עציצים מושלמים עם כיתוב אישי - תכירו את משתלת חדווה בכפר!
המשתלה הינה עסק משפחתי, ממוקמת במושב שדה משה, ליד קריית גת (קרוב לכביש 6), הם מגדלים צמחי תבלין ומרפא, צמחים פורחים לגינה, מטפסים, צמחי בית, סוקולנטיים ועצים. בנוסף לכך, הם מכינים עציצים ומארזים עם מוצרים נלווים בכיתוב אישי בהתאם לבקשת הלקוחות ומבצעים משלוחים למרכז ולדרום הארץ. 

המשתלה נקראת "חדווה בכפר" כי הם מאמינים שהעסק ישמח ויעורר חדווה בלב כל לקוחותיהם שמגדלים צמחים וגם אצל אלו שמעניקים מתנות וכמובן שאצל אלו שמקבלים אותן. הם ישמחו  להיות חלק במתנה או באירוע הבא שלכם.

חפשו אותם בפייסבוק ובאינסטגרם
054-2319903 - חדווה בכפר
וכמובן באתר 

עציצים וכדים מושלמים - מתנה מיוחדת ומרגשת! 

עציצים מושלמים עם כיתוב אישי - תכירו את משתלת חדווה בכפר! (צילום: באדיבות משתלת חדווה בכפר)
עציצים מושלמים עם כיתוב אישי - תכירו את משתלת חדווה בכפר! (צילום: באדיבות משתלת חדווה בכפר)

המלצה של רהיטים מעוצבים לבית, ברמה אחרת ומיוחדת
לפעמים, כל מה שצריך לעשות כדי להכניס שיק לבית ולייצר אווירה חמה ונעימה באזור הסלון, זה לבחור פריט אחד מושלם שיעשה את כל ההבדל.

דוגמא בולטת לפריט כזה יכולה להיות כורסא מעוצבת לסלון דבר שיכול לעשות פלאים בסלון שלכם, או אקססוריס עשוי מעץ כעבודות אומנות, יכול להיות תמונה, פמוט נר וכו'. אני רכשתי פמוטים סופר מיוחדים ומעוצבים של העץ הנדיב ולא סתם הם נקראים נדיבים כי כל מוצר שלהם הוא בגדול ובשפע!

הם מייבאים ומשווקים ריהוט ואקססוריס לבית ולחוץ. יש להם אולם התצוגה ברחוב מלכי ישראל 19 ראשון לציון שבו ניתן לראות ולהתרשם ממבחר גדול של רהיטים ואקססוריס והם יותר מישמחו להתאים עבורכם את הנכון ביותר. אגב, הם מתגאים בביקורת הגבוהה ביותר בגוגל בציון 5 מ כ- 500 לקוחות שכתבו עליהם ביקורות.

מומלץ בחום!

המלצה של רהיטים מעוצבים לבית, ברמה אחרת ומיוחדת (צילום: באדיבות העץ הנדיב)
המלצה של רהיטים מעוצבים לבית, ברמה אחרת ומיוחדת (צילום: באדיבות העץ הנדיב)

"הכל נמצא בתוכי" - קמפיין תכשיטים פורץ דרך של 'פוזיטיב דנדי- תכשיטים בחשיבה חיובית'
קמפיינים אופנה רבים מתהדרים בבחירת "נשים אמיתיות" בכל מידה צורה וצבע לצילומים ובשימוש כמה שפחות פילטרים ופוטושופ, אך ברובם, אם לא בכולם ,יש תוספת איפור עיצוב שיער וסטיילינג. בקמפיין התכשיטים של 'פוזיטיב דנדי- תכשיטים בחשיבה חיובית'  הוצגה זווית אחרת ומרעננת כאשר הנשים שהצטלמו הן נשים רנדומליות אשר הגיעו לצילומים בצורה שהן בחרו ואיך שהן מרגישות בנוח. המסר של הקמפיין הוא  שבכל אישה יש את הכל- תכונות חיוביות ויכולות שהיא אולי לא מודעת להן אבל הן שם, היא רק צריכה תזכורת לכך, והתזכורת מגיעה בצורת תכשיט מעצים. 

בקמפיין הייחודי לקחו חלק 10 נשים שונות וייחודיות אשר הגיעו להצטלם עונדות תכשיט בעל מסר חיובי שהן בחרו לעצמן מתוך מטרה לאמץ את אותו מסר לתוך חיי היום יום שלהן, שכן כל אחד ואחד מהתכשיטים של דנדי הוא מסר קטן שיכול לחולל שינוי גדול ולסייע לעונדת אותו להתחבר לטוב שבתוכה ולקבל תזכורת מעוצבת באופן יום יומי לשפע, לטוב ולשמחה שיש לחיים להציע לה.

הנשים, בגילאי 35-60 ונערה אחת בת -15, עוסקות בתחומים מגוונים ומתגוררות במקומות שונים בארץ כאשר המשותף לכולן הוא הרצון להרגיש טוב, להאמין בטוב, לקבל ולתת טוב וחלק מהדרך היא בענידת תכשיט מעצים. מצד אחד- מדובר בתכשיט, אביזר אופנתי- כמה הוא כבר יכול להשפיע? לשנות?  אך מצד שני מדובר בדרך לספק תזכורת חשובה מאוד לדברים הגדולים כקטנים שלעיתים נוטות לשכוח. כל אחד מהתכשיטים מסייע לכל אחת בדרכה- לאחת הוא מזכיר שיש בה את הכוח, לאחרת לקחת נשימה ולהתחבר לעצמה ולרצונות שלה,  לאישה נוספת הוא מזכיר שהאינטואיציה שלה לעולם אינה טועה ולאישה אחרת הוא תזכורת לשפע שיש לה בחיים. 

בעלת המותג, דנדי (דניאל בן שוע) מתמודדת זה יותר מעשור עם מחלת הפיברומיאלגיה, והתכשיטים שלה ליווי ומלווים אותה כתזכורת מתמדת לעוצמה שיש בה גם כשהיא לא מרגישה אותה. מתוך מחשבה בוראת מציאות היא הצליחה לחולל בעצמה שינוי פיזי ונפשי כאחד ויצרה את ליין התכשיטים מתוך שליחות אישית לפזר מסרים חיוביים לסביבה. 

מותג התכשיטים 'פוזיטיב דנדי' הוקם מתוך רצונה של דנדי לחבר את כל מי שעונדת תכשיט בעיצובה לחשיבה חיובית, מציאת הטוב בדברים וגילוי העוצמות הטמונות בה. לצורך כך יצרה מסרים שחרוטים על גבי התכשיטים ומהווים תזכורות קבועות לפעולות כביכול פשוטות אבל שרובנו שוכחות לבצע במהלך היום יום. תזכורות כמו "לקחת נשימה" "קשובה לעצמי" ומילים מחזקות כמו "הקשבה" "אהבה" "תודה" "רוגע" ו"הגשמה". 

אין ספק שמדובר בבחירה שונה בעולם האופנה הנוכחי, בחירה שחשוב לראות יותר ממנה. נשים "רגילות" "אמיתיות" שמוצאות את הטוב ואת הכוח בתוכן- ומקרינות אותו החוצה, בלי צורך בתוספות המהוות לפעמים רעשי רקע מיותרים. 

כנסו לאתר!

''הכל נמצא בתוכי'' - קמפיין תכשיטים פורץ דרך של 'פוזיטיב דנדי- תכשיטים בחשיבה חיובית' (צילום: רד מד בוטיק)
''הכל נמצא בתוכי'' - קמפיין תכשיטים פורץ דרך של 'פוזיטיב דנדי- תכשיטים בחשיבה חיובית' (צילום: רד מד בוטיק)

אם בטעות לא הכרתם, זה הזמן ליהנות מיקב היוצר
יקב היוצר הינו יקב ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.  טעמו הנגיש של היין ומגוון הזנים קולעים לטווח רחב של קהלים ואוהבי יין רבים משבחים אותו.  

בימים אלה משיק היקב את יינות בציר 2022 וביניהם:

  • וירטואוזו קברנה סוביניון 2022 - יין אדום יבש
  • וירטואוזו מרלו 2022 -  יין אדום יבש
  • וירטואוזו רונדו 2022 - יין אדום חצי יבש

היינות יוצעו במחיר מומלץ לצרכן של כ 45 ₪ ליחידה. 

היינות נמכרים ברשתות השיווק המובילות, במבצעים מובילים לחג של יקב היוצר וביניהם: בראשית + מוסקטו – 3 ב 100 ש"ח, וירטואוזו 2 ב - 80 ש"ח, סדרת דאנזה תוצע 2 ב 110 ש"ח.

היינות הינם בכשרות בד"צ העדה החרדית ובד"צ בית יוסף. בנוסף, ניתן לרכוש בחנות און ליין של  היקב ממגוון היינות והמארזים לקראת ערב חג, או כמתנה נהדרת למארחים. לדוגמא: מארז חגיגי ליריקה מסדרת הזנים הים תיכונית של היקב , מארז זוגי צבעוני וחגיגי עם יינות הסדרה ליריקה סירה וליריקה-GSM. יוצע במחיר ₪229.00 .

המארזים והיינות ישווקו בחנויות היין הנבחרות והן בבוטיק היין האינטרנטי של היקב

אם בטעות לא הכרתם, זה הזמן ליהנות מיקב היוצר (צילום: אייל קרן)
אם בטעות לא הכרתם, זה הזמן ליהנות מיקב היוצר (צילום: אייל קרן)

מייק-אפ אינפיליבל מאט קאבר החדש – מבית לוריאל פריז
מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז ממשיך להשיק חדשות בעולם הקוסמטיקה - איפור וטיפוח נפגשים במוצר אחד בהשקת מייק-אפ אינפיליבל מאט קאבר החדש, המכסה פגמי עור ומכיל רכיב טיפוח של ניאצינאמיד 4%  ומסנן קרינה מפני נזקי השמש 25 SPF. 

המייק-אפ מכסה מיידית סימני פצעונים, אדמומיות, פגמי עור וצלקות, בגימור מאט ומנטרל ברק לאורך כל היום בגימור טבעי. הרכיב העיקר של המייק-אפ, הניאצינאמיד, הנמצא בריכוז של 4% משפר משמעותית את גוון העור ושומר עליו חלק לאורך זמן. 

מייק-אפ בעל פורמולה ייחודית:
הניאצינאמיד הוא רכיב פעיל ומכונה רכיב 'הקסם' הודות ליכולותיו הרבות, כמו שמירה על לחות העור, הפחתת פיגמנטציה וסיוע במראה גוון אחיד של העור. כמו כן, הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות, דבר ההופך אותו למרכיב טיפולי לעור הסובל מאקנה או רוזציאה.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ש"ח (30 מ"ל)

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: 

ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות – 

לאתר של לוריאל פריז

מייק-אפ אינפיליבל מאט קאבר החדש – מבית לוריאל פריז (צילום: יח''צ חו''ל)
מייק-אפ אינפיליבל מאט קאבר החדש – מבית לוריאל פריז (צילום: יח''צ חו''ל)

קולקציית קיץ 2023 ההיסטרית של אנה זק בשיתוף sacara
כוכבת הפופ, הזמרת והפרזנטורית אנה זק בשיתוף רשת SACARA  משיקים לקיץ 2023 סדרת מוצרי  איפור חדשים, המצטרפים לקולקציית הקפסולה:  ANNA ZAK By SACARA.

לקולקציה הפופולרית נוספו 3 מוצרים חדשים הפריטים והגוונים נבחרו בקפידה עפ"י מוצרי האיפור המזוהים עם אנה זק, סגנונה האישי, הסטייל שלה וההשראות שהיא אוספת. עם כל זה יצרה קולקציית איפור יוצאת דופן, תוך שיתוף פעולה מלא בתהליך הפיתוח של המוצרים, החל מבחירת הגוונים ועד נראות האריזות:

  • ברונזר –  ((Sunset kiss multi shine bronzer המגיע בגוון אחיד, מתאים למגוון רחב של גווני עור. הברוזנר בעל מרקם קליל ונעים, יוצר מראה מראה זוהר ושזוף. מחיר לצרכן – 25 ₪. 
  • סומק – (2 Make you blush ) גוון חדש בעל מרקם קרמי, קטיפתי. נוח למריחה ויוצר מראה זוהר ומתוחכם.  מותאם לטצאפ' מהיר במהלך היום. מחיר לצרכן: 20 ₪ . 
  • פלטת צליליות לעיניים ( I'm pop star ) – 8 גוונים חדשים בפיגמנט עוצמתי.  הפלטה מורכבת משמונה גווני ניוד אופנתיים:  חום נייטרלים 4 בגימור מאט ו4 בגימור משי.  הפלטה מתאימה לשימוש יום יומי, לאיפור ערב או לאירועים, ומתאים לכל גווני העור. מחיר לצרכן: 39.90 ₪. 

קולקציית קיץ 2023 ההיסטרית של אנה זק בשיתוף sacara (צילום: קית גלסמן)
קולקציית קיץ 2023 ההיסטרית של אנה זק בשיתוף sacara (צילום: קית גלסמן)

עוד מבית sacare – סרום מושלם לטיפוח השפתיים
עוד השיקה הרשת שמן סרום באפקט גלוס לטיפוח השפתיים: LIP SERUM OIL. סדרה חדשנית המטפלת, מזינה ומגנה על השפתיים מפני סדקים ויובש. הסדרה החדשה כוללת 4 גוונים טבעיים המכילים תערובת שמנים איכותית של שמן קיק, שמן חוחובה וויטמין E אשר ומעניקים טיפול אינטנסיבי לשפתיים, לאורך כל שעות היום.

מדובר בשמן סרום ייחודי, המעניק אפקט של גלוס ומגיע, במרקם נעים וקטיפתי ובארבע גוונים טבעיים ליצירת מראה שפתיים בריא, מלא ברק ועשיר בפיגמנט. בשימוש על בסיס יומיומי יהיה שיפור ניכר לעין במרקם ובבריאות השפתיים.

מחיר לצרכן: 39.90 ₪

את המוצרים החדשים ניתן להשיג בכל סניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר און ליין

עוד מבית sacare – סרום מושלם לטיפוח השפתיים (צילום: קית גלסמן)
עוד מבית sacare – סרום מושלם לטיפוח השפתיים (צילום: קית גלסמן)

שעון רכבת מושלם לבית או לגינה
במרסי הום דקור מצאתי שעון רכבת מושלם לבית!

מרסי הום דקור הינה גלריה בוטיק לאקססוריז, פרטי נוי מיוחדים, ריהוט וריהוט משלים, יודאיקה ועוד, באתר למעלה מ 6000 מוצרים מעולם הבית.

חווית קניה מובטחת והנחה בגובה 20% ממתינה לכם בסיום הרכישה בסל הקניות.

שעון רכבת מושלם לבית או לגינה (צילום: באדיבות מרסי הום דקור)
שעון רכבת מושלם לבית או לגינה (צילום: באדיבות מרסי הום דקור)

בדיוק לתקופת החגים – ערכות יצירה ומשחקי קופסא וחשיבה
בחברת "משחקי יצירה" מדווחים כי לקראת בואם של חגי תשרי בכללותם (ראש השנה יום כיפור וסוכות) ישנה עליה של כ 50% בביקושים לערכות יצירה.

לדברי אורי לנדא מנכ"ל אתר אמיגו "רב ההורים והמשפחות מחפשים ערכות יצירה שבני המשפחה יוכלו להכין ביחד בימי החג. המתנות המבוקשות ביותר לראש השנה הם משחקים שמשלבים יצירה ודמיון יחד עם מחיר אטרקטיבי".

הקטגוריה באתר שנכנסים אליה הכי הרבה בשבועות שקודמים לחגים היא קטגוריית ערכות היצירה ומשחקי הקופסא והחשיבה, כך ניתן לרכוש מתנות לילדים מבעוד מועד (עם משלוח עד הבית), כדי להעביר את הזמן שאחרי ארוחת החג, שעות הצום המרובות ביום כיפור או את שעות הבילוי בסוכה במשחקי יצירה ופנאי בפעילות שמתאימה לכל המשפחה.

בימים אלו מרחיב האתר את אזורי החלוקה שלו ומציע משלוחים מהיום להיום עד הקריות חיפה והצפון. בין הערכות והמשחקים החדשים ניתן למצוא ערכות לעיצוב ציפורניים, תפירה, אופנה, מנדלות ועוד

בתי בת ה 10 התלהבה ממש מהעט מדפסת תלת מימד:

הופכים דימיון למציאות. מציירים בתלת ממד: דרקון ,  מטוס, מכונית מפלסטיק אמיתי. העט מופעל על ידי כבל USB או סוללות. מגיע בצבעים: כחול, ירוק, לבן, אדום, צהוב ושחור. סה”כ 8 סלילים (חלק כפולים) וכל סליל מגיע באורך 2 מטרים.  מוצע במחיר של כ 149 ש"ח

מתנה מושלמת לחג עבור הילדים! 

בדיוק לתקופת החגים – ערכות יצירה ומשחקי קופסא וחשיבה (צילום: יח''צ)
בדיוק לתקופת החגים – ערכות יצירה ומשחקי קופסא וחשיבה (צילום: יח''צ)

חברת פלפוט משיקה בישראל את MY FIRST
"הבמבה הראשונה שלי " - בימבת רכיבה לקטנטנים מבית המותג הבינלאומי Scoot& Ride. חברת פלפוט תשווק בלעדית בישראל את מוצרי מותג הגלגלים האוסטרי המוביל Scoot& Ride. זוהי הפעם הראשונה שחברת פלפוט נכנסת לשוק הגלגלים בישראל, עם המהלך הראשון של השקת MY FIRST - בימבת רכיבה לקטנטנים מבית המותג הבינלאומי Scoot& Ride.

על הבימבה הראשונה שלי - MY FIRST:

בימבה בעיצוב חדשני, קלה מאד, עשויה כולה מחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה, רכה ובטוחה לשימוש לתינוק ולסביבתו. במבה קלה במיוחד ועם זאת יציבה ונעימה למגע. 

לבימבה שלושה מצבים  שמלווים את הבייבי שלך ב-3 שלבי ההתפתחות:

  1. הליכון לתינוק: baby walker - מגיל 6 חודשים הבייביז יכולים להתחיל להשתמש ב-My First ללא גלגלים. הם יכולים לטפס עליהם, לקום ולהסתובב. הודות לרפידות המשולבות נגד החלקה, My First מבטיחה יציבות במהלך השימוש. הבייבי ווקר אף תומך בניסיונות ראשונים בעמידה, טיפוס והליכה.
  2. רכיבה: Ride-on - כשהתינוק מתחיל ללכת, My First מראה את אופיו החדשני והרב תפקודי. כל שעלינו לעשות הוא לסובב את הצלחת התחתונה ויש לנו את צעצוע הרכיבה הראשון של התינוק, שנוצר תוך שניות ללא כלים. זוהי "בימבת רכיבה " שמסתגלת היטב לתנועתיות של התינוק ומפתחת שיווי משקל, מיומנויות מוטוריות תוך כדי משחק. השימוש בחומרים חזקים וקלים הופכים את המוצר לאהוב במיוחד על ידי ההורים.  ויש גם תא בו הפעוט יכול לשים דברים בדיוק כמו שפעוטות אוהבים...
  3. גלישה: board on wheels - הצלחת התחתונה עצמה יכולה לשמש כלוח על גלגלים ומציעה משחק משותף עם הילד על ידי משיכה, דחיפה או דשדוש! ניתן לגלוש על הבימבה ברחבי הבית ללא חשש מפגיעה ברהיטים , הלוח גלישה קל במיוחד ועשוי כולו מחומר ממוחזר בולם זעזועים ובכך מגן על התינוק.

הבימבות החדשות יוצעו במחיר 379 ₪ . ניתן יהיה להשיגם ברשתות למוצרי תינוקות ובאתרי אינטרנט וסחר.

חברת פלפוט משיקה בישראל את MY FIRST (צילום: באדיבות חברת פלפוט)
חברת פלפוט משיקה בישראל את MY FIRST (צילום: באדיבות חברת פלפוט)

סדרת ממרחים מדויקת של CHOCKETA לחזרה לבית הספר
המותג CHOCKETA (צ'וקטה) מציע לקראת חזרה לבית הספר, סדרת ממרחים למריחה, הכוללת שלושה טעמים שילדים אוהבים:  

  • ממרח דואו אגוזי לוז עם קקאו המשלב ממרח חלב
  • ממרח אגוזי לוז טבעוני (פרווה)
  • וממרח אגוזי לוז עם קקאו קלאסי

הממרחים מיוצרים בבלגיה, מכילים 13% אגוזי לוז, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל! והם  מתאימים לילדים, בני נוער ומבוגרים. כמו כן מתאימים למגוון שימושים כמו סנדוויצ'ים, הכנת עוגות וקינוחים, וסתם לאכול עם כפית.

הממרחים מגיעים ב – 2 גדלים שונים, הקטן – 350 גרם והגדול - 700 גרם.

מחיר לצרכן:

ממרח 350 גרם -  12.90 ש"ח- 14.90 ₪  

ממרח 700 גרם - 19.90 ש"ח- 24.90 ₪ 

כשרות: קלאסי ודואו- חלבי, לאוכלי אבקת חלב נוכרי, בהשגחת משולש K. טבעוני- פרווה, בהשגחת בד"צ איגוד רבנים ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

להשיג ברשתות המזון ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

סדרת ממרחים מדויקת של CHOCKETA לחזרה לבית הספר (צילום: יח''צ)
סדרת ממרחים מדויקת של CHOCKETA לחזרה לבית הספר (צילום: יח''צ)

Trek Market – מתנה מושלמת לחגים לאוהבי טבע ומחנאות
רשת הטיולים והמחנאות האיכותית Trek Market, מציעה אביזרים איכותיים ממיטב המותגים הבינלאומיים, שמהווים מתנה מושלמת לחגים. לרגל חגי תשרי, וסיום עונת חום יולי אוגוסט, מציגה רשת  Trek Market "טרק מרקט", רשת הטיולים והמחנאות,  מציעה סדרה חדשה  של מתנות שישמחו כל חובב בילוי בחיק הטבע – וגם את אלה האוהבים להישאר בבית. 

סדרת המתנות החדשה כוללת:

מזוודה מתקפלת, מזוודה קשיחה PP  ואיכותית לעלייה למטוס, בעלת פטנט ייחודי המאפשר קיפול המזוודה ואחסון נוח בארון בגדים. במצב מקופל המזוודה בעובי של 11 סנטימטר בלבד, במצב פתוח - carry-on לכל דבר! למזוודה ארבעה גלגלי ספינר (360 מעלות) לתמרון נוח וגמיש, מנעול TSA מובנה, תא קדמי למסמכים ולמחשב נייד. פתרון מעולה לאנשי עסקים ולנסיעות קצרות מחיר – 439 ש"ח.

ערסל ישיבה מהודר, לבית ולגן, ערסל ישיבה מהודר המשלב כריות לנוחות מירבית ובעל צבעים עזים ופרנז'ים לקישוט, מתנה מיוחדת לבית להתרווח   מהלחצים של היום ,  מערסל בעדינות את הגוף, ומספק תמיכה . חוויה מזמינה  מפנקת  להירגע בעיצוב וסגנון פונקציונלי. מחיר- 195 ש"ח. 

קומקום ברזל, קומקום מעוצב מברזל יצוק שמשמר חום לאורך זמן, מושלם לתה ולהרתחה של מים בתנאי שטח או בבית. מתאים מאוד לשימוש מתמשך לאירוח ובשל עיצובו הייחודי – מושלם לשמש גם כפריט נוי לבית – מחיר  199 ש"ח.

פויקה לחם עם ידית ארוכה,  סיר בישול עשוי ברזל יצוק איכותי, מושלם לבישולי קדירה, בתנור, לשימוש על הגז או לאפיית לחם מחמצת. הברזל היצוק שומר על חום הכלי ומפזר אותו בצורה אחידה. הסיר בגודל ובמידות הקלאסיות לאפיית לחמי מחמצת בתנור; אפייה בסיר מאפשרת לאדי הלחם לשמור על חלל לח במהלך האפייה ובכך לקבל תוצאות מצוינות ונפח כיכר גבוה יותר מחיר- 249 ש"ח.

תרמוס אוכל 750 מ”ל Nature Hike תרמוס אוכל לשמירה על חום או קור של האוכל. בעל פיה רחבה ונוחה, שומר על אוכל חם עד 8 שעות. נכנס בקלות לכל תיק ומתאים לשימוש בעבודה או בטיול מחיר- 245 ש"ח.

להשיג בסניפי Trek Market - "טרק מרקט"– כפר סבא(קניון כפר סבא הירוקה) , מודיעין,  פתח תקווה ( מגדלי בסר), עין המפרץ , ירושלים, חוצות המפרץ חיפה,  אילת  על הטיילת,  צומת צמח כנרת. ובאתר 

Trek Market – מתנה מושלמת לחגים לאוהבי טבע ומחנאות (צילום: Trek Market יח''צ)
Trek Market – מתנה מושלמת לחגים לאוהבי טבע ומחנאות (צילום: Trek Market יח''צ)

אידיאלי ופרקטי – כל הבשמים הנכונים לחגים הקרבים
המלצות לבשמים חדשים ומושלמים לחגים בפתח ותתכוננו כי יהיו עוד בהמשך לכבוד החגים:

Jean Paul Gautier המותג הצרפתי המוביל, משיק בושם חדש לגבר:

Le Male Elixire, המלח החדש של ז'אן פול גוטייה, הוא גרסה חדשה לניחוח האייקוני לגבר – Le Male.

מחיר מומלץ לצרכן: 420 ₪ ל- 125 מ"ל או דה פרפיום

ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק המובילות.

Jean Paul Gautier המותג הצרפתי המוביל, משיק בושם חדש לגבר (צילום: יח''צ)
Jean Paul Gautier המותג הצרפתי המוביל, משיק בושם חדש לגבר (צילום: יח''צ)

ז'אן פול גוטייה נחשב לאחד המעצבים הבולטים בהיסטוריה של עולם האופנה שהעריץ נשים וידע להעריך את המין הנשי באשר הוא – בכל צבע ובכל מידה. 

גוטיה סלד מהגדרת אידיאל היופי הנשי כפי שהוכתב על ידי עולם האופנה ותמיד עורר פרובוקציות עם דוגמניות שונות ומגוונות.  

DIVINE  ניחוח אינטנסיבי חדש לאישה הנועד להזכיר לכל הנשים את כוחן ויופיין העצום הטמון בהן.

עבור גוטייה, כל אישה היא "DIVINE". 100% נוסחה טבעונית, 90% רכיבים טבעיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 500 ש"ח או דה פרפום 010 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק.

DIVINE ניחוח אינטנסיבי חדש לאישה (צילום: יח''צ)
DIVINE ניחוח אינטנסיבי חדש לאישה (צילום: יח''צ)

קרולינה הררה משיקה את הניחוח המנצח במהדורת אספנים מוגבלת ונוצצת במיוחד לחג:

Bad Boy – בקבוק ברק מלוטש בצורה מושלמת בצבע סגול עמוק ונוצץ.

מחיר מומלץ לצרכן:

  • GOOD GIRL או דה פרפיום 80 מל – 475 ₪
    BAD BOY או דה טואלט 100 מל – 420 ₪

להשיג ברשת סופר-פארם.

קרולינה הררה משיקה את הניחוח המנצח במהדורת אספנים מוגבלת ונוצצת במיוחד לחג (צילום: באדיבות קרולינה הררה)
קרולינה הררה משיקה את הניחוח המנצח במהדורת אספנים מוגבלת ונוצצת במיוחד לחג (צילום: באדיבות קרולינה הררה)

RABANNE משיקים Phantom Parfum (פאנטום פרפיום):
פנטום מציע חוויית משתמש חדשנית עטופה בניחוח ארומטי, חושני, בעיצוב רובוט רטרו – עתידני, האופייני ומזוהה עם רבאן וכמו בבושם הקלאסי, גם כאן נעשה שימוש במרכיבים יוקרתיים ביותר ומכיל 90% מרכיבים ממקור טבעי. 

ניתן למצוא ברשתות השיווק והפארם המובילות, מחיר מומלץ לצרכן: 420 ₪ ל-100 מ"ל.

RABANNE משיקים Phantom Parfum (פאנטום פרפיום) (צילום: באדיבות RABANNE )
RABANNE משיקים Phantom Parfum (פאנטום פרפיום) (צילום: באדיבות RABANNE )