קרקפת בריאה: "תופעות שכיחות כמו קשקשים, אדמומיות או גרד נגרמות כתוצאה מעור קרקפת לא מאוזן". רויטל חדד, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי בכירה בחברת Moroccanoil (מורוקנאויל), מסבירה: "אנשים הסובלים מקשקשים ולא מעט נשים לאחר צביעת השיער במספרה, נוטים להרגיש גירוי בקרקפת וגירוד חזק עלול לשבור את השערה בסמוך לשורש".

בממשלה לא מאמינים ללפיד ומזהירים: זה התרגיל שהוא מתכנן
"ההתקפה הגדולה ביותר מאז הקמת צה"ל": קרבות ח'אן יונס - לאן?

Moroccanoil מציעה שני טיפולים המיועדים לאיזון הקרקפת: טיפול משקם לקרקפת יבשה - עשוי מרכיבים טבעיים ושמנים אתריים ומועשר בחומצות שומן בלתי רוויות וויטמין E. אלה נלחמים ביובש ומסייעים בהגנה על הקרקפת, הענקת לחות והחייאת השיער. וטיפול לקרקפת שומנית מכיל שמנים אתריים עם תכונות מרגיעות ועשיר בחומצות שומן בלתי רוויות וויטמין E שעוזרים להגן על הקרקפת מקשקשים הנגרמים מעודף שומן ודלקתיות בזקיק השערה. הטיפול מכיל שמן שורש ג'ינג'ר אורגני המסייע בהגברת זרימת הדם לקרקפת ומווסת את בלוטות החלב. המחיר לכל טיפול: 140 שקל ל־45 מ"ל. ניתן לרכוש באתר החברה וכן במספרות ובחנויות. טלפון: 03-9511086. 

טיפול לקרקפת יבשה ושומנית  (צילום: יחצ מורוקנאויל)
טיפול לקרקפת יבשה ושומנית (צילום: יחצ מורוקנאויל)

משקמים שיער צבוע: המותג Kerastase (קרסטס) משיק סדרת טיפוח לשיער צבוע "כרומה אבסולו", ללא סולפטים ופראבנים, מכילה רכיבים מתקדמים לשיקום והזנה של שיער צבוע מבפנים כלפי חוץ, במטרה לשמר הצבע ולהותיר את השיער רך, מלא לחות וברק. טיפולי צבע חוזרים מותירים את סיבי השיער פגיעים יותר ורגישים יותר מול גורמים סביבתיים. הפורמולה לשיקום סיבי השיער מיועדת להעניק תוספת הגנה מפני יובש, רדיקלים חופשיים ועוד נזקים חיצוניים שפוגעים בברק ובבריאות הכללית של השיער. הפורמולה מורכבת מחומצות הידועות בסגולות הריפוי שלהן: חומצת אמינו, חומצה לקטית וחומצה טרטרית, והיא כוללת שישה מוצרים: אמבט חפיפה, קונדישנר, מסיכת הזנה, טיפול לאורכי השיער. טווח המחירים למוצרי הסדרה: 109־314 שקל.

קרסטס גלוס למראה ברק סדרת כרומה אבסולו לשיער צבוע המחיר 165 שח (צילום: יחצ)
קרסטס גלוס למראה ברק סדרת כרומה אבסולו לשיער צבוע המחיר 165 שח (צילום: יחצ)

שמפו על יבש: המותג בטיסט מציע חידוש: סדרת שמפו יבש עם נגיעה של צבע. השמפו, שמגיע בצורת תרסיס, מרענן שיער שומני וחסר ברק, עוזר בספיחת השומנים ונגיעה קלה של צבע גם מתמזגת עם צבע השיער לאורכו ומסתירה שיער לבן מבלי ללכלך ולאורך זמן. השמפו מנטרל ריחות רעים כגון: סיגריות, עשן וריחות בישול וקיים בשלושה גוונים שונים: לשיער בלונד, לשיער חום בהיר ולגוון שיער כהה. איך זה עובד?

מנערים היטב, מפצלים את השיער ומרססים לתוך השורשים בכל הראש במרחק 30 ס"מ ומעסים ביסודיות בעזרת קצות האצבעות להבטחת כיסוי כל השורשים. להבריש את השיער מהשורשים לקצוות להסרת עודפי משקעים לקבלת שיער שופע עם תחושה של אחרי חפיפה. מחיר מומלץ לצרכן: 35 שקל. ניתן להשיג בסופר־פארם. 

בטיסט שמפו יבש עם צבע (צילום: יחצ)
בטיסט שמפו יבש עם צבע (צילום: יחצ)

במקום טורקיה: כ־40% מהגברים ו־20% מהנשים סובלים מהתקרחות, כאשר הגורם העיקרי לנשירת שיער הוא תורשתי, אך ישנם גורמים משפיעים נוספים כגון לחץ נפשי, תזונה לקויה, ונטילת תרופות. לאור התופעה הרחבה, תחום השתלות השיער התפתח בשנים האחרונות והפך למבוקש במיוחד על ידי גברים ישראלים בעלי צורך ומודעות.

"מכבי אסתטיקה" משיקה טיפולי השתלות שיער שיבוצעו בשיטות מתקדמות, בהובלת ד"ר נג'את מרענה. קיימות שתי שיטות להשתלת שיער: שיטת FUE - הנפוצה ביותר היום בעולם השתלות השיער, מבוססת על פתיחת ערוצים ידנית והחדרת זקיקים, ושיטת DHI - שאינה מחייבת פתיחת ערוצים וגילוח ומתאימה ומיועדת לעיבוי שיער דליל. מכבי אסתטיקה יצאה במבצע השקה של 30% הנחה וטיפול PRP מתנה למבוטחי רשת מכבי, חברי מועדון ומצטרפים חדשים. לפרטים: 077-8050758 או באתר האונליין של מכבי אסתטיקה.

במקום טורקיה  (צילום: gettyimages)
במקום טורקיה (צילום: gettyimages)

יותר בריא: המותג הבינלאומי Peptid +, שנחשב לחדשני בשוק הטיפוח הגלובלי ומשווק ב־40 מדינות ברחבי העולם, משיק בישראל סדרת מוצרי שיקום שיער מקצועית P+20 שכוללת ארבעה מוצרים בטכנולוגיה שייתנו מענה מקצועי ואיכותי למי שמתמודד עם שיער יבש, פגום או שעבר טיפוליים כימיים. הסדרה מתבססת על פורמולה מהפכנית ומרכיבים ייחודיים המסייעים בתיקון שיקום מהשורש ומבוססת על פפטידים, קרטין וביוטין.

הסדרה כוללת ארבעה מוצרי שיקום משלימים לשגרת שיקום שיער מושלמת: מסיכה משקמת ללא שטיפה, ספריי לתיקון ושיקום שיער, שמפו משקם דיטוקס לטיהור וניקוי עמוק ויסודי של השיער והקרקפת, אמפולות קראטין וביוטין לשיקום וחיזוק שורשי השיער. המחיר למוצר בסדרה: 129־199 שקל. ניתן להשיג ברשת הפארם Be בפריסה ובאתר.

סדרת מוצרי השיער המקצועי (צילום: יחצ)
סדרת מוצרי השיער המקצועי (צילום: יחצ)

מזריקים שיער: טיפול חדשני נוסף לדילול שיער מיועד יותר לנשים ופחות למצבי התקרחות כמו אצל גברים, הוא הזרקת שיער. מדובר בפתרון מתקדם שבו מושתלת שיערה סינתטית, באמצעות מחסנית מיוחדת לתוך עור הקרקפת. השיער משתלב בצורה הומוגנית בשיער הטבעי ולא פוגע בו. זוהי פריצת דרך ישראלית מבית Hairsteticsשלדברי המפתחים עשויה לשנות את כללי המשחק. עלות הטיפול נעה בממוצע בין 15־25 אלף שקל. להשיג בקליניקה של ד"ר להבית אקרמן.

הזרקת שיער סינטטי בקרקפת  (צילום: היירסטטיקס)
הזרקת שיער סינטטי בקרקפת (צילום: היירסטטיקס)

צוללים עמוק: טרנד חדש בתחום צביעת השיער, הוא BLACK ABYSS (שחור מעמקים) שמגיע בהשראת ה־AI מעולמות המטאוורס. ההשראה של לוריאל פרופסיונל לשיער שחור מגיעה ממעמקי הים, שם קשת הגוונים השחורים היא אינסופית. הצבעים החדשים מעניקים רפלקטים בגוונים שונים עם תנועות השיער.

הצבעים הסוריאליסטיים שמגיעים אל העולם האמיתי מציעים גוונים עמוקים של שחור: שחור דובדבן בשילוב גוונים אדומים, שחור קומיקס בשילוב עם גוונים כחולים, שחור מטאלי עם נגיעות של צבע כסף ושחור אוניקס כהה מאוד עם המון ברק. סדרת צבעי השיער INOA, ללא אמוניה, בעלת טכנולוגיה ייחודית הרשומה כפטנט עם הפורמולה הטבעונית. להשיג במספרות מורשות. טלפון לשירות לקוחות 1-800-301-666.

טרנדים בצבעי השיער  (צילום: עיצוב וצבע אורן לוי צילום ראיסה ורביטיסקיה)
טרנדים בצבעי השיער (צילום: עיצוב וצבע אורן לוי צילום ראיסה ורביטיסקיה)