הרן כסלו (38), זוכה פרס התרבות לאמן צעיר לשנת 2018 מטעם משרד התרבות והספורט, וחבר קיבוץ בארי, יצר מחברת מעוצבת שעל כריכתה מתנוסס נוף אבסטרקטי המשקף את זיכרונותיו מהקיבוץ. 

המהדורה המיוחדת הודפסה בבית הדפוס של בארי, מציגה עבודה חדשה של הרן המתארת את נוף בארי, רקע השמיים, מדשאות הקיבוץ, עצי האקליפטוס וכלניות היער האדומות. הפרשנויות המגוונות לעבודה וצבעיה, כאדום העז לצד צבעים בהירים, מביעים זיכרון חי לשכול השבעה באוקטובר, לצד הכרה ביופי הקיבוץ והתקווה הכנה לעתידו. 

המחברות שעיצב הרן כסלו (צילום: סטודיו פקטורי 54 )
המחברות שעיצב הרן כסלו (צילום: סטודיו פקטורי 54 )

הרן כסלו: "חווינו ביום השחור הזה את כל הרע שהאנושות יכולה להציע ומיד אחר כך פגשנו בעוצמה כפולה את כל הטוב. יש לנו כמשפחה, כקהילה וכעם עוד דרך ארוכה לשיקום המיוחל ואין לי בכלל ספק שזה לא סוף הסיפור שלנו. בזכות הטוב שפגשנו נצליח להתרומם, לבנות, לאסוף את השברים ולהתמלא בתקווה חדשה לתקומה. כתיבה היא סוג של תרפיה והייתי רוצה שהמחברת תיתן לכל אחד ואחת את המקום לפרוק את הקשיים, המחשבות, החלומות והתקוות."

יפעת אירני: "כקבוצת אופנה פקטורי 54 רואה קשר ישיר בין עולם האופנה לעולם האומנות והתרבות. החברה שמה לה לדגש לתמוך ביצירה מקומית ובקהילה, בפרויקטים במגוון תחומים מעולמות הקולנוע, המוזיקה, הספרות, המחול ועוד. יצירותיו של הרן כסלו נוגעות בכולנו, ברגישות ובתבונה. הרן נוגע בנופי קיבוץ בארי והדרום היפהפה לצד הרגעים הקשים והשכול. כולנו כעם וכחברה אוספים את שברי הלב, לומדים לחיות עם הזעזוע ושואפים למחר טוב יותר"

מחיר: 49 שקלים למחברת וגלויה, בחנויות ובאתר.