העץ הנדיב – רהיטי עץ שיוצרים אווירה חמה, נעימה ומושלמת
במהלך השנים בהם נדדו וגרו בחו"ל, הוזמנו לארוחת ערב אצל החבר הצרפתי שלהם, מיד הבחינו כי הרהיטים בביתו מיוחדים, מדהימים ושונים, לאחר כוסית היין השנייה הבינו כי הוא מיצר אותם במפעליו באינדונזיה, ומשווק אותם לכל אירופה. במהלך השנים הקשר נרקם והתחזק , הילדים שלהם למדו וגדלו ביחד והם עשו תוכניות לעתיד שעם החזרה לארץ ייבאו את הרהיטים שמיוצרים באיכות מעולה, מעץ מלא וראטאן טבעי, עשויים בדרך מסורתית ובעיצוב עכשוי וחזקים להפליא.

היום לאחר 7 שנים ה"עץ הנדיב" מייבאים ומשווקים ריהוט איכותי לבית ולחוץ ממספר ספקים מובלים מרחבי העולם. הם מאמינים כי ניתן להכניס פריט ריהוט אחד למרחב או חדר על מנת ליצור אווירה חמה. הם לא חנות אינטרנט והם ומזמינים אתכם להגיע אליהם לתצוגה, לראות ולהתרשם ממבחר גדול של רהיטים לבית ולחוץ.

הם יעזרו לכם לעצב  ולהתאים לכם את הנכון ביותר. הם גם מתגאים מאוד ביותר מ 500  ביקורות  בציון 5 עגול בגוגל ועוד מאות ביקורות אוהדות בפייסבוק.

נמצאים ברחוב מלכי ישראל 19 ראשון לציון – חנייה חופשית 

העץ הנדיב – רהיטי עץ שיוצרים אווירה חמה, נעימה ומושלמת (צילום: ג׳ק אוסטרובסקי. עיצוב פנים: מיכל הרר )
העץ הנדיב – רהיטי עץ שיוצרים אווירה חמה, נעימה ומושלמת (צילום: ג׳ק אוסטרובסקי. עיצוב פנים: מיכל הרר )

שני יעקובי – מעצבת התכשיטים שלוקחת השראה מהעיר תל אביב
התכשיטים של שני יעקובי לוקחים השראה מהעיר תל אביב ומתוך האמונה שכל תכשיט צריך לגרום למי שעונדת אותו להרגיש יפה, מלאת ביטחון ונינוחה ברגע שהיא עונדת אותו עליה.

התכשיטים של שני יעקובי קלאסיים אבל עם טוויסט אופנתי, מקוריים, ומעוצבים מחומרים איכותיים. התכשיטים מעוצבים על ידי שני עצמה ומיוצרים בסטודיו שלה בתל אביב ונועדו להתאים לסגנון אנשים רחב ככל האפשר תוך התחשבות במסגרת תקציב ברורה ונגישה.

מותג התכשיטים המעוצבים של שני יעקובי מציע לנשים ברחבי העולם את ההזדמנות להרגיש יפות כמו שהן עם קולקציית התכשיטים העדכנית, המקורית והסופר שווה שלנו! החל מפריטים אופנתיים לתכשיטים בהתאמה אישית, התכשיטים של שני מלאי נוכחות וסטייל.

שני מקפידה לעצב ולהוציא פריטים חדשים על בסיס קבוע ומשלבת אלמנטים כמו פנינים וקריסטלים לצד חריטות של ציורים מקוריים של פרפרים, פרחי בר, ורדים ועוד.

כל התכשיטים של שני יעקובי עשויים מכסף אמיתי או פליז בציפוי כסף או זהב 14 קראט לבחירתך, מגיעים עם אחריות של שנה והכי חשוב ליהנות מהם כמה שיותר.

אני בחרתי לעצמי שני תכשיטים מהממים עם משמעות עבורי - שרשרת אותיות הכוללת תליון עם האות A.
וכן צמיד עם חריטה אישית עשוי כסף אמיתי 925 ומקבלת עליהם מחמאות בכל מקום.
היכנסו לאתר ותתרשמו בעצמכם מהעיצובים והיופי של התכשיטים של שני המהממת.

שני יעקובי – מעצבת התכשיטים שלוקחת השראה מהעיר תל אביב (צילום: באדיבות שני יעקובי)
שני יעקובי – מעצבת התכשיטים שלוקחת השראה מהעיר תל אביב (צילום: באדיבות שני יעקובי)

שני יעקובי – מעצבת התכשיטים שלוקחת השראה מהעיר תל אביב (צילום: באדיבות שני יעקובי)
שני יעקובי – מעצבת התכשיטים שלוקחת השראה מהעיר תל אביב (צילום: באדיבות שני יעקובי)

סדרת הטיפוח החדשה לגוף מבית MILLUCA
לכבוד החגים המותג האהוב MILLUCA יוצא לראשונה עם סדרת טיפוח לגוף המכילה חומרים פעילים. מוצרי הטיפוח של המותג שנמכר בסופר-פארם יכילו חומרים כמו קולגן, חומצה היאלרונית, אלסטין וניאצינמיד. הסדרה כוללת קרמי גוף ותרסיסים מונה שמונה מוצרים בארבעה ריחות של קיץ – וניל, אננס, קוקוס ומנגו, במחירים של עד 29.90 שקל.

תרסיס וקרם וניל מועשרים בניאצינמיד המסייעים להענקת מראה עור אחיד וחלק יותר, להקלה על אדמומיות ולהזנה של העור. תרסיס וקרם אננס מועשרים בקולגן המזינים את העור, מעניקים לחות ומראה רך ומלא חיים. הקולגן שנמצא בתרסיס ובקרם מסייע בשיפור רמת המוצקות של העור.  

תרסיס וקרם קוקוס מועשרים בחומצה היאלרונית המזינים את העור, ומעשירים  אותו בלחות ומעניקים מראה מלא בגלואו. החומצה ההיאלורונית שנמצא בתרסיס ובקרם לוכדת את הלחות בעור, משמרת אותו לאורך זמן, מסייעת בהפחתת סימני גיל, ומעניקה לעור מראה חלק במיוחד.

תרסיס וקרם מנגו מועשרים באלסטין המסייעים בהגברת רמת הגמישות הטבעית של העור, ובהענקת מראה חיוני ומאוזן. אלסטין מתפקד גם כמסיר תאים מתים, ומסייע בהענקת מראה אחיד וזוהר. התרסיס והקרם מועשרים גם בחמאת שיאה, שמן שקדים מתוקים, ו-ויטמין E. 

MILLUCA הוא מותג הביוטי שפיתחה והשיקה סופר-פארם ב-2018. תחת המותג נמכר מגוון רחב של מוצרים במחירים נגישים, ביניהם מוצרי איפור, טיפוח, ואביזרים לפנים, לגבות, לעיניים, לשפתיים, ולגוף.

מיסט (תרסיס) מחיר 29.90 ₪ קרם גוף מחיר 24.90 ₪

ניתן להשיג בסניפים ובסופר-פארם אונליין 

סדרת הטיפוח החדשה לגוף מבית MILLUCA (צילום: יח''צ)
סדרת הטיפוח החדשה לגוף מבית MILLUCA (צילום: יח''צ)

צעצועי התפתחות מדויקים לקטנטנים שלכם!
לקטנטנים-  חברת פלפוט תשווק בלעדית בישראל את מותג צעצועי ההתפתחות של המותג המוביל YOOKIDOO. מוצרי יוקידו מיוצרים באהבה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים עבור הידיים הקטנות ונקודת המבט של הילד.  הצעצועים מרתקים את הילדים בשלבי הגדילה וההתפתחות כך שבכל גיל הילדים יגלו את המשחק מחדש.

חברת פלפוט אשר משווקת בלעדית את מותג YOOKIDOO תשיק בשלב הראשון את סדרת המים לזמן אמבטיה מהנה ורגוע. המוצרים צבעוניים וכייפים והופכים את חווית האמבטיה לכייפית ונעימה. בקולקציה החדשה:

  • פיל אמבטיה משפריץ ונייד – פתרון מהפכני להורים לתינוקות בזמן אמבטיה. הפיל מאפשר הוצאת מים בזרם עדין המותאם לתינוק שרק נולד, במראה צבעוני התופס את עין התינוק וקל לשימוש. בגיל מאוחר יותר הילד ישמח לאחוז את הפיל ולהתקלח לבד. הפיל מגיע במספר צבעים לבחירה (סגול, טורקיז, ורוד, צהוב ותכלת) והכי חשוב – הוא נייד. מחיר צרכן  129 ש"ח.
  • פיל מזרקה - ברוכים הבאים למופע המים! צעצוע אמבט  משעשע המופעל באמצעות סוללות עם ארבעת האביזרים שלו ירסס מגוון מפתיע של אפקטים של מים, יסובב כדור צבעוני ויהפוך את זמן האמבטיה לקרקס מהנה!  מחיר צרכן 164.9 ש"ח
  • ברז ללא הפסקה – סוף סוף הילדים ירצו להיכנס לאמבטיה. ברז צבעוני ומקסים שמשפריץ מים ,מסובב גלגלי שיניים ומאפשר פעילות לעידוד המוטוריקה עדינה, התאמת צורות וצבעים ומשחק עם כוסות פעילות. מחיר צרכן 169.9 ₪ 
  • מובייל מים סנסורי – לא רק זמן אמבטיה, אלא גם פיתוח מיומנויות אצל הפעוטות. מוצר מהפכני המשלב צעצוע אמבט עם מובייל קשת חושים. בלחיצה על הציפור , המים יזרמו ויסובבו את הפרחים הצבעוניים. המוביל מעודד משחק עצמאי וחקירה, פיתוח מיומנויות מוטוריות עדינות וקורדינצית עין - יד, פיתוח חוש הראיה, מגע ועוד. מחיר צרכן 159 ₪.
  • ערכת דיג מגנטית למשחק אינסופי באמבטיה! השתמשו במוט ובתולעת המגנטית כדי לתפוס אחד משלושה דגים מצחיקים. כל אחד מגיע עם אפקט מים  אחר, ובאחד - הפתעה - מיני דג מתחבא בפנים! מחיר צרכן 79.90 ש"ח. 

**את כל מוצרי יוקידו, בשיווק חברת פלפוט, ניתן להשיג ברשת שילב, בייביסטאר, מוצצים ובחנויות התינוקות והצעצועים הנבחרות.

צעצועי התפתחות מדויקים לקטנטנים שלכם! (צילום: יח''צ)
צעצועי התפתחות מדויקים לקטנטנים שלכם! (צילום: יח''צ)

התכשירים של רבקה זיידה לטיפול אפקטיבי באקנה 
המרכז לטיפול באקנה בשיטת רבקה זיידה שמתמחה בטיפול באקנה ובפוסט אקנה בשיטה בלעדית מציג  2 תכשירים לטיפול באקנה ושגרת טיפוח נכונה. תכשירי החברה מיוצרים במעבדות רבקה זיידה בישראל ומבוססים על חומרי הגלם הטובים ביותר. 

המוצרים כוללים רכיבים טבעיים ייחודיים מיפן, קנדה, צרפת וגרמניה שהוכחו כאפקטיביים לטיפול באקנה כמו ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, תמציות בוטניות, צמחי מרפא ופפטידים. מוצרי החברה אינם מכילים פרבנים, סיליקונים או מרכיבים איריטנטים. כל תכשיר פותח במשך מספר שנים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כמו מזעור מולקולות, ננו טכנולוגיה ואנקפסולציה. מוצרינו עברו תהליך קפדני של בקרת איכות, אושרו ע"י משרד הבריאות, ובעלי תקן GMP ותקני ISO בין-לאומיים.

HELP ME  - ג'ל ייחודי לטיפול נקודתי בפצעונים וקומודונים, מנטרל שומניות, משקם פצעים ומונע פוסט אקנה
מדובר בתכשיר ייעודי לטיפול נקודתי בפצעונים עם ראש ולמניעת הופעה של פצעונים חדשים. התכשיר מנטרל שומניות במהירות, מנקה את הנקבוביות משומן יתר, משקם פצעים ומונע פוסט אקנה. מיועד לריפוי מהיר של פצעים שכבר נמצאים בעור ולמניעה של פצעים ופצעונים חדשים באמצעות שימוש קבוע בתכשיר.

מחיר: 260 שקלים כמות: 15 מ''ל

סבון פנים אקנה קלריפיינג - ניקוי ללא ייבוש העור -  Clarifying Cleanser
סבון פנים אנטי בקטריאלי לעור בעייתי. הסבון מטהר את העור מבלי לייבש אותו. מכיל שילוב סינרגטי של תמציות בוטניות רבות עוצמה, בין היתר: הממליס, קמומיל, אלנטואין וגם את הרכיב הטבעי דבש שמסייע לשקם את העור האקנתי. 

לשימוש יום וערב- כמות קטנה (חצי לחיצה), על פנים רטובות לפני התחלת שגרת הטיפוח. לשטוף היטב

מחיר: 180 שקלים כמות: 125 מ"ל  

לאתר

מוצרי רבקה זיידה תומכים במגוון הטיפולים במרכז לטיפול באקנה בשיטת רבקה זיידה 

מגדל ב.ס.ר 3 בני ברק

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.

סבון ניקוי פנים - רבקה זיידה (צילום: שיר אור)
סבון ניקוי פנים - רבקה זיידה (צילום: שיר אור)

התכשירים של רבקה זיידה לטיפול אפקטיבי באקנה  (צילום: שיר אור)
התכשירים של רבקה זיידה לטיפול אפקטיבי באקנה  (צילום: שיר אור)

רשת "ביוטיקייר" משיקה שלישיית מברשות איפור שהן מאסט!
להצללות והארות, לצלליות, למייק אפ וקונטור/

"ביוטיקייר" -  BeautyCare, רשת הלואו-קוסט הגדולה והוותיקה בישראל, משיקה מברשות איפור מקצועיות חדשות, שישמשו באופן מקסימלי בכל תיק איפור לכל הצרכים השונים מהנחת צלליות, הארות והצללות ועד טשטוש קונטור ומריחת מייק אפ בכיסוי מלא! המברשות מאפשרות לכל אחת, הן למאפרת מקצועית והן לחובבנית, להתאפר ברמה מקצועית ובתקציב הוגן לכל כיס.

מברשת 26- הצללות והארות
מברשת איפור מיועדת לשימוש עם חומרים יבשים ואבקתיים ועל כן אידאלית ליצירת הצללות והארות, מריחת אבקות דחוסות וקרמים. היא מעולה לפיסול והארת הפנים, צלליות עיניים, להנחת סומק ושימר על עצמות הלחיים וטשטוש ומיזוג החומר בקלילות. מחיר לצרכן: 9.90 שקל.

מברשת 27- עגולה ומחודדת לצלליות
מברשת רכה במיוחד ( פלאפית) המיועדת להנחת צללית דחוסה או אבקתית על כל שטח העפעף. אידאלית לריכוך וטשטוש הצללות וליצירת מעבר רך בין הצבעים. המברשת מאפשרת דיוק מקסימלי בהיותה מחודדת, ומאפשרת מריחה אחידה. יעילה מאוד למריחה, מיזוג וליטוש בסיס באזורים שקשה להגיע אליהם ולקונסילר מתחת לעיניים. הסיבים הסינתטיים האיכותיים גמישים ומאפשרים שימוש נוח ומקצועי להנחה מהירה ופשוטה של צלליות. 

מחיר לצרכן: 5.90 שקל. 

מברשת 28- רב תכליתית – להנחת קונסילר, מייק אפ וקונטור
מברשת איפור מקצועית להנחת קונסילר, מייק אפ וקונטור. בעלת עיצוב אלכסוני להנחה אחידה של הבסיס בכל אזור הפנים, ובמיוחד באזורים המעוגלים והמאתגרים יותר. השיער הסינתטי הרך של המברשת מאפשר מריחה קלה ואחידה של מוצרי איפור אבקתיים, קרמיים ונוזליים כאחד, מבלי לספוח את החומר אל שיער המברשת. המברשת מצוינת גם למריחת מייק אפ בכיסוי מלא ולטשטוש פגמי עור.  מחיר לצרכן: 9.90 שקל 

מברשות האיפור החדשות מיוצרות משיער סינתטי דמוי שיער טבעי, ללא התאכזרות בבעלי חיים. הן מצוידות בידית עץ ומאפשרות שימוש נוח, ארגונומי וקל.

איך נשתמש במברשות החדשות ובעזרת מה ? להלן מוצרי איפור מנצחים של רשת "ביוטיקייר":
 פלטת קונסילרים - 4 גוונים לנטרול ותיקון כתמי פיגמנטציה בעור הפנים. ירוק לנטרול אדמומיות, צהוב לנטרול פיגמנטציה כחולה, גוון שמנת ומוקה לתיקון והבהרה של כהויות אפרפרות.

פלטת צלליות ושימרים – ONE4ALL – 8 צלליות בצבעי שקיעה רומנטית עתירי פיגמנט, משולבים בגימור מאט ומבריק, סומק ורדרד בנגיעות מוזהבות, שימר פנינתי, מכילה צבעי בסיס וגם צבעים דרמטיים, כולם שימושיים גם לאיפור עיניים, גבות, לחיים ונקודות הארה.  ללא טאלק, ללא פארבנים וללא רכיבים מן החי.

ליופי אין מחיר! לרכישה בחנות האונליין ולפרטים אודות הסניף הקרוב –  אתר או בטלפון : 0747-185-185

רשת ''ביוטיקייר'' משיקה שלישיית מברשות איפור שהן מאסט! (צילום: יח''צ)
רשת ''ביוטיקייר'' משיקה שלישיית מברשות איפור שהן מאסט! (צילום: יח''צ)

רשת הסטוק פותחת את השנה עם קטלוג מבצעים רחב ומלא באפשרויות למארח ולמתארח, למתנות החג וגם ליום יום
לאחר שהציף את הרשת ונמכר בעשרות אלפי יחידות, רשת הסטוק, הרשת הדיסקאונט המובילה לעיצוב הבית מחזירה למלאי ובמיוחד לתקופת החגים את שולחנות הצד המבוקשים.

לשולחנות הצד  המתאימים לכל חלק בבית, בין אם לסלון, לחדר השינה או לחדרי הילדים התווספו דוגמאות חדשות וצבעים שונים.

להשיג בחנויות רשת הסטוק ברחבי הארץ
קטלוג החג

מחיר- 159.90 ש״ח

רשת הסטוק פותחת את השנה עם קטלוג מבצעים רחב (צילום: סטודיו הסטוק)
רשת הסטוק פותחת את השנה עם קטלוג מבצעים רחב (צילום: סטודיו הסטוק)

SHIFT האתר החדש שיאפשר לכם לשנות את הגישה שלכם לאוכל בריא
בימים אלא משיק אתר SHIFT סדרת מוצרי בריאות תחת המותג הפרטי של האתר אשר יכללו דגני בוקר ללא תוספת סוכר וללא גלוטן, מאפים ללא סוכר, סדרת חלוות בריאות ועוד.

פיתוח מקורי ובלעדי לישראל - דגני בוקר SHIFT ללא תוספת סוכר וללא גלוטן. דגני בוקר במילוי קרם שוקולד ללא תוספת סוכר. מושלם לארוחת בוקר טעימה ומזינה. 

מוצע במחיר 25.90 שח

סדרת החלוות הבריאות של SHIFT – בסדרה החדשה מושקות 5 טעמים חדשים
חלווה פיסטוק, חלווה שוקולד, חלווה קוקוס, חלווה בטעם של פעם וחלווה משומשום מלא.

יוצעו במחיר של 24.90 ₪

אתר SHIFT הינו האתר הראשון מסוגו בישראל היחיד והגדול, אשר מציע תחת קורת גג אחת קשת רחבה ומגוון עצום הכולל מאות מוצרי מזון, תוספים, ממתיקים וחומרי גלם שהופכים כל מטבח למטבח קולינרי בריא המעלה הראשונה. באתר ניתן למצוא מאפים, עוגיות, דגני בוקר, ממרחים ורטבים, מוצרים יבשים, חטיפים, ממתקים, משקאות, מוצרי בריאות, מוצרים ייעודים לילדים, מארזי שי, תערובות ודגנים לסלטים ומרקים.

את כל מוצרי SHIFT ניתן למצוא באתר המותג 

SHIFT האתר החדש שיאפשר לכם לשנות את הגישה שלכם לאוכל בריא (צילום: יח''צ)
SHIFT האתר החדש שיאפשר לכם לשנות את הגישה שלכם לאוכל בריא (צילום: יח''צ)

אתם חייבים להכיר את סדרת הפרלינים של מותק השוקולד האיטלקי הזה
מותג השוקולד האיטלקי WITORS (ויטורס), משיק סדרת פרלינים משוקולד חלב/מריר מעולה במגוון טעמים שונים, כולל מהדורה מיוחדת לרגל החגים, מארז פרלינים בצורת לב. 

הפרלינים של ויטורס עשירים בטעם, ומכילים 50% קרם עשיר ומפנק, מצופים שוקולד חלב מעולה, וממולאים ב 50% קרם קטיפתי ועשיר ב 4 טעמים שונים:  שוקולד חלב, שוקולד מריר, אגוזי לוז וקרמל.

המותג ויטרוס מגיע מהעיר קרמונה, הנמצאת במחוז לומברדיה שבצפון איטליה, ומתחמה בייצור פרליני שוקולד מעולה, בונבוניירות, טבלאות שוקולד ועוד. ויטורס מייצאת את מוצריה ליותר מ 80 מדינות. 

מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 ₪ -  21.90 ₪ 

כשר חלבי, לאוכלי אבקת חלב נכרי, בהשגחת הרב אריה רלב"ג ארה"ב ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

ניתן להשיג ברשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

אתם חייבים להכיר את סדרת הפרלינים של מותק השוקולד האיטלקי הזה (צילום: יח''צ)
אתם חייבים להכיר את סדרת הפרלינים של מותק השוקולד האיטלקי הזה (צילום: יח''צ)

אחרי הלהיט "יטבתה מורגנה" שהפך להצלחה פנומנלית – יטבתה בדרך לאילת משיקה את סדרת משקאות ה-להיט של הקיץ!
יטבתה אייספלקס - דגני בוקר + אייס בטעם החלב של הקורנפלקס + קצפת יטבתה – יוצע במחיר של 24 שח

יטבתה סודהטעם - סירופ בטעמים + פירות יער + סודה + עשבי תיבול – יוצע במחיר של 15 שח

יטבתה באבלס - פניני טפיוקה + שוקומוקה יטבתה (בלנד מיוחד שהורכב ע"י מחלבת יטבתה במיוחד עבורנו) + סירופ בטעמים + קצפת יטבתה – יוצע במחיר של 22 שח

פרטי הגעה וברורים: כותבים בוויז – פונדק יטבתה. טלפון: 053-4768290 

יטבתה בדרך לאילת משיקה את סדרת משקאות ה-להיט של הקיץ (צילום: אלי שגיב)
יטבתה בדרך לאילת משיקה את סדרת משקאות ה-להיט של הקיץ (צילום: אלי שגיב)

שקיות הצלייה האהובות חוזרות למדפים 
כל מי שחיפש את שקיות הצלייה של המותג 'קוקי', ישמח לגלות שהן חוזרות למדף אחרי תקופה ארוכה שבה היו מצרך מבוקש. שקית הצלייה של קוקי נוחות וקלות לאפייה ובישול, לשימוש יום יומי,  ואף מקצרות את זמן העשייה.  שקית קוקי היא העוזר האולטימטיבי במטבח, מונעת לכלוך ומבטיחה מקסימום עסיסיות וטעם למנות בשר שונות, עופות, דגים ואפילו ירקות. השקית מאפשרת לבשל או לאפות את המזון מהר יותר,  ועם פחות שמן. 

שקית הצלייה של קוקי אוגרת את מיצי המזון בשקית ושומרת על כל הטעמים כך שהתוצאה היא תבשיל טעים, עסיסי ומהיר הכנה. והבונוס - תבנית נקייה!

כל מה שצריך לעשות זה להכניס את המרכיבים והתבלינים לתוך השקית, לסגור היטב ולהניח בתבנית, לחורר עם מזלג ולהכניס לתנור.  השקיות של קוקי מיועדות גם לשימוש בטיחותי ופשוט: להכניס את העוף/ הדג וכו', להוסיף תבלינים, לערבב ולהכניס יחד איתם את התבשיל. 

שקית קוקי היא העוזר האולטימטיבי במטבח. היא מונעת לכלוך ומבטיחה מקסימום עסיסיות וטעם למנות בשר שונות, עופות, דגים ואפילו ירקות. 

מחיר מארז שקית צלייה של קוקי: 11.90 ש"ח- 18.90 ₪ (לפי אפליקציית CHEAP) 

להשיג ברשתות המזון והשיווק.

שקיות הצלייה האהובות חוזרות למדפים  (צילום: יח''צ)
שקיות הצלייה האהובות חוזרות למדפים  (צילום: יח''צ)

הוואי משיקים שתי סדרות חדשות לשיער
הוואי מותג טיפוח השיער והגוף הוותיק, המוכר והאהוב בישראל, הקיים משנות ה – 60, משיק שתי סדרות חדשות לשיער: שמפו ומרכך ללא סולפטים ושמפו ומרכך מעניק נפח עם פורמולה חדשה, 92% רכיבים ממקור טבעי, אריזה ידידותית לסביבה.

הסדרות החדשות כוללות את המיתוג והלוגו החדש, ואריזה חדשה וידידותית לסביבה: הבקבוק החדש עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר!

הפקק החדש עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר!

הוואי שמפו ומרכך תמצית יסמין מעניק נפח:
שמפו ומרכך תמצית יסמין מעניק נפח לשיער דק ונשמר עד 48 שעות מהשורש לקצוות. הפורמולה מועשרת תמצית יסמין, למראה שיער בריא, מלא נפח עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

הוואי שמפו ומרכך קרטין, שמן קיק ומי ורדים ללא סולפטים:
שמפו ומרכך קרטין, שמן קיק ומי ורדים ללא סולפטים, מסייע בשמירת שיער שעבר טיפול מקצועי (החלקה, טיפול קרטין, צביעה או סלסול) תוך כדי הזנתו. הפורמולה המועשרת בקרטין, שמן קיק ומי ורדים, אינה מכילה סולפטים ומסייעת בהזנת השיער לעומקו ומותירה אותו חזק ויפה, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

מחיר מומלץ לצרכן שמפו ומרכך תמצית יסמין מעניק נפח: 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן שמפו ומרכך קרטין, שמן קיק, מי ורדים ללא סולפטים: 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ 

הוואי משיקים שתי סדרות חדשות לשיער (צילום: סטודיו אלדד שאו)
הוואי משיקים שתי סדרות חדשות לשיער (צילום: סטודיו אלדד שאו)
 

קולקציית הילדים והנוער של מותג הספורט האמין לשנת הלימודים החדשה
מותג הספורט והאופנה הבינלאומי המובילSaucony  משיק את קולקציית הילדים והנוער לקראת שנת הלימודים החדשה. הקולקציה משלבת חוויית נוחות מתקדמת וטכנולוגית לצד עיצוב פונקציונלי אופנתיות וטרנדיות, וקולקציית הילדים של Saucony  היא שילוב של נעליים מתקדמות אשר מעניקות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לנוחות מוגברת ושמירה על כף הרגל לצד עיצובים אופנתיים בצבעוניות שילדים הכי אוהבים.

דגמי הילדים של סאקוני תוכננו במיוחד עבור כף הרגל של בני הדור הצעיר ע"י חטיבת הילדים STRIDE RITE המתמחה יותר מ- 100 שנים בייצור נעליים לילדים. בנעליים תמצאו את הגמישות הנדרשת בסוליה ובגפה וכן איזור קופסת תא האצבעות רחב במיוחד וזאת למניעת לחצים וזעזועים בעקב ובכריות כף הרגל. סאקוני היא אחת החברות הבודדות בעולם המשלבת טכנולוגיות לבלימה ושיכוך בדגמי הילדים שלה.

הקולקציה משלבת באופן מושלם בין פונקציונליות, טכנולוגיה חדשנית, אופנתיות וטרנדיות והיא מעוצבת מתוך ההבנה שהנעליים הנכונות עושות את כל ההבדל .

חלק מהדגמים מגיעים עם סגירת סקוצ'ים הסגירה האולטימטיבית ששומרת את הרגל במקום במהלך זמני הפעילות ומשחקים. כמו כן ישנה בטנה המיועדת להפחית ריחות לא נעימים ברגליים .

רוב הדגמים עשויים מחומרים טבעוניים המעניקים נוחות מרבית , תמיכה וגמישות, חלק מהדגמיםאף מיועדים לכביסה במכונה (יש לראות את הסימון על גבי הקופסא) . צבעוניות הקולקציה: שחור, כחול , תכלת, שחור, כסוף, ורוד ונעליים צבעוניות במיוחד לילדים הקטנים .

ניתן להשיג בחנויות Saucony בפריסה ארצית ובאתר האונליין

קולקציית הילדים והנוער של מותג הספורט האמין לשנת הלימודים החדשה (צילום: יח''צ)
קולקציית הילדים והנוער של מותג הספורט האמין לשנת הלימודים החדשה (צילום: יח''צ)

וממשיכים עם המלצות בשמים חדשים לחגים
LIBRE L’ABSOLU PLATINE
הבושם החדש שנוצר על ידי אן פליפו וקרלוס בנעים. קורן וזוהר כמו פלטינה יקרת ערך, אקורד לבנדר לבן רענן מציע פרשנות חדשה ונועזת לארומטי-פרחוני.

מחיר מומלץ לצרכן: 499 ₪, לתכולת: 90 מ"ל

LIBRE L’ABSOLU PLATINE (צילום: יח''צ חו''ל)
LIBRE L’ABSOLU PLATINE (צילום: יח''צ חו''ל)

אליאן גודס - הבושם החדש של ווילו סמית'
מניפסט מחודש לנשיות חדשה מכילה ואופטימית, המגולמת כמו הבשמים הקודמים בקולקציה על ידי ווילו סמית' הממגנטת, והרב-לאומית בקמפיין לאליאן גודס סופרה פלורל, ווילו סמית' חושפת את האני המרשים ביותר, חסר הפחד והאמיץ ביותר שלה. מהפנטת וממגנטת, היא נעה על מנת לעורר את פריחתו של הפרח הנשגב, האישה הצעירה מגלמת את חזון הנשיות חסרת הפחד של מוגלר עבור הדור הבא.

אליאן גודס סופרה פלורל מגיע במספר גדלים (60 מ"ל ו-90 מ"ל).

Alien Goddess SUPRA FLORALE

מחיר מומלץ לצרכן: 479 ₪ לתכולת  60מ"ל

579  ₪ לתכולת 90 מ"ל 

אליאן גודס - הבושם החדש של ווילו סמית' (צילום: יח''צ חו''ל)
אליאן גודס - הבושם החדש של ווילו סמית' (צילום: יח''צ חו''ל)

לנקום משיקים את La vie est belle L’Extrait
 דואט עוצמתי ועדין של ורד ואיריס פלידה, מוגבר על ידי העומק של אקורד אגרווד, נלכד בתוך בקבוק זהוב. מלא במסתורין, הפרפיום המרוכז היוקרתי מגלם את הרעיון שכל שנייה חולפת של אושר היא יקרת ערך. כולנו חייבות לאמץ את האושר. להפיק את המרב ממנו. להוקיר אותו ולשתף בו. מתנה מושלמת לעונת החגים.

La vie est belle L'Extrait הוא בושם עשיר, נחשק, והבושם המתוחכם ביותר בקולקציית לה וי אה בל, 

נכון להיום. בושם לה וי אה בל היקר ביותר שנוצר אי פעם בבקבוק היוקרתי ביותר. תהליך חדשני שומר על שקיפות הבקבוק, ומאפשר לו לחשוף תמידית את החיוך האיקוני שלו, גם כשהוא עוטה זהב. יופי יוקרתי בכל המובנים.

מחיר מומלץ לצרכן: 269 שח, לתכולת: 50 מ"ל. 

לנקום משיקים את La vie est belle L’Extrait (צילום: יח''צ חו''ל)
לנקום משיקים את La vie est belle L’Extrait (צילום: יח''צ חו''ל)

בשנת 2019, לנקום הקדישה בושם לדור חדש של נשים אשר מרעידות ומטלטלות את כללי ההעצמה. 

בשנת 2023, הדחף לעולם חדש מעולם לא היה כה חזק. עם Idôle Now,  הבושם החדש של המותג, לנקום מביעים את תמיכתם בבישום מחויב, בעודם מגלמים באופן מוחלט את הערכים של קהילת אידול Idôle. בהשראת עתיד מזהיר יותר, Idôle Now מביע באמצעות הבושם והקמפיין שלו את הדחף המלהיב להצטרף לתנועה בלתי ניתנת לעצירה של קולקטיב של נשים שאוספות כוחות ומשחררות את עוצמתן.

בהשראת האור של שחר חדש, Idôle Now מציג בקבוק חדש בצבעים החמים של זריחה לוהטת ובאסתטיקה מלאת חיים. עם כל יום חדש, עולה הזדמנות חדשה להצטרף למסע. הבקבוק האיקוני, אשר מעביר את החזון לפעולה קונקרטית, מציג צבעי לכה חדשים שעוצמתם גדלה בהדרגה מלמעלה למטה, ופקק חדש שאינו עשוי מתכת.

בושם פרחוני חדש, Idôle Now מציג את הרעננות העסיסית של אקורד של אגס, את הזוהר של האקורד הנקי האיקוני ואת הניחוח העצי, מלא החיים של פצ'ולי. ניתן לזיהוי מיידי, עוצמתי להדהים, מושך ומפתה, שובל הריח ענברי-פרחוני-שיפרה שלו הוא מניפסט ריחני. קריאה לכבוש את העתיד ולהתחיל להפוך את האידיאלים שלנו למציאות. עכשיו.

מחיר מומלץ לצרכן:

  • 309  ₪ , לתכולת 50  מ"ל
  • 479  ₪ , לתכולת 100  מ"ל

Idôle Now - לנקום (צילום: יח''צ חו''ל)
Idôle Now - לנקום (צילום: יח''צ חו''ל)

חטיבת הבישום של איב סן לורן גאה להשיק את הבושם החדש לגבר MYSLF
הבושם מורכב ממרכיבים מובחרים שנוצרו עבור איב סן לורן. מדובר בטוויסט חדש ונועז של גבריות שבא לידי ביטוי בבושם, כאשר הרכיבים הטבעיים והעיקריים של הבושם פורקו, ולאחר מכן נבנו מחדש באמצעות טכניקות חדשניות כדי לשחרר את התמצית שלהם. כל אחד מהרכיבים האלה מצוי בלב שלושת האקורדים העיקריים של MYSLF.

התווים הגבריים אך העדינים של MYSELF  בנויים סביב הלב פצ'ולי מאינדונזיה המעניק לתמצית יותר זוהר ופחות רמיזות של אדמה מאשר הפצ'ולי הקלאסי. הוא מעניק חום ועושר לאקורד פריחת התפוז המאפיין את MYSLF. לצידו יש את Ambrofix™ – 100% טבעי המופק מקנה סוכר בתהליך ביוטכנולוגי, עמיד לאורך זמן, חושני ועוטף, האקורד העצי מוסיף חמימות, מרקם ועוצמה רכה לתו פריחת התפוז המאפיין את הניחוח. 

המרכיב הדומיננטי הוא לב של פריחת תפוז אבסולוט מתוניסיה. הפרחים של עצי תפוז סביליה עוברים זיקוק מולקולרי המניב איכות ייחודית של הלב של פריחת תפוז אבסולוט בו משתמשים ב- MYSLF. הוא עשיר ורענן, דמוי עלי כותרת ודבשי, עם היבטים ארומטיים וירוקים. הרכיב המיוצר ספציפית לאיב סן לורן, חושף את הניחוח המעודן ביותר של הפרח. 

בקבוק והאריזה של MYSLF ניתן למיחזור. בקבוקי הזכוכית מכילים זכוכית ממוחזרת, והקופסאות בעלות תו תקן FSC™ MIX. באמצעות השימוש בקופסאות קרטון בעל תו תקן של המועצה לניהול יערות FSC™, חטיבת היופי באיב סן לורן תומכת בניהול יערות אשר מכבד את בני האדם והטבע.

מחיר מומלץ לצרכן 439 ₪ לתכולת 100 מ"ל.

*המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם.

את כל הבשמים ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

חטיבת הבישום של איב סן לורן גאה להשיק את הבושם החדש לגבר MYSLF (צילום: יח''צ חו''ל)
חטיבת הבישום של איב סן לורן גאה להשיק את הבושם החדש לגבר MYSLF (צילום: יח''צ חו''ל)