הכתבה נכתבה בשיתוף ויזה.נט

השינוי הזה הוא הישג משמעותי לתיירות הישראלית. במאמר זה נציג את כל המידע על ההבדלים בין ויזה בהגעה לבין ויזה אלקטרונית לויאטנם, כולל זמן ההנפקה והעלויות הכרוכות.

ויזה בהגעה או ויזה אלקטרונית?
אשרת כניסה, ויזה, היא מסמך חובה עבור כניסה להרבה מדינות זרות. הדבר מאפשר לממשלה לאסוף פרטים אישיים על המבקרים. וייטנאם, כמו מדינות רבות אחרות, מחייבת אזרחים ישראלים לקבל אשרת כניסה.

ויזה אלקטרונית, המכונה eVisa, באה להחליף את התהליך המסורתי של שליחת מסמכים ודרכון על-מנת להנפיק אישור ויזה. במקום לחכות שבועות לאישור, ויזות אלקטרוניות מונפקות בדרך כלל תוך מספר ימים.

עד לאחרונה נאלצו הישראלים להסתמך על ויזה בהגעה, דבר שהיה כרוך בצעדים ועלויות נוספות. ויזה בהגעה (Visa on Arrival) משמשת כהזמנה לכניסה למדינה, ומאפשרת לנוסעים לקבל חותמת ויזה ברגע שהגיעו לביקורת הגבולות של וייטנאם. אין ספק שזה הליך קל ופשוט יותר לעומת השיטה הישנה שנסמכה על שירותי דיוור.

אף על פי כן, יש עדיין חסרונות, והדבר מצריך עמידה בתור, תשלום עמלת חותמת, ואולי החיסרון המאתגר מכולם: מציאת סוכן אמין שיוציא עבורכם את מסמך ההזמנה הרשמי.

עד כאן על "מה שהיה". עכשיו נתמקד בהווה: אזרחים ישראלים כעת רשאים להגיש בקשת ויזה אלקטרונית לוייטנאם. הרשאת ויזות אלקטרוניות לאזרחי ישראל מבטלת את כל החסרונות של ויזה בהגעה. ויזה אלקטרונית מציעה יתרונות מבחינת מחיר, תמורה, מסמכים נלווים, נמלי כניסה, אבטחה ופשטות. ההיבט היחיד בו ויזה בהגעה מהירה יותר הוא זמן ההנפקה.

הנה טבלה אשר ממחישה היטב את ההבדלים בין ויזה הגעה לבין ויזה אלקטרונית:

ויזה בהגעה (Visa on Arrival) ויזה אלקטרונית (eVisa)
מחיר $10-36 עמלת סוכן+ $25 או $50 אגרת חותמת $25 או $50 לויזה
זמן הנפקה 2-3 ימי עסקים 3-5 ימי עסקים
נמלי כניסה נמלי תעופה בלבד, והמרכזיים בלבד מרבית הנמלים
זמן שהייה חודש 3 חודשים 
מספר כניסות  יחידי או מרובה, מחיר בהתאם יחידי או מרובה, מחיר בהתאם
שיטת תשלום אשראי לבקשה, מזומן (דולר/דונג) לחותמת אשראי
מסמכים נלווים 2 תמונות פספורט פיזיות אין צורך
אבטחה תלוי בסוכן, אין דרך ודאית לאמת מערכת ממשלתית
מיועד לישראלים כן כן
המתנה בתור כן לא

*באדיבות חברת ויזה.נט Visanet.co.il 

איך להוציא ויזה אלקטרונית לויאטנם?
כדי להוציא ויזה אלקטרונית לווייטנאם, מטיילים ישראלים יכולים להגיש בקשה דרך האתר הממשלתי הרשמי, או לבחור חלופה בטוחה וקלה יותר: מילוי טופס קצר דרך סוכנות מהימנה לטפל בתהליך. חו

חברת "ויזהנט" היא הבחירה של מרבית הישראלים שרוצים להוציא ויזה בדרך הקלה. החברה מתמחה מעל ל-5 שנים בהוצאת ויזות למטיילים ישראלים, ומיד עם פתיחת האפשרות של אזרחים ישראלים לקבל ויזה אלקטרונית לוייטנאם, ניתן למלא טופס קצר באתר ויזה.נט, ולקבל את הוויזה במהירות ובצורה בטוחה יותר.

לטייל לוייטנאם בקליק
הוצאת ויזה אלקטרונית הפכה לנגישה יותר מאי פעם עבור תיירים שחושבים לארגן טיול לויאטנם. בעוד שהאתר הרשמי של הממשלה הוא אופציה תקפה, חברות כמו "ויזה נט" מציעות נוחות, אבטחה ויעילות.

אנחנו ממליצים למלא טופס ויזה אלקטרונית דרכם, כדי להפוך את תהליך הוצאת הוויזה לחלקה ופשוטה יותר.

פתיחת הוויזה האלקטרונית של ויאטנם לאזרחים ישראלים מהווה חדשות נפלאות לתיירות העולמית, שחוזרת לפרוח בכל בעולם, ובפרט לישראלים חובבי המזרח. ויזות אלקטרוניות לתיירים ישראלים המבקרים בווייטנאם היא שיפור משמעותי שמפשט מאוד את תהליך הוצאת הוויזה ומשפר את החוויה התיירותית כולה.

בנוסף, כעת פרי שיתוף הפעולה החדשה בין ישראל לויאטנם הינו טיסות ישירות מתל אביב להנואי והו צי מין סיטי אשר יתחילו רשמית באוקטובר 2023. טיסות ישירות יקלו את תהליך ההגעה לויאטנם, וכמובן יחסכו עלויות בטיסה וזמן. בתוספת עם הויזה האלקטרונית ל-3 חודשים, וייטנאם הפכה בין רגע לאחד היעדים הכי חמים עבור ישראלים, במיוחד אם רוצים לעשות ביקור בתאילנד השכנה. רק לא לשכוח להוציאי ויזה eVisa לוייטנאם.

הכתבה נכתבה בשיתוף ויזה.נט