הכתבה נכתבה בשיתוף אחסון כל

בעוד שיש מי שעובר מדירה אחת לאחרת באותו היום, משפחות רבות נאלצות להשתכן במגורים זמניים עד למעבר לביתן החדש, וצריכות למצוא פתרון הולם לתכולת הבית עד לסיום המעבר. משפחות אחרות עוברות לגור בחו"ל לתקופה מסויימת, לעיתים בעקבות דרישות עבודה ולעיתים מסיבות אחרות, וזקוקות למקום אחסון לחפציהם בתנאים אופטימליים.

כשמדובר באחסון תכולת דירה לזמן ארוך יש צורך לשים לב למספר דברים על מנת לבחור את המחסן הטוב ביותר לאחסון התכולה למשך זמן:

  1. מבנה – חברות אחסנה רבות מציעות אחסנה לתכולה במבנים ארעיים או מבני בניה קלה, כמו לוחות פאנלים ודומיהם. אם אתם מעוניינים לאחסן תכולה לטווח ארוך מומלץ לבחור במחסן בנוי בטון על מנת להיות בטוחים שהחפצים שלכם נשמרים בתנאים הטובים ביותר וגם מוגנים הרבה יותר מפני מפגעים שונים או חלילה ניסיונות פריצה. בטון נחשב לחומר עמיד וחזק שמאפשר שמירה מיטבית על תכולה גם לאורך שנים.  
  2. תנאי איטום מעולים – רטיבות במחסן? אין סיכוי. מצבים של רטיבות, עובש בקירות או בתקרת המחסן, נזילות ועוד בעיות איטום גורמות לנזקים בלתי הפיכים לריהוט וחפצי עץ שונים. מומלץ לבחור במחסן שבו תהיו בטוחים שקיימת הקפדה בנושא האיטום ולמנוע מראש נזק.
  3. תנאי אבטחה מוקפדים – מלבד מצב המבנה, חשוב לבדוק גם את רמת האבטחה במקום. במיוחד לתכולה שמכילה חפצים יקרים או יקרי ערך לכם, חשוב לבדוק שאתם מקבלים מפתח פרטי משלכם בלד, שהמנעול חזק ושקיימת מערכת אבטחה משמעותית במחסנים, כמו מצלמות במעגל סגור, שמירה לאורך כל היממה או שימוש בכלי אבטחתי אחר על מנת להבטיח מניעה של כל אפשרות לפריצה למחסן.

בוחרים מחסן: מה עוד כדאי לבדוק?
מלבד תנאי האחסון של התכולה חשוב לשים לב לפרמטרים נוספים לפני שסוגרים חוזה שכירות עם מחסן לחודשים או שנים קדימה.

אחד הדברים החשובים הוא השירות. אם אתם לקוחות שמתכוונים להגיע למחסן מידי פעם או לעיתים קרובות, שאלו את החברה על זמני הגישה למחסן שבהן ניתן יהיה לכם להיכנס. שימו לב האם האנשים במקום נעימים ואדיבים, והאם התקשורת איתם טובה. שכירות היא עסקה ארוכת טווח והוגעת באחריות על חפצים ותכולה משמעותית, ולכן חשוב לעשות עסקים עם האנשים הנכונים. כאלו שיעזרו לכם במידת הצורך, שלא יתחמקו מאחריות במקרה של תקלה ושיאפשרו לכם גישה נוחה וזמינה לחפצים היקרים לכם.

אספקט נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא המיקום. אם אתם מתכוונים לבקר במחסן מידי פעם חבל ליסוע רחוק: עדיף לבחור בחברה קרובה לאזור מגוריכם או לפחות לא בטווח נסיעה רחוק. אנשים שבחרו במחסנים מרוחקים פעמים רבים ויתרו על הנסיעות הארוכות וגילו בעיות או נזקים לתכולה רק בזמן מאוחר מידי. לכן, גם אם אתם סומכים באופן מלא על חברת האחסנה ותנאי האחסון, מומלץ להגיע לביקור מידי פעם ולוודא שהרהיטים, מכשירי החשמל ושאר התכולה במצב טוב, וכן שחדר האחסנה לא סובל מפגעים או בעיות שונות.

תכנון מעבר דירה  (צילום: FREEPIK)
תכנון מעבר דירה (צילום: FREEPIK)

ומה עם המחיר?
כמובן שלא נסיים בלי לדבר על המחיר:

בתחום האחסנה נהוג להשכיר מחסן לפי יחידות נפח, ובמידות של קוב (מ"ר על מטר). מחסנים רבים מציעים ללקוחותיהם משטחי אחסנה בתוך שטח גדול במרוכז – מה שללקוחות רבים פחות מתאים מבחינת פרטיות והחשש מאפשרות של גניבה. חברות אחסנה מובילות מציעות כיום חדרי אחסון פרטיים כשהתשלום  נעשה מידי חודש לפי גודל המחסן שהושכר. כך, הלקוח מקבל חדר אחסנה שלם משלו בלבד ובוחר בעצמו איך נכון יהיה לסדר בו את התכולה בהתאם לצורך. 

חברת אחסנה הוגנת תתן לכם מחיר קבוע מראש: עלות  תשלום זהה לכל חודש אחסנה יחד עם חוזה מראש. כדאי לברר עם החברה שאכן כך מתנהלים הדברים שכן ללא הסכם על מחיר קבוע למשך זמן האחסנה המחיר יכול לעלות במהלך תקופת השימוש במחסן. חברות רבות גם מציעות מחיר נמוך יותר מראש למי שמתחייב בחוזה ההשכרה על מספר חודשים מסויים ומעלה.

אז.. על מי אתם ממליצים?
חברת אחסון כל היא החברה המובילה כיום בתחום אחסון תכולת דירה ואחסון לטווח ארוך. 

החברה מציעה ללקוחותיה מבחר של מחסנים פרטיים.

בגדלים שונים, לפי גודל התכולה הרצוי ועם מנעול פרטי של הלקוח לחדר האחסנה. המחסנים מתוחזקים ברמה גבוהה, במבני בטון, ומאובטחים 24/7. 

למעוניינים ניתן לשכור מחסן לתקופות ארוכות בחוזה עם מחיר קבוע מראש לכל התקופה וללא שינוי. החברה מקפידה על ביטוח וכיסוי מלאים של המחסנים וכן שירות לקוחות אדיב ואפשרות גישה למחסן בשעות רבות לאורך היממה.

המחסנים של חברת אחסון כל ממוקמים בשלושה מוקדים ברחבי המרכז והשפלה: בראשון לציון - כעשר דקות נסיעה מתל אביב, בכנות – רק עשר דקות מנמל אשדוד וסניף נוסף בלוד – עשר דקות מנתב"ג. לקוחות שעוזבים את הארץ לתקופה יכולים להגיע בקלות אל אחד מהסניפים לצורך הוצאה או הכנסה של ציוד לאורך חודשי האחסנה.

והמחירים נוחים: בין 40 ל- 50 ₪ לקוב (כולל מע"מ) בהתאם לגודל המחסן שמושכר ולפי תקופת האחסון. כמובן שקיימים מחסנים במגוון גדלים כך שהמחיר משתנה לפי גודל התכולה שמאוחסנת. כשמדובר במשפחה ממוצעת, אחסון תכולת דירה תופס בין 15 קוב לדירה קטנה, וכ- 40 קוב לדירה גדולה.

***

אם גם אתם לקראת מעבר ומחפשים את הפתרון הטוב ביותר לתכולה שלכם – חברת אחסון כל תבטיח לכם שהחפצים והרהיטים שלכם יהיו בידיים טובות. ניתן ליצור קשר ולהגיע לאחד מסניפי האחסנה שלנו, להתרשם ולראות את המחסנים מקרוב. נתראה!

לאתר – פרסום משרות חינם

הכתבה נכתבה בשיתוף אחסון כל