הכתבה נכתבה בשיתוף etiasvisa

קבוצת ויזהטק – הדרך שלכם לארצות הברית ב-2024 מתחילה כאן
קבוצת ויזהטק הוקמה במטרה לאפשר לכל ישראלי בעל דרכון ישראלי להגיש בקשת פטור מויזה לארצות הברית בדרך הקלה, הנוחה והמהירה ביותר האפשרית. באתר תוכלו למלא את טופס הבקשה בעברית, לקבל מידע והסברים, להתייעץ ולשאול שאלות, הכל כדי להפחית כמה שניתן את הסיכוי למלא טופס עם שגיאות ובכך להביא לדחייתו. טופס שנדחה אי אפשר להגיש מחדש, ולכן לא תהיה לכם ברירה אלא לפנות למסלול הויזה הרגיל על כל המשתמע מכך, תורים ארוכים, אגרה יקרה, המתנה ממושכת לתשובה ועוד. כדי שהחופשה שלכם תהיה מושלמת, הכנסו לאתר הבית של קבוצת ויזהטק, מלאו את הטפסים בנחת ובלי דאגות בתהליך קל, מהיר ונוח, והדבר היחיד שישאר לכם לעשות זה לארוז.

יתרונות מילוי טופס הבקשה בעברית
גם אם האנגלית שלכם לא רעה, כל סעיף וסעיף בטופס הינו חשוב מאוד. מילוי שגוי או טעויות הקלדה עלולות להביא לדחייתו, ולכן האפשרות למלא טופס אסטה בעברית, שפת האם שלכם, פותרת אתכם מלנסות לתרגם את השאלות ולהבין את משמעותן, ובכך לעכב אתכם במילוי הטופס ואף לגרום לכך שבסופו של דבר לא תמלאו אותו על פי ההנחיות. כאשר הטופס נגיש, ברור וקל להבנה, התהליך כולו הופך קל יותר, מהיר יותר, ואין לכם סיבה לטעות.

יתרונות התמיכה בשפה העברית
אם בכל זאת יש לכם שאלה או בקשה, בתוך זמן קצר תיענו ותוכלו להבין טוב יותר כיצד למלא את הטופס וכיצד יש להגישו. בדרך זו תהיו בטוחים שאתם עונים על כל השאלות באופן המיטבי ביותר וחוסכים לעצמכם הרבה מאד תסכול ועוגמת נפש. רצוי להתחיל למלא את הטופס כשבועיים לפני הטיסה המיועדת, כך שאם יש איזושהי בעיה או מתעוררת שאלה חשובה, יהיה לכם מספיק זמן להתייעץ, לברר, לקרוא חומר בנושא או להתעדכן בכל מה שחשוב להתעדכן.

למה תזדקקו על מנת למלא את טופס הבקשה?
על מנת למלא בהצלחה את הטופס יש להצטייד מראש ב:

  • מחשב מחובר לאינטרנט – לא מומלץ להיעזר בטלפון או טאבלט, אלא במחשב עם אינטרנט מהיר. זה ימנע מכם להתבלבל ולמלא את הטפסים בצורה רשלנית.
  • דרכון ביומטרי עם שבב בתוקף – הדרכון חייב להיות ביומטרי מאחר והמערכת הינה אוטומטית ומשווה את הדרכון למאגרי המידע. חשוב שהדרכון יהיה בתוקף לפחות חצי שנה לאחר תאריך החזרה המשוער.
  • כרטיס אשראי – על מנת לשלם את האגרה הסמלית והלא גבוהה, יש להצטייד בכרטיס אשראי.
  • כתובת מייל עדכנית – מרגע שתזינו את כתובת המייל, כל התקשורת שלכם תהיה דרכה, כולל קבלת תשובות ועדכונים, כך שחשוב שהיא תהיה נכונה.

כאן בשבילכם בכל רגע ובכל שעה
קבוצת ויזהטק עושה ככל יכולתה כדי להנגיש, להקל ולפשט עבורכם את תהליך הגשת בקשת הפטור לארצות הברית בשנת 2024. בנוסף לאפשרות למלא את הטופס בעברית ולקבל תמיכה לכל שאלה ובקשה, באתר תוכלו גם למצוא מידע רלוונטי רב בנוגע לפטור מויזה לארצות הברית, עדכונים וחדשות בנושא, תשובות לשאלות נפוצות ועוד כדי שתמיד תהיו מעודכנים ותמיד תוכלו לקבל את המידע המדויק והאמין ביותר בכל הקשור למערכת ESTA ולדרישות השונות שלה.

הכתבה נכתבה בשיתוף etiasvisa