חדש על המדף

מהדורה מוגבלת וורודה במיוחד של מברשת Dafni Power. "דפני פאוור פינק ליידי" היא גרסה משופרת של מברשת ההחלקה המוכרת, והיא מגיעה גם עם תיק בד תרמי ורוד לנסיעות. המברשת מתחממת מהר, כך שבשניות אפשר להחליק את השיער. היא יעילה מאוד, מגיעה עם שלוש שכבות של זיפים חיצוניים המכסות את משטח הקרמיקה ומגינות מפני כוויות.

מחיר: 599 שקלים

דפני פאוור פינק ליידי (צילום: יח''צ)
דפני פאוור פינק ליידי (צילום: יח''צ)

מחפשים פעילות שתעסיק את הילדים? כדאי שתכירו את אבקות הקסם של "זימפלי" מבית "הנסיך הקטן". מדובר בסדרת אבקות המעניקות למים מרקמים וצבעים מגניבים, ואפשר לשחק איתן ואפילו לבלות שעות באמבטיה.

האבקות קלות לתפעול (וגם לניקיון לאחר המשחק): רק שופכים למים, מערבבים ומקבלים את המרקם והצבע. למשל ערכת Geli Baff מעניקה למי הרחצה מרקם צמיגי שמתאים למשחק תחושתי באמבטיה, וערכת SnoPlay שאיתה אפשר ליצור "כדורי שלג" למשחק מרענן בקיץ הלוהט.

מחיר: החל מ־24.90 שקלים

Gelli Baff (צילום: סטודיו הנסיך הקטן)
Gelli Baff (צילום: סטודיו הנסיך הקטן)


"שקדיה" מרחיבה את מגוון הפיצוחים הארוזים שלה עם שני סוגי תערובות חדשות: "תערובת פיצוחים מטורפת", שכוללת בוטנים קלויים, בוטנים מצופים, תירס קלוי, קשיו קלוי ופיסטוק קלוי; ו"תערובת פיצוחים משוגעת", שכוללת בוטנים קלויים, בוטנים מצופים, אפונה מטוגנת, תירס קלוי ושקדים קלופים.

שתי התערובות מגיעות במארז של 450 גרם. התערובות כיפיות לאירוח, יש בהן מגוון מעניין, הן מלוחות במידה וחוסכות התעסקות כשמחפשים נשנוש כיפי.

מחיר: 29.90־19.90 שקלים

תערובות פיצוחים: משוגעת ומטורפת (צילום: יח''צ)
תערובות פיצוחים: משוגעת ומטורפת (צילום: יח''צ)

סרום חומצה לקטית של ד"ר אלמן הוא סרום עם 10% חומצה לקטית המתאים לשימוש לגברים ונשים. הסרום, שמתאים גם לחודשי הקיץ, עוזר להסיר שכבות תאים מתות ולהפחית מראה קמטוטים.

הסרום מצמצם נקבוביות, נותן תחושה של הארה בעור ועוזר לקבלת גוון אחיד. את הסרום אפשר למרוח על עור הפנים, הצוואר, העורף, הדקולטה והידיים – והוא מתאים לכל סוגי העור. שימו לב שמומלץ להשתמש בשעות הערב, ובכל מקרה לשים בכל בוקר מקדם הגנה.

מחיר: 420 שקלים. להשיג ברשת מכבי אסתטיקה

סרום חומצה לקטית של ד''ר אלמן (צילום: עמרי קליין)
סרום חומצה לקטית של ד''ר אלמן (צילום: עמרי קליין)

עבור חובבי הקמפינג וטיולי השטח מציעה "אמישראגז" ערכת קפה משודרגת שכוללת תיק גב נוח לנשיאה ובתוכו כל מה שצריך לקפה מהביל בשטח.

בתרמיל הגב, שמחולק לשני תאים, תא עליון עבור צידנית ותא תחתון לערכת הקפה – תמצאו: שלוש קופסאות לסוכר, קפה ותה, ארבע כוסות נירוסטה עם בידוד, פינג'ן, כפית, מכל הברגה ומבער הברגה ספיידר מתקפל. אם אתם חולמים על קפה בשטח, אך מתבאסים להיסחב עם ערכות מסורבלות, זה פתרון נהדר ונוח.

מחיר: 209 שקלים

ערכת קפה פלוס, אמישראגז (צילום: אמישראגז)
ערכת קפה פלוס, אמישראגז (צילום: אמישראגז)


מכורים לטייסטרס צ'ויס? אולי כדאי שתכירו את סדרת הקפה של המותג: נסקפה טייסטרס צ'ויס רוסטרי. הסדרה, שהגיעה לאחרונה לישראל, כוללת שתי תערובות קפה נמס פרימיום: נס קפה בקלייה כהה ובדרגת חוזק 8, ונס קפה בקלייה בהירה בדרגת חוזק 5.

הראשון מגיע עם טעמים עוצמתיים לאוהבי הקפה החזק, והשני קליל יותר, ואפילו מכיל סיומת מתקתקה. התערובות נמכרות באריזת מתכת יוקרתית הניתנת למחזור.

מחיר: 16־36.90 שקלים

נסקפה טייסטר צ'ויס (צילום: יח''צ)
נסקפה טייסטר צ'ויס (צילום: יח''צ)

המותג bubble t שנמכר בסופר־פארם השיק לאחרונה סדרת פצצות אמבט קיציות וורודות. מדובר בפצצות אמבט שמגיעות בתוך כוס של שייק פירות או בצורת ארטיק, ויעשו לכם חשק לוותר על המקלחות הקצרות ולעבור לאמבטיות מפנקות.

כוס השייק כוללת עשר פצצות אמבטיה שמועשרות בתה היביסקוס ופירות יער בניחוח פירותי והארטיק מגיע בניחוח של תה פירות.

מחיר: מארז שייק: 39.90 שקלים, פצצת אמבט בצורת ארטיק: 14.90 שקלים

מארז פצצות אמבטיה, bubble t (צילום: יח''צ)
מארז פצצות אמבטיה, bubble t (צילום: יח''צ)

קינדר, המותג מבית קבוצת פררו, מרחיב את מגוון המוצרים שלו בארץ עם ההשקה של "קינדר טרונקי" – חטיף מתוק המשלב מעטפת ופל קקאו עם מילוי של שכבת שוקולד, קרם חלבי ושברי ביסקוויט.

החטיף הזה השאיר אותנו קצת מבולבלים, מצד אחד הוא משלב מספר מרקמים – מבחוץ ופל קראנצ'י ומבפנים קרמיות קטיפתית – שאנחנו אוהבים. מצד שני הוא סובל מעודף מתיקות.

מחיר: 11.90־14.90 שקלים, למארז