שבוע הבא יחול יום האהבה הבינלאומי. בתקופה שכזאת, מבחינתי לפחות, כל סיבה למסיבה היא תירוץ מספיק טוב לשמוח, להרבות אהבה ולהפיץ טוב אחד לשנייה, וכן גם להתחדש במוצרים יפים ומפנקים (בינינו, אין דבר משמח יותר מלקבל הודעה מהשליח שהחבילה שלך בדרך).

אז קבלו מגוון מתנות ומוצרים כיפיים וטובים שיעשו לכם את יום האהבה וכל יום אחר - שמח יותר. תהנו!

MYONE - לא עוד ''סתם'' תכשיט 
ביום האהבה הקרוב תתכוננו להפתיע את הבן אדם שאתם הכי אוהבים במתנה מיוחדת שלא דומה לאף אחת שראיתם עד היום - כזאת שתגרום להם להזיל דמעה. בתכשיטים של MYONE תוכלו לשים תמונה של האהובים שלכם בתוך התכשיט ואת התמונה שלכם תוכלו לראות בשלוש דרכים מיוחדות במיוחד:

  1. לקרב את התכשיט לעין ולראות את התמונה.
  2. לקרב את התכשיט אל מצלמת הטלפון שלכם ולראות את התמונה.
  3. לקרב את הפנינה שבתכשיט אל פלאש הטלפון שלכם ולהקרין על הקיר בחושך.

בנוסף לתכשיט, יש למותג את קופסת הורד המסתובב – חוויה בפני עצמה! אפקט ההפתעה פשוט ענק כשמגלים מה קורה כשמסובבים את הקופסה (מסתתר שם התכשיט עם התמונה הכל כך מרגשת! מיוחד ברמות). הורד של myone הוא ורד שנשאר לנצח.

תוכלו למצוא באתר החברה בין היתר תכשיטי חריטה מרגשים עם פסוקים, שירים וגם משפטים משמחים לבחירתכם - עם אופציה לחריטה אישית של כתב היד של מי שתרצו. זו גם נחמה מתוקה לכל מי שרוצה להנציח ולזכור אדם קרוב לכל החיים, ולהרגיש קצת יותר קרובים אליו.

בתקופת הלחימה, מאות חיילים עונדים צ'ארמים עם תמונות של היקרים שלהם שהולכים איתם לכל מקום ומעניקים להם תחושה של רוגע ושמירה ויוכלו לזכור את האנשים שהכי אוהבים אותם ומחכים להם בבית.

ובנוסף לקראת עונת הגיוסים הקרובה - התכשיטים של MYONE יוכלו לשמש כזריקת עידוד ונחמה למתגייסים הטריים שיענדו תמונה של כל המשפחה ביחד, או של בן או בת הזוג שלהם בתוך תכשיט איתם קרוב בכל זמן ובכל מקום! מצ'ארם עם תמונה מוצפנת לתלייה על הדסקית ועד שרשרת מיוחדת התואמת את כללי הדיגום של צה''ל - וכל זה כדי שהאהובים שלכם ירגישו קרובים אליכם בכל מקום ובכל זמן, קרוב ללב. 

MYONE נוסדה עם הידיעה שמתנה צריכה להיות קצת מעבר והרגש והייחודיות של כל תכשיט הוא מה שעושה את כל ההבדל. התכשיטים שלהם הם הדרך המושלמת לקחת את הזיכרונות והאנשים הכי חשובים לנו, איתנו לכל מקום. הם ממוקמים בסטודיו קטן במרכז הארץ ששם כל הרגש והאהבה מתבטאים לתכשיטים מיוחדים.

בתקופה מאתגרת זו MYONE תורמת 20% מהרווחים לשיקום יישובי העוטף, ותרמה למעל 300 צמידים למשפחות וחיילי צהל ובכל אחד מהם תמונה של היקרים שלהם בתוך התכשיט. היה חשוב להם לעזור ולתרום מעצמם לחיילים שזקוקים להרמה ולזיכרון של האהובים שלהם בזמנים אלו – תרומה שמוערכת ונחוצה בימים אלו.

אז בפעם הבאה שאתם מחפשים להתרגש, לרגש או להראות ליקירים שלכם כמה אתם אוהבים אותם:
כנסו לאתר של myone jewelry ותתכוננו להתאהב.

לצפייה בוידאו הסבר על התכשיט לחצו כאן 

MYONE - לא עוד ''סתם'' תכשיט  (צילום: באדיבות MYONE JEWELRY )
MYONE - לא עוד ''סתם'' תכשיט  (צילום: באדיבות MYONE JEWELRY )

סולתם מציגה: מארז אפיה מתוק ומושלם בדיוק ליום אהבה
לפעמים מחווה מפתיעה שמגיעה מכל הלב ונעשית בעבודת יד מרגשת הרבה יותר מכל מתנה! מותג כלי הבישול והאפיה סולתם מציע מארז אפייה לבבי מסדרת Bake-it up. המארז כולל: תבנית אפייה בצורת לב 24 ס"מ בצבע רוז גולד העשויה קרבון סטיל, ערכת זילוף עם 6 צנטרים מנירוסטה, שקית זילוף רב פעמית ומתאם צנטרים

מחיר - ₪139.00

המארז משתתף במבצע קנה ב-400 ושלם 200 התקף עד לתאריך ה- 12.2.24.

להשיג ברשת סולתם בסניפים ובאתר.

סולתם מציגה: מארז אפיה מתוק ומושלם בדיוק ליום אהבה (צילום: אסף אמברם)
סולתם מציגה: מארז אפיה מתוק ומושלם בדיוק ליום אהבה (צילום: אסף אמברם)

רשת בי יוניק מציגה: מבצעי סוף עונה על מגוון פריטים במחלקות התיקים וההנעלה- עד 60% הנחה!
יום האהבה הוא יום נפלא להראות אהבה לאנשים אהובים, אך גם לעצמנו. אין ספק שתיק שווה במחיר מציאה ישמח כל אישה או נערה. במחלקת התיקים של בי יוניק ניתן למצוא תיקים מכל הסוגים והמינים במחירי סופעונה סופר שווים.

כך למשל, מצאתי את תיק הקרוס בודי מדגם "ליאור", תיק צד בגודל בינוני ומדויק הנתלה על הגוף באלכסון. לתיק תא מרכזי עם סגירת רוכסן ותא קדמי נוסף עם סגירת כפתור מגנטית ורצועה מתכווננת. התיק הוא טבעוני ואינו עושה שימוש מחומרים מהחי וזמין בלא פחות מחמישה צבעים לבחירה: ורוד, אפור, חום, תכלת ושחור.

ניתן לרכוש כמתנה עצמית מפנקת או לרמוז לבן הזוג.התיק מוצע כעת ב-50% הנחה במחיר 62.5 שקלים במקום 125 שקלים.

אני באופן אישי קניתי אותו לאמא שלי והיא ממש אהבה את הגודל והנוחות שלו! 

להשיג בסניפים ובאתר.

רשת בי יוניק מציגה: מבצעי סוף עונה על מגוון פריטים במחלקות התיקים וההנעלה (צילום: עמירם בן ישי)
רשת בי יוניק מציגה: מבצעי סוף עונה על מגוון פריטים במחלקות התיקים וההנעלה (צילום: עמירם בן ישי)

רוצות להריח כמו אריאנה גרנדה? לכו לסופר פארם
עם למעלה מ-500 מיליון צפיות בטיק טוק, הבושם MOD של הזמרת המצליחה אריאנה גרנדה נוחת לסופר-פארם. הבושם מגיע בשני ריחות שונים ויוצע במחיר של 279 שקל.

שני הריחות שתוכלו למצוא הם: MOD Blush, בניחוח פירותי בשילוב פסיפלורה, פטל, ורוד מגנוליה וברגמוט איטלקי ו- MOD Vanilla, בניחוח עדין של וניל בשילוב שזיפים, איריס, פרזיה ופרלין לבן. 

התווים המתוקים והבולטים של הבשמים מכוונים לקהל צעיר ואריזת הבשמים מעוצבת בהשראת לונדון של שנות ה-60, המסמנת מודרניות, חופש ואינדיבידואליות.  

מחיר: 279 ש"ח. 

רעיון למתנה נפלאה למתבגרות שלך! שלי אהבו ממש את הריח! מומלץ ביותר!

ניתן להשיג בסניפים ובסופר-פארם אונליין

רוצות להריח כמו אריאנה גרנדה? לכו לסופר פארם (צילום: יח''צ)
רוצות להריח כמו אריאנה גרנדה? לכו לסופר פארם (צילום: יח''צ)

רוצות להריח כמו אריאנה גרנדה? לכו לסופר פארם (צילום: יח''צ)
רוצות להריח כמו אריאנה גרנדה? לכו לסופר פארם (צילום: יח''צ)

המסכה שממצקת את אזור העיניים
אפיג'ן מסכת בד למיצוק ומתיחה באזור העיניים, עשירה בוויטמינים ושמנים יוקרתיים ומשפרת באופן מיידי סימני עייפות, כהויות, קמטים וקמטוטים. מסכת הבד הינה בשילוב הטכנולוגיה הייחודית של יובנה - שוויץ SkinNova SC אשר משפרת את גמישות ומיצוק העור העדין סביב העיניים.

בין אם כטיפול שוטף או כטיפול ממוקד בכל פעם שהעור סביב העיניים נראה עייף במיוחד, המסכה מהדקת ומחליקה באופן ניכר את אזור העיניים העדין תוך זמן קצר מאוד, מפחיתה סימני עייפות ומחטבת את העור העדין. עור העיניים נראה זוהר נינוח ורענן.

מתאים לכל סוגי העור.

מחיר: 200 ₪ ל- 2 יחידות.

המותג יובנה משוויץ מייצג מסורת ורוח חלוציות בפיתוח טיפול אנטי אייג'ינג מעולה ומהפכני. המותג אשר נוסד בשנת 1954 עובד עם תקני איכות שוויצריים הגבוהים ביותר המשלבים מחקרים מדעיים חדשניים.

להשיג ברשת סופר פארם ובאתר לילית קוסמטיקה

המסכה שממצקת את אזור העיניים (צילום: יח''צ חו''ל)
המסכה שממצקת את אזור העיניים (צילום: יח''צ חו''ל)

מותג החטיפים המלוחים משיק לכבוד יום האהבה
מותג החטיפים המלוחים POOF (פוף) מתרחב ומשיק לרגל הוולנטיין דיי, יום האהבה, חטיף חדש בצורת לב, אפוי, בטעם גבינה. החטיף החדש, פוף בצורת לב, הוא אפוי, עשוי מתירס, במרקם נימוח הנמס בפה, ומתאים גם לילדים קטנטנים וגם לגדולים.

המוצר החדש מצטרף לסדרת החטיפים של משפחת חטיפי פוף המציע מגוון חטיפים למשפחה הישראלית לילדים בגילאים השונים. החטיפים קיימים בצורות וטעמים שונים כמו פוף בצורת כוכבים גריל, פוף בצורת טבעות קטשופ,  פוף בצורת לבבות גבינה ועוד.  

מחיר ממוצע לצרכן (על פי אפליקציית CHP ) – 3.90 ₪ 

כשרות – בד"צ העדה החרדית 

ניתן להשיג  בכל רשתות המזון והשיווק ברחבי הארץ.

מותג החטיפים המלוחים משיק לכבוד יום האהבה (צילום: יח''צ)
מותג החטיפים המלוחים משיק לכבוד יום האהבה (צילום: יח''צ)

מארז נרות מושלמים לאווירה רגועה במיוחד
מותג מוצרי האווירה NOLA LOLA מבית סופר-פארם, משיק מארז נרות המכיל שישה מיני נרות בצבעים וריחות שונים, ליצירת אווירה מרגיעה ונעימה. המארז מכיל שישה נרות ריחניים העשויים משעוות סויה צמחית עם ריחות ארומטיים וביניהם פריחת נקטרינה ודבש, מנטה אקליפטוס ואשכולית, בזיל לימוני ומנדרינה ועוד. משקלו של כל נר 25 גרם וזמן הבעירה הכולל של כל הנרות במארז הוא כ-30 שעות. מחיר המארז - 69.90 ש"ח. 

מארז נירות מושלמים לאווירה רגועה במיוחד (צילום: באדיבות nola nola)
מארז נירות מושלמים לאווירה רגועה במיוחד (צילום: באדיבות nola nola)

קולקציית מוצרי הטיפוח של Laline לכבוד הוולנטיינ'ס
Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, משיקה לקראת ולנטיין דיי, חג האהבה, קולקציית מוצרי טיפוח, אקססורייז ולייף סטייל – WILD FLOWERS בהשראת עולם הפרחים הרומנטי בניחוח וורדים.

הקולקציה מעוצבת בגוונים ניודים נטרליים רכים עם איורים של פרחים בגוונים עזים של ורוד, אדום וירוק.

על המוצרים בקולקציית WILD FLOWERS:

  • קולקציית מוצרי הגוף: קרם גוף, קרם ידיים, מי גוף ושיער, קצף אמבט וגוף, פילינג גוף.
  • קולקציית מוצרי הלייף סטייל: נר זכוכית, מפיץ ריח , נייר מבושם, תיק רחצה מעוצב, קופסאות מעוצבות למארזי מתנה. 

טווח מחירים לקולקציה: 19.90-129.90
ומגוון מארזים לגבר ולאישה החל מ- 129.90 ₪ 

קולקציית מוצרי הטיפוח של Laline לכבוד הוולנטיינ'ס (צילום: VIPDESIGN)
קולקציית מוצרי הטיפוח של Laline לכבוד הוולנטיינ'ס (צילום: VIPDESIGN)

השפתונים הנוזליים של לוראל פריז 
מותג הביוטי מס' 1 בעולם L’OREAL PARIS משיק סדרת שפתונים נוזליים, בגימור מאט, עמידים עד 16 שעות: 'אינפליבל מאט רזיסטנס'  INFAILLIBLE MATTE RESISTACE.

השפתונים בסדרה החדשה בעלי פיגמנט אינטנסיבי, עמידים עד 16 שעות, בגימור מאט מושלם, נוחים למריחה ומעניקים תחושה רכה, נעימה וקטיפתית לשפתיים. השפתון מועשר בחומצה היאלורונית, נמרח בקלות ומספק תחושה נוחה ולא דביקה על השפתיים. אריזת השפתון יוקרתית, נשית ומהודרת, כתכשיט של ממש בתיק האיפור. 

סדרת שפתוני 'אינפליבל מאט רזיסטנס' מציעה עשרה שפתונים בגוונים טרנדיים, נחשקים ועוצמתיים:  החל מאדום, ורוד בייבי, אדום קורל, ורוד ניוד ועד ניוד טבעי. 

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪

את מוצרי האיפור של לוראל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

השפתונים הנוזליים של לוראל פריז  (צילום: יח''צ חו''ל)
השפתונים הנוזליים של לוראל פריז  (צילום: יח''צ חו''ל)

MIO - עבור נשים שלא מהססות להתבשם חזק ומסתורי
הבושם החדש מבית קרליין, Mio, נרקח במעבדות הבישום בצרפת עבור נשים שלא מהססות להתבשם בניחוח חזק, מסתורי ומתובל, המשדר עוצמה.

Mio משלב תווים מנוגדים של פרחי מרפא מרגיעים מעל תווי פולים ממריצים, ומתוך היצירתיות החדשה נולד ניחוח נשי ייחודי, עשיר ומסתורי.

מחיר 149.90 ₪  לתכולת: 100 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ ובאתר קרליין

MIO - עבור נשים שלא מהססות להתבשם חזק ומסתורי (צילום: טל אזולאי)
MIO - עבור נשים שלא מהססות להתבשם חזק ומסתורי (צילום: טל אזולאי)

הלבבות של רולדין ליום האהבה 
רגע לפני שאתם הולכים לרכוש מתנות לאנשים שאתם אוהבים, רשת 'רולדין' יוצאת עם קולקציה לבבית במיוחד ליום האהבה: עוגת לב חגיגית, מגוון עוגות מוס וקינוחי פטיסרי שיעניקו לכם רגע מתוק יחד עם בן או בת הזוג. בנוסף תוכלו למצוא גם מגוון מארזי מתנה חגיגיים ומתוקים שיפנקו את בן או בת הזוג וישדרגו כל ארוחה.

בין מוצרי הקולקציה:

  • עוגת "מון שרי" - שכבות של מוס שוקולד מריר וביסקוויט שוקולד בציפוי גלאסז' של דובדבני  אמרנה. מחיר: 65 ₪
  • עוגת לב "מרקיז שוקולד" -  עוגה נימוחה של מוס שוקולד קרמל וקרנץ' נוגט. מחיר: 65 ₪
  • מארז 4 פטיסרי - 4 סוגי קינוחי פטיסרי לבחירה :Pure Chocolate, פטיסרי אישי פרזייה, פטיסרי פיסטוק, קרמליו, מילפיי אישי, סופלה. מחיר: 128 ₪

להשיג בסניפי הרשת ובאתר שלהם.

הלבבות של רולדין ליום האהבה  (צילום: רונן מנגן)
הלבבות של רולדין ליום האהבה  (צילום: רונן מנגן)

חוברת ההדרכה של הרב אבנר קוואס - לכל המבקשים מסקנות נכונות במציאת זיווג
ולכל אלו שעוד מחפשים את החצי השני שלהם - לפניכם חוברת הדרכה מקסימה שנכתבה על ידי הרב אבנר קוואס – מבחינתי המאסטר לזוגיות ושלום בית. בחוברת הוא נותן מענה בצורה מתומצתת, קולחת וזורמת לכל המבקשים להגיע למסקנות הנכונות במציאת הזיווג. החוברת מיועדת לכל גווני הקשת החברתית – חילונים, מסורתיים ודתיים. ובנוסף, הדברים בחוברת מכוונים למציאת זיווג ראשון או זיווג שני. כל אחד ילמד את העקרונות במאמרים אלו ולאורם ילך עד החופה בעזרת ה'.

להשיג באתר של הרב קוואס "ביתנו החדש"

חוברת ההדרכה של הרב אבנר קוואס (צילום: ארגון 'ביתנו החדש')
חוברת ההדרכה של הרב אבנר קוואס (צילום: ארגון 'ביתנו החדש')