מתחם meex שרונים בהוד השרון החליט לתמוך בעסקים מעוטף עזה שבימים קשים אלו איבדו את פרנסתם ויקיים יריד מכירות בשם "יריד עוטף ישראל".

היריד, שיתקיים ביום שישי הקרוב (3.11.23), יכלול עסקים מתחומים שונים כמו טקסטיל, קולינריה, חקלאות, אקססוריז ואביזרי אופנה, כלי בית, טיפוח ועוד. כאשר כולם עסקים שעובדים ומתפרנסים בעוטף עזה, ובימים מאתגרים אלו פעילותם עצרה מלכת.

העסקים המשתתפים ביריד מקבלים מהמתחם את השטח, ניהול, תפעול, שיווק וכלל הסיוע הנדרש ללא שום עלות ובהתנדבות מלאה מתוך אג'נדה של תרומה לקהילה. קהל הלקוחות של המתחם שפוקד אותו באופן קבוע וגם קהל נוסף מוזמן להגיע ולתמוך בעסקים שנפגעו בעקבות המלחמה ואין להם צפי לחזרה לשגרה.

ליהי סונק, מנכ"לית MEEX נדל"ן מבית חצי חינם: "זוהי הזדמנות וזכות עברונו לתמוך במי שצריך ולעזור בדרכים יצירתיות להניע את הכלכלה הישראלית כלל הניתן. האג'נדה אותה אנו מובילים כחברה לנתינה למען הזולת והתגייסות למען האחר היא שמובילה אותנו להצטרף ולהתגייס למאמץ הלאומי לתמיכה באזרחי ישראל, ובכך לשמור על כוחנו באחדותנו. אנחנו מזמינים ומחכים לכם, בעלי העסקים, והלקוחות לבוא ולהיות חלק מהמיזם המרגש הזה."

דניאל אלפי, סמנכ"לית השיווק והמסחר MEEX נדל"ן מבית חצי חינם: "אנחנו שמחים ומתרגשים לתת את הבמה, להשפיע ולהניע מהלך כל כך חשוב ומבורך בו אנחנו מאחדים ומחברים את קצוות הארץ בימים מורכבים אלה. חלק מערכי החברה המרכזיים של meex נדל"ן הוא נתינה למען האחר וערבות הדדית. אנחנו מחכים ומתרגשים לפגוש את בעלי העסקים ביריד וכמובן את קהל הלקוחות שמוזמן להגיע לקנות ולסייע לעסקים מהדרום שחווים ימים לא פשוטים."

היריד יתקיים ביום שישי ה-3 בנובמבר
שעות פתיחה: 09:00-14:30