ב־20 שקל: המותג GALA HOME מבית שופרסל מציע מוצרים בעלי קריצה עיצובית עכשווית המוצעים במחירים נגישים. קולקציית הכלים של המותג מוצעת במראה שמתאים לכל הבית ובצבעוניות שמשתלבת באופן הומוגני עם יתר הפריטים ברחבי הבית. לקראת חנוכה, תוכלו לרכוש חנוכייה המבוססת על עקרונות אלו, במראה שיתאים לכל בית ובמחיר הוגן. מחיר החנוכייה שבתמונה: 20 שקל. ניתן להשיג בלעדית ברשת שופרסל ובשופרסל אונליין.

חנוכייה מעוצבת - שופרסל  (צילום: יח''צ)
חנוכייה מעוצבת - שופרסל (צילום: יח''צ)

מפיצים אור: הקשיים שעוברים על כולנו מחדדים את מצוקתם של מי שמתמודדים עם מגבלה נפשית וזקוקים לתמיכה ולסיוע אפילו יותר מתמיד. אנושופ, החנות החברתית של עמותת אנוש, מציעה קנייה חברתית וערכית שכל רווחיה מגיעים למתמודדים ששותפים בכל שלבי הייצור, ההרכבה והאריזה של המוצרים בחנות. לקראת החג, האתר מציע מגוון חנוכיות בעבודת יד ומוצרי חג סמליים נוספים כמו סביבונים. המחיר לחנוכייה באתר: 60־65 שקל. להשיג באתר אנושופ.

חנוכייה קלאסית - ''אנוששופ'' (צילום: יח''צ)
חנוכייה קלאסית - ''אנוששופ'' (צילום: יח''צ)

אונקיית שוקולד: רשת מקס ברנר משיקה לקראת חג החנוכה מארזי מתנה המבוססים על סמלי החג, עם תמיכה ביישובי העוטף, וממשיכה את המסורת של תרומה לקהילה בשיתוף פעולה עם עמותת אקי"ם. מארזי המתנה מכילים סביבונים, חנוכיות וחטיפי שוקולד בעיצוב מיוחד, במהדורה מוגבלת, בייצור כחול לבן שמציע מקבץ טעמים המיועדים לילדים ולמבוגרים כאחד. לקראת החג, ניתן יהיה לרכוש מארז נרות חנוכה מבית עסק בעוטף וגם חנוכייה מעוצבת של עמותת אקי"ם כתרומה לקהילה. טווח מחירים למארזי חנוכה: 68־249 שקל. להשיג באתר האינטרנט של הרשת ובסניפים החל מתחילת חודש דצמבר.

חנוכה במקס ברנר (צילום: ditales)
חנוכה במקס ברנר (צילום: ditales)

קריסטל התהילה: רשת ACE מציעה להאיר את האור בבית ובלב עם מגוון חנוכיות אלגנטיות מקריסטל איכותי: דגם Roi Silver - חנוכייה קלאסית בעלת תשעה קנים מעוצבים בצבעים שונים. החנוכייה בנויה על שתי רגליים בעיצוב מיוחד עם עיטורי כסף פנימיים. דגם Emma Silver בנוי על שתי רגליים בעיצוב מיוחד עם עיטורי כסף פנימיים. המחיר לחנוכיית קריסטל: 119 שקל. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

חנוכיית קריסטל ACE  (צילום: יח''צ)
חנוכיית קריסטל ACE (צילום: יח''צ)

עיצוב ופונקציה: טולמנ'ס דוט מציעה נרות מעוצבים מבית העיצוב הדני HAY. הנרות משלבים טריו ססגוני של צבעים בצורניות אקספרסיבית, המשלימה קומפוזיציה מעוררת שיחה. נרות הפסים האייקוניים של המותג, שילובי הצבעים המשלימים, הגבהים השונים וזמן הבעירה הממושך הופכים אותם לאלמנט עיצובי דקורטיבי, סמלי ופונקציונלי בו־זמנית. המחיר למארז בן 4־6 נרות: 74־191 שקל. להשיג בסניפי טולמנ'ס דוט ו/או בחנות האונליין.

טולמנ'ס  (צילום: באדיבות טולמנ'ס)
טולמנ'ס (צילום: באדיבות טולמנ'ס)

מפיצוצים לפצפוצים: מותג הבישום היוקרתי DE KAS PARIS החל את דרכו בפריז עם המעצב מתן חליבה, שביקר בעיר האורות והתאהב בה. הנרות של המותג מיוצרים בעבודת יד קפדנית עם תרכובות ייחודיות שנמזגו ביד ועם פתילי עץ שמלווים את בערת הנרות ויוצרים רעש מתפצפץ של עצים בוערים, לחוויה שמאפשרת לריח למלא את החלל ולנר לבעור במשך זמן ממושך. המחיר לחנוכייה של DE KAS מבטון: 860 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין של המותג ובחנות הדגל ברחוב בן יהודה 211, תל אביב.

חנוכייה מבטון ''de kas paris'' (צילום: באדיבות ''de kas paris'')
חנוכייה מבטון ''de kas paris'' (צילום: באדיבות ''de kas paris'')

מדור לאור: מותג כלי הכסף "הצורפים" מציג את קולקציית חנוכה בצל המלחמה. קולקציית החג המהודרת משלבת מבחר חנוכיות שעוברים מדור לדור, חנוכיות מסורתיות בשלל עיצובים, פרי יצירתם של אומני המותג. מאחורי כל חנוכייה הסיפור וההשראה הייחודית לה. כל עיטור וחריטה נוצרו בעבודת יד מוקפדת, מה שהופך את החנוכיות ליצירות אומנות על־זמניות עשויות מכסף או בציפוי כסף. טווח המחירים לחנוכיות: 794־2,898 שקל. להשיג ברשת חנויות הצורפים.

''הצורפים'' (צילום: צחי קיבנשטיין)
''הצורפים'' (צילום: צחי קיבנשטיין)

העיר העתיקה: החנוכייה האייקונית ROVA MENORAH של חברת העיצוב הצרפתית LOBJET  שהוקמה על ידי הישראלי אלעד יפרח, עוצבה בהשראת מבוך הרחובות בעיר העתיקה בירושלים. היא בעלת מראה מודרני, מפוסלת בעבודת יד ועשויה מפליז ושיש גריס. החנוכייה מעוררת תחושה של קלילות ואיזון באמצעות המבנה הגיאומטרי המופשט שלה והיא מגיעה בקופסת מתנה מהודרת במידות 38 ס"מ* 33 ס"מ, המחיר: 3,290 שקל. להשיג בסניפי טולמנ'ס דוט ובחנות האונליין.

מחוץ לקופסה: חנוכייה מגנטית ו־44 נרות צבעוניים בתוך קופסה בעיצוב יצירתי של המעצבת לורה קאון. זו חנוכייה מגנטית עשויה נירוסטה ואלומיניום בציפוי אנודייז. הנרות ניתנים לסידור חופשי לבחירתכם ואף ניתן להפוך את הקופסה ולמקם את הנרות על צדה האחורי - מה שנקרא - לחשוב מחוץ לקופסה. המחיר: 590 שקל. להשיג באתר ובחנות מוזיאון ארץ ישראל, חיים לבנון 2, מוזיאון ארץ ישראל, תל אביב.

''חנוכייה מחוץ לקופסא''  (צילום: אלקסנדר קוצרנקו)
''חנוכייה מחוץ לקופסא'' (צילום: אלקסנדר קוצרנקו)

ירוק בעיניים: הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, Laline, משיקה לקראת החג, חנוכייה המורכבת ממגש קרמי בצבע אוף וויט המגיעה עם תשעה קנים בצבע זהב להרכבה. החנוכייה מגיעה עם חבילת נרות בגוון ירוק. המחיר: 102 שקל במקום 170 שקל. להשיג ברשת חנויות ללין ובאתר.

ללין - חנוכייה  (צילום: אסף אמברם)
ללין - חנוכייה (צילום: אסף אמברם)

אור אלגנט: לקראת חג החנוכה, גולף & קו משיקה קולקציית חנוכיות מקריסטל במראה אלגנטי וייחודי. בתמונה: חנוכייה מדגם ויולה שנמכרת ב־359 שקל. טווח מחירים למגוון החנוכיות: 359־449 שקל. להשיג ברשת חנויות גולף & קו בפריסה ארצית.

חנוכייה - גולף & קו  (צילום: עמית שמש)
חנוכייה - גולף & קו (צילום: עמית שמש)

מתיקות בנרות: מותג השוקולד קינדר משיק את מארז קינדר חנוכייה המורכב מתשע יחידות שוקולד בצורת נרות דולקים, ברוח החג. על גבי האריזה ישנו איור של חנוכייה ואיחול "חג אורים שמח". בכל יום של החג ההורים מוזמנים לחלק לילדים שוקולד אחד במקביל להדלקת הנרות היומית, מעין שי קטן לרגע משפחתי ומשמח. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. התכולה: 135 גרם, המחיר על פי אתר פרייסז: 17־22 שקל. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

קינדר חנוכייה  (צילום: פררו)
קינדר חנוכייה (צילום: פררו)

גלידה חמה: חנוכייה מעוצבת בצורת גביעי גלידה, בעיצוב סטודיו FOMOJO הישראלי. גביעי הגלידה עשויים מיציקות בטון, ומונחים על גבי מעמד פרספקס שקוף. במהלך השימוש גביעי הגלידה מקבלים צבעוניות נוספת כשהשעווה מטפטפת עליהם ויוצרת גוונים וציפויים שונים לגלידה. המחיר: 855 שקל. להשיג באתר ובחנות מוזיאון ארץ ישראל, חיים לבנון 2, מוזיאון ארץ ישראל, תל אביב. 

חנוכיית גלידה - חנות מוזיאון ארץ ישראל ת''א (צילום: לביא זוהר)
חנוכיית גלידה - חנות מוזיאון ארץ ישראל ת''א (צילום: לביא זוהר)