ימי השיא של החורף הופכים את השינה למענגת במיוחד והבקרים הקרירים דוחקים בנו להישאר במיטה. מול כל אלה עומדים מאורעות השעה שמקשים על כולנו להירדם. הנה כמה אביזרים שמבטיחים שנישן טוב יותר.

חג אהבה מתוק במיוחד: מהדורה מיוחדת של "מקס ברנר" לט"ו בשבט
הרולר החדשני שמצמיח גבות וקופסת האוכל שמחממת את עצמה: המלצות קניה למגזר הדתי

המשקל קובע: שמיכת הפוך של חברת סולידו מתאפיינת במשקל קליל במיוחד, עשויה בד נושם ורך המורכב מ־100% מיקרופייבר עם תפרים עמידים במילוי נוצות סינתטיות המרגישות כמו פלומת אווז. השמיכה מעוצבת ויפה, בעלת שני גוונים שונים משני צדדיה. להשיג במגוון צבעים: ורוד משולב לבן, כחול משולב תכלת, בורדו משולב אפור, כחול משולב אפור, צבע אבן משולב לבן ועוד. המחיר: 99 שקל. להשיג באתר האונליין סולידו.

 שמיכת הפוך (צילום: יח''צ חברת סולידו)
שמיכת הפוך (צילום: יח''צ חברת סולידו)

קור פסגות: רשת ACE מציעה שמיכת חורף אנטי־אלרגית, דגם "אוורסט", להתכרבלות זוגית בזמן שהברקים והרעמים נשמעים מבחוץ והגשם דופק בחלון. השמיכה  רכה ומפנקת, עשויה מבד חיצוני 100% כותנה ומילוי פנימי המורכב מסיבי הולופייבר רכים במשקל 300 גרם למ"ר. הגודל: 200×220 ס"מ. המחיר: 349 שקל. ניתן להשיג באתר ובסניפי הרשת.

שמיכת חורף אנטי אלרגית זוגית דגם אוורסט (צילום: יח''צ ACE)
שמיכת חורף אנטי אלרגית זוגית דגם אוורסט (צילום: יח''צ ACE)

ללא זיעה: ורדינון מציעה מבחר שמיכות פוך (סינתטי וטבעי) איכותיות. שמיכות פוך סינתטי קלילות יותר ומתאימות במיוחד לאנשים שפחות סובלים מקור. שמיכות אלו ממולאות בסיבים סינתטיים מסוג מיקרופייבר בעל מרקם נפחי אחיד, המעניק לשמיכה רכות ובידוד תרמי גבוה. הן מהוות פתרון מצוין לאלרגנים וגם ניתנות לכביסה קלה. בין השמיכות של ורדינון מצאנו: שמיכת פוך דגם "דיינסטי", קלה, נעימה עם ציפוי מבד כותנה 100% בצפיפות גבוהה DOWN PROOF המונע הזעה. המחיר: 300־420 בקניית שני פריטים ומעלה. להשיג בחנויות ורדינון ובאתר.

ורדינון כרית דיינסטי ושמיכת פוך סינטטי דיינסטי (צילום: שירה רז)
ורדינון כרית דיינסטי ושמיכת פוך סינטטי דיינסטי (צילום: שירה רז)

צפיפות מהנה: מותג הלייף סטייל CASTRO HOME מציע קולקציית מצעים מבדי סאטן איכותיים בצפיפות של 300 חוטים לאינץ' (הנחשבת ליוקרתית ואיכותית), שילוב חוטי הכותנה והסאטן בצפיפות כה גבוהה שומר על איכות המצעים, ומוסיף לבד רכות וברק טבעי לתחושה נעימה ומפנקת עם עמידות לאורך זמן. הקולקציה מעוצבת במראה קלאסי ובצבעוניות עדינה המתאימה לכל חדר שינה וטעם אישי: לבן קלאסי לצד אפור בהיר, ורוד בהיר מעושן, אפור כהה, גוון אבן וירוק זית. בדי הסאטן מאווררים, אינם מתקמטים ומתאימים לכל עונות השנה. והם מיוצרים בתהליך קפדני, נקי מכימיקלים ומזיקים. מחירים לפריטים בודדים: החל מ־60 שקל. להשיג ברשת חנויות CASTRO HOME ובחנות האונליין.

castro home - מצעי סאטן 300 (צילום: אודי דגן)
castro home - מצעי סאטן 300 (צילום: אודי דגן)

לנשים בלבד: לד"ר גב יש כרית ייעודית לנשים. כן כן, מה ששמעתן. סדרת הכריות לנשים מבטיחה לייצר סביבת שינה איכותית עם יתרונות לעור הפנים. הכריות מוויסקו אלסטי עם תעלות אוורור המאפשרות מעבר אוויר וציפית מועשרת בסיבי אלוורה לתחושה רעננה לעור הפנים. לכרית יש יכולת "לזכור" את התמיכה של הראש והצוואר, לתנוחה הנוחה ללילות הבאים. בנוסף, היא בעלת ניחוח לבנדר עדין, שיהפוך את חוויית השינה למפנקת ומרגיעה יותר. המחיר: 490 שקל.להשיג בסניפי ובאתר ד"ר גב.

 כרית שינה לנשים דר גב 490 שקל  (צילום: יח''צ)
כרית שינה לנשים דר גב 490 שקל (צילום: יח''צ)

עוטף לילה: רק לפני כחודש חזר לעבוד מפעל המזרנים בקיבוץ זיקים שבעוטף עזה ומעבר לתמיכה בתוצרת כחול־לבן אמיתית, הרי שמזרני ההייבריד של SOHAM (סוהם) זכו בציונים גבוהים במיוחד בכלי תקשורת בקרב אלפי רוכשים, בזכות טכנולוגיית הקפיצים והספוג המשולבת, שהפכה אותם לכוכבי מכירות גם בארה"ב. החברה מציעה 100 ימי התנסות ללא כל התחייבות כספית, והמשלוח חינם. המחיר: החל מ־4,990 שקל. להשיג בסניפי ורדינון ובאתר המותג.

מזרן הייבריד של סוהם (צילום: סטודיו דג הזהב)
מזרן הייבריד של סוהם (צילום: סטודיו דג הזהב)

מפזרים לחץ: כרית TEMPUR Ombracio של הולנדיה מציעה מבנה ייחודי וצורה המאפשרת לחבק אותה כך שהיא מתאימה לכל תנוחת שינה ולכל אדם בכל גיל. בכל אחת מתנוחות השינה, הכרית מספקת תמיכה מלאה לצוואר ותמיכה עדינה ל־7 החוליות הסרוויקליות שלנו. מעטפת הטמפור מכילה בתוכה פתיתי טמפור רכים שידועים ביכולתם לפזר את הלחץ. על אף צורתה הייחודית, הכרית מתאימה לשימוש עם ציפית סטנדרטית בגודל  70*50 ס"מ. בד התלת־ממד שממנו עשויה המעטפת מאפשר אוורור למניעת הזעה במהלך השינה. המחיר: 587 שקל. ניתן להשיג בסניפי הולנדיה ובאתר החברה.

כרית אומברסיו, 587 שח, ניתן להשיג בסניפי ובאתר הולנדיה (צילום: יחצ)
כרית אומברסיו, 587 שח, ניתן להשיג בסניפי ובאתר הולנדיה (צילום: יחצ)

שנת אלפא: המותג KENNETH COLE NEW YORK מציע מגוון שמיכות מחממות לחורף, בין הדגמים מצאנו: שמיכת פוך "אלפא" ליחיד במילוי טבעי עם הרכב בד חיצוני 100% כותנה פרקל ומילוי 30% נוצות ו־70% פלומה במשקל 1,120 גרם במחיר: 1,300 שקל. ושמיכת מיקרופייבר סינטטית זוגית רכה ונעימה למגע שתספק בידוד מרבי עם הרכב בד 100% סינתטי,  במילוי סיבי הולופייבר. משקל השמיכה 300 גרם והמחיר: 380 שקל. ניתן להשיג ברשת המשביר או בחנות האונליין המשביר 365.

שמיכת פליז סרוגה (צילום: יונתן לוי)
שמיכת פליז סרוגה (צילום: יונתן לוי)

מאוהבים בלילות: באתר של המותג NAPO מצאנו מזרנים משובחים במחירי נגישים, בין היתר מזרן המיועד לזוגות מאוהבים. המזרן בדרגת קושי בינונית רכה, עם מערכת קפיצים מבודדים לתמיכה מותאמת אישית, שכבת ויסקו אלסטי שמתאים את עצמו למתאר הגוף ומחבק אותו ביציבות ושני אזורי נוחות. כל קפיץ עטוף בכיס בד נפרד ופועל באופן עצמאי כך שכל אזור בגוף מקבל את התמיכה שמתאימה לו. מערכת הקפיצים המבודדים מפחיתה את ההשפעה של תזוזת בן או בת הזוג, כך ששום דבר לא יעיר אתכם בלילה. להשיג באתר המותג.

מזרן ספון לזוגות של אתר נאפו,2331 שקל (צילום: יחצ)
מזרן ספון לזוגות של אתר נאפו,2331 שקל (צילום: יחצ)

על־חלל: מזרני טמפור החדשים של הולנדיה עם תרכובת ה־TAMPUR ADVANCED שפותחה במעבדות החלל של NASA לתמיכה מקסימלית עם שילוב חדשני של טכנולוגיית SMART COOL המעניקה תחושת קרירות ותחושת רעננות במשך הלילה. ההרכב הייחודי של המזרן מכיל מיליארדי תאים רגישים המגיבים לצורה המדויקת, למשקל ולחום הגוף שלכם והם מגיעים במגוון רמות גמישות וגדלים. להתאמת המזרן הטוב ביותר בשבילכם הגיעו לייעוץ בסניפי הולנדיה. המחיר: החל מ־10,000 שקל.  ניתן לרכישה בסניפי הולנדיה ובאתר החברה.

 מזרני טמפור החדשים, החל מ-10000 שח (צילום: יח''צ)
מזרני טמפור החדשים, החל מ-10000 שח (צילום: יח''צ)

מחוברים לטבע: כדי להבין את מותג מערכות השינה פרימיום "הסטנס" (HASTENS) השוודי, צריך להבין את שוודיה: ארץ שבה למקומיים יש קשר הדוק עם הטבע והם חשים מחויבות לדאוג לו, זו גם האג'נדה של המותג שעושה שימוש בחומרים טבעיים ובני קיימה. צוות הפיתוח מבטיח כי השינה על מוצרי המותג תעניק תחושה עוטפת, כאילו שלמשקל הגוף אין משמעות, בזכות בעלי המלאכה שמייצרים הכל באופן ידני. העובדה שהמותג משמש ספק רשמי של בית המלוכה השוודי כבר שלושה דורות ברציפות היא סוג של חותמת איכות, מה שמסביר אולי את המחירים הגבוהים: החל מ־35,650 שקל. להשיג בסניפי רשת השינה DROM.

מערכת שינה הסטנס (צילום: יחצ)
מערכת שינה הסטנס (צילום: יחצ)

קלה ומבודדת: לאוהבי הפוך הטבעי, גולף & קו משיקה שמיכת פוך טבעי במילוי 50% פלומת ברווז מובחרת במעטפת כותנה צפופה DOWN PROOF, המונעת בריחת מילוי עם השנים. השמיכה קלת משקל אך מבודדת חום גוף בצורה אידיאלית.המחיר: 379־899 שקל. לאוהבי הפוך הסינתטי, מציעה הרשת שמיכת פוך במילוי סינתטי המיוצר מסיב פוליאסטר מהונדס בעל כושר בידוד תרמי גבוה הודות להפרדת חללים בחתך הסיב. המחיר: 299־359 שקל. להשיג בסניפי הרשת.

גולף & קו שמיכת פוך טבעי (צילום: ערן סלם)
גולף & קו שמיכת פוך טבעי (צילום: ערן סלם)

מפחיתים סטרס: מאז פרוץ המלחמה חשים רבים בקרבנו מנעד של רגשות שליליים, ביניהם: מתח, לחץ, חרדה, דיכאון וחוסר שקט נפשי, אשר מתגברים בשעות הערב, מטרידים את מנוחתנו ומונעים מאיתנו שינה שלווה ורציפה. מותג הטיפוח הבינלאומי SABON מציע מוצרים בניחוח פטשולי לבנדר וניל שהוכחו במחקרים כמכילים חומרים מרגיעים ובכך מפחיתים סטרס. שמן הלבנדר מסייע להפחית עומס רגשי. הוא מאזן רגשית, מרגיע ותורם לחיזוק החיוניות והאנרגיה. ניתן לצרוך את הלבנדר באמצעות מפיצי ריח, שמן אתרי למריחה או לעיסוי, באמצעות פילינג לפנים, קרמים וסבונים וכן באמצעות טפטוף טיפות על המצעים. המחיר למפיץ ריח לבנדר: 179 שקל ל־245 מ"ל. ניתן להשיג בסניפי SABON ובאתר.

מפיץ ריח פטשולי לבנדר וניל מסדרת ארומה (צילום: רונן מנגן)
מפיץ ריח פטשולי לבנדר וניל מסדרת ארומה (צילום: רונן מנגן)