מותג התינוקות NUBY השיק לאחרונה בארץ מכשיר להכנה וקירור של תמ"ל במהירות - RAPID COOL. המכשיר מאפשר להכין פורמולת מזון בטמפרטורה מדויקת ובטוחה למאכל על ידי הורדת טמפרטורת המים בשקשוק קל ותוך דקות ספורות. כל הורה שבוחר בתמ"ל מכיר את הניסיון לאזן את טמפרטורת הבקבוק והמכשיר מאפשר להורים להגיע לדיוק טמפרטורה, מבלי להסתכן בכוויות. והכי חשוב, זה ממש פשוט – גם באמצע הלילה. הפטנט הוא בדפנות המכשיר, שנראה כמו תרמוס, המצופות בחומר הסופח את חום המים ומצנן אותם במהירות. בפקק המכסה יש מדחום דיגיטלי שהופך מאדום לירוק כשהפורמולה בטמפרטורה המדויקת.
מחיר: 249.90 שקלים

הצבא מפחד מהלובי של חיל האוויר: האלוף בריק סוגר חשבון עם הטייסים
"הבן שלי חטוף בגללו, שיעוף מפה": צבי סוכות גורש מהעצרת למען החטופים

RAPID COOL של NUBY  (צילום: יח''צ חו''ל)
RAPID COOL של NUBY (צילום: יח''צ חו''ל)

מותג השמפו הד אנד שולדרס, השיק לראשונה שתי סדרות טיפוליות לעור הקרקפת תחת השם DERMAXPRO. הסדרות, על פי המותג, מספקות לקרקפת ולשערה לחות עד 72 שעות, מרגיעות את העור ומותירות אותו נקי מקשקשים. מוצרי הסדרות מכילים רכיב פעיל לסיוע בהעלמת Malassezia (פטרייה הפוגעת במחסום הלחות הטבעי של העור) ולהקלה של יובש וקשקשים והיא מועשרת בוויטמין E ואקטיב אלוורה. שתי הסדרות המכילות שמפו, מרכך ובאלם לטיפול מקומי באזורים היבשים. ניסינו את השמפו החדש, שעשה עבודה טובה בניקוי של השיער והפחתה של תחושת הגרד.
מחיר: 29.90 שקלים בסופר פארם

DERMAXPRO של הד אנד שולדרס (צילום: יח''צ)
DERMAXPRO של הד אנד שולדרס (צילום: יח''צ)

סדרת הסקין פוד של מותג WELEDA, שאומצה על יד סלבריטאיות מובילות בהן ריאהנה, ויקטוריה בקאם והיילי ביבר, מתרחבת עם השקתה של סדרה ייעודית לחידוש מאגר הלחות ושיקום העור. מוצרי הסדרה החדשה מתאימים לבעלי עור פנים רגיל עד יבש. המוצרים החדשים שהצטרפו לסדרה מכילים רכיבים פעילים כמו סנטלה אסיאטיקה (CICA) העשירה בחומצות שומן, ויטמינים וחומצות אמינו, שמן סאצ'ה אינצ'י המכיל כמות גבוהה של חומצה אלפא לינולאית, ותמצית עלי הזית. בסדרה קיימים קרם יום, קרם לילה, חלב ניקוי ושמן אולטרה לייט. קרם היום שבסדרה עשיר בלחות, אך לא כבד. הא מותיר את העורך נעים למגע ורענן. גם קרם הלילה עשיר ואחרי השימוש בו ניתן להרגיש את הגמישות המשופרת של העור. סדרה מצוינת, במחיר הוגן.
מחירים: 149-129 שקלים

סדרת הסקין פוד של WELEDA (צילום: יח''צ)
סדרת הסקין פוד של WELEDA (צילום: יח''צ)

סדרת "ריצפז פרש הום" מתרחבת ומוסיפה לשניים ממוצרי הניקוי שלה את ניחוח Ultra Fresh האהוב מסדרת מרככי הכביסה של סנו "מקסימה". הניחוח החדש מגיע בשני מוצרים לניקוי והברקה: תרכיז נוזלי לניקוי רצפות ומטליות לחות לניקוי רצפות. זהו שידוך מצוין בין שני מוצרים מצליחים לניחוח שקשה להתעלם ממנו. לשניהם יש ניחוח עוצמתי, בעיקר לתרכיז לניקוי הרצפות, שנשאר לכמה שעות באוויר.
מחיר: 21.90-10.90 שקלים

מותג "טעם הטבע" של שטראוס מרחיב את מגוון שימורי העגבניות של "טעם הטבע בקופסה" ומשיק שלישיית פסאטה באריזה מוקטנת. הפסאטה היא מחית עגבניות חלקה ועדינה המשמשת כבסיס לבישול רטבים ותבשילים. המארז מגיע באריזות מוקטנות (200 גרם כל אחת), עבור כל מי שרוצה כמות קטנה, ומתלבט אם לפתוח אריזה גדולה שתאבד את הטריות אם לא יצרוך אותה מהר.
מחיר: 15-8.90 שקלים

פסאטה עגבניות טעם הטבע של שטראוס (צילום: באדיבות טעם הטבע (שטראוס))
פסאטה עגבניות טעם הטבע של שטראוס (צילום: באדיבות טעם הטבע (שטראוס))

לרגל החורף, אסם מנסה להכניס לנו קצת מתוק, ומרחיבה את סדרת הפינוקים שלה עם ההשקה של פתי בר פינוקי טירמיסו. הפתי בר החדש משלב בין ביסקוויט פתיבר פריך בטעם קפה לקרם בטעם וניל ומסקרפונה. כל חובב פתי בר שמתגעגע לאיטליה יהנה מהפינוק החדש. שילוב קפי בין טעמי וניל ארומתי לקפה מעודן. אהבנו.
מחיר: 15-7.50 שקלים

פתיבר טירמיסו (צילום: סטודיו אסם)
פתיבר טירמיסו (צילום: סטודיו אסם)

עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, נסגר מפעל המלוחים של שטראוס שבשדרות, וייצור תפוצ'יפס, כמו הרבה חטיפים אחרים, נעצר. כעת, כשמפעל המלוחים חזר לפעול, המותג מחזיר לייצור שתי מהדורות של תפוצ'יפס לבקשת הקהל ולתקופה קצרה של חודשיים: תפוצ'יפס בטעם גבינת צ'דר (פרווה) ותפוצ'יפס בטעם חומץ ומלח.
מחיר: 6.90-2 שקלים

תפוצ'יפס בטעם גבינת צ'דר (צילום: באדיבות שטראוס)
תפוצ'יפס בטעם גבינת צ'דר (צילום: באדיבות שטראוס)

תפוצ'יפס בטעם מלח וחומץ (צילום: באדיבות שטראוס)
תפוצ'יפס בטעם מלח וחומץ (צילום: באדיבות שטראוס)

הקהל ברשתות החברתיות דרש ובגלידות פלדמן החליטו להחזיר את טעמי היוגורטיה המוצלחים שלהם. אחרי שסרטוני הטיקטוק המפרגנים גרמו למחסור בחנויות, המוצר חזר לחנויות המפעל של גלידות פלדמן הפזורות ברחבי הארץ. גלידת היוגורטיה מבוססת על תערובת חלבית מוקצפת קפואה המכילה יוגורט bio, ומכילה רק 128 קלוריות ליחידה. לגלידה טעם יוגורט וניל חמצמץ ומרקם קרמי עשיר. בעינינו היוגורטיה מושלמת עם פירות יער טריים, אך נהדרת גם לבדה כשבא משהו מרענן ולא מתוק מדי.
מחיר: 7-4 שקלים

יוגורטיה של פלדמן (צילום: סטודיו פלדמן)
יוגורטיה של פלדמן (צילום: סטודיו פלדמן)