מותג הטיפוח הבין לאומי SABON מציין שנה חדשה של פריחה וצמיחה, עם קולקציה במהדורה מוגבלת שתושק במיוחד לכבוד ראש השנה: THE WONDERS OF JASMIN . פרח היסמין האייקוני, המשלב מתיקות קלאסית ופרחונית, זוכה בניחוח חדש, עם טוויסט מודרני, מתוחכם וחושני.  בין מוצרי הסדרה: סבון נוזלי על בסיס שמנים, פילינג גוף האייקוני, חלב גוף, מפיץ ריח יוקרתי ועוד.
מחיר מומלץ: 209-45 שקלים.

THE WONDERS OF JASIMNE (צילום: רונן מנגן)
THE WONDERS OF JASIMNE (צילום: רונן מנגן)

כמה אתם חריפים? ביסלי משיקה שני מוצרים חריפים בטעמים מעניינים וחדשניים שבו כל אחד יוכל למצוא את דרגת החריפות שהוא מעדיף: ביסלי חלפיניו פיקנטי וביסלי שאטה לימון.
מחיר מומלץ: 7.90-2.50 שקלים. 

ביסלי שאטה לימון (צילום: סטודיו אסם)
ביסלי שאטה לימון (צילום: סטודיו אסם)

לאור הביקוש, Franui, חטיף הפטל הקפוא והאהוב מברילוצ'ה חוזר ליאנגו דלי! מעתה, ניתן יהיה לחזור ולרכוש את החטיף האהוב באפליקציית החברה. הממתק עשוי מפטל המצופה בשתי שכבות שוקולד משני סוגים שונים: שוקולד לבן ושוקולד מריר, או שוקולד לבן ושוקולד חלב. העדינות של השוקולד מאזנת בין המתיקות שלו לחמיצות הפטל ויוצרת שילוב טעמים קסום המתפרץ בביס הראשוני.
מחיר מומלץ: 34.90 שקלים.

Copia de Copia de Franui (צילום: יחצ)
Copia de Copia de Franui (צילום: יחצ)

אדידס משיקה מחדש מגוון של דיאודורנטים לגבר ולאישה, סדרת ספריי גוף לגבר וסדרת ג'ל רחצה לגבר שפותחו בשיתוף פעולה עם ספורטאים. הפורמולות כולן טבעוניות והאריזות ידידותיות לסביבה.
מחיר מומלץ: 24.90-16.90 שקלים. 

דיאודורנטים של אדידס (צילום: יחצ)
דיאודורנטים של אדידס (צילום: יחצ)

חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil משיקה סדרה חדשה Color Care המיועדת לשיער צבוע. הסדרה כוללת: שמפו לשיער צבוע המנקה בעדינות תוך שהוא מגן על השיער מפני אלמנטים הגורמים לדהייה של הצבע ומרכך לשיער צבוע שמעניק לחות ומגן על השיער, מתיר קשרים ומעניק לו מרקם רך ונעים, במראה בריא יותר.
מחיר מומלץ: 95 שקלים. 

שמפו ומרכך לשיער צבוע מסדרת Color Care של Moroccanoil  (צילום: יחצ)
שמפו ומרכך לשיער צבוע מסדרת Color Care של Moroccanoil (צילום: יחצ)

המרכז לטיפול באקנה בשיטת רבקה זיידה מציג שני תכשירים לטיפול וטיפוח העור עם תוצאות נראות לעין: HELP ME - ג'ל ייחודי לטיפול נקודתי בפצעונים וקומודונים, מנטרל שומניות, משקם פצעים ומונע פוסט אקנה בכך שמשקם את הפצעים ותורם להחלמתם וסבון פנים אקנה קלריפיינג - ניקוי ללא ייבוש העור. התכשירים פותחו במעבדות רבקה זיידה בישראל.
מחיר מומלץ: 260-180 שקלים. 

HELP ME רבקה זיידה (צילום: שיר אור)
HELP ME רבקה זיידה (צילום: שיר אור)
 

הטעם החדש והמפתיע של ערגליות מבית אסם נסטלה: ערגליות תמרים במהדורה מיוחדת לראש השנה.
מחיר מומלץ: 12.90-7.90 שקלים.

ערגליות תמרים (צילום: סטודיו אסם)
ערגליות תמרים (צילום: סטודיו אסם)

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק מייק-אפ אינפיליבל מאט קאבר החדש, המכסה פגמי עור ומכיל רכיב טיפוח של ניאצינאמיד 4% ומסנן קרינה מפני נזקי השמש 25 SPF.
מחיר מומלץ: 100 שקלים. 

מייקאפ לוריאל פריז מאט קאבר (צילום: יחצ)
מייקאפ לוריאל פריז מאט קאבר (צילום: יחצ)
 

ג'ייד משיקה שלושה גוונים איקוניים חדשים אידיאליים של סמקים לקיץ למראה בריא, מודגש וחיוני, אשר מאירים את עור הפנים באופן מיידי. הגוונים מלאי פיגמנט, בעלי מרקם סאטן המתמזג בשלמות עם עור הפנים.
מחיר מומלץ: 89 שקלים. 

ג'ייד סומק IDYLLIC SOFT (צילום: יחצ)
ג'ייד סומק IDYLLIC SOFT (צילום: יחצ)

יקבי כרמל מרחיבים את מותג יינות הפרמיום Carmel Signature, ומשיקים תחתיו את סדרת היינות Xperiment. מדובר בסדרת יינות חדשנים ופורצי דרך המיוצרת בכמויות קטנות במסגרתה נוסו ונבחנו זנים חדשים, שיטות גידול ותהליכי ייצור יין חדשים.
מחיר מומלץ: 120 שקלים. 

סדרת X PERIMENT (צילום: איל קרן)
סדרת X PERIMENT (צילום: איל קרן)