מותג הטיפוח "גרנייה" הרחיב את סדרת ויטמין C המצליחה שלו עם מוצר חדש לשימוש לילי - סרום ויטמין C להבהרת כתמי עור והחלקת העור. בסרום יש 10% ויטמין C טהור וחומצה היאלורונית, שניהם פועלים בסינרגיה להענקת מראה אור זוהר ונטול כתמים. הסרום מתאים לשימוש לפני קרם לילה, הוא נספג בקלות בעור ולא מותיר אותו שומני. אפשר לראות שינוי קל במראה העור כבר אחרי כשבוע.  

מחיר: 65 שקלים

סרום לילה ויטמין סי מבית גרנייה מחיר מומלץ לצרכן 65 ש''ח מחיר השקה 55 ש''ח  (צילום: יחצ חול)
סרום לילה ויטמין סי מבית גרנייה מחיר מומלץ לצרכן 65 ש''ח מחיר השקה 55 ש''ח (צילום: יחצ חול)

MINERAL BAKED PALETTE - קולקציית פלטות חדשות לפיסול והדגשת תווי הפנים, של המותג IL MAKIAGE. הפלטות מתאימות לאוהבי הצללות והארות. בכל פלטה יש שלושה גוונים המשתלבים בהרמוניה זה עם זה ומאפשרים עיצוב ו"חיטוב" של מראה הפנים. הגוונים בעלי פיגמנטים המשלבים פנינים, הם מועשרים בשמן חוחובה ובוויטמין E. פלטות מצוינות שמאפשרות לכל אחד ליצור את הלוק שלו על ידי שילוב של שלושתם או רק אחד מהם.

מחיר: 465 שקלים

sculpting palette (צילום: מור אורן)
sculpting palette (צילום: מור אורן)

המותג "קרליין" מרחיב את קטגוריית הטואלטיקה עם סדרת קרמי גוף לעור יבש. הקרמים מועשרים בחומצה היאלורונית, ויטמינים וחמאת שיאה ומגיעים בשלושה ניחוחות, שלושתם דומיננטיים ומחזיקים הרבה זמן. הקרם עשיר ונספג מהר בעור, מותיר אותו רך למגע וגמיש. הקרם הצליח להתמודד עם יובש קשה בעקבות מזג האוויר כבר אחרי שתי מריחות.

מחיר: 24.90 שקלים

מאיה קיי פרזנטורית קרליין  (צילום: לי אגמון)
מאיה קיי פרזנטורית קרליין (צילום: לי אגמון)

VAMP 4 EYESHADOW PALETTE – פלטת צלליות מבית "פופה" בשלוש קבוצות צבע, כשבכל קבוצה יש ארבעה גוונים במרקמים שונים. ניתן למצוא פלטות של מראה מטאלי, מנצנץ וכמובן אטום. בכל פלטה יש שילוב גוונים המאפשר ליצור מראה איפור שלם. הצבעים משלימים זה את זה, כך שאם אתם אוהבים לוק מסוים – תוכלו ליצור אותו בקלות על ידי פלטה אחת.

מחיר: 99 שקלים

PUPA Vamp!-4-Eyeshadows-Palette 99 ש''ח (צילום: יחצ חול,פופה)
PUPA Vamp!-4-Eyeshadows-Palette 99 ש''ח (צילום: יחצ חול,פופה)

ספריי מנטרל קרזול של מותג טיפוח השיער MOROCCANOIL. הספריי החדש מצטרף לסדרת FRIZ COLLECTION המצליחה של המותג. הספריי מבוסס על טכנולוגיה ייחודית למותג, הוא דוחה מים ועוטף את השערה כך שלא תיחשף ללחות, ובכך נמנע קרזול וחשמל סטטי. כדי שהספריי יהיה יעיל חייבים להשתמש בו עם מייבש שיער. בין המרכיבים שנועדו לשמור על השערה תמצאו פפטידי אמרנט, תמצית ג׳קפרוט ושמן ארגן. כמו כן, כחלק מהמחויבות של המותג להגנת הסביבה, אריזת המוצר עשויה מ־100% פלסטיק ממוחזר.

מחיר: 160 מ"ל - 110 שקלים, 50 מ"ל – 50 שקלים

ספריי מנטרל קרזול החדש מסדרת הפריז קונטרול _110 ש''ח _Moroccanoil  (צילום: יחצ_RBG)
ספריי מנטרל קרזול החדש מסדרת הפריז קונטרול _110 ש''ח _Moroccanoil (צילום: יחצ_RBG)

קרם פנים חדש מבית מותג הטיפוח הניו־יורקי

Kiehl's. Ultra Facial Advanced Repair Barrier Cream פותח כדי להתמודד עם בעיות של חוסר לחות בעור. הפורמולה של קרם הפנים מבוססת על טכנולוגיה המחקה את מבנה הליפידים של העור על מנת לתקן את מחסום הלחות הטבעי של העור ולתמוך בו. הקרם נהדר ומשלב שיבולת שועל קולואידית ובטא גלוקן. הוא נספג מהר ומותיר את העור נינוח וגמיש. אפשר ממש להרגיש את השינוי בלחות כמעט מיידית.

מחיר: 205 שקלים

קיל'ס קרם פנים אולטרה פיישל  מתקדם לחיזוק אינטנסיבי של מחסום העור המחיר 205 ש''ח  (צילום: יחצ)
קיל'ס קרם פנים אולטרה פיישל מתקדם לחיזוק אינטנסיבי של מחסום העור המחיר 205 ש''ח (צילום: יחצ)

מותג בושמי הבוטיק האוסטרלי

GOLDFIELD AND BANKS, שכבר זכה להצלחה ברחבי העולם, הגיע לרשת הטיפוח APRIL. המותג הוקם בשנת 2016 על ידי הבשם הבלגי־צרפתי דמיטרי וובר, שנחשב לאחד מחלוצי תעשיית הבישום. וובר מצליח להעביר בניחוחות שלו את האהבה שלו ליבשת האוסטרלית, נופיה וחופיה. ניסינו את Pacific Rock Moss Parfum, אחד מהניחוחות המזוהים עם המותג. בושם שמשתלב נהדר עם האקלים הישראלי, משלב תווים ימיים רעננים ותמציות ארומטיות, לימון איטלקי ופרחי מים, אלגום, מאסק ואמבר.

מחיר: 695 שקלים

Pacific Rock Moss (צילום: יחצ)
Pacific Rock Moss (צילום: יחצ)

רשת "ביוטיקייר" השיקה ג'ל עיניים לטיפול בקמטים בנוסחה משודרגת ובעיצוב חדש. הג'ל מצטרף אל סדרת הדגל של מותג הלואו־קוסט לטיפוח הפנים BIOTEC. הג'ל משלב רכיב פרוביוטי, חומצה היאלורונית ורכיבים צמחיים פעילים, שעובדים יחד על טיפול בכתמים, בשקעים ובקמטוטים. יחסית למחיר הנמוך שלו, הוא מצליח לעשות עבודה טובה בתחושה ובמגע של העור סביב העיניים.

מחיר: 17 שקלים

קומפוזיציה מוצרי עיניים ברשת ביוטיקייר (צילום: יחצ)
קומפוזיציה מוצרי עיניים ברשת ביוטיקייר (צילום: יחצ)