מארז מיוחד של סטארבקס: ארבעה שרוולי קפסולות קפה מובילים עם כוס ממותגת במתנה. המארז מכיל בתוכו 4 שרוולי קפסולות עם הטעמים המובילים של סטארבקס ובכך מאפשר לצרכן להתנסות במגוון רחב של טעמים ולחוות את החוויה הכוללת והבינלאומית של המותג. אסם נסטלה.
מחיר מומלץ: 87.90-69.90 שקלים.
 

מארז מיוחד של סטארבקס (צילום: יחצ)
מארז מיוחד של סטארבקס (צילום: יחצ)

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק מייקאפ חדש: מייקאפ סרום פורץ דרך בפורמולה ייחודית, המשלבת את המומחיות באיפור עם רכיבים מטפחים המגובים במדע ויוצרים את המייקאפ האולטימטיבי למראה עור מוצק, חלק ובריא יותר, המקרין רעננות וזוהר לאורך כל היום.
מחיר מומלץ: 220 שקלים. 

מייקאפ חדש של מאק (צילום: יחצ)
מייקאפ חדש של מאק (צילום: יחצ)

רשת הפארם Be משיקה קטגוריה חדשה של בישום ואווירת הבית. סניפי הרשת יציעו מגוון רחב של מוצרי נרות, אווירה וניחוחות לבית ממותגים מובילים, במגוון רמות מחיר. בין המותגים שתציע הרשת ניתן למצוא את המותגים הבינלאומיים המובילים בתחומם ביניהם:WoodWick , YANKee CANDLe ו,Whitescent  לצד מותג הבוטיק הישראלי 'SENSO'.
טווח מחירים: 350-20 שקלים.

רשת הפארם Be משיקה קטגוריה חדשה של בישום ואווירת הבית (צילום: יחצ)
רשת הפארם Be משיקה קטגוריה חדשה של בישום ואווירת הבית (צילום: יחצ)

רשת 'APRIL' משיקה בבלעדיות את הניחוח החדש מבית אחד ממותגי הבישום היוקרתי והמוביל בעולם, 'Hermes'. הניחוח החדש, שנרקח על ידי כריסטין נאג'ל, הבשמית הראשית של בית הרמס יושק בעולם בחודש ספטמבר ושואב את השראתו מאומנות הצעיפים האייקונים של בית הרמס, המכונים "טוויל'ס".
מחיר מומלץ: ‎590-310 שקלים. 

טוויל'ס (הרמס) (צילום: יחצ)
טוויל'ס (הרמס) (צילום: יחצ)

קרולינה למקה ברלין, משיק בימים אלה את קולקציית משקפי השמש והראיה החדשה, לקראת עונת הסתיו-חורף 23/24. הקולקציה החדשה כוללת שפע של דגמי משקפי שמש ומשקפי ראייה חדשים בסגנונות מגוונים, המאפשרים התאמה אישית וייחודית לכל מבנה פנים ולכל מצב רוח. הקולקציה עוצבה בהשראת השיק הפריזאי ועולם האופנה הצרפתי האלגנטי, העל-זמני והנונשלנטי ובהשראת גווני הטבע החמים המזוהים עם העונה הקרה ומשתלבים נפלא יחד עם חומרים בעבודת יד ואלמנטים תכשיטיים.
מחיר מומלץ: 299.90-229.90 שקלים. 

קולקציית משקפי הראייה של קרולינה למקה (צילום: יחצ)
קולקציית משקפי הראייה של קרולינה למקה (צילום: יחצ)

שיסיידו חושפת את סרום העיניים החדש ULTIMUNE EYE Power Infusing, המופעל על ידי טכנולוגיית: ImuGenerationRED Technology™. סרום עיניים אולטימיון הופך את אזור העיניים לבהיר יותר, חלק יותר ומעניק לחות למשך 24 שעות. פורמולה חדשה המכילה פי 10x תמציות מרוכזות של ImuGenerationRED Technology™, אשר מחזקת את ההגנה הטבעית של העור ותומכת בהעברת חומרים מזינים חיוניים לעור. מיועד לאזור העיניים העדין. נוסחה קלת משקל ומרעננת זו תומכת בייצור טבעי של קולגן למראה נינוח וצעיר יותר.
מחיר מומלץ: 395 שקלים. 

סרום עיניים של שיסיידו (צילום: יחצ)
סרום עיניים של שיסיידו (צילום: יחצ)

סדרת 'ריצפז פרש הום' מתחדשת בניחוח Ultra Fresh (אולטרה פרש), המוכר והאהוב מסדרת מרככי הכביסה של סנו "מקסימה", עם אפקט הבישום המתמשך והניחוח העוצמתי- בשני מוצרים לניקוי, הברקה, בישום והגנה על הרצפות: תרכיז נוזלי ומטליות לחות. סנו.
מחיר מומלץ: 21.90-10.90 שקלים. 

סנו ריצפז (צילום: יחצ)
סנו ריצפז (צילום: יחצ)

מותג קנור משיק רוטבי בישול חדשים מ"המטבח האסייתי": רוטב טריאקי שומשום ורוטב אסייתי חריף למוקפץ.
מחיר מומלץ: 15.90-9.90 שקלים. 

מותג קנור משיק רוטבי בישול חדשים (צילום: יחצ)
מותג קנור משיק רוטבי בישול חדשים (צילום: יחצ)

אסם נסטלה נכנסת לקטגוריית חטיפי הצ'יפס ומשיקה את CHIPS: סדרת חטיפי צ׳יפס הכוללת מגוון סוגי צ'יפס בתיבולים וצורות שונות: כוללת ארבעה סוגים וטעמים- הסדרה הקלאסית כוללת: צ'יפס קלאסי - בטעם טבעי, צ'יפס BBQ – צ'יפס קלאסי בטעם ברביקיו מעושן, צ'יפס צ'ילי – צ'יפס קלאסי בטעם פלפל צ'ילי מעודן, צ'יפס Wavy – צ'יפס גלי בטעם טבעי לפריכות מקסימאלית. בשלב השני של ההשקה יושק צ'יפס Hand cooked.
מחיר מומלץ: 6.90-3.97 שקלים. 

צ׳יפס מבית אסם (צילום: סטודיו אסם)
צ׳יפס מבית אסם (צילום: סטודיו אסם)

LIGHT REFLECTING MOISTURIZER: פורמולת קרם-ג'ל קלת משקל מעניקה עד 60 שעות של לחות, תוך שיפור של 60% במרקם העור בתוך 2 שבועות בלבד. בכל שימוש העור מרגיש רך בצורה יוצאת דופן, קורן ובעל יכולת להחזיר אור מכל זווית בזכות הלחות העוצמתית. NARS.
מחיר מומלץ: 245 שקלים. 

MARS moisturizer (צילום: יחצ)
MARS moisturizer (צילום: יחצ)