GLOSS FX HYDRATING LIP OIL - שמן לחות לשפתיים של המותג ג'ייד. השמן מגיע במרקם סמיך, כמעט ג'ל, והוא נותן לחות וברק עמוק לשפתיים. השמן מגיע בשני גוונים: שקוף או ורדרד עדין. פתרון נהדר למי שסובלת מיובש בשפתיים בגלל שינויי מזג האוויר או חשיפה לשמש, וגם סתם למי שרוצה גלוס עדין. השמן אינו דביק או שומני, והוא בעל פורמולה המכילה 99% מרכיבים ממקור טבעי.
מחיר: 79 שקלים

שמן לחות לשפתיים של ג'ייד (צילום: יח''צ)
שמן לחות לשפתיים של ג'ייד (צילום: יח''צ)

Ultimune Eye - Power Infusing Eye Concentrate - סרום העיניים של שיסיידו מגיע בפורמולה חדשה. הפורמולה מכילה פי עשרה יותר תמציות מרוכזות הפועלות להבהרת ולהחלקת אזור העיניים, וגם מעניקות לעור לחות למשך 24 שעות. על פי בדיקה של המותג, נשים שניסו את הסרום דיווחו על הפחתה משמעותית בעיגולים השחורים סביב העיניים תוך שבוע. אנחנו הרגשנו שהסרום מצליח לתת בוסט של לחות לעור העדין שסביב העין וכבר אחרי מספר ימים הייתה תחושה של הבהרה קלה בגון העור.
מחיר: 395 שקלים

סרום עיניים של שיידו (צילום: יח''צ)
סרום עיניים של שיידו (צילום: יח''צ)

מותג האיפור M.A.C השיק לאחרונה את המייק־אפ החדש שלו: Studio Radiance Serum Powered™ Foundation. מייק־אפ שמשלב סרום ומגיע במרקם קטיפתי. למייק־אפ יש פורמולה המבוססת על 33 רכיבי טיפוח - 10% חומצה היאלורונית, תמצית שמן חוחובה ותמצית שמן זית. המייק־אפ מגיע ב־56 גוונים, הוא מעניק כיסוי בינוני־מלא בגימור מושלם, לא אוטם את העור, לא מייבש ושומר על הלחות. הוא גם עמיד במים עד 12 שעות.
מחיר: 220 שקלים

סדרת המייק אפ החדשה של M.A.C (צילום: יח''צ חו''ל)
סדרת המייק אפ החדשה של M.A.C (צילום: יח''צ חו''ל)


בית האופנה הפריזאי Courrèges השיק בארץ את סדרת הבשמים שלו שכוללת שבעה ניחוחות יוקרתיים. במרכז קולקציית הבישום של Courrèges עומד אמברוקסן, במטרה לתת נפח לניחוחות. אמברוקסן, שבעבר הופק מלווייתנים, מופק כיום באופן כימי. הוא נצמד אל העור ומחזיק יותר זמן. הבשמים מגיעים בבקבוק האייקוני של בית האופנה, שעוצב לאחרונה מחדש על ידי ניקולס די פליז. הבקבוק שמיוצר בצרפת עשוי מ־90% זכוכית ממוחזרת והוא ניתן למיחזור.
מחיר: 530־390 שקלים, בבלעדיות בסניפי המשביר

קולקציית בשמי קוראז' (צילום: יח''צ קוראז')
קולקציית בשמי קוראז' (צילום: יח''צ קוראז')

אחרי שזכה לביקורות מצוינות בארצות הברית ובאנגליה, המותג "שארק" החל לשווק בארץ את מכשיר עיצוב השיער FlexStyle. מדובר למעשה במעצב ומייבש שמתאים לכל סוגי השיער – ועובר בשניות מפונקציית ייבוש לעיצוב ולהפך. כמו כן, הוא מאפשר עיצוב של השיער ללא נזקי חום, הודות למדידת טמפרטורת אוויר קבועה בכל שימוש. מאחר שהוא מגיע עם כמה עזרים נלווים, ניתן בעזרתו להחליק, לסלסל, להוסיף נפח, לקבע תלתלים או לייבש טבעי. בנוסף, הוא מצויד בפייה צרה הניתנת לסיבוב, כדי להקל את עבודת הייבוש. למתולתלות, המכשיר מציע דיפיוזר שמגיע עם שני מצבים - מצב ראשון להוספת נפח בשורש השיער, המתאים לשיער עבה, ומצב נוסף המיועד להוספת נפח בקצוות ומתאים לשיער דק. חוץ מזה הוא נוח לאחיזה, קל משקל ומגיע בתיק דמוי עור.
מחיר: 1,990 שקלים

שארק פלקס סטייל (צילום: Shark-NINJA)
שארק פלקס סטייל (צילום: Shark-NINJA)


מותג הקוסמטיקה הישראלי ANANDA, המתמחה במוצרי טיפוח בעלי 100% רכיבים טבעיים, השיק סדרת מוצרי טיפוח אנטי־אייג'ינג חדשה לעור הפנים. הסדרה כוללת שבעה מוצרים: קרם פנים טבעי, קרם עיניים, סרום חומצה היאלורונית, קרם לילה, קרם פנים עם מקדם הגנה, סבון פנים וסרום ויטמין C. המוצרים מכילים רכיבים פעילים מתקדמים המסייעים לשמירה על מאזן הלחות הטבעי של העור. הרבה זמן לא התאהבנו כך בסדרת טיפוח. המוצרים בריח הדרים מהפנט שגרם לנו להרגיש בספא. אפשר להרגיש את הלחות בכל מוצר ואת ההשפעה שלו על העור.
מחיר: 239־99 שקלים
 

סדרת ANANDA (צילום: ליאור קסון)
סדרת ANANDA (צילום: ליאור קסון)

אם יש משהו שאני לוקחת מחגי תשרי, זה תוספת כמה קילוגרמים באזור הבטן, כך שאולי זה זמן טוב לדבר על הגופייה המחטבת החדשה של ZOHARA. הגופייה מגיעה בשחור או בניוד ויש לה שכבת בד כפולה, האוספת את הבטן והחזה. הגופייה משמשת כתחליף מושלם לחזייה, מאחר שהיא מעניקה תמיכה מרופדת באזור החזה. למרות שהיא נראית חונקת, כשלובשים אותה הבד נעים על הגוף, ומאפשר תנועה מלאה. כמו כן יש לה פס סיליקון בחלק התחתון למניעת התגלגלות.
מחיר: 290 שקלים להשיג ב־ZOHARA

גופייה מחטבת ZOHARA (צילום: שי פרנקו)
גופייה מחטבת ZOHARA (צילום: שי פרנקו)

13־8 הוא שמה של קולקציית בשמי יוניסקס שהשיקה בימים אלה רשת SACARA. הקולקציה נוצרה בהשראת ניחוחות אהובים, התחדשות והתרעננות. הבשמים בסדרה מגיעים בבקבוק זכוכית מעוצב, בחמישה ניחוחות שונים. לדוגמה: מספר 8 בניחוח פירותי מתקתק, מספר 9 הוא אוריינטלי וענברי, ומספר 10 הוא קרמלי עם נגיעות תפוז. אחלה ניחוחות למי שמחפש בשמים יומיומיים קלילים. למרות שמדובר בקולקציית יוניסקס, יש קצת תחושה שהניחוחות פונים בעיקר לצד הנשי.
מחיר: 59 שקלים

סקארה קולקציית בשמים (צילום: יח''צ)
סקארה קולקציית בשמים (צילום: יח''צ)