בימים כואבים אלה, עם כל האבדות בעם ועד שכל החטופים יחזרו הביתה, יהיה קשה מאוד להמשיך בשגרה כפי שהיתה לפני ה-7 לאוקטובר. אנצל ברשותכם את הבמה לכתוב תודה מעומק הלב לכל חיילנו הגיבורים החיים והנופלים שנתנו ונותנים הכול למען ביטחוננו ולמען המדינה והעם שלנו, לעם ישראל המדהים שנרתם לעזרת המפונים וכל הנזקקים שהביאה איתה המלחמה הזאת, למשפחות שמקריבות את בעליהן ונשותיהן לטובת המלחמה, תנחומים עמוקים למשפחות הנרצחים והנופלים, הלב לא מסוגל להכיל עוד את הכאב. 

רק לראות ולשמוע את הסיפורים הלב נשבר. ולכל השבויים שלנו בעזה – אנחנו מתפללים בשבילכם שתחזרו אלינו מהר בריאים ושלמים. אנסה במדור זה להחזיר קצת שגרה שכ"כ חסרה לנו בימים אלה, מקווה שזה יעזור ויקל מעט על כולנו. 

חרטו על דגלם ערך מוסף - תכשיטי שאק איט
תכשיטי שאק איט חרטו על דגלם (ועל התכשיטים שלהם) - ערך מוסף. באתר החברה תוכלו למצוא תכשיטים לנשים, גברים ומשפחות. 

בין היתר תכשיטי חריטה מרגשים עם פסוקים, שירים ומשפטים משמחים (עם אופציה לחריטה אישית משלך) ותכשיטי אבני חן טבעיות כאשר לכל אבן האנרגיה שלה. תכשיטי שאק איט דוגלים בצרכנות חכמה ועל כן המציאו את קולקציית התכשיטים הורסטיליים, את קונה תכשיט במחיר של אחד אבל יכולה לעשות איתו המון שילובים לקבלת מראה שונה לגמרי!

כמו כן יש להם קולקציית תליונים (צ'ארמים) שאותם אפשר להלביש על תכשיטים קיימים ולשדרג אותם במחיר משתלם! 

כל התכשיטים עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר, כסף 925 וציפוי זהב 2 מיקרון. על התכשיטים אחריות לשנה ומשלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 249 ₪ 

בנוסף, תכשיטי שאק איט מאמינים בתרומה לקהילה ומספר פעמים בשנה ישנם מבצעי תרומה, התנדבות ואתן מוזמנות לקחת חלק.

כבר במלחמה הם עשו מבצע תרומה לתושבי העוטף והגיעו לתרומה של סכום של 6 ספרות, הוציאו קולקציה שלמה של תכשיטי ארץ ישראל ועשו המון תכשיטי הנצחה, תכשיטי משפחה, תכשיטים לצוותים בצבא וכדומה.

אז בפעם הבאה שאת מחפשת לפנק את עצמך או אדם שאת אוהבת במתנה עם ערך מוסף - כנסי לתכשיטי שאק איט ותתכונני להתרגש 

חרטו על דגלם ערך מוסף - תכשיטי שאק איט (צילום: שאק איט)
חרטו על דגלם ערך מוסף - תכשיטי שאק איט (צילום: שאק איט)

הכרית המושלמת לשינה ללא כאב 
לכל אלו שאוהבים לישון עם מלא כריות (מודה זאת אני) אחת על הראש אחת מתחת לרגליים אחת בצד (טוב הבנתם את הרעיון ) זה בשבילכם! כרית ארוכה, נוחה בטירוף ומושלמת! אורכה 140ס"מ של napo מבית ד"ר גב - דרגת קושי SOFT ובמילוי פוליאסטר שמעניק תחושה רכה ונעימה ממש כמו פוך טבעי אבל עם יתרון שמיוחד רק לו - הוא אנטי אלרגני ואנטי בקטריאלי.

מושלמת להקלה על כאבים בגב והכי כיפית לישון לצידה ! 

299 ₪ שווה כל שקל

הכרית המושלמת לשינה ללא כאב  (צילום: באדיבות napo)
הכרית המושלמת לשינה ללא כאב  (צילום: באדיבות napo)

מעצב ומייבש לכל סוגי השיער - FlexStyle
שארק-נינג'ה, המותג הבינלאומי המוביל מבית שריג אלקטריק היבואן הרשמי, השיק לאחרונה בישראל את ה- FlexStyle, מעצב ומייבש לכל סוגי השיער עם טכנולוגיה פורצת דרך, המבצעת מעבר ממייבש למעצב בקלות ובפשטות תוך שניות. בנוסף, המכשיר מאפשר לעצב את השיער ללא נזקי חום, הודות למדידת טמפרטורת אוויר קבועה בכל שימוש. 

בעזרת ה FlexStyle - ניתן לעצב את השיער בסגנונות שונים – החלקה, סלסול, הוספת נפח, קיבוע תלתלים וייבוש טבעי. מתאים לכל סוגי השיער ומותיר אותו בריא, מבריק עם פחות פריז (FREEZE). בנוסף, המכשיר מצויד בפייה צרה הניתנת לסיבוב, לעיצוב וייבוש השיער בו זמנית בקלות ובנוחות.

ניתן לעצב את השיער ללא חום קיצוני - המכשיר מודד FlexStyle באמצעות שארק את טמפרטורת האוויר כ- 1,000 פעמים בשנייה להבטחת טמפרטורת אוויר יציבה כל פעם מחדש למניעת נזקי חום. מאובזר בתיק יוקרתי ומעוצב דמוי עור, המצויד בכל האביזרים הנדרשים.

הבנות שלי שמידי פעם אוהבות לעשות לעצמן מחליק לשיער, ממש התלהבו מהמוצר הזה ומעדכנות שתוך 10 דקות השיער שלהם הפך לחלק ומסודר מה שעם המחליק הסטנדרטי היה לוקח להם לפחות שעה.

מחיר 1,990 ₪ 

מוצר מקורי של שארק-נינג'ה, מותאם לישראל.

להשיג בחנויות החשמל המובחרות ובאתר האונליין של המותג

מעצב ומייבש לכל סוגי השיער - FlexStyle (צילום: Shark-NINJA)
מעצב ומייבש לכל סוגי השיער - FlexStyle (צילום: Shark-NINJA)

ניצול של מקום בשיא הסטייל - מדף של של LastPrice
בעודי שוטפת כלים אחר צהריים אחד,  אני שמה לב לפינה ריקה ולא מנוצלת משמאל לכיור. חיפשתי מדף יפה שיוכל לעזור לי לנצל את אותה פינה עבור דברים שימושיים כמו תבלינים, סכום וכו. אז חיפשתי לי בגוגל ואיך שראיתי את המדף הזה באתר "לאסטפרייס" (LastPrice) ידעתי שזה בדיוק הפיתרון בשבילי! המדף מגיע בשני אורכים ( 60 ס"מ ו- 80 ס"מ)  וזה התאים בול כששילבתי את שניהם!

יתרונות נוספים:

  • מגיע בשני צבעים: אלומיניום מוברש ו- שחור, מגיע עם כוסות לאחסון, מקום לכל הסכינים הארוכות
  • קל לניקיון - דוחה לכלוך וטביעות אצבעות וניתן לשליפה מהירה לצורך ניקוי ושטיפה.
  • מגיע עם ווי תליה לנוחות מקסימלית ולתלייה של מגוון כלים לצד סידור נכון ונגיש של מטלית המטבח.

איזה ניצול של מקום, איזה יופי של מדף, איזה מזל שעדיין שוטפת כלים מידי פעם למרות שיש מדיח.

קצת על בית העסק: לאסטפרייס מקבוצת "ניופאן" הוא אתר קניות אונליין המחזיק בנוסף ברשת חנויות ומשרת מדי יום אלפי לקוחות. החברה מתמחה במכירת מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, סלולר, גאדג'טים ועוד שלל מוצרים נוספים!

קפצו לבקר >> 

ניצול של מקום בשיא הסטייל - מדף של של LastPrice (צילום: LastPrice)
ניצול של מקום בשיא הסטייל - מדף של של LastPrice (צילום: LastPrice)

מנורת האיפור המדויקת עבורכן
רציתי לפרגן לעצמי במנורת איפור שתעזור לי לראות טוב יותר כשאני מתאפרת. 

שמחה לעדכן שמצאתי את המנורה המושלמת. 

היא מגיעה ב- 3 צבעים : לבן, טבעי וחם. עוצמת האור מתכווננת בלחיצת כפתור! אני בחרתי לעצמי את הגרסה שמגיעה עם 10 נורות, איזה תענוג! את המנורה מצאתי באתר שנקרא My Selfie ששייך למשפיעני רשת:

את מיי סלפי הקימו לאחר כמעט עשור בו הם מתעסקים בתחום הדיגיטל בהן עבדו בחברות המובילות בשוק, צברנו ידע וניסיון והבינו בדיוק מה הצרכים של משפיענים ויוצרי תוכן בישראל הן מבחינת מוצרים והן מבחינת יכולות לקדם את עצמם ברשתות השונות, ריכזו לכם את המוצרים שניסו בעצמם.

באתר שלהם תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים המתאימים למשפיעני רשת מתקדמים ומתחילים שחולמים גם הם יום אחד להפוך למובילי דעה עם קהל רחב.

המוצרים באתר הותאמו במיוחד לצרכי משפיענים בישראל ונתפרו יחד עם מבחר משפיענים לאחר ניתוח צרכים מדויק.

באתר תוכלו למצוא רינגים (תאורת לד) למתחילים ולמקצוענים, חצובות, אביזרי תאורה, גאדג׳טים ועוד.

מנורת האיפור המדויקת עבורכן (צילום: באדיבות my selfie)
מנורת האיפור המדויקת עבורכן (צילום: באדיבות my selfie)

מותג קוסמטיקה טבעית פורץ דרך - בוטני
בוטני, מותג קוסמטיקה טבעית פורץ דרך, משיק את הסדרה החדשה, שכוללת ליין מוצרים חדש לטיפוח הפנים והגוף, כל המוצרים מבוססים על תמציות ורכיבים טבעיים ואורגניים. אריזות מוצרי בוטני עשויות כולן קנה סוכר ממקור טבעי, ידידותיות לסביבה וניתנות למחזור.

בסדרה החדשה ניתן למצוא  מגוון מוצרים ממקור טבעי כגון סרום פנים חומצה היאלורונית,  התורמים לשיפור מראה העור, המסייעים לייצור קולגן ולהפחתת קמטים, קרם פנים ללילה אנטי אייג'ינג עם חומצה היאלורונית וחמאת גוף עשירה, כולם ממקור טבעי, התורמים למראה עור בריא, עשירים בתמציות שמנים אורגניים בריכוז גבוה, ללא רכיבים מהחי, לא נוסו על בע"ח, ברישיון משרד הבריאות. 

ניתן להשיג בסניפים ובאתר האונליין Be. להשיג ברשת ניצת הדובדבן, באתר האונליין ובבתי הטבע הנבחרים.

"בוטני" הינו מותג קוסמטיקה טבעית כחול-לבן. 

ליין מוצרי הקוסמטיקה כולל בנוסף סבון פנים מוס, מסכת בוץ מינרלי,  קרם פנים אנטי אייג'ינג, קרם לילה אנטי אייג'ינג, חמאת גוף, קרם ידיים וקרם רגליים.

ניתן למצוא בקרב המותג גם את סדרת מוצרי הטיפוח של המותג הכוללת שמפו, מרכך, סבוני גוף, סבוני ידיים ומסכות שיער המכילים רכיבים טבעיים ואורגניים, ללא רכיבים מן החי, המאושרים עפ"י תקנים מחמירים וברישיון משרד הבריאות.

מותג קוסמטיקה טבעית פורץ דרך - בוטני (צילום: איה וינד)
מותג קוסמטיקה טבעית פורץ דרך - בוטני (צילום: איה וינד)

שמפו יבש מושלם בניחוח רוזגולד (ורדים)
בטיסט, מותג השמפו היבש המוביל בעולם, משיק בימים אלה מוצר חדש: שמפו יבש בניחוח רוזגולד (ורדים). הניחוח החדש מצטרף לסדרת בטיסט שמפו יבש הכולל 4 ריחות קיימים: קלאסי, טרופי, דובדבן ופריחה אביבית. השמפו היבש של בטיסט בעל פורמולה ייחודית , סופח שומן בעדינות מהשיער, מרענן את השיער שמעניק מראה רענן ומטופח. בטיסט מאריך את הזמן בין חפיפה לחפיפה ובכך שומר על השומן הטבעי של השיער ומונע ממנו להתייבש, דבר הקורה במיוחד בחורף. בנוסף, השמפו מנטרל ריחות רעים כגון: סיגריות, עשן וריחות בישול ומעניק ניחוח רענן להשגת תוצאות מידיות ונראות לעין.

באמצעות מספר התזות מהירות השמפו היבש מותירות את השיער עם תחושת ניקיון ורעננות, תוך שהוא מסלק עודפי שומן ומוסיף נפח ומרקם ליצירת תלתלים, או לשיער חלק בעל מגע של משי.

מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪ ניתן להשיג ברשת BE

שמפו יבש מושלם בניחוח רוזגולד (ורדים) (צילום: יח''צ)
שמפו יבש מושלם בניחוח רוזגולד (ורדים) (צילום: יח''צ)

הנרות הכי מורגשים והכי נעימים שהרחתי! 
רשת הפארם Be משיקה קטגוריה חדשה של בישום ואווירת הבית. סניפי הרשת יציעו מגוון רחב של מוצרי נרות, אווירה וניחוחות לבית ממותגים מובילים, במגוון רמות מחיר. 

בין המותגים שתציע הרשת ניתן למצוא את המותגים הבינלאומיים המובילים בתחומם ביניהם: WoodWick , YANKee CANDLe ו-Whitescent לצד מותג הבוטיק הישראלי 'SENSO'.  

מותגי פרימיום אלו, המוכרים ופופולאריים בקרב מעצבים, יהיו מעתה נגישים לכולם בסניפי Be.

הקולקציה החדשה כוללת סדרות קלאסיות וסדרות פרימיום של נרות , מבשמים ומפיצי ריח במגוון ריחות ורמות מחיר נגישות. הסדרות כוללות מפיצי ריח, תרסיסי ניחוח לאריגים וחללים במגוון ניחוחות לצד נרות מעוצבים במגוון גדלים, ריחות, עיצובים ועוד.

טווחי המחירים של הקולקציות החל מ- 20 ₪ ועד כ-350 ₪

אני כבר התמכרתי לנרות של WoodWick במיוחד לריח- LINEN  מי שאוהב נרות שבאמת מורגשים ולא סתם בשביל האווירה – זה בשבילכם!

הנרות הכי מורגשים והכי נעימים שהרחתי!  (צילום: באדיבות Be)
הנרות הכי מורגשים והכי נעימים שהרחתי!  (צילום: באדיבות Be)

מטריה קסומה לילדים מבית ילדים סטור
ילדים סטור מייבאים ספרי פעילות, צעצועים ומתנות מעוצבות של המותגים האירופאים המובילים. מטריות הקסם המעוצבות של Floss and Rock הבריטית מאוירות בציורים שחלקים מהם מחליפים צבעים כשהן נרטבות. הן מלהיבות ילדים ומבוגרים, ומריצות אותם לגשם. 

קולקציית מטריות הקסם כוללת מטריות במגוון נושאים, כמו חלל, חד קרן, בלרינות ומשאיות, מטריות שקופות עם ציורים מחליפי צבע, וגם מטריות עם אלמנטים עיצוביים תלת מימדיים וחלון שקוף. 

ניתן למצוא אותן בכל החנויות הטובות לילדים ברחבי הארץ וגם באתר היבואן ילדים סטור

מטריה קסומה לילדים (צילום: Floss and Rock)
מטריה קסומה לילדים (צילום: Floss and Rock)

קופסת השעמום- הפתרון המושלם לרגעים שמשעמם!
בכל פעם שמשעמם לילדים ניגשים למשחק, שולפים רעיון ופתרנו את בעיית  ה- "משעמם לי". המשחק מכיל 150 רעיונות ועוד 5 קלפים להוסיף רעיונות משל עצמכם לפעילויות שאפשר לעשות בבית ללא עלויות או חומרים. כל הקלפים מנוקדים ומלווים באיור להמחשה (כמה שפחות תיווך).

מה עוד?

  • מצמצם שימוש במסכים.
  • מפתח  ומחזק חשיבה יצירתיות.
  • מפתח יכולת העסקה עצמית אצל הילדים.
  • בונה תקשורת ואינטראקציה בין אישית עם כל בני הבית
  • ומפיג את כל רגעי חוסר המעש של הילדים.

מיועד מגיל 3.5-12

משלוחים לכל הארץ.

חפצי מידלש הינה יועצת ומאמנת אישית זוגית ומשפחתית, מדריכת הורים מתמחה בהפרעות קשב.

שמואל 7 אשקלון 0547723833

קופסת השעמום- הפתרון המושלם לרגעים שמשעמם! (צילום: פריצת דרך)
קופסת השעמום- הפתרון המושלם לרגעים שמשעמם! (צילום: פריצת דרך)