המוצרים הנמכרים ביותר

נראה שהישראלים מנסים לשמור על רכבם נקי מאבק, לכלוך וחול כיוון ששואב אבק לרכב הוא המוצר הנמכר ביותר באתר עם למעלה מ-100,000 יחידות שנמכרו לצרכנים ישראלים בשלושת חודשים האחרונים.

בתקופת החזרה לבית הספר (יוני-אוגוסט) נרשם כמובן ביקוש עצום מישראלים לציוד בית ספר ואביזרים משלימים ובהם: תיקי בית ספר, מכשירי כתיבה, מדפסות ניידות אלחוטיות ובגדים לילדים. 

בנוסף בתקופת הקיץ הנוכחי גילו הצרכנים הישראלים עניין רב יותר במוצרים גדולים פיזית בהשוואה לתקופות אחרות, כמו מגלשות מים מתנפחות, בריכות לגינה, שולחנות אוכל מתקפלים ומסכי מקרנים.

תודו שלא חשבתם. שואב אבק לרכב. המוצר הנמכר ביותר (צילום: אינג אימג')
תודו שלא חשבתם. שואב אבק לרכב. המוצר הנמכר ביותר (צילום: אינג אימג')

הקטגוריות המבוקשות ביותר

לפי נתוני AliExpress הינן מוצרי אלקטרוניקה, מכשירי חשמל לבית, חלקי חילוף ואביזרים לרכב, מוצרים לבית ולגינה, יופי ובריאות וכן אופנה ואביזרים.

הישראלים מעדיפים לרכוש באפליקציה

עוד נתון מעניין שנחשף על ידי אתר הקניות מצביע על כך שהישראלים ויתרו על הצורך במחשב לטובת עריכת הקניות ועברו לקניות דרך אפליקציית הסלולר: כ-99% מהישראלים מבצעים רכישות באפליקציית עליאקספרס דרך המכשיר נייד בלבד. כמו כן עולה כי 84% מהם בין הגילאים 25-54.

תכנית Mastercard Day הינה יום הטבות חודשי בלעדי למחזיקי כרטיס מאסטרקארד אשר מתקיים ב-10 לכל חודש ובו מוענקות הטבות והנחות שונות בכ-30 חברות ומותגים בארץ ובחו"ל. לאחרונה הציגה AliExpress סדרת שדרוגים להעצמת חווית הקנייה, לרבות השקת תוכנית  AliExpress Choice אשר צפויה להעלות את רמת השירות על ידי מתן משלוח חינם, החזרות חינם, התחייבות לזמן משלוח, איכות המוצר ואפילו מחירים נוחים יותר למבחר מוצרים. בנוסף היא מציעה שירות משלוחים מהיר יותר עם מחיר תחרותי. נכון להיום, 90% מהזמנות AliExpress נמסרות תוך 3-12 ימים לצרכנים ישראלים. 

במאסטרקארד דיי הקרוב המתקיים ב-10 בחודש, מלבד ההטבה באתר AliExpress המקנה 5 דולר הנחה ברכישת מוצרים ב- 35  דולר ומעלה ניתן למצוא גם את רשת adidas שהחודש הצטרפה לחגיגת ההטבות עם 20% הנחה על כל קטגוריית האאוטלט, רשת סולתם עם 20% הנחה לקראת חגיגות ראש השנה, דומינוס פיצה עם 2 פיצות משפחתיות ב-99 שקלים, SHEIN עם 20% הנחה בקניה מעל 450 שקלים, KSP עם 10% הנחה אקסטרה על קטגוריית בית, Groo עם 30₪ הנחה בקניה מעל 99 שקלים, CDKeys עם הנחה של 7% על משחקי מחשב ו-Xbox לרכישה דרך האתר ו- JDSport, עם 15% על הרכישות באתר ובחנויות המותג. ניתן לראות את כל מבחר ההטבות באתר מאסטרקארד דיי בכל 10 בחודש.