אולפני האנימציה של דיסני חגגו בשנת 2023 מאה שנים להקמתם, ובמסגרת החגיגות הם החליטו לגלות לקהל איך נולד כוכב המשאלות המפורסם, שנגלה בתחילת כל סרט של דיסני לצלילי השיר When you wish upon a star. הסרט המקורי "המשאלה", חושף מאין ומדוע נוצר כוכב המשאלות, שממנו ביקשו דמויות דיסני רבות משאלה.

הסיפור מתרחש בממלכה הקסומה של רוסאס ומציג את אשא, האופטימית והשנונה המגלה דאגה ואכפתיות גדולה לקהילה שלה. כשאשא מביטה לשמיים ברגע של צרה ומביעה משאלה, תחינתה נענית על ידי כוח קוסמי - כדור קטן של אנרגיה אין סופית בשם 'כוכב'. יחד, הם מתמודדים עם האויבים האימתניים ביותר על מנת להציל את הקהילה שלה ולהוכיח שכאשר רצונו של אדם אמיץ אחד מתחבר לקסם של הכוכבים, דברים מופלאים יכולים לקרות.

בובת אשא וחיית המחמד ולנטינו  (צילום: KSP)
בובת אשא וחיית המחמד ולנטינו (צילום: KSP)

עם יציאת הסרט התמלאו מדפי הצעצועים בעשרות משחקים בהשראת הדמויות החדשות: אשא, דליה, ולנטינו העז וכוכב המשאלות. במקביל להשקת המשחקים, עלה אתמול לאוויר מתחם ייעודי וייחודי ברשת KSP הכולל מגוון של צעצועים בהשראת הסרט, חלקם ימכרו בישראל באופן בלעדי במתחם KSP. בין הצעצועים ניתן למצוא בובות Mattel  ו- Jakks Pacific לגילאי 3-8, ערכות משחק ותכשיטי כוכב המשאלות, 3 ערכות לגו בגדלים שונים המתאימים לגיל 6+, פאזלים ברמות קושי שונות ועוד.

לצד צעצועי הסרט "המשאלה" יכלול המתחם גם מגוון רחב של מהדורות מיוחדות של צעצועים אשר יוצרו במיוחד לרגל חגיגות המאה לדיסני לאורך השנה שחלפה, כולם במהדורה מיוחדת. המשחקים מוצעים בהנחה של החל מ-20%. בנוסף, על כל רכישה במתחם ב-149 שקל ומעלה, יתווסף במתנה תיק בד בהדפס מיוחד מהסרט.  כמו כן, על כל רכישת לגו דיסני מהמגוון המשתתף במבצע, תוכלו לרכוש בובת Mattel  של הגיבורה אשא ב-29 שקל (במקום 99 שקל).

מתחם "המשאלה" ומוצרי דיסני 100 פעיל בימים אלה באתר https://ksp.co.il/link/DisneyWish
המתחם יישאר פעיל עד ה-3.2.2024