רק לפני כשנה השיק מותג הטיפוח SABON את סדרת טיפוח הפנים שלו וכבר אנחנו מגלים שהסדרה הזאת מתרחבת עם שלושה מוצרים חדשים המתאימים לשימוש יומיומי: Rose Face Polisher - פילינג לפנים 2 ב־1, מאוד עדין לעור ולא פוצע; Moisturizing Botanical Water Comforting Rose - מי פנים בוטניים עשירים בלחות שמותירים את העור רענן; ו־Rose Water Gelee - ג’ל לחות ייחודי לעור שנספג במהירות ומותיר את העור נעים למגע. כפי שניתן להבין, המוצרים נועדו לעבוד בשלושה שלבים: ניקוי העור, הענקת לחות וזוהר. המוצרים עשירים במינרלים מים המלח ובתמציות טבעיות, בהן של הפרח ורד דמשק. סדרה טובה עם ניחוח פרחוני בלתי נשכח.
מחיר: 259־119 שקלים

סבון  (צילום: רונן מנגן)
סבון (צילום: רונן מנגן)

סדרת קרמי גוף חדשה של רשת SACARA כוללת חמישה ניחוחות משלימים לריחות של סדרות הבשמים של המותג – כל מספר מציין ריח אחר, למשל #2 הוא ניחוח ענברי, #5 הוא ניחוח יוניסקס, #8 הוא פרחוני. הקרמים מועשרים באלוורה ובתמצית קמומיל. הם נעימים למגע ונספגים מהר בעור. במיוחד בימים הקרים, הם מצליחים לרכך את העור ולשמור על הלחות שלו.
מחיר: 15 שקלים

רשת סקארה משיקה סדרת קרם גוף המחיר 15 שח (צילום: קית גלסמן)
רשת סקארה משיקה סדרת קרם גוף המחיר 15 שח (צילום: קית גלסמן)

במיוחד לחיילים שנמצאים כרגע בשטח, בד”ר פישר השיקו את מגבוני 24 Easy Wash Active לרחצה ללא מים וסבון. מדובר במגבונים גדולים משמעותית ממגבוני הילדים הרגילים, הם רכים למגע אך עבים יותר. המגבונים ספוגים בפורמולה – שעליה הם כתבו פטנט - שמאפשרת רחצה בשטח מבלי להסתמך על מים וסבון. זה מוצר חובה עבור כל מי שנמצא באזור עם מים מוגבלים, כך שהוא מתאים גם למטיילים ולמי ששוהה בחוץ הרבה שעות. למגבונים יש ריח ניטרלי, הם מרעננים ונוחים לשימוש.
מחיר: 14.90 שקלים, מחיר היכרות במהלך ינואר: 9.90 שקלים

איזי ווש (צילום: יעל האן)
איזי ווש (צילום: יעל האן)

ULTIMUNE HAND CREAM - קרם ידיים חדש של המותג היפני Shiseido בניחוח פרחוני משכר ובמרקם קליל. הקרם נספג במהירות, הוא לא כבד או משאיר תחושת דביקות. ניתן להרגיש את הלחות בידיים גם שעות אחרי המריחה. נהדר לטיפול ביובש החורפי, רק שהוא קצת יקר.
מחיר: 200 שקלים

Shiseido ULTIMUNE HAND CREAM 75ML 200NIS (צילום: יחצ)
Shiseido ULTIMUNE HAND CREAM 75ML 200NIS (צילום: יחצ)

רשת "מקס ברנר" משיקה מהדורה מיוחדת של מארזים לט”ו בשבט עם מגוון השוקולדים והפרלינים של המותג, כשלכל מארז תוכלו לרכוש ולהוסיף ערכת הנבטה של דיירי כפר עידוד. הערכה כוללת עציץ חרס קטן, שקית אדמה ושקית זרעים לשתילה. רעיון נהדר למתנה מתוקה שתקלע לטעם של כולם ועל הדרך תאפשר לכם לתרום למטרה חשובה.
מחיר: 437־86 שקלים

מקס ברנר - מארז טו בשבט ART MEDIUM - 237שח (צילום: עדי שדה)
מקס ברנר - מארז טו בשבט ART MEDIUM - 237שח (צילום: עדי שדה)

סדרת הצ’יפס הקפוא של חברת "מילוטל" מתרחבת עם שני מוצרים חדשים: צ’יפס קוביות וצ’יפס סטייק, שניהם מתאימים לטיגון ואפייה. בעוד הצ’יפס קוביות מושלם עבור חובבי ההום פרייז ועבור מי שמחפש תוספת לא כבדה לארוחה, הצ’יפס סטייק יותר בשרני. שניהם מוצלחים מאוד.
מחיר: 26.90־21.90 שקלים

02. צ'יפס קוביות (צילום: יחצ חב' מילוטל)
02. צ'יפס קוביות (צילום: יחצ חב' מילוטל)

מעדני יחיעם השיקו לאחרונה אריזת פסטרמה בקר בסגנון רומני. הפסטרמה עשויה מנתחי כתף בקר מעוצבים ומעושנים, בציפוי פלפל שחור גרוס. היא מכילה 16% חלבון והיא דלה בשומן. פסטרמה טעימה ובשרנית עם קראסט נהדר שעוטף אותה. יש לה מרקם טוב, היא לחה במידה וכיף לאכול אותה קרה וגם אחרי הקפצה קלה במחבת.
מחיר: 30.90־28.90 שקלים

פסטרמה בקר בסגנון רומני של מעדני יחיעם (צילום: Sell360pro)
פסטרמה בקר בסגנון רומני של מעדני יחיעם (צילום: Sell360pro)


מותג הטיפוח "ליראק פריז" השיק לאחרונה מסיכת פילינג טבעית וטבעונית. המסיכה, שמתאימה לכל סוגי העור, משלבת 98% רכיבים ממקור טבעי, בהם אצות ים, והיא חלק מסדרת קלינסרים חדשה, שמיועדת לניקוי עמוק של העור. מסיכה סופר־יעילה שמנקה את העור ומשאירה אותו חלק למגע ובוהק וגם מרגיעה את העור (במקרה של גירוי קודם) וסופחת שומנים.
מחיר: 169 שקלים

שח ליראק פריז, מסכת ניקוי 169 (צילום: יחצ)
שח ליראק פריז, מסכת ניקוי 169 (צילום: יחצ)