הכתבה נכתבה בשיתוף דומינוס פיצה

הינה כמה אזורים בארץ שבהחלט ניתן ליהנות מכל הירוק שהם מציעים, מאטרקציות מגניבות ומיוחדות ואפילו מחופי ים נהדרים שממש כיף להגיע אליהם. אספנו עבורכם מספר מקומות שפשוט אסור לכם לפספס.

הטיילת בנתניה
עם כל הכבוד לאגמים, נהרות ונחלים, אין כמו לצאת אל הים הכחול הפתוח. לשמחתנו הים מעניק מפלט של שקט ורוגע גם למי שטובל בתוכו וגם למי שרק נותר על החוף ומביט אל האופק הכחול הנושק לרקיע. את החוויה המפעימה הזו תוכלו לחוות בקלות בטיילת נתניה. תוכלו לצאת להליכה בטיילת, לדווש על האופניים, לנשום אוויר ים מלוח, להתבונן בגלים המגיעים אל החוף, לשבת על ספסל הפונה אל הים או לערוך פיקניק על כר הדשא הצמוד אל החוף, לנשנש קצת פירות ואולי גם לשתות כוס יין. למרות שהשקיעה בים מציעה לנו מחזה שובה לב, אפשר לפקוד את הטיילת בכל שלב ביום. 

פלנתניה
אם אתם או הילדים שלכם חובבי החלל החיצון, טכנולוגייה ואפילו מתעניינים שתרבות היפנית. הפלנתניה היא המקום בשבילכם! שם תוכלו ללמוד דברים חדשים על המדע שטרם ידעתם, ולהתנסות במגוון אטרקציות טכנולוגיות אינטראקטיביות. לאחר כל הטכנולוגייה והמדע תוכלו ללכת יחדיו לאכול פיצה נתניה חמה וטעימה ולסיים את היום הזה באופן מושלם. 

הגן הבוטני בירושלים
אם אתם מחפשים מקום ירוק שופע טבע, אנו מזמינים אתכם לצאת לסייר בגן הבוטני שבירושלים. במקום תמצאו מעל 6,000 סוגים של צמחים ייחודיים לא רק מישראל אלא כאלו שגדלים כאן מכל העולם! בגן יש אוסף צמחים גדול ומרשים שאף נחשב לגדול ביותר באזור המזרח התיכון, אפילו אם תבלו במקום יום שלם מהבוקר עד הערב עדיין לא תספיקו לראות את כל מה שיש לו להציע. בגן תוכלו להראות לילידם פריחות מוזרות של צמחים ופרחים, עצים מרשימים ויפים או צמחים קטנטנים שנראים כאילו הגיעו אלינו בכלל מכוכב אחר. הגן הבוטני מציע לכם חוויה ייחודי שלא כדאי לפספס.

פארק הירקון תל אביב
למי שאינו מכיר את פארק הירקון, מדובר בפארק שמציע למבקריו שלל חוויות ייחודיות נהדרות. בפארק יש כרי דשא עצומים שניתן לערוך בהם פיקניקים נהדרים, ימי הולדת לילדים וגם למבוגרים, מנגל עם חברים ועוד. במקום עצים, פרחים, חורשות וכמובן נחל (הירקון). בירקון עצמו אפשר לצאת לשיט מהנה בסירות פדלים ולהעביר את היום בחוויות מגבשות לכל המשפחה.

מי שרוצה לעסוק בפעילות גופנית יוכל לעשות זאת בקלות, יש בפארק שבילים להליכה ולריצה, לרכיבה על אופניים ועוד.

הידעתם? בתוך הפארק יש פינת חי, גן טרופי, גן של סלעים, אתר שבע הטחנות, גן קקטוסים ועוד גנים מופלאים שכדאי לחקור.

עוד אטרקציות שקיימות בפארק הן סינמקס 360 שמעניקה חווית מטורפת של נסיעה המדמה רכבת הרים, כשבפועל אתם רק קשורים לכיסא שזז לפי התנודות שמרצדות על גבי המסך ולוקח אתכם להרפתקה שמרגישה ממש אמיתית. מי שרוצה קצת אקסטרים מוזמן להגיע אל פארק החבלים ולטפס לגובה רב – (המפלס הרביעי מגיע ל-24 מטרים) ומשם לצפות על העיר ללא הפסקה. מי שמחפש משהו קצת יותר רגוע יכול לצאת אל משחק חידות ברכבי גולף חשמליים, לקבל מפת ניווט ולצאת לחקור את הפארק. בסיום היום הזה תוכלו ללכת לאכול פיצה תל אביב ולשוב לביתכם עייפים אך מרוצים וגם שבעים.

הכתבה נכתבה בשיתוף דומינוס פיצה