שנת 2024 נפתחת עם בשורה עבור הקהל הצעיר. פלטפורמת הצרכנות 1824, שכיום חברים בה כ-250 אלף צעירים בני 18-24, משיקה כרטיס אשראי חדש יחד עם Max.

חברי מועדון 1824 יוכלו להנפיק את כרטיס האשראי החדש, הפטור מדמי כרטיס, בהנפקה דיגיטלית ומיידית עם הארנק הדיגיטלי ותשלום בנייד. הכרטיס יציע להם הטבות ומבצעים ייחודים.

אחת ההטבות היא 70 שקלים מתנת הצטרפות למימוש באפליקציית 1824. כמו כן, הנחות ומבצעים בלעדיים במתחם מיוחד למחזיקי כרטיס האשראי, מנוי פרימיום המעניק הנחות עומק נוספות ללא עלות (בשווי של כ- 120 שקלים בשנה), פטור מדמי כרטיס, הנחות קבועות למותגים ישראלים בתחומים של לימודים, אופנה, שופינג, תרבות ופנאי, שירותים פיננסים שMax- מציעה ללקוחותיה ועוד.

1824 הוקמה לפני כ-5 שנים על ידי היזמים גיא עזרא (מנכ"ל ומייסד שותף) וניסים עזרא (מייסד שותף) והינה פלטפורמה רב-ערוצית, דרכה אפשר למצוא שיתופי פעולה נרחבים עם עסקים שמחפשים גישה ישירה לקהל צעיר.

גיא עזרא  (צילום: תום בייגל)
גיא עזרא (צילום: תום בייגל)

גיא עזרא, מייסד ומנכ״ל 1824: "את 1824 הקמנו מתוך היכרות ארוכת השנים שלנו עם הקהלים הצעירים והצרכים שלהם. הצעירים של היום דיגיטליים יותר, מבינים יותר ומחושבים יותר, לכן החיבור שלהם עם הפלטפורמה שמנגישה להם שפע של אפשרויות במגוון רחב של תחומים, במחירים נגישים יותר, היא טבעית עבורם. השקת כרטיס האשראי הינו רגע מרגש מאוד עבורי. אני שמח על שיתוף הפעולה עם חברת Max אשר מאפשרת לנו להרחיב את השירותים והצעת הערך שאנחנו נותנים ללקוחותינו ובכך להעמיק עוד יותר את הקשר שיש לנו עמם".

רפי שאולי, סמנכ"ל שיווק לקוחות פרטיים ב-Max: "אנחנו שואפים להיות הבחירה הראשונה של הלקוחות שלנו בכל שלב בחייהם והכרטיס החדש נותן מענה מדויק לצורך של שכבת הגיל הזו. הקהל הצעיר אליו אנו פונים ביחד עם 1824 עושה את הצעדים הראשונים שלו באזרחות ובחיים הבוגרים, גם בהיבטים הפיננסיים. זה קהל דיגיטלי לחלוטין, שמצד אחד מאוד אוהב לבלות ולהנות מהחיים, אבל גם חשוב לו מאוד לחסוך כסף ולהתכונן לעתיד. זו התרגשות וגאווה להשיק כרטיס לצעירים שהם דור העתיד של כולנו, ונמצאים בלב העשייה הלאומית בתקופה מאתגרת זו."