הכתבה נכתבה בשיתוף קרפטים שטיחים

בית ללא שטיחים הוא בית שהעיצוב שלו ילקה בחסר. הוא בית שיראה פחות חמים, נעים, מזמין ודקורטיבי. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של שטיחים, אך אם אתם שואלים את עצמכם על שטיחים שחובה בכל בית, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

השטיחים שכדאי שתכירו

הנה כמה שטיחים שכדאי מאוד שתשלבו בבית שלכם
אם הבית שלכם דורש שדרוג, הנה כמה מסוגי השטיחים שבהחלט יכולים להוסיף לו מבחינת נראות ועיצוב:

שטיח ראשון שאתם חייבים בבית שלכם אם אתם רוצים ליצור מראה מודרני מושלם בסלון שלכם הוא שטיח פררה. שטיחי פררה הם שטיחים בעלי מרקם קטיפתי וחלק והם עשויים מויסקוזה. מדובר על חומר שמפיקים מנסורת של עצים. השטיחים הללו גמישים, רכים ומבריקים ומכינים אותם בעבודת יד מדויקת, מקצועית וקפדנית. יחד עם זאת, קל ונוח לנקות אותם באמצעות שואב אבק והם מציעים לכל חדר סלון מראה יוקרתי ובד בבד, מתוחכם.

הנה כמה שטיחים שכדאי מאוד שתשלבו בבית שלכם (צילום: קרפטים שטיחים)
הנה כמה שטיחים שכדאי מאוד שתשלבו בבית שלכם (צילום: קרפטים שטיחים)

שטיחי ואן
שטיחי ואן הם שטיחים אשר מייצרים בהודו. מדובר על שטיחים מאוד מיוחדים ואותנטיים אשר מיוצרים בטכניקת הקשירות הוותיקה שהתפתחה במרכז אסיה לפני כאלף שנים. את השטיחים הללו ניתן למצוא במגוון רחב של סגנונות עיצוב והם משתלבים בצורה מדהימה בכל סלון. הם ללא ספק ישדרגו לחלוטין את מראה הסלון שלכם.

שטיחי פילטון
שטיחי פילטון הם שטיחים ייחודיים בסגנון עיצוב אתני. מה שמאפיין את השטיחים הללו הוא שהם מגיעים בצורה מלבנית ויש משני צידי השטיח פרנזים. גם שטיח זה נארג בהודו בעבודת יד בשיטה שמזכירה קליעת צמות. הוא עשוי מצמר וויסקוזה אשר ידועים כחומרי גלם מאוד איכותיים. שילוב של השטיחים הללו בביתכם תאפשר לכם להנות ממראה ייחודי, מרשים המשלב בין אותנטיות ויוקרה. אם אתם רוצים להעניק לחדר הסלון מראה נפלא ולהכניס לו אור, זה השטיח עבורכם.

הנה כמה שטיחים שכדאי מאוד שתשלבו בבית שלכם (צילום: קרפטים שטיחים)
הנה כמה שטיחים שכדאי מאוד שתשלבו בבית שלכם (צילום: קרפטים שטיחים)

שטיחי וינטג'
אם אתם אוהבים עיצוב וינטג' וגם עיצבתם את סלון ביתכם בסגנון העיצוב המדובר, שטיחי וינטג' הם הדבר הנכון עבורכם. מדובר על שטיחים שמשלבים בין עדכני לבין עתיק, הם יוצרים מראה מיוחד מאוד בכל חלל שבו הו מצויים והם נארגים בעבודת יד. השטיחים הללו מורכבים מ100 אחוזים של צמר והם מגיעים אלינו מאיראן וטורקיה במגוון צבעים כאשר הבולטים שבהם יהיו: זהב, אדום, חום בהיר. מעבר לכך הם מגיעים עם מגוון דוגמאות שונות ומה שחשוב ביותר: הם רכים, נעימים ונוחים מאוד. לדרוך עליהם זה ממש חלום.

שטיחי סלסלה
עוד שטיח שכדאי לכם לשלב בביתכם הוא שטיח הסלסה. מדובר על שטיח נורדי מרהיב ביופיו אשר נארג מצמר ניו זילנדי איכותי ביותר. את השטיחים הללו קל ונוח לנקות והשילוב שלהם בסלון יותר הרמוניה ומציע מראה עדכני וקליל.

היכן כדאי לרכוש שטיחים לבית?

אם אתם רוצים לשדרג את הבית שלכם, שטיח הוא בהחלט הדרך הנכונה לעשות את זה. חשוב מאוד שתרכשו שטיח במקום שבו תוכלו למצוא מגוון רחב של שטיחים מיוחדים ואיכותיים, אשר מהם תוכלו לבחור את השטיח המדויק ביותר לחדר הסלון שלכם. קרפטים שטיחים מציעים לכם את השטיחים המיוחדים והאיכותיים ביותר, במחיר נוח ומשתלם.

וואו! השטיחים האלו משנים כל בית לטובה (צילום: קרפטים שטיחים)
וואו! השטיחים האלו משנים כל בית לטובה (צילום: קרפטים שטיחים)

הכתבה נכתבה בשיתוף קרפטים שטיחים