כל תקופה בעלי ואני משתדלים לעשות דברים לזיכוי הרבים. (כאשר אדם מזכה אחרים וגורם להם לעשות מצוות, מעשיהם הטובים נזקפים גם לזכותו, משום שהוא גרם להם, מעלתו עצומה בשמיים ואין מצווה אדירה יותר מזו). חוץ מההנאה והכיף שבלתרום ולעשות עבור האחר, אנחנו גם נהנים מהזכויות של אותם אנשים שמשתפרים בזכותנו וזה דבר ששמור לנו לעד. למשל בתקופת הקורונה היה לי די הרבה זמן אז לקחתי פתגמים מחזקים עיצבתי יפה והדפסתי על מגנטים, שמתי בשקית יפה וחילקנו לכל מי שיכולנו.

פעם אחרת קנינו המון ספרים מחזקים, ספרי מוסר שאני אישית נורא אוהבת לקרוא והפצנו אני ובעלי בהמון מקומות. בגדול, כל תקופה אנחנו משתדלים לקחת סכום של כסף ומשקיעים בעניין החשוב הזה של זיכוי הרבים. החלום הלא כ"כ רחוק הוא ליצור איזה שהוא גמ"ח קבוע. בעזרת ה' זאת השאיפה.

לא מזמן גיליתי את עמותת  “לשון הרע לא מדבר אליי” -
עמותה שפועלת לחיזוק תרבות שיח חיובית בישראל וקידום ערכים של סובלנות וכבוד הדדי על ידי העלאת המודעות לנזקי לשון הרע ושיימינג. המיזם הוקם בשנת 2007 על ידי איש העסקים דוד הלפרין, ובמסגרתו הופץ המסר באמצעות שלטי חוצות ענקיים בכל הארץ, חלוקת מיליוני סטיקרים וצמידים, ביקורים וחלוקת מוצרים בבתי חולים ובבסיסים צבאיים והפקת תערוכות אומנותיות. בתוך זמן קצר הפך המסר למטבע לשון שגור בפיות רבים, חוצה מגזרים ותרבויות. מטרת הפרסום היא תזכורת יום יומית לנזקים הנגרמים מלשון הרע, העלאת המודעות לכוחן של מילים והצהרה ערכית של העונדים את המסר בנוגע למחויבתם למגר את התופעה.

כשגיליתי את עמותת "לשון הרע" ואת המיזם החשוב שלה נוכחתי לראות שיש לה חנות עם המון מוצרים לקנייה עבור חלוקה (ובשבילי עבור זיכוי הרבים) יש מחזיקי מפתחות, צמידים, ועוד מגוון של מוצרים שניתן לקנות ולחלק בסכומים ממש זולים.

בעבר קניתי מהם מחזיקי מפתחות וצמידים, חילקנו בבתי ספר של הילדים, לאחרונה קנינו עטים כי מי לא צריך עט? 2 ₪ לעט - מחלקת בכיף לכל מי שרוצה וגם זוכה בשכר העצום של זיכוי הרבים.

ממליצה לכולם לאמץ את הרעיון של זיכוי הרבים- בסכום כסף קטן אתם זוכים לרווח עצום בעולם האמת ששמור לכם לעולמי עד.

ישר כוח דוד - יש לי לאן לשאוף ולרצות להגיע עם עמותה כמו שלך. מקנאה בזכויות שלך.

עמותת “לשון הרע לא מדבר אליי”  (צילום: עמותת “לשון הרע לא מדבר אליי” )
עמותת “לשון הרע לא מדבר אליי” (צילום: עמותת “לשון הרע לא מדבר אליי” )

סיפור של השראה ויצירה אקולוגית
סטיצס נולד מתוך מחשבה פורצת דרך, לעצב מוצרי נוי לבית, חדשניים ומקוריים עשויים משאריות הבדים שנשארים בזמן הייצור. מתוך שאיפה להגיע ל zero waste – שימוש מקסימלי בכל חלקי הבד שמצמצם באופן משמעותי את הפסולת טקסטילית שכולם מדברים עליה. הקולקציה של סטיצס עשויה בדי ג׳ינס שלא עברו תהליכים כימיים מזהמים.

30% מחומר הגלם הוא ״שאריות״ שהיו נזרקות או נקברות באדמה כפסולת טקסטילית. המעצבת נילי שרון אוספת את הבדים שנשארים לאחר גזירת הבד והופכת אותם למוצר חדש, מעוצב, יצירתי, ומלא בסטייל. סטיצס הוא מותג חדש ובועט,

אם בא לכם להיות חלק משינוי חברתי אתם מוזמנים לקחת את סטיצס הביתה ולהתגאות שרכשתם עיצוב חדשני שיוצר שינוי חברתי.

לאתר

סיפור של השראה ויצירה אקולוגית (צילום: סטודיו שחר פליישמן)
סיפור של השראה ויצירה אקולוגית (צילום: סטודיו שחר פליישמן)

היצרן הגדול בעולם לקוסמטיקה טבעית אורגנית - WELEDA
מותג הקוסמטיקה הבינלאומי WELEDA הינו החלוץ העולמי והיצרן הגדול בעולם לקוסמטיקה טבעית אורגנית עם למעלה מ – 100 שנות מומחיות בטיפוח העור. כל מוצרי המותג מבוססים על 100% רכיבים ממקור טבעי, נושאים את תקן Natrue המחמיר והיוקרתי לקוסמטיקה טבעית-אורגנית והינם ללא חומרים משמרים, ללא חומרים כימיים וללא SLS. 

מאז 1926, הפך סקין פוד, קרם ההזנה הרב תכליתי של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי Weleda, למוצר דגל אייקוני בעל הצלחה עולמית. המוצר הפך עם הזמן לסדרה בת 4 מוצרים לטיפוח הגוף והפנים,  אשר נחשבת לסדרה המובילה של מותג Weleda.

עם הצלחת הסדרה, המספקת סופר פוד לעור, ומבוססת על צמחי מרפא, חומצות שומן חיוניות ומרכיבים פעילים מהטבע, Weleda מרחיבה בימים אלה את ליין המוצרים ומשיקה סדרה ייעודית  חדשה לעור פנים רגיל עד יבש.  מוצרי הסדרה מבוססים על פורמולות ייחודיות למראה עור זוהר, חידוש מאגר הלחות ושיקום העור. 

הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים חדשים לעור הפנים:

סקין פוד קרם יום עשיר לעור יבש עד רגיל , סקין פוד קרם לילה עשיר לעור יבש עד רגיל , סקין פוד חלב ניקוי עשיר לעור יבש עד רגיל וסקין פוד שמן אולטרה לייט לעור זוהר לגוף ולפנים – מיסט לחות המעניק גלואו וזוהר טבעי מבלי להותיר תחושה שמנונית בעור 

טווח מחירים נע בין 129-149 ₪ 

ועכשיו לרגל ההשקה יערך מבצע חד פעמי, במסגרתו:  25% הנחה על מוצרי הסדרה. המבצע תקף על כל מוצרי הסדרה החדשים:  קרם יום, קרם לילה,  חלב ניקוי עשיר ושמן אולטרה לייט לעור זוהר לגוף ולפנים. המבצע יערך ברשתות הפארם החל מה 3.1.24  עד  16.1.24

ניתן להשיג את מוצרי הסקין פוד של Weleda  במגוון רשתות הפארם, רשתות הטבע ובתי מרקחת וטבע פרטיים.

היצרן הגדול בעולם לקוסמטיקה טבעית אורגנית - WELEDA (צילום: יח''צ)
היצרן הגדול בעולם לקוסמטיקה טבעית אורגנית - WELEDA (צילום: יח''צ)

אוסף הטורים המצליחים שכל אמא חייבת לקרוא
את רביטל ויטלזון אין צורך להכיר, היא אחת הנשים המצחיקות והאינטליגנטיות שהכרתי, לי ממש קל להתחבר אליה, מאוד אוהבת את הכנות שלה ואת צורת הכתיבה, שמחתי לשמוע שהוציאה ספר חדש:

אחרי עשור של כתיבת טורים שבועיים, ויטלזון מפרסמת את אוסף הטורים השלישי: אני לא צועקת ורק אומרת ומוכרת את שלושת ספרי הטורים במאגד מהודר. זהו עשור של מרגשים, זהו עשור של התבגרות והתפקחות של אמא לארבעה קטנטנים שהופכת לאמא לחמישה ביניהם מתבגרים, על זוגיות שבשלה, על קריירה שנבנתה ועל מגפה עולמית.

מומלץ בחום

רביטל ויטלזון (צילום: אושר עדן פשינסקי)
רביטל ויטלזון (צילום: אושר עדן פשינסקי)

אוסף הטורים המצליחים שכל אמא חייבת לקרוא (צילום: אפרת אשל)
אוסף הטורים המצליחים שכל אמא חייבת לקרוא (צילום: אפרת אשל)

Gecko Montessori - כשחינוך וטיפול נפגשים
המותג שמציע ציוד וליווי להטמעת הגישה המונטסורית במוסדות החינוך. החינוך המונטסורי, שנפוץ יותר ויותר בארץ בשנים האחרונות הינו בעצם גישת חינוך המתבססת על מדע והתפתחות הילד. מפתחת השיטה, ד"ר מריה מונטסורי פיתחה את הגישה שלפיה סביבת למידה מותאמת בה הילד מתפתח בצורה חופשית עצמאית  וחושית בתוך גבולות מאוד ברורים ומותאמים אליו היא הסביבה המניעה ביותר ללמידה.

לילך חדד טל, נשואה ואם לשלושה ילדים המתגוררת בישוב כמהין בפתחת ניצנה, התוודעה והתחברה לגישה לאחר שחיפשה מסגרת לימודית פרוגרסיבית לילדיה שתשלב באופן המיטבי את הרגשי והפדגוגי ולאחר שנים בתחום הקימה את המותג גקו מונטסורי/ gecko montessori.

עולם שלם שמספק מענה שלם בגידול ילדים: Gecko Montessori \ גקו מונטסורי, מביא את ניסיון רב השנים של לילך בתחום הטיפול תוך שילוב עולם החינוך המונטסורי. ליווי אנשי חינוך – צוותי הוראה גננות וחינוך ביתי בהטמעה של הגישה וכלים טיפוליים ובנוסף רכישה של אביזרי לימוד מונטסורים איכותיים לצד פיתוח וייצור פריטים ייחודיים ובלעדיים המותאמים לישראל ולשפה העברית. 

אחד ממוצרי הדגל הינו פאזל מפת ארץ ישראל  המונטסורית.  מדובר במוצר ייחודי ובלעדי שכן קיימות מפות מונטסוריות של יבשות העולם וכמעט של כל ארץ אך עד היום לא הייתה מפה של ארץ ישראל. המפה עשויה מעץ איכותי ומבוססת על  עקרונות הלימוד של החינוך המונטסורי "את המפה לקח זמן רב לייצר- שלוש שנים של רצון ומחשבה שנה וחצי  של עבודה מול המפעל והיא חלום של ממש שהתגשם".

לאתר

לילך חדד טל והמפה הייחודית (צילום: תמר גון)
לילך חדד טל והמפה הייחודית (צילום: תמר גון)

עטי הליפסטיק העמידים של עדה
סדרת עטי הליפסטיק העמידים של עדה בעלי מרקם קטיפתי ובעלי מברשת ייחודית למריחה קלה ואחידה. פורמולה ייחודית המכילה חומצה היאלרונית, ויטמינים ושמן שקדים ומונעת ייבוש השפתיים. מגיעים ב-7 גוונים ייחודים ושימושיים.

ממליצה ממש על הגוון האדום - lp1- לא אדום מידי, עמיד ויפה!

לאתר

עטי הליפסטיק העמידים של עדה (צילום: אלכס גבלב)
עטי הליפסטיק העמידים של עדה (צילום: אלכס גבלב)

סדרת הידרג'ניסט החדשה של ליראק פריז
מותג הטיפוח הבינלאומי  LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק בישראל את סדרת הידרג'ניסט החדשה (Hydragenist)  בעלת פטנטים חדשים ורכיבים מהפכניים וטבעיים. הסדרה טבעונית לחלוטין, לא נוסתה על בעלי חיים. סדרת הידרג'ניסט החדשה כוללת:

סרום ממריץ ומעניק לחות וזוהר:  בעל מרקם נוזלי מרענן ומעניק לחות וזוהר, מכיל פלנקטון המשפר את מנגנוני הלחות של העור וחומצה היאלורונית משולשת ממקור טבעי ב 100%. מעניק נפח, מרגיע ומחליק קמטים. 30 מ"ל 315 ש"ח

קרם החייאה וזוהר לעיניים ולשפתיים: מעניק לחות אינטנסיבית וזוהר ומחליק קמטוטים וקמטים. מעניק נפח ובעל פעולת לחות כפולה: מיידית וארוכת טווח. מתאים להארת העיניים וגם לשימוש סביב השפתיים לתוספת נפח והחלקת קמטוטים. 15 מ"ל 189 ש"ח  

קרם-ג'ל מעניק לחות וזוהר:  מעניק לחות וזוהר ומאזן לעור מעורב עד שומני. מעורר את מנגנוני הלחות של העור למגע קטיפתי מיידי וללחות לאורך זמן. מועשר בתמצית פלנקטון ובחומצה היאלורונית ממקור טבעית במשקל מולקולרי גבוה. מאזן את הסבום בעור למראה זוהר ולא שומני. 50 מ"ל 269 ש"ח

קרם לחות וזוהר:  מעניק לחות אינטנסיבית, זוהר והרגעה מיידית. 98% רכיבים ממקור טבעי. לעור רגיל עד יבש. בעל טכנולוגיית הפעולה הכפולה: לחות מיידית ולחות לאורך זמן הודות פעולה על מנגנוני הלחות הטבעיים של העור. 

מחיר: 50 מ"ל, 269 ₪

מאושר ע"י משרד הבריאות. 

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז

סדרת הידרג'ניסט החדשה של ליראק פריז (צילום: יח''צ חו''ל)
סדרת הידרג'ניסט החדשה של ליראק פריז (צילום: יח''צ חו''ל)

מגוון תכשירים חדשים של רשת "ביוטיקייר"
רשת הלואו קוסט "ביוטיקייר", מרימה לנו גבוה את השיער והאגו, ומשיקה תכשירים חדשים לשיער ולגבות. FORTE סיבים למילוי שיער דליל–    תכשיר אידאלי למילוי האזור הדליל בשיער. 

מחיר לצרכן: 19.9 שקל.

מסקרה לשורשי השיער- מסקרה לשיער לכיסוי שורשי השיער ושיער אפור, תכשיר אולטימטיבי לכל אדם אשר רוצה להיראות מטופח בכל שלב. המסקרה מוצעת בשלושה גווני שיער בסיסיים וטבעיים  שחור, חום כהה וחום בהיר. מחיר לצרכן: 9.9 שקל.

מסקרה להידוק קצוות מרדניים- מסקרה להידוק ועיצוב קצוות השיער והגבות מסקרה ג’ל שקופה ובחוזק מכסימלי לעיצוב השיער ואף הגבות. המסקרה מועשרת בשמן קיק להזנת סיבי השיער וחיזוק סיב השערה, למראה מלא ובריא. מחיר לצרכן: 7.9 שקל.

מסקרה לצביעת הגבות -  מסקרה ייעודית לצביעת הגבות בעלת מברשת ספירלה קטנה ונוחה, למילוי או חיזוק צבע הגבות הטבעי. מוצעת בשלושה צבעי גבות בסיסיים: חום, חום-אפור ושחור. למסקרה זו יתרון משמעותי, שכן היא מספקת גם גוון וגם ייצוב לשיער הגבות. הגוון מתקבע על הגבות לאחר שימוש ומחזיק לאורך זמן, כך גם האפקט העיצובי. מחיר לצרכן: 7.9 שקל.

לאתר

ביוטיקייר (צילום: באדיבות ''ביוטיקייר'')
ביוטיקייר (צילום: באדיבות ''ביוטיקייר'')

קולקציית החורף של שטיחי כרמל 
שטיחי כרמל משיקים קולקציית חורף על טהרת הגוונים החמים, כאשר המטרה בימים המורכבים הללו - הענקת תחושה של בית לכל אחד ואחת מאיתנו, גם למי שכעת נמצאים בדירות שכורות ומחפשים תחושת חמימות וביתיות.  

צבעים
קולקציית השטיחים החדשה מתאפיינת בגוונים חמים כדוגמת הבז', פלטת החומים וגווני השמנת שממשיכים להיות בולטים גם בשנה הנוכחית. כמו כן, גוונים נוספים שניתן למצוא בקולקציה: פלטת האפורים המעניקים לחלל מראה אבסטרקטי ומודרני, ועם זאת מראה אותנטי ונעים דמוי עבודת יד. 

מרקמים
הדגש בעיצוב השטיחים בקולקציה הנוכחית הוא ברכות, בגוון ובמרקם. ניתן למצוא שטיחים העשויים מסיב פוליאסטר רך ונעים למגע, בשילוב כותנה המקנה לשטיחים גמישות ורכות. כמו כן, ניתן למצוא שטיחים בהרכב של פוליאסטר וויסקוזה טבעית בצפיפות של 2 מיליון חוטים למ"ר, המעניקה את המגע הרך והמלטף המדמה מגע של משי.

עבודת יד
שטיחים נוספים שניתן למצוא בקולקציה הינם שטיחים בעבודת יד הנארגים בקפידה, בצפיפות גבוהה ובמרקם רך ונעים. השטיחים המיוצרים משילוב של חוטי ויסקוזה וצמר מעניקים לחלל מראה מינימליסטי ויחד זאת חמים ומלטף,  משתלבים היטב עם מרבית סגנונות העיצוב. 

את המוצרים ניתן לרכוש בכל סניפי הרשת ובאתר האון ליין של החברה

קולקציית החורף של שטיחי כרמל  (צילום: מנחם עוז)
קולקציית החורף של שטיחי כרמל  (צילום: מנחם עוז)

קופסאות תכשיטים מנגנות של הילדים סטור
כיף לבחור מתנות מבין כל הדברים הטובים שמייבאים בילדים סטור, וקופסאות תכשיטים מנגנות הן מתנות אהובות במיוחד. מסובבים את המפתח מאחור, מרימים את מכסה הקופסה ונותנים לקסם לקרות: דמויות נסיכה או חד קרן מסתובבות לצלילי מנגינות מוכרות, ומקסימות ילדים, שאוהבים להביט בהן עוד ועוד. הקופסאות מעוטרות בחדי קרן, קשתות, פיות וחיות יער, ויש בהן מראה, תא מרווח ומגירה לתכשיטים ולאוצרות שילדים אוהבים לשמור. מתנה יפייפיה שהיא גם אישית וגם מהווה פריט עיצוב אהוב בחדר הילדים.

את קופסאות התכשיטים המנגנות אפשר למצוא בחנויות הילדים הטובות ברחבי הארץ ובאתר ילדים סטור

קופסאות תכשיטים מנגנות של הילדים סטור (צילום: באדיבות ''הילדים סטור'')
קופסאות תכשיטים מנגנות של הילדים סטור (צילום: באדיבות ''הילדים סטור'')

הוואי תחליב רחצה בהשקה ומיתוג חדש
הוואי תחליב רחצה יוגורט בניחוח אלוורה בהשקה ומיתוג חדש הכוללים פורמולה חדשה המכילה פרוטאין יוגורט, למגע קטיפתי, מראה עור בריא ורענן, וניחוח שנשאר לאורך זמן.

כמו כן, המיתוג החדש כולל לוגו חדש, ואריזה חדשה וידידותית לסביבה:

הבקבוק החדש עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר!

הפקק החדש עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר!

תחליב רחצה יוגורט בניחוח אלוורה מעניק חוויית טיפוח עדינה ומותיר את עורך רך ונעים, בניחוח אלוורה.

מחיר מומלץ לצרכן : 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

הוואי תחליב רחצה בהשקה ומיתוג חדש (צילום: סטודיו אלדד שאו)
הוואי תחליב רחצה בהשקה ומיתוג חדש (צילום: סטודיו אלדד שאו)

סדרת עוגות הבוקר החדשה של אחוה
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה סדרת עוגות בוקר חדשה באריזה אישית. הסדרה כוללת 3 מוצרי מאפה בטעמים נפלאים ובאיכות של אפייה ביתית: רוגעלך, מאפה בטעם שוקולד ומאפה קינמון. העוגות האישיות של אחוה הן הקרובות ביותר לעוגות קונדיטוריה, עשויות מבצק שמרים נימוח, עשירות במילוי של שוקולד וקינמון, נימוחות בפה ובעלות טעם של אפייה ביתית. העוגות משווקות באריזה אישית של 120 גרם ומתאימות כארוחות ביניים, כקינוח מפנק ולפתרון אכילה מחוץ לבית לצד שתייה קרה או חמה.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 2.5 – 3.5 ₪ לעוגה אישית באריזת 120 גרם. 

להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ.

סדרת עוגות הבוקר החדשה של אחוה (צילום: יעל האן)
סדרת עוגות הבוקר החדשה של אחוה (צילום: יעל האן)

מעדן בשר חדש מבית "מעדני יחיעם"
יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם, משיקה מעדן בשר חדש: פסטרמה בקר בסגנון רומני. הפסטרמה החדשה עשויה מנתחי כתף בקר מעוצבים ומעושנים, בציפוי פלפל שחור גרוס. הפסטרמה מכילה 16% חלבון ל-100 גרם והיא דלה בשומן, 3% בלבד. הפסטרמה החדשה מצטרפת לסדרת הפסטרמות המצליחה של מעדני יחיעם, בהם פסטרמה של פעם, פסטרמה ברביקיו על האש, פסטרמה הודו מעושנת ועוד, כולל פסטרמות 100% רכיבים טבעיים. כל הנקניקים ללא גלוטן  והם משווקים באריזות נוחות של 250 גרם. 

לאחרונה השיקה "מעדני יחיעם" 3 מעדני בשר חדשים בסדרת נקניקי הפרמיום: פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף. המוצרים משובחים ואיכותיים ביותר, בטעם עשיר של מעדניית בוטיק ומשווקים לצרכן באריזות בשירות עצמי. עוד משווקת יחיעם מעדני בשר בסגנון עולמי בהם: סלמי סרוולט קלאסי ובסגנון הונגרי, סלמי צרפתי , סלמי הרץ,  קורנדביף,  פרושוטו עגל ועוד.

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 28.90 – 30.90 ₪ לאריזת 250 גרם. 

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  

מעדן בשר חדש מבית ''מעדני יחיעם'' (צילום: Sell360pro)
מעדן בשר חדש מבית ''מעדני יחיעם'' (צילום: Sell360pro)