הרולר החדשני שמצמיח גבות 
חברה טובה שיתפה שהיא ואחותה קנו רולר שמצמיח גבות שיש עליו המון ביקורות טובות! ומי אני (עם הגבות ה"מוצלחות" שלי) שלא אבדוק את הנושא ? תכירו את איזבל, אישה מקסימה ומרשימה בת 25 מייסדת ובעלת המותג החדשני "איזבל".

במהלך לימודי תואר ראשון החליטה לשלב דבר נוסף בחייה והתעניינה מאוד בעולם הגבות, חיפשה לתת מענה לנשים מיואשות מהגבות שלהן, אשר חשבו שהגבות הדקות שלהן זה גזירת גורלן. 

לקח לאיזבל כשנתיים של פיתוח וניסיונות עד שהגיעה לתוצר הסופי של הרולר. מדובר במותג כחול לבן חדשני שהשיק לראשונה רולר לצמיחת גבות מחדש. המותג מציע פתרון טבעי, ביתי וללא כאבים, כדי להשיג גבות עבות ומלאות. 

הרולר מתאים לכל גיל, גם למי שמעל גיל 55 שבמהלך השנים הרסה את הגבות שלה ורוצה לחזור לגבות הטבעיות שלה מתקופת נערותה. 

הרולר מתאים במיוחד למי שיש לה גבות דקות, דלילות או עם חורים שלא רוצה לעשות איפור קבוע. למעשה, הרולר פותח במטרה שנשים לא יתייאשו מהגבות שלהן ויפנו לפתרון טבעי וחדשני. 

מדובר בפורמולה ייחודית וטבעית המורכבת מוויטמנים ומינרלים היעילים לגבות. רשימת הרכיבים טבעית 100% ומכילה בתוכה רוזמרין, ארגן, וויטמין E, קיק טהור וכמובן נענע חריפה. 

השילוב בין הפורמולה לבין ראש הרולר המיוחד הבנוי מ105 מחטים זעירות, מחדשים פעילות של תאי העור, מונעים נשירה ומחדשים את זקיקי השערה. אל דאגה, המחטים לא כואבים ולא פוצעים את העור בכלל, בשל העובי המיוחד שלהם mm 0.5. 

תוצאות ניתן לראות בין חודש לשלושה חודשים. 60% מהלקוחות ראו תוצאות כבר אחרי שבועיים שימוש. כמובן שאין קסמים וההתמדה בשימוש היא מפתח עיקרי להצלחה. חשוב להקפיד כל יום לפני שינה. 

השימוש ברולר מאוד נגיש וקל, כל לקוחה מקבלת ברקוד שאותו אפשר לסרוק ולהגיע ישר לסרטון הדרכה פשוט לפני השימוש. יש ללחוץ על הכפתור השחור כדי להזרים את הפורמולה כלפי ראש הרולר, ומיד לאחר מכן יש לגלגל על הגבות כ20-60 בכל גבה, בכמה כיוונים, אופקי, אנכי ואלכסוני, לתוצאות מיטביות. 

בקרוב איזבל מוציאה לאור מוצרים נוספים חדשניים ורבות מלקוחותיה כבר מחכות להתחדש אחרי ההצלחה המסחררת של הרולר לצמיחת הגבות של איזבל.

עלות של הרולר- 219 ₪ בלבד עם משלוח חינם לכל הארץ!

אני ניסיתי לתקופה של חודש בערך (אח"כ לצערי כבר שכחתי להתמיד) חייבת לציין שאכן התחילה צמיחה יפה באזור הגבות איפה שלא היה כלל שערות!

כל הכבוד לך איזבל! מוצר יעיל ואיכותי, אהבתי מאוד!

כנסו לאתר של "איזבל" 

הרולר החדשני שמצמיח גבות  (צילום: דודי לחמיש)
הרולר החדשני שמצמיח גבות  (צילום: דודי לחמיש)

חטיפי החלבון שישדרגו לך כל אימון
לא תאמינו, אבל התחלתי לעשות ספורט, אימוני כוח וכאלה, וואו איזה הרגשה טובה זאת לעשות משהו בריא וטוב עבור עצמך. לא האמנתי ש"כבדה" כמוני תצליח לצאת מהבית ולרצות לסבול באימונים אבל הגוף ישר מגיב לזה ושמח בתוצאות (אגב הטיפ שלי להתמדה באימונים זה פשוט "לסחוב" את הבת שלך איתך וככה לדאוג שלא יהיה לך תירוצים להבריז ועל הדרך קיבלתן זמן איכות שהוא רק שלכן) 

אחרי אימון חשוב מאוד לאכול נכון ולדאוג שהשרירים יבנו ולכן חטיפי האנרגיה האלה באו בול בזמן עבורי. תכירו: 

חטיבת המזון מחברת שסטוביץ נכנסת לראשונה לתחום תזונת הספורט ומשיקה מותג חדש תחת השם: TODAY . המוצרים הראשונים תחת המותג הם חטיפי חלבון חדשניים במיוחד שמציעים יחס חלבון לקלוריות נמוך במיוחד 1:10 (הרבה חלבון ומעט קלוריות), המתאימים לנשים ולגברים כחטיף התאוששות לאחר אימון וכארוחת ביניים במשך היום וכל זאת בטעמים נהדרים של קרמל מלוח, קרם עוגיות, פאי קינמון, שוקולד ובננה שוקולד-צ'יפס.  

טווח מחירים בין 10.90 – 14.90 ליחידה

ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון הנבחרות ובנקודות מכירה ברחבי הארץ  

חטיפי החלבון שישדרגו לך כל אימון (צילום: אנטולי מיכאלו)
חטיפי החלבון שישדרגו לך כל אימון (צילום: אנטולי מיכאלו)

"תחשבי על הדבר" - הקלפים שייתנו לך כוח ואת החיזוק שאת צריכה 
ב"ניצחתי ואנצח" תמיד אני מוצאת מתנות מאוד יפות ומיוחדות, מוצר שמאוד מצא חן בעיניי הוא קלפי "תחשבי על הדבר" מאת יצחק ישראל שמרון, לפעמים כל מה שאנחנו מבקשות זה חיזוק וחיבוק משמיים, להרגיש שיש מי ששומע את התפילות שלנו, לפעמים אנחנו רק צריכות מילה טובה שתיתן לנו את הכוח להמשיך ולהאמין שהטוב שבנו ינצח.

כל מה שצריך הוא להוציא קלף ולקבל את המסר המדויק שיפתח צוהר להבנות, להתעצמות פנימית ולגילוי כוחות הנפש הנעלמים שבנו. עם כל הגילויים החדשים תצאי מחוזקת ותפעלי להוציא מהכוח אל הפועל את ההחלטות האמיצות שנבעו בהבשלה בתוכך.

כי הכל מתחיל במחשבה! תחשבי על הדבר והדבר יקרה, רק להאמין.

להשיג באתר ניצחתי ואנצח 

הקלפים שייתנו לך כוח ואת החיזוק שאת צריכה  (צילום: באדיבות ''ניצחתי ואנצח'')
הקלפים שייתנו לך כוח ואת החיזוק שאת צריכה  (צילום: באדיבות ''ניצחתי ואנצח'')

קולקציית הנעליים הפרוותיות של גלי
אחד הטרנדים הבולטים והמדוברים ביותר בחורף 2024 הוא נעליים פרוותיות. רשת גלי מתכתבת עם הטרנד העולמי ומציגה מגוון קולקציות נעלים של מיטב המותגים הבינלאומיים,  בעיצובים מסוגננים המשלבים פרווה (סינטטית) שמוסיפה לנעל שיק חורפי מושלם. 

בקולקציה ניתן  למצוא גזרות גבוהות ונמוכות של מגפיים עם פרווה חמימה ורכה בחלק הפנימי או החיצוני, נעליים בסגנון אורבני עם פרווה פנימית, מגפונים בסגנון צבאי עם טאץ פרוותי מפתיע, נעלי נוחות חמימות ונעימות, כפכפים פתוחים בסגנון טבע ועוד.

מחירים: 279.90- 379.90 שח

ממליצה מאוד על הדגם שבתמונה- נוח, יפה וגורף המון מחמאות!

קולקציית הנעליים הפרוותיות של גלי (צילום: גל ביטון)
קולקציית הנעליים הפרוותיות של גלי (צילום: גל ביטון)

עוד מבית גלי וחברת אלטמן - תוסף תזונה "יומי" לילדים ברכישה מקולקציית החורף 
בנוסף, רשת הנעליים גלי וחברת אלטמן בריאות יוצאות בשיתוף פעולה לחורף: "מגנים על הילדים מבפנים ומבחוץ",  במסגרתו ברכישת נעליים מקולקציית החורף לילדים בחנויות הרשת, מקבלים תוסף תזונה "יומי" חורף בגודל מלא במתנה.

שיתוף הפעולה ילווה בקמפיין חדשני, וראשון מסוגו בישראל,  המבוסס על בינה מלאכותית (AI)  תחת הסלוגן: "מגנים על הילדים מבפנים ומבחוץ". 

כוכבי הקמפיין הם ילדים וירטואליים, שנוצרו על ידי בינה מלאכותית לצד הדמות המצוירת של "יומי" המייצגת את סדרת הוויטמינים לילדים של המותג אלטמן. מטרת השת"פ היא לשלב בין שני המותגים ולחשוף לקהל חדש את קולקציית חורף הילדים של גלי לשנת 2024 ואת תוסף התזונה האהוב ביותר על ילדים בישראל, "יומי" של אלטמן- תוסף תזונה לילדים בצורת דובוני גומי, במרקם ג'ל ובטעם פירות. תוסף התזונה יומי חורף נועד לסייע להורים להגן על ילדיהם בחורף. המוצר מכיל תמציות מרוכזות של אכינצאה, סמבוק שחור, וויטמין C הידועים בתכונותיהם. התוסף ללא גלוטן וללא חומרים משמרים. 

להשיג ברשת גלי ברחבי הארץ ובאתר שלהם.

- תוסף תזונה ''יומי'' לילדים ברכישה מקולקציית החורף  (צילום: יח''צ)
- תוסף תזונה ''יומי'' לילדים ברכישה מקולקציית החורף  (צילום: יח''צ)

המכשיר שיאפשר לכם להכין לתינוק שלכם פורמולת מזון בטמפרטורה מדויקת 
מותג התינוקות האמריקאי המוביל NUBY, מציג מכשיר הכנה וקירור במהירות RAPID COOL, פטנט עולמי זוכה פרס MUMS AWARDS הנחשב, המאפשר להורים לתינוקות להכין פורמולת מזון לתינוק בטמפרטורה מדויקת ובטוחה למאכל, בכל מקום וזמן, על ידי שקשוק קל ותוך דקות בודדות בלבד!

המכשיר ה- RAPID COOL הוא פטנט חכם שמאפשר להכין פורמולת מזון בטמפרטורה מדויקת בתוך 2 דקות בלבד (למנה של כ- 180 מ"ל). מקור הפטנט נמצא בדפנות המכשיר המצופות חומר ייחודי הסופח את חום המים הגבוה ומצנן אותם במהירות. פקק המכסה משולב מדחום דיגיטאלי מובנה בחלקו הפנימי ובעל צג חיווי בחלקו החיצוני, המופעלים עם מגע המים. בעת השימוש יש לחטא תחילה את המכשיר, להוסיף מים רותחים ולאחריהם את תרכובת הפורמולה על פי הוראות היצרן בהתאם לכמות המנה הרצויה. ניתן להיעזר בפסי המדידה שנמצאים בפנים המכשיר. סוגרים את הפקק ומשקשקים אותו מעלה ומטה ומחכים שהצג הדיגיטאלי יהפוך מצבע אדום או ענבר לירוק ויסמן שהפורמולה מוכנה בטמפרטורה המדויקת. התהליך עלול להתארך בהתאם לכמות המנה, עד לטווח של 5 דקות.

המכשיר נייד לחלוטין, אינו מופעל על ידי חשמל או דורש קרבה לשקע, כך שניתן להשתמש בו בנוחות הן בבית והן מחוצה לו. כמו כן, אינו דורש החלפת פילטרים מכל סוג וגודלו הקומפקטי מאפשר להכניסו לכל תיק בגודל סטנדרטי ולקחת אותו איתנו לכל מקום. פעולת המכשיר שקטה לחלוטין ומתאימה גם להאכלת לילה. טרם ההגשה לתינוק יש לשפוך את הפורמולה המוכנה לבקבוק ולוודא את הטמפרטורה על גבי היד למשנה זהירות. הערכה כוללת את מכשיר ה- RAPID COOL, פקק דיגיטאלי, מתקן לאבקת חלב ומברשת ניקוי. אין להכניס את התרמוס למיקרוגל. המחיר: 249.90 שקלים.

ניתן להשיג בלעדית ברשת חנויות שילב ובאתר היבואן אינטרסן  

המכשיר שיאפשר לכם להכין לתינוק שלכם פורמולת מזון בטמפרטורה מדויקת  (צילום: יח''צ חו''ל)
המכשיר שיאפשר לכם להכין לתינוק שלכם פורמולת מזון בטמפרטורה מדויקת  (צילום: יח''צ חו''ל)

הקופסא שמחממת לכם את האוכל בשטח
במיוחד למילואימניקים ולאלו שאוכלים בחוץ:

ה-פתרון לאנשים שמרבים "לטייל", הכירו את הקופסה המיוחדת שתחמם לכם את האוכל בחיבור פשוט לשקע. קופסת המזון מצוידת בגוף חימום PTC, המאפשר לחמם מזון עד 60 מעלות צלזיוס תוך 20 דקות. המחמם נסגר היטב עם מחברים החוסמים את הגישה לאוויר דר המאפשר שמירה על טריות הארוחה שלך לפרק זמן ארוך יותר. 

צמודה אליכם: ידית מתקפלת לנשיאה קלה
חימום בריא: מיכל פלסטיק ללא BPA

יש מחירים מיוחדים בהקלדת קוד קופון: ONLINE החל מ-89 ₪ בלבד

להשיג באתר לאסטפרייס  (LastPrice) 

הקופסא שמחממת לכם את האוכל בשטח (צילום: באדיבות מומדיה בע''מ)
הקופסא שמחממת לכם את האוכל בשטח (צילום: באדיבות מומדיה בע''מ)

My shemen - ליין מוצרים לטיפוח הגוף והנפש
My shemen הינו מותג ישראלי המייצר ליין מוצרים לטיפוח הגוף והנפש, המבוססים על זרעי שמן קנאביס ושמנים ארומטיים נוספים שנלקטו מהטבע – כל שמן ממדינת המוצא שלו. 

מוצרי החברה נמכרים ברחבי העולם ומבוססים על טכנולוגיה ומחקרים פורצי דרך, המקנים חוויית שימוש מופלאה המתחילה במרקם המדויק, בספיגה בעור ובבישום הייחודי הנשמר לאורך כל היום. כלל המוצרים בטוחים לשימוש ומאושרים מטעם משרד הבריאות והאיחוד האירופי.

סרום הגוף וקרם הגוף של המותג משאירים את העור עם לחות מוגברת, גמיש רך וחלק עם ניחוח מושלם!

HEMP BOOST BODY SERUM - יעיל לצמצום קמטים בעור ופיסול מראה, הוא מחזק את קרומי תאי העור, מגן מפני נזקים סביבתיים, מסייע להחלקת קמטים ולחיזוק ועיצוב העור. 

כמו כן, הוא בעל יכולת לחיטוי העור וטיפול באדמומיות. תפקידו של הסרום הוא קריטי בהגנה על העור והוא מעניק אפקט זוהר באופן מיידי. מבוסס על שמן זרעי קנאביס ומאפשר לקבל לחות מוגברת באזורים שאינם גמישים כגון במרפקים, הברכיים, הצוואר ועוד. שמן הקנאביס משתלב מעולה בתערובת השמנים הייחודית של הסרום ומעניק לעור לחות החודרת עמוק דרך שכבות עור מרובות. ניתן למרוח את הסרום על אזור מסוים בגוף על מנת לזכות בהקלה מקומית או להוסיף כמה טיפות  לקרם גוף שלך כדי לקבל לחות מוגברת. מומלץ להשתמש בסרום בוקר וערב, למרוח בנדיבות ולהחדיר לעור ע"י תנועה סיבובית.

מחיר: 229 ₪

קרם הגוף -HEMP BOOST BODY CREEM קרם גוף קטיפתי המכיל תערובת שמנים נפלאה שנלקטה מהטבע בתוספת שמן זרעי קנאביס המעודד את התחדשות העור, מרגיע ומעניק לו הגנה מפני נזקי השמש.

מחיר: 129 ש"ח. 

להשיג באתרי האונליין של סופר פארם, בסניפים ובאונליין של רשת BE, בחנויות הפארם המובחרות, בבתי טבע ובאתר האונליין של המותג.

My shemen - ליין מוצרים לטיפוח הגוף והנפש (צילום: באדיבות My shemen )
My shemen - ליין מוצרים לטיפוח הגוף והנפש (צילום: באדיבות My shemen )

הפריימר החדש של לוריאל פריז
לוריאל פריז, מותג הביוטי מס' 1 בעולם, משיק פריימר חדש:  'פריימר לאב מאט'  PRIME LAB  MATTIFING המשמש כבסיס לאיפור עמיד ומנטרל ברק עד 24 שעות. 

הפריימר החדשני סופג שמנוניות באופן מיידי ומעניק לעור מראה מאט, ומסייע לעמידות ממושכת לאיפור. הפריימר מורכב מ -1% תרכובת LHA + חומצה סליצילית. הפריימר נוח למריחה,  ללא מראה מתפורר, מתאים לשימוש לעור שמן-מעורב ולכל סוגי גווני העור. מומלץ להשתמש בשילוב עם תכשיר בעל מקדם הגנה SPF 15 לפחות.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪ 

מחיר מבצע בינואר 2024 בהשקה: 59.90 ₪

הפריימר החדש של לוריאל פריז (צילום: יח''צ חו''ל)
הפריימר החדש של לוריאל פריז (צילום: יח''צ חו''ל)

קולקציה אורגנית לטיפוח עור הפנים מבית ecoLove
מותג הטיפוח האורגני: ecoLove (אקו לאב) משיק לראשונה את LOVER קולקציה אורגנית לטיפוח עור הפנים קרם פנים ועיניים עם פטנט ייחודי המופק מעץ הארגן ומתמציות אורגניות: אלוורה, מלפפון וקמומיל. וסרום שמנים 100% אורגני.

הקולקציה החדשה מכילה פטנט ייחודי המופק מעץ הארגן, מעודד את קצב ההתחדשות הטבעית של העור, מעניק לו מראה קורן בעל נפח, גמישות ואלסטיות. הקרמים עשירים בתמציות צמחים, שמנים וחמאות המעניקים לעור לחות מוגברת, הזנה והגנה.

הקולקציה כוללת 4 מוצרים איכותיים ואפקטיביים המיועדים לשיפור הגמישות והאצת קצב ההתחדשות הטבעית של העור:

Cream Lover לעור פנים רגיל – יבש, Extra Cream Lover לעור פנים יבש - יבש מאוד, Eye Cream Lover לכל סוגי העור, Serum Lover 100% אורגני לעור פנים יבש - יבש מאוד ו Gua Sha Lover  ואבן גוואשה להמרצת הדם ועיסוי עור הפנים.

טווח מחירים 64.90 ₪  – 159.90 ₪ 

מוצרי הקולקציה מיוצרים בישראל לתמיכה ועידוד התעסוקה והיצירה המקומית. ללא בישום, SLS, ללא פראבנים, ללא פטרוכימיקלים. אריזות הקרמים מ-100% פלסטיק ממוחזר. באישור vegan friendly העמותה הישראלית לטבעונות.

ניתן להשיג את מוצרי הקולקציה החדשה ב: ניצת הדובדבן, שופרסל ו-BE, טבע קסטל, בתי טבע ובתי מרקחת נבחרים, אתר סופר פארם ובאתר 'בשבילנו - מוצרים טבעיים באהבה'.

קולקציה אורגנית לטיפוח עור הפנים מבית ecoLove (צילום: יח''צ אורגניקזון)
קולקציה אורגנית לטיפוח עור הפנים מבית ecoLove (צילום: יח''צ אורגניקזון)

קרמה משיקה את סדרת מלפפון ואלוורה
מדובר בסדרה המכילה תחליב רחצה, סבון ידיים ודאודורנט, תחליב הרחצה עשיר בלחות, וויטמינים ומינרלים המזינים את העור.

המוצרים בסדרה אינם מכילים אלכוהול ופרבנים.

טווח מחירים בין 12.90 ₪  - 17.90 ₪ 

קרמה משיקה את סדרת מלפפון ואלוורה (צילום: ירון וינברג)
קרמה משיקה את סדרת מלפפון ואלוורה (צילום: ירון וינברג)

הכירו את המגבונים הכי ריחניים שהכרתי
חברת דילוקס תעשיות בד בע"מ, נוסדה בשנת 2017 ע"י יוסף עאמר, איש תעשייה בתחום הקוסמטיקה שנים רבות ובעל חזון לייצר מוצרים איכותיים ובמחיר תחרותי השווה לכל כיס. 

דילוקס תעשיות בד בע"מ נוסדה בכוונה לבנות לעצמה מוניטין כחברה מובילה בייצור ושיווק מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, כגון: מגבונים לחים בווריאציות שונות לתינוקות, למבוגרים, כמסירי איפור, לניקוי וחיטוי העור וכל זאת בארץ ובעולם. 

יצור המגבונים נעשה עבור בעלי מותג פרטי, וברשותנו מותג עצמאי הנושא את השם D-LUX. כמו כן, החברה מייצרת מגוון מוצרים בתחום הניקיון והבישום, בין היתר: מטליות לניקוי כללי, חומרים לניקוי רצפות ונוזלי כביסה חדשניים, חומרי ניקוי מקצועיים, מוצרי נייר וחומרי בישום רב תכליתיים.

דילוקס מתכתבת עם מגמות השוק וכל זאת תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומכונות אוטומטיות. היא מספקת מוצרים באיכות בלתי מתפשרת, ללא מגע יד אדם, ובכך מבטיחה רמת היגיינה גבוהה ומוצר סטרילי. החברה שמה לה למטרה לעמוד בזמני אספקה קצרים בהזמנות גדולות וקטנות כאחד ויחד עם זאת על מתן שירות לקוחות קשוב ופרטני.

החברה רשומה ומייצרת את כלל מוצרי הקוסמטיקה והטואלטיקה שלה, תוך עמידה בתקנים ותקנות אירופאיות ובעלת רישיון תמרוקים מטעם משרד הבריאות הישראלי.

אני הכרתי אותם דרך המגבונים המושלמים והריחניים שלהם והייתי חייבת לדעת איזה עוד מוצרים הם מייצרים! היה שווה להכיר!

כנסו לאתר הבית שלהם ותגלו מוצרים מושלמים.

הכירו את המגבונים הכי ריחניים שהכרתי (צילום: באדיבות דילוקס)
הכירו את המגבונים הכי ריחניים שהכרתי (צילום: באדיבות דילוקס)

התפריט החדש של רשת גרג - על בסיס המטבח היווני 
רשת קפה גרג, שסניפיה בהשגחת הבד"צ העדה החרדית, משיקה בכל סניפיה ברחבי הארץ תפריט חדש לשנת 2024 המבוסס על המטבח היווני עם שילובים מעניינים. התפריט בניצוחו של השף הראשי אלעד אמסלם כולל מבחר עשיר של מנות המאפיינות את המטבח היווני, תוך פרשנות למנות מתוחכמות עם אינטרפטציה לחך הישראלי. 

בקטגוריית ארוחות הבוקר התחדש התפריט של גרג ב- 3 ארוחות בוקר ייחודיות: בוקר יווני, בוקר אמריקאי או בוקר נורווגי. 

בנוסף, יציע התפריט של גרג לראשונה מנות שהן על בסיס טהרת תבלין הקארי הירוק, המקבל במה  במנות העיקריות כדוגמת מנות דגים, מנה טבעונית עיקרית וכו. כמו כן , גם הטבעונים יקבלו השנה מענה עם מנה חדשה- סמוסה ישראלית, מאפה מטוגן הנאכל כחטיף כיסוני בצק במילוי תפו"א ובצל מטוגן , מונחים על חציל קלוי , טרטר עגבניות, גרגירי חומוס , טחינה ופטרוזיליה – מחיר 35 ₪ מנת פתיחה.

בין המנות המובילות שניתן למצוא בתפריט החדש של גרג: ארוחת בוקר יווני ב 63 ₪ -  ביצי עין מוגשות על טירופיטה גבינות ותרד, מוגש לצד סקורדלייה שקדים, לאבנה געלה וסלסת עגבניות, צפתית דבש וסלט יווני, מנת וופל אמריקאי  ב 54  ₪ -   קריספי וופל, בצל פטריות מוקפצות, רוטב 4 גבינות, ביצים עלומות ובצל ירוק, מוגש עם סלט לבחירה, מנת וופל נורווגי ב  69  ₪ - קריספי וופל, סלמון מעושן, תרד ובצל מוקפצים בחמאה ורוטב גבינות, ביצי עין ובצל ירוק,  מוגש עם סלט לבחירה, מנת טרטר חציל  ב 43 ₪ -  חציל שרוף, בולגרית, סלסת עגבניות, טחינה, קראנץ' קינואה, צנונית, בצל ירוק ופטרוזיליה מוגש עם לחם הבית. 

כמו כן  התפריט החדש  כולל מנות בית כמו: צ'יפס זוקיני ב 32  ₪ -קריספי זוקיני, לצד מטבל איולי טרטר,  סלט קינואה ועדשים ב 68 ₪ - מיקס קינואה ועדשים שחורות, כרוב לבן, כרוב סגול וגזר, נענע, פטרוזיליה ובזיליקום, מתובלים בשמן זית ולימון, על בסיס לאבנה. ומנת מיקס נשנושים חמוציות וגבינת צפתית בתיבול דבש.  תבשיל סלמון וקארי ב – 79 ₪  - קוביות סלמון מוקפצות ברוטב קארי ירוק מוגש עם בצל סגול, פטריות, ברוקולי, אפונה, שעועית וזוקיני,כוסברה, בוטנים ובצל ירוק, מוגש לצד אורז וסלט אישי.

בין המנות האחרונות החדשות: מלפיי ב 43 שח – שכבות של בצק עלים, קרם וניל, אבקת סוכר ורוטב קרמל חם ופחזניות הפוכות – פחזניות שהמילוי שלהם מבחוץ ולא מבפנים- קרם מסקרפונה עשיר, אבקת סוכר ורוטב קרמל.

המנות החדשות יהיו זמינות בכל 85 סניפי גרג החל מה – 15.1.2024 -  בפריסה ארצית.

לרגל השקת התפריט החדש תעניק רשת גרג לחיילי צה"ל במדים ולכוחות הביטחון שתייה חמה/קרה – חינם על כל הזמנה מהתפריט החדש – במהלך החודש הקרוב.  

התפריט החדש של רשת גרג - על בסיס המטבח היווני  (צילום: גילה אבירם)
התפריט החדש של רשת גרג - על בסיס המטבח היווני  (צילום: גילה אבירם)