המותג "מאסטר שף" מרחיב את קטגוריית האורז שלו ומשיק שני סוגי אורז חדשים: אורז פרסי ואורז עגול לסושי. שניהם מצטרפים לסדרת האורז של המותג. האורז הפרסי הוא קלאסי ארוך והטעם שלו ניטרלי. אורז הסושי עגלגל וסופג נהדר נוזלים. 

למועדוני הלקוחות יש השפעה גדולה ממה שחשבנו
בחזרה לעתיד: החידושים המעניינים לקראת החזרה ללימודים

מחיר: 12.90־11.50 שקלים

חדש ממותג מאסטר שף אורז פרסי ואורז וסושי  (צילום: יחצ)
חדש ממותג מאסטר שף אורז פרסי ואורז וסושי (צילום: יחצ)

"הוואי גבר 4in1" חזר למדפים במיתוג חדש הכולל פורמולה חדשה המכילה 92% רכיבים ממקור טבעי. הוואי 4 ב־1 מתאים לשיער, לגוף, לפנים ולזקן. הפורמולה החדשה שלו גם מועשרת בתמצית מנטה ושמן חוחובה והיא בעלת ניחוח עוצמתי שמשלב מנטה וברגמוט, ונשאר על הגוף והשיער לאורך זמן. כחלק מהמיתוג החדש הוא מגיע בבקבוק העשוי מ־50% פלסטיק ממוחזר. 

מחיר: 14.90 שקלים

הוואי 4 ב 1 לגבר מחיר 14.90 שח (צילום: סטודיו אלדד שאו)
הוואי 4 ב 1 לגבר מחיר 14.90 שח (צילום: סטודיו אלדד שאו)

מותג המסטיקים Orbit מרחיב את סדרת "אורביט ריפרשרס" המצליחה עם טעם חדש: תות ולימון. המסטיק החדש משלב חמצמצות ומתיקות, הוא שומר על רעננות וטעם לאורך זמן. יש לו מרקם גמיש ואלסטי. הטעם החדש מגיע בבקבוקון בעיצוב צבעוני ומכיל 30 יחידות. 

מחיר: 12.90 שקלים

אורביט ריפרשרס תות לימון מחיר מומלץ לצרכן  (צילום: יחצ)
אורביט ריפרשרס תות לימון מחיר מומלץ לצרכן (צילום: יחצ)

למותג המשקאות האלכוהולי "בריזר" מצטרף טעם חדש: בריזר בטעם אפרסק. כמו כן, בקבוקי המשקאות של המותג זכו לרענון עיצובי. בריזר אפרסק מצטרף לטעמים המוכרים: אבטיח, לימון, אננס, תפוח וליים. בריזר בטעם אפרסק מכיל 4% אלכוהול. הטעם של האפרסק מורגש, הוא קליל, פירותי ומרענן. תוספת נהדרת לשים בצידנית בדרך לחוף.

מחיר: 15־10 שקלים

בריזר אפרסק  (צילום: יחצ חול)
בריזר אפרסק (צילום: יחצ חול)

מארז מיוחד לחובבי הקיץ והערק מבית "צור עולם של יין". המארז כולל עשרה בקבוקי ערק בטעמים של מבשלת "אוק & אש" ומגבת חוף ממותגת. מבשלת "אוק & אש" היא מבשלת בירת בוטיק שממוקמת באזור התעשייה של בית שמש. במארז: ארבעה בקבוקי ערק ולימונדה, שלושה  בקבוקי ערק ואשכולית אדומה, ושלושה בקבוקי ערק ותפוז. שלושתם בהגזה עדינה ועם 5% אלכוהול. משקאות מרעננים, בשילובים אהובים שמתאימים מאוד לתקופת הקיץ. 

מחיר: 130 שקלים

ארק תפוז אוק אנג  אוש (צילום: יחצ חול)
ארק תפוז אוק אנג אוש (צילום: יחצ חול)

חברת שקד החלה לייבא את "אופרה פרימה" - קוקטייל מימוזה (7% אלכוהול) מוכן לשתייה המשלב מיץ תפוזים ויין מבעבע. הקוקטייל מיוצר בספרד על ידי משפחת גרסייה־קריון המוכרת בזכות היקבים הרבים שבבעלותה. זהו קוקטייל קיצי מושלם, מפתיע בטעמו ובעל בעבוע עדין. המחיר שלו ממש זול בעינינו, כך שהוא בהחלט הולך להיות דייר קבוע במקרר הקיץ.

מחיר: 35 שקלים

ופרה פרימה מימוזה (צילום: יחצ)
ופרה פרימה מימוזה (צילום: יחצ)

כחלק מההכנות לחזרה לספסל הלימודים, המותג CHOCKETA (צ'וקטה) מציע שלושה ממרחי שוקולד: ממרח אגוזי לוז עם קקאו המשלב ממרח חלב, ממרח אגוזי לוז טבעוני (פרווה) וממרח אגוזי לוז עם קקאו קלאסי. הממרחים מכילים 13% אגוזי לוז, הם ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. הממרחים של צ'וקטה מיוצרים בבלגיה, הם איכותיים, טעימים ונמרחים בקלות. מלבד כריכים, הם מתאימים גם להכנת עוגות וקינוחים.

מחיר: 24.90־12 שקלים, מגיע בשני גדלים

ממרחי CHOCKETA במגוון טעמים (צילום: יחצ)
ממרחי CHOCKETA במגוון טעמים (צילום: יחצ)

המותג ביסלי של אסם מתרחב עם שני טעמים חדשים וחריפים במהדורה מוגבלת: ביסלי חלפיניו פיקנטי וביסלי שאטה לימון חריף. לכל טעם עוצמת חריפות שונה שמסומנת בלהבות על גבי האריזה. תתכוננו לשתות הרבה מים, כי רמת החריפות של הביסלי החדש בהחלט מפתיעה. שני טעמים טרנדיים, אשר בהחלט מאתגרים את החך. החלפיניו היה פיקנטי, קרנצ'י וכיפי לנשנוש. השאטה לימון שילב בין חריפות לחמצמצות מעניינת, אך אחרי חצי שקית היא כבר מוגזמת.

מחיר משוער: 5.90־2.50 שקלים

אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו (צילום: סטודיו אסם)
אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו (צילום: סטודיו אסם)