המותג היפני Asics משיק את הדגם החדש GEL-KAYANO 30, הדגם בעל עיצוב ייחודי המעניק יציבות ונוחות אופטימלית המשפרת משמעותית את חווית הריצה. הדגם תוכנן להתאמת יציבה אופטימלית עם יותר ריפוד, מגע מלא עם הקרקע, נחיתות רכות מתמיד ויציבות בחלק העליון של הנעל הדגם החדש משלב את טכנולוגיית ה- Pure Gel החדשה המספקת בלימת זעזועים משופרת, נחיתות רכות ומעברים חלקים יותר. הדגם החדש נותן מענה לקריסה של כף הרגל, בעיה שכיחה למדי, אשר יכולה להוביל לפציעות.
מחיר מומלץ: 849 שקלים. 

ASICS GEL KAYANO 30   (צילום: יחצ חול)
ASICS GEL KAYANO 30 (צילום: יחצ חול)

חוזרים ללימודים עם חיוך בריא: מותג היגיינת הפה LISTERINE מציע את מוצרי שטיפת הפה: LISTERINE TOTAL CARE המיועד למבוגרים ולילדים מעל גיל 12 ואת SMART RINSE  LISTERINE בטעם פירות יער לילדים.
מחיר מומלץ: 29.90-19.90 שקלים. 

SMART RINSE LISTERINE (צילום: יחצ)
SMART RINSE LISTERINE (צילום: יחצ)

מייבלין ניו-יורק משיק מסקרה חדשנית: סוריל המעניקה אפקט מקסימלי של הארכת הריסים עד שלושה מ"מ לכל ריס וריס. מסקרה SURREAL בעלת עמידות של עד 24 שעות ופורמולה המכילה סיבים להארכה מקסימלית.
מחיר מומלץ: 45 שקלים. 

מסקרה סורייל מייבלין ניו יורק (צילום: יחצ חול)
מסקרה סורייל מייבלין ניו יורק (צילום: יחצ חול)

הבושם האייקוני אברקרומבי & פיץ פירס מגיע סוף סוף לארץ: הניחוח של FIERCE, בהשראת כוחות הטבע הדינמיים והעוצמתיים, כמו הים הכחול העמוק או סופת רעמים. FIERCE הוא אחד הריחות המבוקשים בעולם, ניחוח בלתי נשכח, אייקוני, נועז ועוצמתי. נוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה למשך שעות.
מחיר מומלץ: 549-399 שקלים.

אברקרומבי פירס (צילום: יחצ חול)
אברקרומבי פירס (צילום: יחצ חול)

שנה חדשה, סדרה חדשה: רגע לפני ראש השנה המותג MILLUCA יוצא לראשונה עם סדרת טיפוח לגוף המכילה חומרים פעילים. מוצרי הטיפוח של המותג שנמכר בסופר-פארם יכילו חומרים כמו קולגן, חומצה היאלרונית, אלסטין וניאצינמיד. הסדרה כוללת קרמי גוף ותרסיסים מונה שמונה מוצרים בארבעה ריחות של קיץ – וניל, אננס, קוקוס ומנגו.
טווח מחירים: 29.90-24.90 שקלים. 

MILLUCA (צילום: יחצ)
MILLUCA (צילום: יחצ)

מותג הספורט והאופנה הבינלאומי Saucony משיק את קולקציית הילדים והנוער לקראת שנת הלימודים החדשה: הקולקציה משלבת חוויית נוחות מתקדמת וטכנולוגית לצד עיצוב פונקציונלי אופנתיות וטרנדיות. רוב הדגמים עשויים מחומרים טבעוניים המעניקים נוחות מרבית, תמיכה וגמישות, חלק מהדגמים אף מיועדים לכביסה במכונה (יש לראות את הסימון על גבי הקופסא). צבעוניות הקולקציה: שחור, כחול, תכלת, שחור, כסוף, ורוד.
טווח מחירים: 299-179 שקלים. 

קולקציית הילדים של Saucony (צילום: יחצ)
קולקציית הילדים של Saucony (צילום: יחצ)

"ביוטיקייר", רשת הלואו-קוסט הגדולה והוותיקה בישראל, משיקה מברשות איפור מקצועיות חדשות, שישמשו באופן מקסימלי בכל תיק איפור לכל הצרכים השונים מהנחת צלליות, הארות והצללות ועד טשטוש קונטור ומריחת מייק אפ בכיסוי מלא.
מחיר מומלץ: 9.90-5.90 שקלים. 

מברשות איפור של ביוטיקייר (צילום: יחצ)
מברשות איפור של ביוטיקייר (צילום: יחצ)

המותג האיטלקי ברילה מציע לקראת החגים  סדרה של  שישיית רוטבי עגבניות טריות מאיטליה,  בטעמים שונים. סדרת הרטבים של ברילה כוללת: רוטב פומדורו, רוטב ארביאטה, רוטב עגבניות בסיס לבולונז, רוטב נפוליטנה, רוטב בזיליקום ורוטב טוסקנה.
מחיר מומלץ: 18.90-14.90 שקלים. 
רטבים של ברילה (צילום: יחצ)
רטבים של ברילה (צילום: יחצ)

רשת 'מקס ברנר' נכנסת לקטגוריית הטיפוח והביוטי ומשיקה קולקציית מוצרי טיפוח פרימיום המבוססים על חמאת קקאו. חמאת הקקאו מכילה רמות גבוהות של נוגדי חמצון המגינות על העור מפני נזקי הסביבה ומסייעת לשיפור גמישות העור. מוצרי הטיפוח בעלי ניחוח עדין, מעושרים בשמנים ובוויטמינים להענקת לחות ורכות לעור ומראה רענן לאורך כל שעות היום. במסגרת סדרת מוצרי הטיפוח החדשה יושקו שמן רחצה, אל סבון לידיים, קרם גוף, פילינג גוף וקרם ידיים.
מחיר מומלץ: 98-64 שקלים. 

cocoa butter by max brenner (צילום: סטודיו DiTales)
cocoa butter by max brenner (צילום: סטודיו DiTales)