הכתבה נכתבה בשיתוף חברת מובילים בהובלות

בכתבה הבאה נסביר על הובלות קטנות בחברת מובילים בהובלות:

מהי הובלה קטנה?
לפני שנסביר על חברת מובילים בהובלות, תחילה עליכם להבין מה היא הובלה קטנה. הובלה קטנה היא למעשה הובלה הכוללת פריט אחד או מספר קטן של פריטים שניתן להוביל ברכב הובלות קטן ואין צורך במשאית.
 
לא כולם יודעים שקיימת הגדרה כזו ומי שיודע, יכול לקבל מחירים יותר נמוכים במידה ועומד בהגדרה.

 מה מובילים בהובלות קטנות?
אם עדיין לא נתקלתם באפשרות להובלה קטנה ואתם לא יודעים האם הפריטים שלכם מתאימים, הנה הסבר על הציוד שמובילים בהובלה מהסוג הזה.

בהובלה קטנה ניתן להעביר מכשיר חשמלי גדול אחד או שניים כמו מקרר, מכונת כביסה, תנור, מייבש וכדומה. לחילופין, זה יכול להיות רהיט מסוים שיש להעביר מבית אחד לשני, כמו מיטה, ספה, כורסא, מזנון וכדומה. 

הובלה קטנה יכולה גם להיות מספר ארגזים קטנים של פריטים. בדרך כלל מדובר ב- 2-5 ארגזים, לא יותר מזה.

ובכל מקרה, גם אם אתם לא בדיוק עומדים בכמות הפריטים האלו, תמיד כדאי לשאול את המוביל האם כמות הציוד שלכם מספיק עבור הובלה קטנה. היתרון בלשאול הוא כמובן המחיר היותר נמוך שניתן להעניק לכם בהובלה מהסוג הזה. 

מי יכול להיעזר בחברה שעושה הובלות קטנות?
למעשה, כל אחד יכול להיעזר בחברה שעושה הובלות קטנות. זה יכול להיות סטודנט שחוזר להורים אחרי שנת לימודים וזקוק להעברה של מספר ארגזים. זו יכולה להיות משפחה שרכשה מקרר יד שניה והיא צריכה להוביל אותו וזה יכול להיות משרד קטן עם מספר קטן של מחשבים, כיסאות ושולחנות שלא מצריכים שימוש במשאית הובלה גדולה. 

באופן כללי, כדאי תמיד להתייעץ עם חברת ההובלות לגבי כמות הציוד והאם ניתן לבצע זאת בהובלה קטנה.

כמות הציוד וסוג ההובלה מתבטאים במחיר
להובלה קטנה יש המון יתרונות, כאשר העיקרית שבהם היא כמובן האפשרות להנות ממחיר יותר נמוך. 

העלות של הובלה קטנה יורדת משמעותית מהעלות של הובלה במשאית מהסיבה הפשוטה שעלות סולר במשאית עולה יותר מעלות דלק ברכב הובלה קטן. כמו כן, הובלה קטנה לוקחת מעט זמן ולא מצריכה הפעלה של צוות מובילים, מה שמוריד משמעותית את  העלות. 

כמה העלות יותר נמוכה? הובלות קטנות בזול נעות בין 300-700 שקלים, בעוד הובלות במשאית הובלה גדולה מתחילות ב-1000 שקלים ועשויות להגיע גם ל-5000 שקלים. 

בדיוק מהסיבות האלו, כדאי תמיד לבדוק עם המוביל האם אתם עומדים בקריטריונים להובלה קטנה.

מה קובע את מחיר ההובלה הקטנה?
הובלה קטנה במחירים זולים מתבטאת במאות שקלים ולא באלפים. מה שקובע את המחיר של ההובלה הוא השימוש ברכב הובלה קטן, עלות נמוכה של דלק ובנוסף המיקום והזמן שיש להשקיע על נסיעה למקום החדש. 

כך לדוגמא, הובלה קטנה מתל אביב לירושלים תעלה יותר מהובלה בתוך העיר. לק"מ יש משמעות שמתבטא בעלות. 

האם הובלות קטנות יש בכל חברת הובלות?
הובלות קטנות במחירים נוחים יכולות להתרחש רק כאשר לחברת ההובלות יש גם רכבי הובלה קטנים יותר שהם אינם משאית הובלה גדולה. יש חברות שיש להן רק משאית הובלה אחת או מספר משאיות הובלה, אך הן לא מתעסקות בהעברה של פריטים יחידים. 

כמובן שיש גם את המקרה ההפוך של חברות שעוסקות רק בהובלות קטנות ולא מבצעות הובלות של תכולה מלאה. חברת מובילים בהובלות מבצעת את כל סוגי ההובלות וזה אחד היתרונות שלה. 

החברה מתאימה את רכב ההובלה לכמות הציוד שלכם. פעמים רבות, יש בהובלה קצת יותר פריטים ממה שמגדירים בהובלה קטנה ועדיין החברה תציע לכם את סוג ההובלה הזו וזאת במידה והציוד באמת נכנס כמו שצריך ואין סיכון שישבר או יפגע. 

מה היתרונות של חברת מובילים בהובלות?
מעבר ליתרון שציינו מעלה, לחברה יש יתרונות נוספים שכדאי להכיר:

  • הובלה קטנה מהיום להיום – אחד היתרונות הגדולים של החברה, זו האפשרות להציע ללקוחות הובלה מהיום להיום. בדרך כלל בהובלות קטנות קיים הצורך בהובלה שמתרחשת באותו יום ובזכות כמות הצוותים הגדולה של החברה, ניתן לבצע זאת.
  • הובלות קטנות מעכשיו לעכשיו – עוד שירות שניתן בחברה זו האפשרות להזמין הובלה מעכשיו לעכשיו. אם מצאתם שולחן יד שניה ואתם חייבים להעביר אותו ממש עכשיו, עם המובילים בהובלות ניתן לעשות זאת ללא בעיה.
  • הובלות בפריסה ארצית – החברה פועלת בפריסה ארצית ויש לה מספר רכבי הובלה בכל אזור ואזור. זהו יתרון עבור החברה כי היא יכולה לבצע יותר מהובלה אחת ביום וזהו גם יתרון עבורכם כי ככה החברה יכולה להעניק מחירים יותר זולים.
  • שירותי פירוק והרכבה – מעבר לשירותי ההובלה הרגילים, החברה גם מציעה שירותי פירוק והרכבה של רהיטים. אם בהובלה הקטנה שהזמנתם אתם מעבירים מיטה, תוכלו להוסיף גם את השירות של פירוק המיטה בדירה הישנה והרכבתה באופן מקצועי בדירה החדשה.
  • שירותי אריזה – עוד שירות יעיל במיוחד שהחברה מציעה הוא שירותי אריזת ציוד. אם ההובלה הקטנה שלכם כוללת מספר קטן של ארגזים ואין לכם זמן לארוז, תמיד תוכלו להשתמש בשירותי האריזה של החברה בתוספת תשלום. 

לסיכום, הובלות קטנות מגיעות עם המון יתרונות ולכן תמיד כדאי לבדוק האם ההובלה שלכם יכולה להיות הובלה מהסוג הזה. אז אם אתם זקוקים להובלה מהסוג הזה, צרו קשר עם המובילים בהובלות וקבלו שירות מעולה, מחיר טוב והמון שקט נפשי  שהפריטים שלכם בטוחים. 

המאמר באדיבות חברת מובילים בהובלות: https://www.movers.org.il

הכתבה נכתבה בשיתוף חברת מובילים בהובלות