לפנק את החיילים במקסימום: רשת הגלידריות "גולדה" מוציאה בכל יום מהמפעל בכפר ויתקין ומהסניפים הפרושים ברחבי הארץ משאיות תרומה של גלידות ומוצרי שוקולד ומחלקת לחיילים ולמילואימניקים הנמצאים בבסיסי צה"ל שונים בדרום. אתמול יצאה משאית עם 600 קילו גלידה לדרום, בצפון הארץ הוקמה עגלת גלידה ניידת במיוחד עבור חיילי חטיבת גולני, לבית החולים סורוקה ותל השומר נשלחו גלידות עבור הפצועים והצוות הרפואי, ולמפוני הדרום מנתניה ועד אילת. אם ידוע לכם על מקומות נוספים ש"גולדה" יכולה להגיע אליהם, לשמח ולהעלות את המורל, אנא צרו קשר עם נוי בטלפון 7670570 - 054.

גם הקשישים מתגייסים: דיירי בית הזהב תל אביב תרמו עשרות ארגזים מלאים בכל טוב - מתוקים, מוצרי טואלטיקה, בוקסרים, מגבות, גרביים, שתייה, סיגריות, מנות חמות ועוד מגוון מוצרים. הדיירים ארזו בעצמם את הארגזים ובכל ארגז כתבו ברכה אישית לחייל. בנוסף, המקום פותח את שעריו לאזרחי הגיל השלישי ומציע דיור לתושבים מהדרום שמחפשים מקום בטוח. ניתן ליצור קשר עם הדס – 3323808 - 054

רשת גודלייף, רשת חנויות לגיל השלישי, מפעילה את עובדי המוקד הטלפוני והחנויות שלה ביצירת קשר עם לקוחותיה, על מנת להציע תמיכה וסולידריות בימים מורכבים אלה. הרשת פתחה קו סיוע לקשישים ברחבי הארץ ובדרום בטלפון 8048*, המציע ייעוץ, אוזן קשבת ועזרה בהכוונה לגורמים מקצועיים רלוונטיים.

מיכל ינאי, לי בירן, כוכב הנינג’ה יוגב מלכה, אגם רודברג, האמנית יסמין מועלם, השחקנית גיה באר גורביץ’, הצ’ייסר איתי הרמן, האמן יהל מהצמד גיא ויהל ועוד עולים בראיונות זום במסגרת ספריית תוכן אינטרנטית גדולה פתוחה לציבור הרחב של חברת הסטארט־אפ "סייף סקול". פרטים באתר www.safe־school.co.il

איך תדעו אם אתם תורמים כספים שבסופו של דבר אכן יגיעו לחיילים? בשבוע האחרון אנו עדים לדיס־אינפורמציה רבה ברשת בנושא תרומות וסיוע לכוחות הביטחון ולתושבים המפונים. מאות יוזמות ואלפי אנשים טובים ורבים הרוצים לעזור במאמץ לעתים מתקשים להגיד ליעד. חברת הפינטק grow (מבית משולם פתרונות תשלום) מרכזת את כל הגופים המובילים ותעמיד את המערכת שלה, המוודאת ש־100% מהכסף שייתרם יגיע לגופים ראויים והגונים מדי יום, לטובת הנושא, ותישא בכל העלויות הכרוכות בהעברת הכספים הרבים שיועברו (סליקה, תפעול וכו'). במספר פעולות פשוטות בלינק ניתן לתת סיוע לתושבי העוטף או לארגונים וכוחות הביטחון וההצלה כמו זק״א, אחים לנשק, "לתת" ועוד: oneisrael.org.il

מרגש לראות איך כולם רק רוצים לעזור עוד ועוד. אם אתם רוצים לתת יד (או תרומה), צרו קשר עם עמותת שניר שפתחה חמ”ל למען תושבי הדרום וחיילי צה”ל, במטרה לעזור ולתמוך באלפי לוחמים ואזרחים הזקוקים למזון, ביגוד, אירוח משפחות מהדרום ועוד. למצרכים ולסיוע יש להתקשר למספר 6251222 - 054.

תנועת "דרור ישראל" פועלת יחד עם קן הנוער העובד והלומד ויחד הם מארחים כ־200 מפונים מקיבוץ ארז ועוד משפחות רבות משדרות ומאשקלון במצפה רמון. חברי התנועה דואגים לילדי המפונים לעזרה ראשונה חינוכית־רגשית, למזון, לינה ולפעילות להפגת המתחים. מדובר בתמיכה של ממש בלחימה. לתרומות להמשך הפעילות ולרכישת מזון, חפשו "תומכים בילדי העוטף" באתר giveback.

אימוני כושר, יוגה ופילאטיס ללא כל תשלום מוצעים לתושבי המדינה המעוניינים בכך באמצעות אפליקציית move. החברה גם פתחה חינם את תוכני האימונים ב־VOD, ובנוסף תרמה קבוצת movement מאות פריטים, בהם מזרנים, שולחנות משחק ופינג פונג, ציוד ספורט וכושר ועוד.

התרומה שריגשה אותנו

טרגדיות הבלתי נגמרות ומאות הלוויות העצובות הבליטו, בנסיבות המצערות האלה, את עוצמתו של עם ישראל היפה: במסגרת פרויקט "אנשי הפרחים" מחולקים חינם ארבעה גלגלי אבל או עשרה זרי פרחים לכל משפחה אבלה בכל נקודה בארץ. עד כה הופצו אלף גלגלי אבל ועשרות אלפי זרי פרחים – הכל הודות לתרומות ולאנשים נפלאים שמפעילים את הפרויקט ואנחנו מצדיעים להם: ליהיא סלפטר דנציגר, בסיוע של יוסי דבוש, בעל מחסן לוגיסטי במושב זיתן, ומערך שלם של תורמי פרחים מכל רחבי הארץ, שוזרים ושוזרות, משנעים ומשנעות, חמ"ל, מערכת ממוחשבת שתרמו Monday, אורזים ועוד, הכל בהתנדבות מלאה.

להזמנה דרך האתר:

www.flowersforisrael.info או בטלפונים: 5505182 - 053 7889738 - 054