שיסיידו משיקים סדרת שפתונים צבעונית במיוחד עם 15 גוונים מלאי חיים - TECHNOSATIN GEL LIPSTICKN שפתון נוח במיוחד לשימוש, עם פורמולה חסרת משקל בטכנולוגיית Stretch-Flex, המספקת צבע עז ולחות לאורך כל היום. השפתונים מגיעים בגימור סאטן עם ברק עדין וכיסוי מלא.
מחיר מומלץ: 160 שקלים.

שיסיידו (צילום: יחצ חול)
שיסיידו (צילום: יחצ חול)

מותג הנרות והבישום DE KAS PARIS משיק קולקציה במהדורה מוגבלת לרגל הוולנטיין: הקולקציה נועדה ליצור אווירה רומנטית, רגעים מיוחדים וחוויות בלתי נשכחות. בין אם אתם מתכננים ארוחת ערב רומנטית או מחווה מפתיעה, נרות הם השותפים המושלמים לכל רגע מיוחד.
מחיר מומלץ: 2,000-100 שקלים. 

DE KAS PARIA  (צילום: יחצ)
DE KAS PARIA (צילום: יחצ)

מותג היוקרה קרולינה הררה משיק בושם חדש לאישה: 212 VIP Rosé Elixir בניחוח פרחוני פירותי  ניחוח שהוא פרץ של שמחת נעורים ושחרור, חושניות ונשיות. הניחוח מתחקה אחר הבושם הקלאסי אך עם טוויסט מודרני ואינטנסיטי יותר מתמיד  התווים העליונים חושפים תו דומדמניות שחורות המספקות פרץ ראשוני של מתיקות קרמית, מתובל בתווים של מנדרינה וליצ'י.
מחיר מומלץ: 465 שקלים. 

קרולינה הררה 212 vip  (צילום: יחצ)
קרולינה הררה 212 vip (צילום: יחצ)

שיתוף פעולה של ל'אוקסיטן, מותג הטיפוח והבישום וחברת הקוקטיילים ספייסהאוס שיוצא במהדורה מוגבלת של מארזים לולנטיין: בין אם אתם מברכים על התחלות חדשות או חוגגים שנים של אהבה, לפניכם הסימפוניה האולטימטיבית של רומנטיקה בה כל החושים מתפנקים. מארזי הדייט הזוגיים ייקחו אתכם למסע בטבע הקסום של דרום צרפת, מהמגע הקטיפתי של מוצרי הטיפוח האיכותיים והאהובים ביותר של ל'אוקסיטן ודרך הטעם המפתה וארומת הקוקטיילים של ספייסהאוס.
טווח מחירים: 500-269 שקלים. 

ל'אוקסיטן בשיתוף ספייסהאוס (צילום: אסף קרלה)
ל'אוקסיטן בשיתוף ספייסהאוס (צילום: אסף קרלה)

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, משיקה לקראת ולנטיין דיי, חג האהבה, קולקציית מוצרי טיפוח, אקססורייז ולייפסטייל - WILD FLOWERS' בהשראת עולם הפרחים הרומנטי בניחוח וורדים. הקולקציה מעוצבת בגוונים ניודים נטרליים רכים עם איורים של פרחים בגוונים עזים של ורוד, אדום וירוק. על המוצרים בקולקציית WILD FLOWERS: קולקציית מוצרי הגוף: קרם גוף, קרם ידיים, מי גוף ושיער, קצף אמבט וגוף, פילינג גוף. קולקציית מוצרי הלייפסטייל: נר זכוכית, מפיץ ריח , נייר מבושם, תיק רחצה מעוצב, קופסאות מעוצבות למארזי מתנה.
מחיר מומלץ: 129.90-19.90 שקלים. 

ללין - מארז ולנטיין (צילום: vipdesigm)
ללין - מארז ולנטיין (צילום: vipdesigm)

מותג הקוסמטיקה האיטלקי PUPA מציג לקראת הוולנטיין ומחדש את קולקציית האיפור עם ליין חדש של שפתון מבריק יחד עפרון תיחום שפתיים במוצר אחד. השפתון בעל מרקם מבריק וקרמי נעים למגע, עם פורמולה חדשה הכוללת שעווה ושמנים מזינים, המשולבים עם אחוז גבוה של פיגמנטים טהורים לקבלת צבע אופטימלי מן המריחה הראשונה.
מחיר מומלץ: 89 שקלים. 

PUPA VAMP CREAMY (צילום: יחצ)
PUPA VAMP CREAMY (צילום: יחצ)

'יקב ברקן' מציג לכבוד חג האהבה - הוולנטין: קולומבר מסדרת הבוטיק BETA, בציר 2023 שיכבוש את לבכם עם ארומה טרופית נפלאה וילווה באופן מושלם ערב מלא באהבה ובלתי נשכח.
מחיר מומלץ: 80 שקלים. 

ברקן- יין קולומבר (צילום: יחצ)
ברקן- יין קולומבר (צילום: יחצ)

רשת 'מקס ברנר' מציינת את וולנטיין דיי ומשיקה מארז מיוחד במהדורה מוגבלת: LOVE STORY BOX - המזוודה האייקונית של מקס ברנר בעיצוב רומנטי. המארז LOVE STORY BOX כולל: כדורי דגנים עטופים בשוקולד מריר, קרם נוגט ואבקת קקאו, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי פקאן סיני, קוביות שוקולד חלב ממולאות בחמאת בוטנים ובשברי בוטנים קלויים, ועוד.
מחיר מומלץ: 219 שקלים. 

מקס ברנר - מארז Lovebox  (צילום: דני גולן)
מקס ברנר - מארז Lovebox (צילום: דני גולן)

TUMI, מותג הנסיעות והלייף סטייל הבינלאומי, אשר ביסס את מקומו בקרב מטיילים ברחבי העולם, מכריז לראשונה בישראל על השקת הבושם KINETIC - ניחוח רענן המשקף את הגבר המונע קדימה על ידי האובססיה שלו לחדשנות ותשוקה לחיים.
מחיר מומלץ: 499.90 שקלים.

KINETIC בושם לגבר מבית TUMI  (צילום: יחצ חול)
KINETIC בושם לגבר מבית TUMI (צילום: יחצ חול)
 

פרפואה מציגה את קולקציית וולנטיין החדשה בהשראה רומנטית. הקולקציה מתאפיינת בגוונים מפלטת הצבעים האדומים כמו פסיפלורה וורוד פסטל ועד ללבן קלאסי. הקולקציה כוללת גם מגוון בדים שונים כגון ג'ינס, כותנה וסאטן עם דיטיילים של לבבות שנמצאים בכל פריטי הקולקציה. צורת ה-לב שמהווה סמל לאהבה בצורה המסורתית שלו וגם בצורה מופשטת יותר בטופים ובשמלות עם מחשופים מתוקים, מכנסיים רקומים, מכנסיים ופריטים מבדים נשפכים.
טווח מחירים: 499-15.90 שקלים. 

פרפואה (צילום: יחצ)
פרפואה (צילום: יחצ)