מוצרי המותג "נינג'ה" השתלטו על המטבח שלנו בשנים האחרונות. האחרון שהתנחל על השיש שלנו הוא ה"נינג'ה ספידי". המכשיר, שמשווקת בארץ "שריג אלקטריק", נראה קצת יותר קומפקטי ממוצרים אחרים של המותג והוא בעל טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת הכנת ארוחות שלמות בסיר אחד ובזמן קצר (רבע שעה). המכשיר כולל שני מצבי בישול ועשר תוכניות אוטומטיות, כך שההפעלה שלו פשוטה מאוד גם למאותגרים טכנולוגית. ניסינו את ה"ספידי" והתאהבנו. ניסינו שלל ארוחות מהירות והופתענו מהתוצאה, הבשר יוצא עסיסי ומושחם ואפילו האורז יצא לנו אחד־אחד.

מחיר השקה: 1,190 שקלים

שנת הלימודים בפתח: הנה הגאדג'טים שיהפכו כל סטודנט לחופשי יותר
מפתחים את החוסן: ערכה ייחודית להתמודדות עם רגשות

המותג "יכין" נכנס לזירת הקפואים ומשיק את סדרת "בריאבוע" - סדרת מוצרים קפואים שכוללת קוביות תיבול וקוביות סופר־פוד לשימוש קל ונוח. משפחת קוביות הסופר־פוד בעינינו היא הבשורה האמיתית של הסדרה, שמכניסה למקפיאי הסופר ערכים חדשים כמו קוביות ספירולינה, קייל, סלק־ליקופן, כורכום וג’ינג’ר, שעד עכשיו ראינו רק בחנויות מתמחות. בגזרת עשבי התיבול תמצאו צנצנת מרובעת של ממרח שום, פטרוזיליה, בזיליקום, כוסברה וכרישה. כל המוצרים הם 100% טבעיים.

מחיר: 40־9.90 שקלים

סדרת 100בריאבוע של יכין (צילום: סטודיו אורית חן צדוק)
סדרת 100בריאבוע של יכין (צילום: סטודיו אורית חן צדוק)

השף אבי לוי חבר לחברת ״מיזיאן״, המייצרת ומייבאת מעדנים מלאכת יד, והשיק סדרת תבלינים איכותיים וזיתים מתובלים. הסנונית הראשונה כוללת 18 תבלינים ותערובות שלוי יצר מחומרי גלם אורגניים באיכות גבוהה: כמון בלאדי וכורכום בלאדי הייחודיים למרוקו, פפריקות מתוקות, חריפות ומעושנות, כוסברה מיובשת, שום מיובש, ראס אל־חנות ותערובות לתיבול בשר, דגים, עוף וסלטים. בנוסף, הוא גם מציע מארזי זיתים כבושים מתובלים בפרחי אניס ובשמן זית וזיתים ירוקים מתובלים בשום, שמן זית ועשבי תיבול מרוקאיים.

מחיר: 9.90־11.90 שקלים

להשיג במעדניות ובאתר:
www.mizyan.co.il

אבי לוי למיזיאן (צילום: לינור פחימה)
אבי לוי למיזיאן (צילום: לינור פחימה)

מותג הביסקוויטים והעוגיות הבריטי "מקוויטיס" השיק שני מוצרים חדשים: JAFFA JONUTS ו־OLALA. בשנים האחרונות המותג במגמת צמיחה לאחר שהשיק בעולם כמה מוצרים מוצלחים כמו "הולגריין" - ביסקוויט שוקולד במילוי וניל. כעת מגיעים אלינו הג'אפה קייק והאוללה. הג'אפה הוא למעשה דונטס במילוי תפוז עם ציפוי של שוקולד מריר, שהולך להיות להיט אצל חובבי השוקולד־תפוז, והאוללה הן עוגות סופלה אישיות שכיף לאכול קרות או לאחר חימום קל במיקרו שגורם למילוי השוקולדי שלהן להפוך לקרם עשיר. שניהם מגיעים במארזים עם כמה יחידות.

מחיר: 12.90 שקלים

JAFFA (צילום: יח''צ)
JAFFA (צילום: יח''צ)


מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס מחזירה אל המדפים, במהדורה מיוחדת, את שוקו מקופלת – משקה חלב בטעם מקופלת. לבקשת הקהל המשקה חוזר לתקופה של כחודשיים, ועכשיו הוא מוצע גם בשקית אישית. מקופלת היא אחד המותגים הנוסטלגיים והאהובים, והשילוב שלה עם שוקו יטבתה יותר ממוצלח. המשקה טעים, מתוק ועשיר. האמת, לא ברור לנו מדוע הוא לא הופך להיות מוצר קבוע של המחלבה. אנחנו בהחלט נצביע בעד.

מחיר: החל מ־2.50 שקלים לשקית

שוקו מקופלת (צילום: סטודיו שטראוס)
שוקו מקופלת (צילום: סטודיו שטראוס)

סדרת מרקים חדשה של מותג הקפואים "סנפרוסט". בסדרה תמצאו מרק ירקות, מרק שעועית, מרק אפונה, מרק כתום ומרק עדשים. המרקים מכילים ירקות טריים שהוקפאו לאחר הקטיף. הסדרה מצוינת לכל מי שרוצה לקצר תהליכים ולכל מי שמרגיש קלולס במטבח ורוצה להכין מרק מנחם וחם. בכל שקית יש את כל הרכיבים שתצטרכו להכנת המרק: ירקות, קטניות וציר מרק מרוכז. ההכנה פשוטה וקלה, פשוט שופכים את תכולת השקית לסיר, מוסיפים מים, מוספים את הציר, ומבשלים בהתאם לסוג המרק. אם אתם אוהבים תיבול מסוים, כמובן שלא חייבים להיצמד להוראות ולהוסיף כאוות נפשכם.

מחיר: 21.90־10.90 שקלים

סנפרוסט (צילום: סטודיו שי חיון)
סנפרוסט (צילום: סטודיו שי חיון)

כחלק מהשקות החורף, חברת אסם נסטלה מרחיבה את סדרת הדגנים "קראנץ'" עם דגני בוקר בטעם בראוניז שוקולד. "קראנץ' בראוני" החדש הוא בעל מרקם פריך, מאוד שוקולדי, ומתאים לאכילה עם חלב אך מושלם גם לנשנוש ללא חלב. הדגנים מכילים חיטה מלאה, ויטמינים ומינרלים. לדגנים יש התפצחות נעימה בפה וטעמים של קקאו מובחנים. קלע לטעם של קטנים וגדולים כאחד.

מחיר: 29.90־16.50 שקלים

קראנץ' (צילום: סטודיו אסם)
קראנץ' (צילום: סטודיו אסם)


מותג המיצים פריגת נכנס לקטגוריית ה"בוקס" ומשיק מארזים אישיים המכילים שלוש קרטוניות משקה, 200 מ"ל כל אחת. המארזים ישווקו בטעם תפוחים ובטעם פירות המשלב טעמי תפוז, תפוח, לימון וגזר. משקאות ה"פרי BOX" מכילים כ־75%־80% רכז של פרי וסוכר מהפרי בלבד. הסדרה החדשה פונה בעיקר לקהל הצעיר, הקופסאות קטנות וקומפקטיות כך שיכולות להיכנס בקלות לקופסת אוכל. הטעמים טובים, לא ממותקים מדי ומבוססים רק על חומרים טבעיים.

מחיר: 14.30־9.90 שקלים לשלישייה

שלישיית פרי BOX בטעם פירות (צילום: Firma Global Businness Design)
שלישיית פרי BOX בטעם פירות (צילום: Firma Global Businness Design)