של משחקי חשיבה כמו סודוקו ואיקס עיגול, כמו כן, הם השיקו נייר עיטוף לסנדביץ' שהופך למטוס נייר בסיום השימוש. שני המוצרים עוצבו על ידי המותג YOLO תחת הקונספט "סיימתם לאכול? בואו נשחק!". היינו שמחים לחזור לספסל הלימודים בשביל לאכול ולשחק בלי דאגות – שיתוף פעולה מוצלח.

מחיר: 14.90 שקלים

חזרה לבית הספר (צילום: יחצ ניקול)
חזרה לבית הספר (צילום: יחצ ניקול)

גלידת שטראוס עושה צעד חשוב עבור קהל הטבעונים והנמנעים מלקטוז ומשיקה את LELO - סדרת גלידות בפיתוח ישראלי שנושאת תו VEGAN FRIENDLY. בסדרה שלושה פיינטים בטעמים: וניל וקרמל מלוח עם שוקולד ושברי שקדים מסוכרים, וניל וחלווה עם שוקולד ושברי פיסטוק קלוי, ושוקו ופקאן עם פקאנים מסוכרים ושברי עוגיות. מפתיע שמדובר בסדרה טבעונית. הגלידות עשירות בתוספות והמרקם שלהן נהדר.

מחיר: 29.90־32.90 שקלים

סדרת LELO (צילום: סטודיו 0304)
סדרת LELO (צילום: סטודיו 0304)