הכירו את חנות החיות הגדולה והמקצועית באזור ירושלים
בול דוג הקניון לחיות מחמד הינה חנות החיות הגדולה, המקצועית והמצליחה בירושלים וסביבתה. תוכלו למצוא בחנות מגוון גדול ביותר של מוצרים, במחירים אטרקטיביים במיוחד עם רמת שירות שעוד לא היכרתם, ב-בול דוג מאמינים שאיכות השירות הוא המפתח להצלחה ולכן שמו להם למטרה לתת לכם ולבעלי החיים שלכם את הטיפול המסור והאדיב ביותר בידיי צוות מקצועי ומיומן.

בחנות תוכלו להתייעץ ולקבל הכוונה בדבר סוגי המזון השונים והתאמת סוג המזון הטוב ביותר לחיית המחמד שלכם תוך כדי התחשבות בצרכים המיוחדים שלהם. כמובן שמלבד מזונות תוכלו להנות מתמהיל מוצרים עשיר, מעל 10,000 פריטים, שהופכים את חווית הקנייה לגדולה ומעניינת יותר. 

בין שאר המוצרים בחנות  תוכלו למצוא אצלם מחלקת דגים מפוארת הכוללת דגי נוי, ציקלידים, דגי בריכות דגים מיוחדים ויצורי מים אחרים מהאיכויות הגבוהות ביותר. מחלקת אקווטיקה, מהגדולות בירושלים, מחלקת כלבים עשירה, הכוללת אלפי פריטים, מחלקת חתולים, ציפורים, מכרסמים וכו.

בבול דוג מצאתי את האקווריום המושלם הזה, מגיע עם תאורת לד ופילטר ביולוגי עם ספוג.  אקווריום מרשים ומרהיב ביופיו.בעיניי מתנה סופר מיוחדת ומקורית לראש השנה ולחגים הקרובים.

הערכה כוללת:

  • אקווריום קטן (כולל פילטר מובנה בעוצמה של 200 ליטר בשעה, תאורת לד 3W הפילטר אינו כולל חמצן)
  • צמח נוי וחצץ צבעוני

מתחבר בקלות לכל נקודת USB. מידות:  29 × 15 × 26.5 ס”מ - נפח 4 ליטר.

משלוח חינם ברכישת אקווריום זה. 

קוד קופון: freedelivery. 

₪290 והיופי הזה שלכם.

הכירו את חנות החיות הגדולה והמקצועית באזור ירושלים (צילום: באדיבות בולדוג)
הכירו את חנות החיות הגדולה והמקצועית באזור ירושלים (צילום: באדיבות בולדוג)

99% רכיבים טבעיים – מארז הטיפוח של לירק פריז
לקראת החגים, מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק מארז מתנה לעור זוהר "רדיאנס" הכולל קצף ניקוי חדשני טבעוני וטבעי עשוי מ 99% רכיבים טבעיים וקרם פנים לחידוש מרקם העור ולמראה זוהר וקורן. 

מארז רדיאנס:

המארז כולל את כל מה שאת צריכה להשגת עור זוהר ורענן , כולל ניקוי יסודי של העור ולחות אנטיאייג'ינג .

קרם פנים מסדרת רדיאנס - מבוסס על מחקרים קוסמטיים לטיפול ולהגנה מפני נזקים סביבתיים ואורח חיים אינטנסיבי ומכיל רכיבי אנטיאייג'ינג, חומצה היאלורונית ותמציות צמחים אנטיאוקסידנטים, להעלמת קמטים ופגעי הגיל ולהחלקה מיידית של העור, בעל ניחוח עדין של וניל טבעי ופרחי אירוס לבן.  

תכולה - 50 מ"ל 

קצף ניקוי חדשני מסדרת הקלינסרים החדשה בעל פעולה כפולה לטיהור העור , טבעוני- ללא מרכיבים ממקור חי, עשוי מ 99% רכיבים טבעיים על בסיס אצות, מטהר ומרגיע את העור.  קצף אוורירי, נדיב בבועות מותיר את העור נעים, נקי ורגוע לאחר שטיפה, מתאים לכל סוגי העור ובמיוחד לעור רגיש. אינו מייבש את העור, מעניק לחות ומועשר בקומפלקס פרהביוטי השומר על העור. נבדק דרמטולוגית, ריח נעים וניטרלי.

תכולה- 50 מ"ל 

מחיר: 315 ₪

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז.

99% רכיבים טבעיים – מארז הטיפוח של לירק פריז (צילום: אסף לוי)
99% רכיבים טבעיים – מארז הטיפוח של לירק פריז (צילום: אסף לוי)

"MERDINGER BY HAZORFIM" – קולקציית שולחן החג לכבוד ראש השנה"
מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל "הצורפים" מציג את קולקציית שולחן החג של מותג הבית לכבוד ראש השנה. חגי תשרי ממש מעבר לפינה, בין שלל המתנות שהמוזמנים לארוחות החג נוהגים לרכוש למארחים, מעטות הן אלו בעלות ערך מוסף ומשמעות. 

עם זאת, לקראת החגים ישנה הזדמנות להעניק מתנה לא שגרתית, איכותית ומקסימה, כזו שידברו עליה הרבה אחרי החג ותשמח את מארחי ערב ראש השנה. לרגל החג, מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי "הצורפים" מציג קולקציה חדשה לשולחן ערב חג ייחודית.

כך תחסכו את כאב הראש הקבוע, כדי שלא תגיעו לארוחה בידיים ריקות. מותג הבית של הצורפים MERDINGER מזמין אתכם להנות מקולקציית כלי אירוח מיוחדים, מהודרים, וכאלה שיוסיפו נוי והדר לשולחן החג. 

הקולקציה  עוצבה במיוחד ע"י אומני "הצורפים" מתוך מחשבה על שולחן החג שירגש. בקולקציות החדשות תוכלו למצוא מערכות אוכל מהודרות באיכות הכי גבוהה, כלי הגשה, כוסות לשתייה קרה וחריפה בעיצובים מרהיבים והכל ממגוון חומרים איכותיים: פורצלן, זכוכית מעוטרת בנגיעות ציפוי כסף וזהב.

כמו כן, בהשקעה של מיליון שקלים "הצורפים" פותח לראשונה חנויות פופ אפ, בקניוני מלחה ואיילון בשטח של 15 מ״ר, חנויות הפופ-אפ יפעלו לרגל ראש השנה והחגים, החל מה 3 לספטמבר – עד ה 15 לספטמבר, הן יתנו מענה ופתרונות יצירתיים לעיצוב שולחנות חג, לחוויית אירוח, לעיצוב יוקרתי ואקסקלוסיבי בכדי לסלול את הדרך ליצירת חווית קנייה חדשה עבור הלקוחות. 

החנויות החדשות יציגו מאות פריטים מובילים המשלבים מבחר דגמים בשלל סגנונות וחומרי גלם ב-  30%- 20% הנחה על מגוון פריטים לחג. עיצוב מלכותי לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק. בציפוי כסף ובשילוב חומרים נוספים, כמו קריסטל איכותי ברמה גבוהה. בנוסף,  תינתן תשומת לב לקולקציית החג עם מערכות אוכל מהודרות באיכות הכי גבוהה, כלי הגשה, כוסות לשתייה קרה וחריפה בעיצובים מרהיבים.

את הקולקציה ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין

טווח מחירים 200 ₪ - 1850 ₪

''MERDINGER BY HAZORFIM'' – קולקציית שולחן החג לכבוד ראש השנה'' (צילום: צחי קיבנשטיין)
''MERDINGER BY HAZORFIM'' – קולקציית שולחן החג לכבוד ראש השנה'' (צילום: צחי קיבנשטיין)

הדבש החדש של רשת רמי לוי שיווק השקמה
"רשת רמי לוי שיווק השקמה" החלה בימים אלו לשווק דבש במותג הפרטי שהחברה מייבאת מאחד יצרני הדבש הגדולים ביוון. הדבש הינו מתוצרת חברת Regina מיצרני הדבש הגדולים והוותיקים ביוון (הוקמה משנת 1958) .

רשת רמי לוי ייבא (עפ"י מכרז משרד החקלאות) כ-150 טון דבש טבעי ב-3 פעימות עד ראש השנה . סה"כ כ-170,000 צנצנות דבש במשקל 900 ג' לצנצנת. המחיר לצנצנת דבש 100% טבעי וטהור פרחי בר הינו 15.90 ₪ מחיר זול בעשרות מחירים לעומת מחירי הדבש בשוק המקומי.

רמי לוי: "כחלק מהמדיניות של הרשת למכור לצרכן את סל הקניות הזול ביותר במדינה החלטנו להיכנס גם לייבוא דבש כדי להטיב עם הצרכן לקראת ראש השנה" .

לאתר של "רמי לוי שיווק השקמה"

הדבש החדש של רשת רמי לוי שיווק השקמה (צילום: יח''צ)
הדבש החדש של רשת רמי לוי שיווק השקמה (צילום: יח''צ)
 

סולתם עם הנחות ענק לחגי תשרי
כמיטב המסורת ולצפייתם הרבה של הצרכנים ברחבי הארץ, כמדי שנה בדיוק בזמן בו עסוקים אזרחי ישראל בהצטיידות בכלים למטבח הפרטי ורכישת מתנות חג מושקעות למארחים וקרובים אהובים, מפתיעה חברת הבישול והאפייה המובילה סולתם עם הנחות ענק ומחירי חג של פעם בשנה. 

לכבוד חגי תשרי שבפתח החברה יוצאת בהנחות עומק של עד 60% מהמחיר המקורי על מגוון כלי המותג. בנוסף, מציעה עד 80% הנחה על מגוון פריטים מבוקשים נבחרים!

דוגמאות להנחות : 

  • מארז כלי בישול 6 חלקים, סיר 20 + 24 ס"מ, מחבת 20 +24 ס"מ, ב – 229 ₪ במקום 1,099 ₪
  • סוטז' 36 ס"מ 7.9 ליטר, ב – 169 ₪ במקום 699 ₪
  • סיר מחולק 32 ס"מ, יציקה ב – 159 ₪ במקום 599 ₪
  • מארז 2 מחבתות, 24 + 28 ס"מ, ב – 99 ₪ במקום 329 ₪
  • מארז קריספר ב – 59 ₪ במקום 199 ₪
  • מארז סכו"ם 48 חלקים, המתאים ל – 12 סועדים ב – 169 ₪ במקום 529 ₪
  • מארז כלי ששת וקופסה ב – 99 ₪ במקום 349 ₪
  • פעמון עוגה, אינגליש קייק, אקריליק ב – 99 ₪ במקום 309 ₪

*המבצעים בתוקף בין התאריכים : 5.9.2023-10.10.2023 (או גמר המלאי) ללא כפל מבצעים. 
*המבצעים תקפים לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים.
*חברי מועדון ייהנו בנוסף מ-10% צבירת נקודות.

להשיג ברשת חנויות סולתם.

סולתם עם הנחות ענק לחגי תשרי (צילום: אסף אמברם)
סולתם עם הנחות ענק לחגי תשרי (צילום: אסף אמברם)

סדרת הטיפוח הטבעונית של ללין 
ללין משיקה סדרת טיפוח טבעונית חדשה לגוף ולפנים לקראת השנה החדשה, המועשרת בפרו קולגן טבעוני בשילוב ויטמין C העשיר בנוגדי חמצון. הסדרה, 100% טבעונית ומורכבת מלמעלה מ- 91% רכיבים ממקור טבעי.

לדברי ד"ר אלגית ישורון, מתמחה ברפואת עור: "ככל שאנו מתבגרים רמות הקולגן נוטות לרדת. בכל שנה, מגיל 20, ייצור הקולגן הטבעי בגוף יורד בכ-1%. הירידה בייצור הקולגן מביאה להתייבשות העור ולהיווצרות קמטים. ויטמין c מגרה את ייצור הקולגן בגוף ופועל כנוגד חימצון - נלחם בנזקי רדיקלים חופשיים כתוצאה מזיהומי סביבה וחשיפה לשמש (קרינתUV)  שמורידים את רמות הקולגן".

יתרונות הקולגן במוצרי טיפוח:

  • קולגן משפר ומגביר את הלחות בעור.
  • קולגן משפר את גמישות העור.
  • קולגן מחזק את שכבת ההגנה של העור ונלחם בהזדקנות.

הסינרגיה של ויטמין C וקולגן:

  • ויטמין C נחוץ לסינתזה ולמאזן הקולגן.
  • ויטמין C מגרה את ייצור הקולגן הטבעי של הגוף ותורם לשמירה על מאזן הקולגן בגוף.

כל המוצרים בקולקציה מועשרים בפרו קולגן טבעוני שעוזר להרוות עור צמא, יבש או בוגר. 

מהו קולגן טבעוני:

מקורו של הקולגן הנפוץ ביותר במוצרי קוסמטיקה הוא מן החי. הקולגן הטבעוני הוא אלטרנטיבה צמחית המחקה את הרכב חומצות האמינו ואת הפרופיל החושי של הקולגן, אשר עשוי ממקורות צמחיים ברי קיימא.

בסדרה החדשה של ללין נעשה שימוש בחלבוני קולגן המיוצרים בתהליך תסיסה על בסיס צמחי העושה שימוש באפס תשומות מהחי בהשוואה לקולגן שמקורו בבעלי חיים. קולגן טבעוני מדמה את הפעילות הביולוגית של הקולגן שמקורו מן החי.

על המוצרים בקולקציה:

  • קרם ידיים מחיר: 59.90 ₪ 
  • קרם גוף מחיר: 89.90 ₪ 
  • ג'ל רחצה מחיר: 79.90 ₪ 
  • קרם חמאה מחיר: 139.90 ₪ 
  • פילינג גוף מחיר: 129.90 ₪ 
  • שמן פנים מחיר: 129.90 ₪ 
  • סרום פנים מחיר: 129.90 ₪.

ניתן להשיג ברשת החנויות ובאתר

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.

סדרת הטיפוח הטבעונית של ללין (צילום: my social / vipdesign)
סדרת הטיפוח הטבעונית של ללין (צילום: my social / vipdesign)

צילום: my social / vipdesign

ללא גלוטן – העוגה המושלמת לחג של רשת ביגה 
רשת קפה ביגה משיקה לרגל ראש השנה וחגי תשרי עוגה בחושה ועשירה המשלבת את שני  סמלי החג הבולטים ביותר,  עוגת:  'תפוח בדבש מבית סבתא' – ללא גלוטן.   

עוגה החדשה של רשת ביגה חגיגית, אוורירית, עשירה בטעמים, רכה, ונימוחה בפה, היא מיועדת לשוחרי בריאות, חובבי מזון ללא גלוטן ולסובלים ממחלת הצליאק. העוגה מתאימה כקינוח לארוחת החג וכפינוק מתוק למי שאוהב עוגת דבש ותפוחים, עם טעם של פעם.

עוגת התפוחים בדבש של סבתא מצטרפת לקולקציית העוגות המיוחדות של ביגה  לראש השנה, הכוללת מבחר עוגות קלאסיות ומסורתיות על טהרת הדבש. בין העוגות: עוגת מוס דבש עם תפוחים מקורמלים ללא גלוטן,  עוגת דבש בחושה קלאסית, עוגת דבש אגוזים בחושה, עוגה בחושה דבש ותפוחים עם קראמבל ועוד.   

כשרות: חלבי למהדרין, בד"צ בית יוסף

מחיר לצרכן עוגת תפוחים בדבש: 45 שח לעוגה במשקל 650 גרם.    

ניתן להשיג ברשת קפה ביגה ברחבי הארץ 

ללא גלוטן – העוגה המושלמת לחג של רשת ביגה  (צילום: דוד מויאל)
ללא גלוטן – העוגה המושלמת לחג של רשת ביגה  (צילום: דוד מויאל)

פרנצ'סקה – מותג השוק שמשדרג כל תבשיל אפשרי
ממטבח ביתה הקטן בגילת, אחרי המון ניסוי וטעיה, עם מתכונים סודיים, רקחה אפרת מונסטירסקי, מיני רטבים, ממרחים, ותערובות תיבול ומכרה אותם בירידי אוכל, שמיד הפכו להצלחה, והיום מותג השוק של פרנצ'סקה גדל, לליין שלם של מוצרים שמשדרגים כל תבשיל והופכים כל ארוחה לחגיגה.  

כחובבת אוכל, בשר וקטשופ, עלה לאפרת מונסטירסקי מהיישוב גילת בדרום, רעיון לייצר במטבח ביתה תערובות תיבול, כדי להקל לאנשים רבים את מלאכת הבישול, ולחסוך להם זמן מבלי להתפשר על הטעם והאיכות. כך נולד מותג מוצרי התיבול "השוק של פרנצ'סקה". 

ליין מוצרי השוק של פרנצ'סקה, כולל: ממרחים על בסיס שמן זית, וללא סוכר, תערובות תיבול יבשות (ראבים), מרינדות וגלייזים, ריבות, ומלחים מעושנים ומתובלים. המוצרים מיוצרים במפעל נאני בבאר שבע בייצור לא המוני, על מנת להמשיך ולשמור על איכות המוצר שיצא ממטבחה הביתי. כל המתכונים פותחו על ידה, תוך התחשבות בחומרי גלם איכותיים וטריים, מתוצרת חקלאית מקומית ועונתית, ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים, ותמציות. המוצרים מפוסטרים כדי לשמור על עמידות מוצר מדף. והם כשרים פרווה בהשגחת הרבנות באר שבע, ומתאימים לטבעוניים, צמחוניים, ולתזונה קטוגנית ופליאו.

סדרת המוצרים השוק של פרנצ'סקה כוללת עשרים מוצרים מגוונים שישדרגו כל תבשיל, ויאפשרו גם למי שלא בקיא בבישול להתקין ארוחה מהירה וטעימה.

את המוצרים ניתן לרכוש באתר הבית ובמעדניות, וקצביות נבחרות בכול הארץ. מצפון ועד דרום. פרטים נוספים בטל': 0525608499.

פרנצ'סקה – מותג השוק שמשדרג כל תבשיל אפשרי (צילום: גליה אבירם)
פרנצ'סקה – מותג השוק שמשדרג כל תבשיל אפשרי (צילום: גליה אבירם)

תזונת הפליאו לא פסחה גם על מארזי השי של פתורה בוטיק משפחתי
המארז מכיל תשעה תבליני פליאו, משמע שהם עשויים מחומרי גלם 100% טהורים וטריים ממש כמו שהם מתקבלים מהטבע, ללא עיבוד או תוספות נוספות כלל.

התבלינים אינם מכילים שמנים, סוכרים, נחשבים לבריאים מאוד ואינם מכילים חומרים משמרים. בנוסף למארז מצורף בקבוק שמן זית כתית מעולה להשלמת סט תיבול מושלם למטבח, מושלם בדיוק לפני החג!

להשיג בפתורה

תזונת הפליאו לא פסחה גם על מארזי השי של פתורה בוטיק משפחתי (צילום: לחיים יוסף ונעה קנריק)
תזונת הפליאו לא פסחה גם על מארזי השי של פתורה בוטיק משפחתי (צילום: לחיים יוסף ונעה קנריק)

עוד מארז מושלם מבית פתורה הינו מארז הכולל 3 סוגי דבש שונים
פתורה מייצרים דבש גולמי טהור באמצעות רדייה ידנית, הדבש אינו עובר חימום והוא נקי מכל תוספת של סוכר מלאכותי. המארז מכיל דבש משלוש פרחי עונה שונים: פרחי בר, פרחי אבוקדו ופרחי שיזף - 100% טהור ורודה דבש מעץ להשלמת החוויה.

להשיג בפתורה

עוד מארז מושלם מבית פתורה הינו מארז הכולל 3 סוגי דבש שונים (צילום: חיים יוסף ונעה קנריק)
עוד מארז מושלם מבית פתורה הינו מארז הכולל 3 סוגי דבש שונים (צילום: חיים יוסף ונעה קנריק)

מותגי העל יוצאים עם קולקציות משקפי ראיה ומשקפי שמש חדשות לילדים לשנת 2023
הקולקציות הן אינטרפרטציות לעיצובים של משקפי המבוגרים עם הסמלים האייקונים וכמובן קולקציות מיני מי. החומרים המובילים הם חומרים ברי קיימא אשר תואמים את התקופה ומעודדים שמירה על כדור הארץ.

אלינור בור בן-צבי סמנכ"לית שיווק לוקסאוטיקה סיפרה לנו: "אם בעבר היצע המשקפיים לילדים היה מצומצם למדי והתבסס בעיקר על מסגרות מתכתיות עגולות ועדשות עבות ופחות אסתטיות, היום הנטייה היא לבחור במסגרות מפלסטיק, עם חומרים היפו-אלרגניים, גמישים ללא ברגים וללא צירים - בזכות אלמנט סיליקוני שמחבר בין החלק הקדמי של המסגרת למוטות. כיום המסגרות הן הרבה יותר קלות ועמידות, היות ואין אפשרות שהמסגרת תישבר"

הצבעים המובילים בקולקציה אדומים, כחולים, ורודים, בורדו, אפור, טורקיז, צהוב, ניוד ועוד.

טווח מחירים משקפי ילדים:

450-900 ש"ח

ניתן להשיג בחנויות האופטיקה ומשקפי הראיה משווק מורשה ברחבי הארץ

מותגי העל יוצאים עם קולקציות משקפי ראיה ומשקפי שמש חדשות לילדים לשנת 2023 (צילום: יח''צ)
מותגי העל יוצאים עם קולקציות משקפי ראיה ומשקפי שמש חדשות לילדים לשנת 2023 (צילום: יח''צ)

ניחוחות של שנה חדשה בחלל הבית – הכירו את NOLA NOLA
קולקציית מוצרי האווירה לבית בגודל מיוחד ובניחוח Wild Jasmin של המותג NOLA LOLA שישדרגו את שולחן החג, ויפיצו ניחוחות של שנה חדשה בחלל הבית. 

המהדורה מציעה שני פריטים בגודל מיוחד - מפיץ ריח ונר ריחני בניחוח Wild Jasmin. המוצרים יוצעו במחיר מבצע לרגל החג ב-89.90 שקל לפריט ויימכרו בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין. תקופת המבצע: 30.08.2023-19.09.2023.

מותג מוצרי האווירה לבית NOLA LOLA מבית סופר-פארם הושק לפני כשלוש שנים, ומציע מספר סדרות של מוצרים מעוצבים וייחודיים בריחות שונים. בין פריטי המותג ניתן למצוא מפיצי ריח, נרות ארומטיים, מבשמים, פצצות אמבטיה ועוד.

מוצרי מהדורת החג:

נר ריחני  מחיר מבצע 89.90 שקל (לאחר המבצע 119.90 שקל) 

מפיץ ריח מחיר מבצע 89.90 שקל (לאחר המבצע 119.90 שקל) 

מהדורת החג תהיה זמינה בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין

ניחוחות של שנה חדשה בחלל הבית – הכירו את NOLA NOLA (צילום: יח''צ)
ניחוחות של שנה חדשה בחלל הבית – הכירו את NOLA NOLA (צילום: יח''צ)

מכשירי החשמל האטרקטיביים ביותר לכבוד ראש השנה 
ראש השנה הוא חג של התחדשות ושינוי, וככזה זו הזדמנות מדויקת עבורנו לחדש את מוצרי החשמל בחלל הבית. קבוצת מיניליין, המייבאת לישראל את מכשירי החשמל האטרקטיביים ביותר, מציעה לקהל לקוחותיה  לחדש את הבית עם מגוון מוצרים ובמחירים מיוחדים.

SAMSUNG:

מבצע Samsung BitBack - סמסונג מחזירה לך עד 1500 ₪ ישירות לאפליקציית ביט ללא קשר למחיר שקיבלת בחנות!

ברכישת מקררי 4 דלתות, מכונות כביסה, מיקרוגל או שואבי אבק של סמסונג מהדגמים המשתתפים במבצע. 

כפוף לתקנון ולמדיניות ביט המפורטים באתר www.samline.co.il. בתוקף עד 13.09.23 או עד גמר המלאי. 

בנוסף, על שאר מכונות הכביסה שלא במבצע, סמסונג מביאה הרחבה ל-5 שנות אחריות* בתוספת 199 ₪ על מכונות כביסה  שנת אחריות מלאה + 4 שנות אחריות מוגבלת, בהתקשרות ישירה עם חברת השירות אלקטרוניקס פרו, כפוף לתנאי השירות המפורטים באתר

מחירי מכונות הכביסה נקבעים ע"י המשווקים ומשתנים בין הסניפים. ט.ל.ח.

electrolux:
על התנורים:

קונים תנור בנוי, מוסיפים 199 ₪ ומקבלים מיקרוגל אלקטרולוקס. בתוקף בין התאריכים 15.8-18.9 או עד גמר המלאי. כפוף לתקנון המפורט באתר. מחירי התנורים נקבעים ע"י המשווקים ומשתנים בין הסניפים.

500 יחידות במלאי. ט.ל.ח

על מכונות הכביסה:
הרחבה ל-5 שנות אחריות* בתוספת 199 ₪ על מכונות כביסה . שנת אחריות מלאה + 4 שנות אחריות מוגבלת, בהתקשרות ישירה עם חברת השירות אלקטרוניקס פרו, כפוף לתנאי השירות המפורטים באתר. מחירי מכונות הכביסה נקבעים ע"י המשווקים ומשתנים בין הסניפים. ט.ל.ח.

AEG:
הרחבה ל-5 שנות אחריות* בתוספת 199 ₪ על מכונות כביסה. שנת אחריות מלאה + 4 שנות אחריות מוגבלת, בהתקשרות ישירה עם חברת השירות אלקטרוניקס פרו, כפוף לתנאי השירות המפורטים באתר. מחירי מכונות הכביסה נקבעים ע"י המשווקים ומשתנים בין הסניפים. ט.ל.ח.

**להשיג ברשתות החשמל, בחנויות החשמל ובאתרי האינטרנט המורשים.

מכשירי החשמל האטרקטיביים ביותר לכבוד ראש השנה  (צילום: באדיבות מיניליין)
מכשירי החשמל האטרקטיביים ביותר לכבוד ראש השנה  (צילום: באדיבות מיניליין)

המסעדה הכשרה הראשונה בורנה 
בימים אלא נפתחה בעיר התיירות ורנה, על החוף המרהיב של הים השחור המסעדה הכשרה הראשונה בעיר. המסעדה פועלת בתוך ריזורט 5 כוכבים "גולדן סאנדס" היוקרתי אשר מושך אליו מבקרים ותיירים מכל העולם.

INTERNATIONAL Hotel Casino & Tower Suites הוא ריזורט מרהיב ואחד מסמליה הבולטים של התיירות הבולגרית. המלון שופץ לחלוטין וכולל עיצוב מודרני, מגע יוקרתי ושירות של 5 כוכבים לאורך כל השנה. הוא מציע 325 חדרים וסוויטות עם שילוב מפתה של יוקרה ונוחות. כל החדרים מציעים פנורמה ציורית ללא הגבלה של הים השחור ושל הפארק הלאומי וחולות הזהב שבו.

מסעדת " Tahini " טחינה היא המסעדה הכשרה היחידה בורנה. "ורנה הינה אחת מהערים המתויירות ביותר באירופה ונחשבת יעד פופולארי לתיירים הישראלים" אומר מר ולדימיר פליפוב, מנהל הריזורט "גולדן סאנדס". המסעדה נפתחת בימים אלא, ואורחי המלון יוכלו להזמין נופש יחד עם ארוחות כשרות כלולות - ארוחת בוקר או ארוחת בוקר וערב כלולות.

במיוחד לקראת החגים המתקרבים, מציע המלון למי שמזמין אירוח בזמן ראש השנה – את ארוחת החג במסעדת "טחיני" הכשרה – ללא עלות נוספת! "אנו פועלים למען הלקוחות הישראלים שלנו, ושמחים להעניק להם את ההטבה הזו ללא כל תשלו נוסף על ארוחת החג המוצעת במסעדת המלון הכשרה".

רוצים לטוס בחגים וגם להנות מארוחת חג כשרה?
מלון הריזורט "גולדן סאנדס" מציע אפשרות להזמנה דרך אתר המלון, לאירוח בחג ראש השנה – במסגרת חצי פנסיון, לשלוש לילות בתאריכים 14-17 ספטמבר. החדר המוצע עם נוף פנורמי ומרפסת, וארוחת החג כלולה ללא תוספת מחיר !

בערב חג ראש השנה תוצע במסעדת "טחיני" הכשרה, בנוסף לתפריט הקבוע גם כל סממני החג הקלאסים – לצד תפריט עשיר ומגוון במיוחד – שיכלול: תפוחים, דבש, רימונים, תוצע מנה של דג שלם, בופה עשיר שיכלול מנות אורז, בשר, עוף, דגים על הגריל, ירקות מבושלים, פירות, קינוחים ועוד.

להזמנות ולברורים

רוצים לטוס בחגים וגם להנות מארוחת חג כשרה? (צילום: יח''צ)
רוצים לטוס בחגים וגם להנות מארוחת חג כשרה? (צילום: יח''צ)

ובהזדמנות זאת, חג שמח ושנה טובה ומבורכת לכל קוראי מעריב ולכל עם ישראל!