הכתבה נכתבה בשיתוף שריג אלקטריק

סוף עידן התירוצים למה לא לשטוף את הבית! (צילום :Shark Ninja)

מי לא חווה לפחות פעמיים בשבוע את הסצנה בו הוא מביט ברצפה הדביקה של הסלון או המטבח, אם מכתמי אוכל של ילדים, אלכוהול ועצלות של גדולים, בעלי חיים או סתם חברים שבאו להתארח. המחשבה על לטאטא, שטיפת הבית, הרמת הספות, הזזת הרהיטים וכל מה שמתלווה לשטיפה כמו שצריך מעוררת לא פעם דכאון ונדחית או לסופ"ש לניקוי רציני או למתישהו שיהיה לנו כח.

בשנים האחרונות נכנסו אלינו לבית מגוון רחב של שואבים-שוטפים, עם יכולות מרשימות למדי ובהתאם גם במחירים מרשימים. לא מעט שואבים מתפארים בשפע של חיווים קוליים וחזותיים שידווחו לכם בכל רגע נתון על מצב השואב, מצב הרצפה ומצב הרוח של הלכלוך שלכם אבל מה שבאמת חשוב לכולנו היא התוצאה בשטח.

סוף עידן התירוצים למה לא לשטוף את הבית. שואב האבק מבית shark ninja (צילום: Shark Ninja)
סוף עידן התירוצים למה לא לשטוף את הבית. שואב האבק מבית shark ninja (צילום: Shark Ninja)

כריש בקלות ובנוחות
כמו כל מכשיר חשמלי של חברת שארק נינג'ה, גם חברת שואבי האבק – שארק, מגיעה עם הגישה הייחודית של פשטות ונוחות בפעולה אחת. במקום יותר מידי חלקים וחיוויים, השואב של שארק הוא מכשיר שכל אחד ואחת ובכל גיל כמעט, יכולים לתפעל בלי הוראות מיוחדות והכנה מראש. הוא קל לשימוש, קל להבנה וקל לניקוי והופך את משימת ניקוי הרצפות, הפרקטים והשטיחים בבית לפשוטה, נוחה ובעיקר – מהירה.

כל שעליכם לעשות הוא למלא את מיכל המים בתוספת חומר הניקוי שצירפנו לכם באריזה או כל חומר ניקוי אחר שאתם אוהבים וזהו- לחיצת כפתור אחת והשואב שלכם יוביל אתכם במרחבי הבית בקלות ויהפוך את הרצפה שלכם לנקייה במהירות. בזכות כמות המים המדודה שמוציא השואב, הרצפה גם תקבל את הניקוי המתאים לה וגם תתייבש במהירות.

חברת שואבי האבק – שארק, מגיעה עם הגישה הייחודית של פשטות ונוחות בפעולה אחת (צילום: Shark Ninja)
חברת שואבי האבק – שארק, מגיעה עם הגישה הייחודית של פשטות ונוחות בפעולה אחת (צילום: Shark Ninja)

סיימתם? שימו את המכשיר במעמד הטעינה, לחצו על הכפתור והמכשיר ינקה את עצמו אוטומטית! כל שנותר לכם הוא לרוקן את מיכל המים המלוכלכים ואתם מוכנים לפעם הבאה. יש לכם שטיח בסלון? אין בעיה, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הכפתור המסמן שטיח והשואב החכם שלנו יעבור למוד שטיח בהתאם, לחיצה נוספת והשואב יחזור למצב שאיבה ושטיפת הרצפה. תודו שזה פשוט וקל- עכשיו גם לבן הזוג או לילדים אין תירוץ למה לא לעזור לשטוף את הרצפה.

מכשיר אחד שעושה את כל העבודה
שואב האבק של שארק מספק רצפה נקיה בקלות ובנוחות בעזרת כמה יתרונות.

  • 3  פעולות במכשיר אחד ולכל המשטחים! אין צורך לשאוב ואז לשטוף, השואב שלנו מבצע שאיבה עוצמתית ושטיפה יסודית ועמוקה בפעולה אחת באותו הזמן ומתאים לכל סוגי המשטחים -  רצפות, שיש, פרקט ושטיחים.
  • ניקוי עצמי- בזכות בסיס טעינה עם מערכת ניקוי מתקדמת, השואב שוטף יטעין וינקה את עצמו לאחר העבודה והכל בלחיצת כפתור. מברשת הניקוי המיוחדת וכל מערכת הניקיון הפנימית של המכשיר יישטפו ביסודיות בתוך מספר דקות בלבד ויהיו מוכנים כבר לשימוש הבא.
  • השואב של שארק מגיע עם מברשת אנטי מיקרוביאלית למניעה ועמידות בפני ריחות רעים וחיידקים הנוצרים משימוש חוזר.
  • 2 מכלים קלים לשימוש ופירוק - מכל ניקוי XL (500 מ"ל) ומכל מים מלוכלכים (360 מ"ל) פשוט להוציא, לשטוף או למלא במים וחומר ניקוי וסיימתם.
  • בשארק מספקים לכם נוזל ניקוי בטכנולוגיית ANTI ODOUR להסרת ריחות רעים וריענון כל סוגי המשטחים ולשמירה על בית נקי בריח מרענן, לצד זה, בשונה מחברות אחרות, אתם יכולים להשתמש בכל חומר ניקוי שתרצו בהתאם לסוג המשטח.
  • השואב שלכם מתהדר במסך דיגיטלי חכם לבקרה על מצב הסוללה, לשליטה על עוצמת השאיבה ובחירת סוג המשטח. עם השואב החדש של שארק תוכלו לנקות בקלות וביעילות את כל סוגי הלכלוך - כתמים, נוזלים, פסולת ולכלוך שהצטבר. תאורת לדים תאיר את אזור השאיבה המיועד.
  • קל במשקל! משקל השואב הוא רק 3.8 ק"ג מה שמקל עליכם בניוד השואב ממקום למקום ובהרמה שלו בקלות יחסית.

לוחצים על הכפתור המסמן שטיח והשואב החכם שלנו יעבור למוד שטיח בהתאם (צילום: Shark Ninja)
לוחצים על הכפתור המסמן שטיח והשואב החכם שלנו יעבור למוד שטיח בהתאם (צילום: Shark Ninja)

השואב של שארק מגיע עם שנתיים אחריות מלאה + שנה אחת אחריות נוספת מוגבלת. בכפוף לתקנון באתר שריג אלקטריק ולתנאים שבתעודת האחריות. המוצר מקורי של SHARK NINJA מותאם לישראל. להשיג ברשתות החשמל המובחרות, אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן

*עפ"י נתוני חברת המחקר האמריקאית NPD, מכירות בדולרים בין התאריכים: ינואר 2019- דצמבר 2022:

Vacuum is defined as Canister Vacuums Hand Vacuums, Robotic Vacuums, Stick Vacuums, Upright Vacuums, Workshop Vacuums

ומתאים לכל סוגי המשטחים -  רצפות, שיש, פרקט ושטיחים. (צילום: Shark Ninja)
ומתאים לכל סוגי המשטחים - רצפות, שיש, פרקט ושטיחים. (צילום: Shark Ninja)

הכתבה נכתבה בשיתוף שריג אלקטריק