מתחילת מלחמת חרבות ברזל אנחנו רואים התגייסות מדהימה של אזרחי ישראל למען החזית והעורף. מי שמצא את עצמו נזקק לעזרה מיד קבל אותה מאנשים זרים, שכל מה שהם רצו זה לעשות קצת טוב בתקופה המשוגעת בה אנחנו חיים.

אל היוזמות הפרטיות הצטרפו גם יוזמות של חברות מסחריות, וכעת אנחנו מגלים על עוד אחת כזו. מהיום (ראשון), חברת וולט החליטה לאסוף 5,000 סיפורים של לקוחות על הגיבורים האישיים שלהם במלחמה, כדי לשלוח להם פינוק אישי. במהלך השבוע הקרוב ישלחו נציגי השירות של וולט עוגות, זרי פרחים, עציצים וספרים למגוון הגיבורים שתספרו לנו עליהם: הסבתא ששומרת על הילדים, החבר שמתנדב בלי סוף, השכן שדואג למקלט של הבניין - וכל גיבור אחר שתעלו על דעתכם. 

כדי לפרגן לגיבור/ תצטרכו להיכנס לצ׳אט שירות הלקוחות באפליקציית וולט, לאזור הייעודי שנקרא ״שולחים חיזוק 💙 מפנקים את הגיבורים האישיים שלנו״. ספרו לנו על הגיבור שלכם, צרפו פרטים אישיים וברכה - ואלף הגיבורים הראשונים שתשלחו לנו מדי יום יקבלו משלוח של חיזוק עד הבית, בחינם, על חשבון וולט. המיזם יפעל עד יום חמישי ה-9 בנובמבר.

יוסי ארדמן, מנהל השיווק, Wolt ישראל: ״בתקופה כל כך מורכבת עבורנו כישראלים, אנחנו רוצים לתת ללקוחות שלנו בכל רחבי הארץ את ההזדמנות לחזק את הגיבורים האישיים שלהם שעוזרים להם להתמודד עם ימי המלחמה. זוהי זכות גדולה עבורנו לפנק את הגיבורים ולעשות את מה שנוכל כדי לשמח ולהקל, דווקא עכשיו״.